XXL Nutrition

Terug van weggeweest

• Topic Starter Topic Starter
hey best mooie fysiek heb je daar:)
Heb ook al veel problemen gehad met schouders vroeger.:(
Kben op aanraden van een bevriend bodybuilder schoulderdislocations met een stok beginnen doen .
Voor en achter de training en dit om de pezen uit te rekken en een beter bloedtoevoer ernaar te verkrijgen heb sinsdien weinig tot geen schouderklachten meer...

mss een idee;)

Thanks voor je reactie. Ik heb dislocates een tijdje gedaan (je bedoelt toch een stok/handdoek vasthouden met 2 handen, voor je lichaam, en dan een cirkel maken naar achter je lichaam overhead, terwijl je de stok blijft vasthouden?) Maar op aanraden van meerdere fysios ben ik ermee gestopt. Wat voor schouderklachten had jij?
Stel je reactie op prijs. :D

Graag gedaan idd je hebt het juist ;) ivm met de dislocates...
Wel ik had vooral last van peesontstekingen ,vooral als ik bandruk en overhead presses deed
Sinds ik begonnen ben met voor en achter de training 30 reps dislocates te doen ,zijn de klachten veel minder geworden ...
Jouw schouderklachten zijn misschien van andere aard ?
mvg:)

Graag gedaan idd je hebt het juist ;) ivm met de dislocates...
Wel ik had vooral last van peesontstekingen ,vooral als ik bandruk en overhead presses deed
Sinds ik begonnen ben met voor en achter de training 30 reps dislocates te doen ,zijn de klachten veel minder geworden ...
Jouw schouderklachten zijn misschien van andere aard ?
mvg:)

Dat is t k*tte dus, loop al 3 jaar ermee rond, en weet nog steeds niet precies wat het is..

wat doe jij voor oefeningen voor je buikspieren?

Wow ziet er goed uit man, epic schouders laag vet % ( ripped )

UPDATE 30 AUGUSTUS:
Zomervakantie werk is voorbij, ik ga nu weer beginnen met aankomen. Zit onderhand richting de 79, maar ga voor de slowgains zodat ik mooi droog blijf.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.youtube.com/watch?v=yAoJm3-3f1U

Je staat er wel echt super bij man

2 Nieuwe fotootjes, ga beginnen met lichte bulk weer..!

Waarom train je je obliques niet of lijkt het zo?

UPDATE 21 OKTOBER
Weer een tijdje geleden dat ik gepost heb; ben onderhand met een nieuwe studie begonnen en weeg nu rond de 81. Groei gaat niet heel hard, maar blijf redelijk droog, wat mn doel ook is.

Arnhem-20121021-01399.jpg

Arnhem-20121018-01342.jpg

Arnhem-20121018-01343.jpg

Arnhem-20121018-01350.jpg

Arnhem-20121018-01351.jpg

Arnhem-20121018-01352wsfsdf.jpg

Heb ene week meer last van mn schouders dan de andere week, maar de pijn is nooit helemaal weg. Borst train ik alleen met flyes, dus die had groter gekund, maar ben alsnog niet ontevreden met het resultaat. Triceps mag echt een STUK voller, maar die wil niet zo bij mij..
Benen groeien wel prima..!
Leave a comment!

Laatst bewerkt:
Die side chest is echt mooi. Je ziet al die verdelingen.

facking sick.. jelly

netjes, mooie rug man, schouders ook goed ondanks je blessure.

Mooie fysiek

Jou side chest foto's zijn altijd sick, good job man!

nogsteeds goed in shape man, nice

Do you even lift?

:P

Terug
Naar boven