XXL Nutrition

test doet niets?

Ik ken er toevallig ook eentje die deze week in week 4 zit... test e 500mg pw en 400mg deca pw beide van GG en hij merkt er niks van, zelfs kracht gaat achteruit!

Gozer.....lees je eigen post nog es en vertel me dan es of je aan de coke of aan de xtc was toen je em schreef?

Nu is GG ook al verantwoordelijk voor ACHTERUITGANG in kracht?

Ik bespaar je mn lachsalvo maar ik heb even heerlijk gelachen om zo'n slome post.

Topicstarter heeft duidelijk geen idee waar ie mee bezig is en denkt dat ie van 2ml test p week 1o kilo zwaarder gaat worden maar vergeet daarbij dat ie ook moet vreten en trainen als een paard.

En voor de wijsneuzen die lullen dat je 100% wat moet voelen ook al vreet je niet.............BULLSHIT!

Ik heb mn kuur afgebroken omdat ik hem zelf verkloot heb(slecht eten,weinig trainen)spoot 2000 mg test en had ook geen verhoogde coïtusdrive maar in tegenstelling tot sommige mauwerds geef ik alleen mezelf de schuld.

Altijd mooi zulke topics :P

Gozer.....lees je eigen post nog es en vertel me dan es of je aan de coke of aan de xtc was toen je em schreef?

Nu is GG ook al verantwoordelijk voor ACHTERUITGANG in kracht?

Ik bespaar je mn lachsalvo maar ik heb even heerlijk gelachen om zo'n slome post.

Topicstarter heeft duidelijk geen idee waar ie mee bezig is en denkt dat ie van 2ml test p week 1o kilo zwaarder gaat worden maar vergeet daarbij dat ie ook moet vreten en trainen als een paard.

En voor de wijsneuzen die lullen dat je 100% wat moet voelen ook al vreet je niet.............BULLSHIT!

Ik heb mn kuur afgebroken omdat ik hem zelf verkloot heb(slecht eten,weinig trainen)spoot 2000 mg test en had ook geen verhoogde coïtusdrive maar in tegenstelling tot sommige mauwerds geef ik alleen mezelf de schuld.

Ik ben al gegroeid op test terwijl mijn libido zelfs wat afnam (test only)...dus al dat geroep dat je sowieso supergeil wordt klopt imo ook niet helemaal.

Ik zou het niet onderschatten, we hebben het hier niet over tijdelijk onderdrukken van een volwassen testosteron productie, we hebben het over een aanval op de testosteron ontwikkeling die in de pubertijd en dit tot 21 jaar nog volop in de groei is. Op dat moment exogene testosteron toedienen geeft eigenlijk het signaal dat er genoeg testosteron aanwezig is wat je natuurlijke productie voor heel je leven lang kan ontregelen en verminderen. Dan moet je ook niet raar opkijken dat deze kuur geen effect heeft natuurlijk, je eigen test plat en dan 500mg per week geeft in de eerste 3 weken op zijn best een vervanging van eigen waarden, en daarna pas een lichte verhoging. Advies is dan ook onmiddelijk stoppen en nakuren.

Top-advies!!! :thumbs:

Ik ben al gegroeid op test terwijl mijn libido zelfs wat afnam (test only)...dus al dat geroep dat je sowieso supergeil wordt klopt imo ook niet helemaal.

Hahahahaha! Het wordt hoe langer hoe gekker dit topic.
Ik mis hier alleen nog een Big'r die weer aan de slag gaat met z'n wereldvreemde theorieen.

Hehehe.....toch heb ik wel gelachen hoor.:D

Hahahahaha! Het wordt hoe langer hoe gekker dit topic.
Ik mis hier alleen nog een Big'r die weer aan de slag gaat met z'n wereldvreemde theorieen.

dat jij dat niet gelooft had ik wel kunnen denken, het is echter niet de eerste keer dat ik dat meemaak (1x genept zou ik nog kunnen geloven maar meerdere?) ik zeg dat ook niet om mij interessant te maken ofzo, het is enkel wat ik ervaren heb, heb ook meegemaakt dat ik met een stijve liep om niets...
ieder lichaam is anders.

