Fitness Seller

test doet niets?

De zoveelste thread over fake UG he DBC01... we worden t beetje beu, niet?

Nou dat interesseert me niet eens zo erg, aangezien ik zelf overtuigd ben van m'n gelijk op dat gebied, maar die eeuwige discussies over zaken die gewoon feitelijk en wetenschappelijk bewezen anders zijn....dat is vermoeiend.

• Topic Starter Topic Starter
Allereerst mss s nadenken voor je met je verstandige praat afkomt. Wat ik zeg is dat jij je eerste keer AAS gebruikt en er MASSA'S andere faktoren een rol kunnen spelen dat je geen resultaat hebt. Er was hier een gast Big'r en die heeft zowat alles van AAS geprobeerd, hij merkte niks. Ik geloof niet in fake GG, wat je ook mag zeggen

En geschift ben ik mss wel maar dat speelt niet echt in je voordeel als je me loopt te verwijten. De dag dat je bewijzen hebt dat je fake GG in je pollen hebt open je maar weer een tread, anders hou je je bek

wat zit je nou te miauwen dat ik zeg dat het fake is heb ik gezegd dat het fake is ik weet zeker dat het echt is ik zeg alleen dat het niks met me doet en zeg niet dat andere factoren blabla bla rol spele want die factoren zitten bij me goed

Post je voedingsschema eens dan....

wat zit je nou te miauwen dat ik zeg dat het fake is heb ik gezegd dat het fake is ik weet zeker dat het echt is ik zeg alleen dat het niks met me doet en zeg niet dat andere factoren blabla bla rol spele want die factoren zitten bij me goed

Luister maat als het idd echt is wat je zegt en je voedingsschemais ook goed , dan ben je toch wel de eerste die NIET aankomt ,....
Kortom of dat spul is niet goed ( wat mij sterk lijkt )
Of jou voedinsschema is in die mate weinig dat je er de balle aan hebt .

Post dat schema is , en je zult zien dat de mensen hier je echt wel willen helpen !! maar door alleen te roepen dat alles goed is worden de twijfels steeds groter dat begrijp je toch wel ,.. Gewoon ff dat schema posten , hulp krijgen en in je laatste 5 weken toch nog wat gainen ;)

Anders neem je eens GS ipv GG heb ik nu ook gedaan. Twee vials GG met weinig resultaat en altijd pijn na injecteren. Nu GS gezet en 2 dagen later geen pijn en zie er beter uit en voel me beter in alle opzichten. Het is raar omdat de inhoud in princiepe hetzelfde moet zijn, maar mijn lichaam reageert er toch anders op.

Of zou het toch aan de proviron liggen die ik daarbij ook gelijk heb genomen? Stel dat een produkt door wat voor reden dan ook ondergedoseerd is. Hiervan zal je misschien de eerste 2 weken een aantal kilo's aankomen. Maar daarna zal je lichaam daar niet echt meer op reageren zoals je gewend bent. Omdat doorgaans na 3 weken je toch wel duidelijke gains maakt in o.a. kracht en massa. Kan het dan niet zo zijn dat wanneer je na 5 weken iets neemt wat wel goed gedosseerd is, dat je daar dan na enkele dagen lichamelijk op reageerd. Een soort frontload idee maar dan midden in een kuur. Dat je het met libido daarvoor vond tegen vallen en dat je nu s ochtends half slapend/dromend je matras ligt te palen? Ik weet het niet. :clap:

Proviron word je bloedgeil van als iuk de verhalen mag geloven, dus kan idd aan de proviron liggen.

pfff...wat een topic weer!

Vind het altijd wel mooi om die reacties van Ovation te lezen.
Hij bevind zich in de kringen van de gevestigde orde van de BB-scene..en dat is helaas niet altijd een "good thing"... nuff said.

Dan zou ik het hele jaar door wel proviron willen nemen

Richard V zei:
Proviron word je bloedgeil van als iuk de verhalen mag geloven, dus kan idd aan de proviron liggen.
hangt van persoon tot persoon af. ik alleszins niet, van winstrol ook niet, maar dan wel van testosteron.

Mijn eerste post was zelf niet op jou bedoelt maar vermidts je meteen afkomt met verwijten...

Whatever kiddo :rolleyes:

Volgens mij wil je ook niet echt geholpen worden bro. Er wordt meerdere malen aangegeven je voedingsschema eens te posten want daar kan het een en ander aan liggen maar je verdomd het gewoon...

laat hem lekker :rolleyes:

voeding voeding, ik heb genoeg vrienden die geen BAL om voeding geven, bepaalde dingen MOETEN gewoon werken mits ze echt zijn ookal eet je niet naar behoren, dan bedoel ik niet dat je niks eet, maar veel bagger voedsel enz.

bevoorbeeld dbolls, hoeveel beachboy gasten groeien als de t*ring op een dboll kuurtje voor de zomer zonder goeie voeding.
men eerste kuur at ik ook gewoon wat de pot schaftte en voor de rest wat shakes hier en daar en ik groeide ook als kool.

als ik na een week of 3-4 niks merk van shizzle scheelt er iets, voeding is natuurlijk zeer belangrijk, maar ik vind voeding niet de oorzaak dat een kuur HELEMAAL niet zou werken , dat is dikke zever. al eet je gewoon gelijk een normaal persoon, je moet minstens een aantal kg aankomen door vocht of vet.

ik vind voeding vooral belangrijk voor de kwaliteit van de kg's die je aanzet in een kuur en de volheid enz van de spieren.

test doet niks na 4 weken, mijn insziens fake dan

Terug
Naar boven