AndroidHealthClinic

test doet niets?

waarom wordt het dan aangeraden om het 10 weken te nemen?

Met sustanon is wel een ander verhaal nog maar zo zou ik het in ieder geval ook kuren. De eerste 3-4w doen de korte esters (prop en phenylprop) hun werk en tegen week 5 komen de isocaproate en decanoate (lange esters) op gang. Over die deca, tja die werkt wel nog 4w door nadat je sustanon uitgewerkt is aangezien het om dezelfde ester, decanoate (das de langste in sus) gaat dus daar zit hij imo weer goed mis

zit er decanoate in sus??

Ja, nandrolone decanoate is in de volksmond deca geworden maar eigenlijk is deca enkel de ester gelinkt aan nandrolone. Als de meesten hier horen dat er decanoate in sustanon zit denken ze dat er "deca" inzit. Terwijl decanoate enkel de ester is die ook in sustanon wordt gebruikt

Ja, nandrolone decanoate is in de volksmond deca geworden maar eigenlijk is deca enkel de ester gelinkt aan nandrolone. Als de meesten hier horen dat er decanoate in sustanon zit denken ze dat er "deca" inzit. Terwijl decanoate enkel de ester is die ook in sustanon wordt gebruikt

Yep ouwe!!!:D

bel willen jonkman(0703648634) maar hij zal je alles uit leggen over het nut van testo,of willen jullie beweren dat hij er geen verstand van heb? ik heb zelf naast jongens gestaan op wedstrijden die vil met testo zaten, zag er er misschien goeduit, maar het was hun eerste en laatste wedstrijd,want daarna pleuren ze in elkaar, ik heb de holland gedaan op 1 decatje en een paar primo per week,en ik was tweede dus ja...ik trainde met sami ben otman en hedwig samen en weet echt wat ze wel en niet gebruikten, sami won alles! zonder testo...!!!als je bij willem over testo begint krijg je een draai om je oren waarom is dat dan? omdat het zo een goed spul is?

bel willen jonkman(0703648634) maar hij zal je alles uit leggen over het nut van testo,of willen jullie beweren dat hij er geen verstand van heb? ik heb zelf naast jongens gestaan op wedstrijden die vil met testo zaten, zag er er misschien goeduit, maar het was hun eerste en laatste wedstrijd,want daarna pleuren ze in elkaar, ik heb de holland gedaan op 1 decatje en een paar primo per week,en ik was tweede dus ja...ik trainde met sami ben otman en hedwig samen en weet echt wat ze wel en niet gebruikten, sami won alles! zonder testo...!!!als je bij willem over testo begint krijg je een draai om je oren waarom is dat dan? omdat het zo een goed spul is?

Interessante statments. Ben benieuwd wat de experts hierover te zeggen hebben.

Leuk statement maar kan nu de uitleg komen wat er zo slecht aan is?
Want dát hoor ik steeds niet. Wél herhalingen van namen uit het BB circuit.

als je goede uitleg wil moet je bij willem zijn, hij legt het goed uit, mij is geleert er vanaf te blijven ivm met de negatieve bijwerkingen, het zal best wel resultaat geven maar op langere termijn wil je ook resultaat toch? of wil je als een spons zijn? zo ben je 120 kilo en na de kuur weer 10 of 20kilo lichter daar heb je toch niks aan? het gaat om de spieren die je daarwerkelijk opbouwt, en die spieropbouwende werking heb je niet met testo, primo bijvoorbeeld is veel anaboler dan testo alleen je moet het hoog doseren,maar het meeste blijft er wel van zitten als je ermee stopt, tuurlijk iedereen valt iets af na een kuur maar zo erg als met testo? dat kan niet gezond zijn

maar ged ieder zn voorkeur, ik heb zelf bewezen en ondervonden dat ik die zooi niet nodig heb, als het bij wie dan ook wel werkt dan moetje dat zeker gebruiken...ik wil graag als ik twee weken vakantie neem er na de vakantie ook nog goed uit zien en niet als een plumpudding in elkaar pleuren omdat je veel vocht verliest omdat je vol zit met testo

Jezus gast, hoe kom je aan het idee dat je van test een vochtbom wordt???
Imo is test een relatief mild en veilig middel. En als je geen belachelijke doseringen zet zal iedereen er mee om kunnen gaan.
Wedden dat 99% van de echte grote mannen test gebruiken? Is gewoon het meest veelzijdige middel zonder dat je ballen er van af vallen.

