MuscleMeat

test doet niets?

Ik denk dat deze 3 "dingen" even belangrijk zijn: voeding, training en rust!!!

test doet niks na 4 weken, mijn insziens fake dan

Jepz....je hebt gelijk.

Ze hebben te weinig geld verdiend bij GG en hebben nu maar wat sla-olie in de test enth-vials gedaan om de verliezen te compenseren.

Blijf gewoon bij Human Grade joh.....nooit geen fakes en 100% te vertrouwen.

Slaap lekker verder.:rolleyes:

Nu GS gezet en 2 dagen later geen pijn en zie er beter uit en voel me beter in alle opzichten. Het is raar omdat de inhoud in princiepe hetzelfde moet zijn, maar mijn lichaam reageert er toch anders op.

Dit is echt weer 1 van de domste posts sinds tijden.

Meneer switched van merk en voelt na 2 dagen al verschil....whahahahahaha.

Echt ongelofelijk hoeveel bullshit ik in dit topic lees....wat een giller.

En dat topicstarter er zelf een zooitje van maakt is iedereen wel duidelijk hier.....er is 20x om zn voedingsschema gevraagd maar daar wordt niet op gereageerd.....duidelijk een geval van zelf verkloten dus dus waarom mensen hier nog serieus op ingaan is me een raadsel.

.....er is 20x om zn voedingsschema gevraagd maar daar wordt niet op gereageerd.....duidelijk een geval van zelf verkloten dus dus waarom mensen hier nog serieus op ingaan is me een raadsel.

Precies!

Omdat ze niet eens weten wat er op een dag in gaat, laat staan dat ze een beetje een schema hebben.

Ach....wij pikken ze er zo uit,gab.....laat de rest maar lekker meedoen met die onzin......elkaar napraten is natuurlijk een stuk makkelijker dan zelf je mening vormen.;)

Hehe! Ik ram er zo ff 2 ml test prop en 2 ml masteron erin.

Helaas van GG (lees: werkt niet :D ) maar we hopen maar het beste ervan!!

voeding voeding, ik heb genoeg vrienden die geen BAL om voeding geven, bepaalde dingen MOETEN gewoon werken mits ze echt zijn ookal eet je niet naar behoren, dan bedoel ik niet dat je niks eet, maar veel bagger voedsel enz.

bevoorbeeld dbolls, hoeveel beachboy gasten groeien als de t*ring op een dboll kuurtje voor de zomer zonder goeie voeding.
men eerste kuur at ik ook gewoon wat de pot schaftte en voor de rest wat shakes hier en daar en ik groeide ook als kool.

als ik na een week of 3-4 niks merk van shizzle scheelt er iets, voeding is natuurlijk zeer belangrijk, maar ik vind voeding niet de oorzaak dat een kuur HELEMAAL niet zou werken , dat is dikke zever. al eet je gewoon gelijk een normaal persoon, je moet minstens een aantal kg aankomen door vocht of vet.

ik vind voeding vooral belangrijk voor de kwaliteit van de kg's die je aanzet in een kuur en de volheid enz van de spieren.

test doet niks na 4 weken, mijn insziens fake dan

Helemaal mee eens !

Jepz....je hebt gelijk.

Ze hebben te weinig geld verdiend bij GG en hebben nu maar wat sla-olie in de test enth-vials gedaan om de verliezen te compenseren.

Blijf gewoon bij Human Grade joh.....nooit geen fakes en 100% te vertrouwen.

Slaap lekker verder.:rolleyes:

:roflol:

Oom Testo, het wordt hier met de dag gekker.
Laten we het daar maar op houden. En 48 uur later voelt men zich ineens stukken beter :roflol:

Ik zou me doodschamen als ik zoiets belachelijks durfde neer te zetten en me later verontschuldigen omdat ik dronken was o.i.d.
Teeeeeeeering wat zijn er nog een hoop simpele zielen in dit wereldje..

