XXL Nutrition

Terug van weggeweest

• Topic Starter Topic Starter
Thanks brahs!

Damn nice fysiek man!
Zieke vleugels ook, waauw.. Nette schouders en keiharde onderrug.

Ik heb hetzelfde gewicht alleen dan 8 cm groter...

hoe kom je zo droog?

ziet er goed uit! schouders lopen een beetje voor :P

Damn nice fysiek man!
Zieke vleugels ook, waauw.. Nette schouders en keiharde onderrug.

Ik heb hetzelfde gewicht alleen dan 8 cm groter...

hoe kom je zo droog?

Thanks bro.
Enige wat ik re de lijk doe is letten op mn kcal en eiwit inname. Als je mn voedingsschema zou zien zou je huilend in een hoekje zitten.

Ja, me 2! Heb al heel lang niet meer gehuilt dus kom maar op haha!

Ben erg benieuwd.

Dan ben ik wel benieuwd naar je voedingschema! :p

Ziek fysiek man!

Ja, me 2! Heb al heel lang niet meer gehuilt dus kom maar op haha!

Ben erg benieuwd.

Haha okeuh.
Doordeweeks:
2 a 3 liter volle melk
1 reep pure chocola
big american pizza
en pot kwark (mager of vol afhankelijk van of ik mn behoefte haal die dag
Op trainingsdagen een whey shakie na training

Verder soms een halve komkommer een tomaat of een appel.

Told you.

Ga dr wel even wat aan doen, ben nu verhuisd, dus zit niet meer in mn eentje op kamers. Maar bovenstaand schema heb ik bijna een jaar volgehouden. Groei dr prima op. Kcal en eiwitinname in de gaten houden.
Voeding komt echt niet zo nauw als iedereen denkt. Voor je gezondheid is t een ander verhaal; groente eten en graanproducten etc etc is velen malen gezonder dan hoe ik vreet, maar voor massabouw boeit t geen ene ruk.

maar elke dag pizza? en nooit n boterham of wat dan ook?

Was ****ing lui. Brood vreet k bijna nie, hou dr nie zo van.

Heb t afgelopen jaar denk makkelijk 100 pizzas gevroten ja, maar ik wordt ze beetje zat dus schema wat veranderd. Kook nu doordeweeks gewoon rijst en vlees enzo. Maar das pas sinds kort.

Zoals ik al zei, mijn schema was echhhttt NIET gezond. Maar voor massagroei boeit t geen k*t

Was ****ing lui. Brood vreet k bijna nie, hou dr nie zo van.

Heb t afgelopen jaar denk makkelijk 100 pizzas gevroten ja, maar ik wordt ze beetje zat dus schema wat veranderd. Kook nu doordeweeks gewoon rijst en vlees enzo. Maar das pas sinds kort.

Zoals ik al zei, mijn schema was echhhttt NIET gezond. Maar voor massagroei boeit t geen k*t

Haha respect man!
Ik ga morgenvroeg meteen flink wat pizza's inslaan! :D

Zou wel schouders gaan trainen ivm met die blessure. Had er zelf ook last van. Ziet er goed uit verder.

Zou wel schouders gaan trainen ivm met die blessure. Had er zelf ook last van. Ziet er goed uit verder.

tumblr_mcajseaxZa1qkkyfi.jpg

Elke keer als ik mn schouders train door overhead oefeningen of sideraises of mn borst train door een press, heb ik een kleine week pijn in mn schouders..

• Like
Waarderingen: X.
Zo alle voedings schema's kunnen de prullenbak in! Iedereen aan de pizza!:D

Kheb er gelijk trek in...

Wel even in mind houden dat pizza geen hoogwaardige eiwitbron is he.. maar wel prima kcal.
Voor de eiwitten kan je beter vlees melk of whey nemen.

Whey en melk zijn t goedkoopst

Je stats kloppen? 1.80/81kg/7%? Ziet er netjes uit man! Wat is je doel deze herfst/winter? (85kg iets in die richting?)

Schijnbaar reageer je goed op melkproducten, je hebt een papierdunne huid, als ik kwark/melk eet/drink (al is het maar 1 bak/pak) dan zwel ik meteen helemaal op. (terwijl het inderdaad cheap spul is)

Terug
Naar boven