Even een simpel feit neerzetten:

Androgene + anabole stoffen maken de ideale mix van spiergroei.
Mist één van deze (zoals die knurften met 'Nandrolone Deca only' doen) dna is het effect en het resultaat stukken minder.

Dus mensen die vrachtladingen test nemen en daarnaast te weinig anabole stoffen zetten krijgen ook een probleem.

Maar puur anabole stoffen nemen, zonder hoog-androgen zoals test is gewoon niet effectief genoeg. Of wil je de mensen Deca zonder test aansmeren???

het komt omdat je nog te jong bent, vanaf 21 begint test goed te werken ;)

dit is nou echt crap wat je verteld :)

@ topicstarter : mss ligt het aan je voeding. je mag nog 10 vails aan je reet inspuiten als je voeding niet helemaal snor zit , en daar zitten de meeste problemen. eet je wel genoeg ? rust je wel genoeg ? train je wel genoeg ? alles speelt een belangrijke factor als je kuurt. maak je gewoon geen zorgen en prop jezelf zoveel mogelijk vol ( met voedsel uiteraard ) ! trouwens test is een trage ester... is een beetje logisch dat het niet onmiddelijk inkicked, geef het nog wat tijd en dan zie je wel ;)

dit is nou echt crap wat je verteld :)

trouwens test is een trage ester... is een beetje logisch dat het niet onmiddelijk inkicked, geef het nog wat tijd en dan zie je wel ;)

BrO maakte overduidelijke en geintje.

Test is geen ester. Enanthate/Propianate/Acetate/Decaonate/etc... zijn esters.

maar ged ieder zn voorkeur, ik heb zelf bewezen en ondervonden dat ik die zooi niet nodig heb, als het bij wie dan ook wel werkt dan moetje dat zeker gebruiken...ik wil graag als ik twee weken vakantie neem er na de vakantie ook nog goed uit zien en niet als een plumpudding in elkaar pleuren omdat je veel vocht verliest omdat je vol zit met testo

ik lig hier toch wel ff in een deuk door jou posts hoor ! :D ik vraag me af waar ze jou wijs hebben gemaakt dat je bij test ( na 2 weken niets te doen ) een pudding word ??? dat is nou typisch het fabeltje dat door iedereen buiten de bb wereld word verteld : -> mensen die roids gebruiken gaan later hang t**ten en hang armen krijgen <- ??? test word door 98% van de bodybuilders gebruikt en is niet voor niets het bekendste middel dat er rondcirculeert. je spreekt uit eigen ervaring zeg je dan ook nog ? volgens mij had je zo'n verkeerd voedingsschema( waarschijnlijk overgenomen van je ''ooh zo bekende'' trainingsmaten ) waardoor je modder vet werd en na je kuur dus meer gestegen was in bf dan in kg :rolleyes:

ja,ok,maar waarom wordt het dan altijd en overal aangeraden om het goedje 10weken te gebruike?

Dus omdat Jonkman dat beweert deugd testosteron niet? Ik heb alle respect voor Jonkman, hij zal zn zaken vast en zeker goed kennen maar niemand is perfect... zo blijkt dat hier maar weer...

Heb je soms al eens een blik geworpen op hoe prof-bodybuilders er off season uitzien? Ik kan je verzekeren dat ze die look hebben omdat ze off season vol testosteron en orals als d-bol en oxy zitten.

Iedereen zal een eigen opvatting hebben over AAS maar verder beweer je in je post ook dat primo anaboler is dan test en dat je het gewoon hoger moet doseren... sorry bro maar imo is er maar 1 AAS krachtiger dan test en das tren. Primo is mg per mg vergeleken met test bijlange zo anabool niet. Wat Jonkman ook mag zeggen. En mss is er een misverstand met wat je zegt over testosteron; bedoelt hij soms niet dat hij test afraadt in de laatste weken van een contest prep want dan kunnen sommigen mss beter overschakelen naar middelen als tren, winny, primo... Ondanks dit zal test voor mij altijd "king of the road" blijven. Dat beetje onderhuids vocht haal je toch weg met vochtafdrijvers dus test is "het" weldegelijk hoor!

Terug
Naar boven