XXL Nutrition

Terug van vakantie en direct even een foto gemaakt.

Marijn

Ripped Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
82kg
Eerste training na een weekje rust. Borst werd er getraind en beetje schouders. Schouders train ik normaal gesproken nooit maar wil er weer mee beginnen om de BP wat omhoog te knallen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

dikke traps:)

Ziet dr goed uit, flinke massa en goed droog.

Goede genen voor traps en schouders zie ik, nice!
Op hoeveel kg zit je nu?
Bovenlichaam ziet er in iedergeval goed uit. Maar hoe staan de benen ervoor?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nu op 80 kilo ongeveer. Benen zijn niet slecht maar lopen wel een beetje achter.
Sinds gister hebben we een powerrack op mijn werk dus daar word goed gebruikt van gemaakt.

Ik zit nu op 80 kilo ongeveer. Benen zijn niet slecht maar lopen wel een beetje achter.
Sinds gister hebben we een powerrack op mijn werk dus daar word goed gebruikt van gemaakt.

op je werk? wat voor soort werk doe jij dan als ik vragen mag?

gast hoe vak ga je nog die foto op het forum zetten, en je benen lopen grandioos achter :p:p, dat powerrack gaat heel erg blij zijn met jou dat weet ik wel

nice flinkd roog chille traps

Eerste training na een weekje rust. Borst werd er getraind en beetje schouders. Schouders train ik normaal gesproken nooit maar wil er weer mee beginnen om de BP wat omhoog te knallen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

ben je bodybuilder of powerlifter?

powerlifter; lekker belangrijk hoe je eruit ziet

bodybuilder; waarom in godsnaam geen schouders trainen, of alleen schouders trainen om omhoog te gaan in BP???

Verder wel een redelijke fysiek, brute traps, er valt wel wat van te maken als je er serieus mee aan de slag gaat, maar ik heb uit je verhaal niet echt het idee dat de dringende behoefte hebt om een brute fysiek te kweken.
correct me if i'm wrong...

vind het er netjes uit zien.

Complimenten marijn! Hoe blijf jij zo droog! Wats je geheim? Clean eten?

• Topic Starter Topic Starter
op je werk? wat voor soort werk doe jij dan als ik vragen mag?

Fitnesscoördinator (Marc niet gaan zeuren over ''coördinator'' want als het instructeur was hadden we nooit een rack gekregen.)

gast hoe vak ga je nog die foto op het forum zetten, en je benen lopen grandioos achter :p:p, dat powerrack gaat heel erg blij zijn met jou dat weet ik wel

Tot ik meer opmerkingen krijg waar ik iets mee kan. Die kreeg ik in mijn log niet en ook niet in de Galery dus probeer ik het hier nog eens ;)
Niet

ben je bodybuilder of powerlifter?

powerlifter; lekker belangrijk hoe je eruit ziet

bodybuilder; waarom in godsnaam geen schouders trainen, of alleen schouders trainen om omhoog te gaan in BP???

Verder wel een redelijke fysiek, brute traps, er valt wel wat van te maken als je er serieus mee aan de slag gaat, maar ik heb uit je verhaal niet echt het idee dat de dringende behoefte hebt om een brute fysiek te kweken.
correct me if i'm wrong...

Welk verhaal?
Ik train meer vanuit het bodybuilding principe, maar ik train mijn schouders niet veel omdat ze snel groeien en dan lijken mijn armen super dun. Ik vind verhoudingen dus belangrijker dan dikke massa.

vet shit man, goeie lichaam.. kzelf ben ook sinds 2 maanden aant fitnessen wacht maar af op mijn fotos ;)

Welk verhaal?
Ik train meer vanuit het bodybuilding principe, maar ik train mijn schouders niet veel omdat ze snel groeien en dan lijken mijn armen super dun. Ik vind verhoudingen dus belangrijker dan dikke massa.

Akkoord, dan had ik het verkeerd geïnterpeteerd denk ik.

Verhoudingen zien er goed uit, weinig op aan te merken op die foto.;)

Vind dat genen gedoe een beetje gelul. Je hebt een goede deadlift en dat spreekt ook je traps aan.

Als je deadlift 100 kg minder was en je had zulke traps, was het een ander verhaal.

Terug
Naar boven