Misschien was het wel test suspension:roflol:

Zullen we met z'n alleen nog even wachten tot de beste meneer in kwestie zijn schema post?

Doe hij dat niet binnen een dag gaat hij dicht. :)

Dan ben ik bang dat dit topic gesloten is;) ...

Ik vind dat er teveel meningen in dit topic is gegeven endat de ts niet meer reageert kan zijn dat hij de reacties heeft gelezen en dat hij hij zo iets heeft van laat het maar zitten want mijn voeding is niet goed, of hij traint niet goed. Dathij te jong is weten we nu allemaal wel.Dat heel de topic nu opeens over het afkraken van GG begint kan ik begrijpen. Maar niemand kan hier zeggen dat het top spul of slecht spul is, naar mijn weten moet je het altijd testen. De labtests kunnen fake zijn, er kan gewoon van alles tegenwoordig.Ik heb zelf ook GG gebruikt en ben er wel op gegroeit. Maar om GG nu af te gaan kraken heeft geen zin, dan moet je het maar niet gebruiken. Ik vind dat fero een stomme fout is begaan en dat hij nu wordt bestraft. Te jong beginnen met kuren. Je leest hoeveel mensen van dbb op GG hard zijn gegroeit, maar integendeel ook die niks merken of maar een paar kg winnen. Voor mij blijft het altijd een raadsel of GGnu wel 100% ok is.

als je spul van de zwarte markt haalt ben je nooit 100% zeker, noch bij GS noch bij gg of what ever je besluit te gaan gebruiken, HG wordt gefaked, GS en GG hebben niet de mogelijkheden om altijd dezelfde constante kwaliteit te leveren, dus als je echt 100% safe wil zitten zal je een lieve dokter moeten vinden.

bel willen jonkman(0703648634) maar hij zal je alles uit leggen over het nut van testo,of willen jullie beweren dat hij er geen verstand van heb? ik heb zelf naast jongens gestaan op wedstrijden die vil met testo zaten, zag er er misschien goeduit, maar het was hun eerste en laatste wedstrijd,want daarna pleuren ze in elkaar, ik heb de holland gedaan op 1 decatje en een paar primo per week,en ik was tweede dus ja...ik trainde met sami ben otman en hedwig samen en weet echt wat ze wel en niet gebruikten, sami won alles! zonder testo...!!!als je bij willem over testo begint krijg je een draai om je oren waarom is dat dan? omdat het zo een goed spul is?

Ohhh nu weet ik weer wie jij bent, er was een hele tijd geleden ook al een hele discussie met jou in de hoofdrol. Hou toch op met je afgunst voor testosteron, het slaat kant noch wal wat je toen allemaal zei.
Dat testosteron voor jou niet werkt dat geloof ik best, maar hou die testosteron haatcampagne deze keer voor jezelf alsjeblieft.

Schrijft willem alleen maar PGF enzo voor dan?

als je spul van de zwarte markt haalt ben je nooit 100% zeker, noch bij GS noch bij gg of what ever je besluit te gaan gebruiken, HG wordt gefaked, GS en GG hebben niet de mogelijkheden om altijd dezelfde constante kwaliteit te leveren, dus als je echt 100% safe wil zitten zal je een lieve dokter moeten vinden.

Als je een goede leverancier heb is de kans dat je aan de nepperts gaat nihil.
En een lieve docter hebben die je ff wat test gaat geven! Die kan ze baan daarvoor kwijt raken. Denk niet dat er een docter is die dat er voor over heeft.

Ohhh nu weet ik weer wie jij bent, er was een hele tijd geleden ook al een hele discussie met jou in de hoofdrol. Hou toch op met je afgunst voor testosteron, het slaat kant noch wal wat je toen allemaal zei.
Dat testosteron voor jou niet werkt dat geloof ik best, maar hou die testosteron haatcampagne deze keer voor jezelf alsjeblieft.

Dank voor de ontmaskering ;)

Terug
Naar boven