AndroidHealthClinic

Terug van weggeweest

• Topic Starter Topic Starter
Je stats kloppen? 1.80/81kg/7%? Ziet er netjes uit man! Wat is je doel deze herfst/winter? (85kg iets in die richting?)

Schijnbaar reageer je goed op melkproducten, je hebt een papierdunne huid, als ik kwark/melk eet/drink (al is het maar 1 bak/pak) dan zwel ik meteen helemaal op. (terwijl het inderdaad cheap spul is)

stats kloppen (redelijk) ja. Weeg nu 80-81.
Vp zal iets opgelopen zijn, 8 9. Die bovenste fotos zijn iig zeer recent, dus als je wil mag je een gokje wagen op mn vp.

Thanks brah

Haha okeuh.
Doordeweeks:
2 a 3 liter volle melk
1 reep pure chocola
big american pizza
en pot kwark (mager of vol afhankelijk van of ik mn behoefte haal die dag
Op trainingsdagen een whey shakie na training

Verder soms een halve komkommer een tomaat of een appel.

Strak voedingsschema brah

Op het moment dat ik die blessures heb opgelopen trainde ik mn schouders wel, en goed zwaar ook. Heb ze redelijk verziekt, vandaar dat ik ze momenteel niet train. Sideraises zonder gewicht doen al pijn huuhhh

:( ik heb hier ook last van bij mijn linker schouder al 6maandjes...

Wow Beastt!!! Ziet er goed droog uit man!

Welcome back. Schouderprobs gaan ook weer weg. De mijne nog niet helemaal maar laat me niet kennen. Orthopeed had relatief goed nieuws, ff rem er op en dan weer knallen.

Hoe heb je je vetpercentage zo laag weten houden?

^^ Dat dus ja. Ben ik ook wel benieuwd naar.

Welcome back. Schouderprobs gaan ook weer weg. De mijne nog niet helemaal maar laat me niet kennen. Orthopeed had relatief goed nieuws, ff rem er op en dan weer knallen.

Nja ik loop dr al 3 jaar mee bro, zie t niet zo zonnig in.. maar kan opzich rug benen en biceps goed trainen. Borst en triceps gaan wat matigjes, maar schouders train ik echt nooit

Update 16 december:

Kwam een fotootje tegen van zomer 2011. Wel leuk om verschil te zien, want zo voor de spiegel lijkt t net of ik nauwelijks groei.
zomer2011_zps5e3e3815.jpg

Momenteel zit ik rond de 83 kilo. Bulk gaat wel redelijk, maar ik ben wat aan het aankloten met voer en trainingen. Denk erover dat ik vanaf morgen een trainings/voedingslog bij ga houden, kijken of er interesse naar is. Voornamelijk om mezelf een beetje te motiveren meer uit mn trainingen te halen.
Om te kijken hoe mijn progressie verloopt heb ik toennet drie fotos gemaakt niet echt spectaculair, maar nu heb ik iig beginmateriaal zodat ik kan kijken hoe ik vorder tot komende zomer.
Afgelopen week flink ziek geweest en beetje lopen aankloten, en vandaag hele dag op bed zielig liggen wezen, dus sta er voor mn gevoel totaal niet hard bij.
anyway, hier huidige shape:
16december384kg_zps36b35000.jpg

16december284kg_zpse32bd6f1.jpg

16december184kg_zps9fb91a2a.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: X.
Gkghj

Laatst bewerkt:
Zeker een zieke buffel, hoeveel spiermassa had je aangezet op die foto's van je 19de?

Zeker een zieke buffel, hoeveel spiermassa had je aangezet op die foto's van je 19de?

Daar woog ik 85+-. Of bedoel je hoeveel k woog toen ik begon?

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 23:09 ----------

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

Thanks brahs!

Ben stiekem toch wel een beetje jaloers op je... en dat ben ik niet snel. Goed fysiek en kurkdroog man. :thumbs:

Echt nice man, ik streef naar zo'n fysiek!

wtf man ??? egt zot :o

Terug
Naar boven