Of ik iets geloof is een tweede. Ligt eraan hoe het gebracht wordt.
Het verschil:

1: Dat er mensen zijn die niet alle bijwerkingen krijgen van test dat kan ik me voorstellen.

2: Dat je dan meteen maar zegt 'dus al dat geroep dat je sowieso supergeil wordt klopt imo ook niet' da's dus vette onzin. Zo zwart wit is het niet. Mensen die niet geil worden van test zijn een enorme uitzondering.
Je zou ze bijna coïtuseloos kunnen noemen :D

Als jij de definitie van testosteron kent dan weet je ook wat voor werking en nut het heeft in het mannelijk lichaam.

Maar goed er zijn ook mensen die beweren dat koemelk niet uit een koe komt.

niet geil door test gebeurt bij mij meestal als ik er al lange tijd aan zit...

Met een hoog test gehalte hoeft libido zeker niet goed te zijn, zijn redelijk wat onderzoeken naar gedaan en conclusie was dat testniveau lang niet altijd alles over libido zegt....want libido heeft naast de biologische (test) is er ook een psychische (slaapproblemen, irritatie, etc) oorzak

Het verschil:

1: Dat er mensen zijn die niet alle bijwerkingen krijgen van test dat kan ik me voorstellen.

2: Dat je dan meteen maar zegt 'dus al dat geroep dat je sowieso supergeil wordt klopt imo ook niet' da's dus vette onzin. Zo zwart wit is het niet. Mensen die niet geil worden van test zijn een enorme uitzondering.

Als jij de definitie van testosteron kent dan weet je ook wat voor werking en nut het heeft in het mannelijk lichaam.

:roflol:

niet geil door test gebeurt bij mij meestal als ik er al lange tijd aan zit...

Met een hoog test gehalte hoeft libido zeker niet goed te zijn, zijn redelijk wat onderzoeken naar gedaan en conclusie was dat testniveau lang niet altijd alles over libido zegt....want libido heeft naast de biologische (test) is er ook een psychische (slaapproblemen, irritatie, etc) oorzak
bij deze is het dan verklaard dbc, ik zat toen al een serieus tijdje aan test (te lang eigenlijk)

Het verschil:

je kan wel iets beter op je woorden letten opa, als ik je zeg dat ik VOELDE dat ik niet geiler werd van de test en tijdens een bepaalde periode zelfs een iets minder libido kreeg, wil dat dus zeggen dat niet iedereen er geil van wordt, m.a.w. jij hebt geen gelijk, en dat ik hoogstwss een uitzondering ben betwist ik niet maar om met respectloze kreten te gaan gooien gaat me wat tever.
en zoals eerder, klaas gaf het antwoord al en het is dus wel degelijk niet noodzakelijk een indicatie voor een hoog libido, je hebt veel praktijkervaring maar alles weet je ook niet gab, niemand weet alles, dus blaas niet te hoog van de toren.

ik snap nog steeds niet dat jullie allemaal zo onder de indruk zijn van testo.... tuurlijk je komt veel aan maar je valt na je kuur ook weer veel terug,snap niet wat jullie daaraan vinden,ik kom liever minder aan en dat er meer blijft zitten, maar goed zal wel aan mij liggen, heb jaren bij jonkman getraint en we hebben daar veel jongens gehad die dachten dat testo het was, later bleek anders,kijk maar bijvoorbeeld naar hedwig parden, die werd pas goed toen hij doorkreeg dat testo het niet was

ik snap nog steeds niet dat jullie allemaal zo onder de indruk zijn van testo.... tuurlijk je komt veel aan maar je valt na je kuur ook weer veel terug,snap niet wat jullie daaraan vinden,ik kom liever minder aan en dat er meer blijft zitten, maar goed zal wel aan mij liggen, heb jaren bij jonkman getraint en we hebben daar veel jongens gehad die dachten dat testo het was, later bleek anders,kijk maar bijvoorbeeld naar hedwig parden, die werd pas goed toen hij doorkreeg dat testo het niet was
en ik herhaal mezelf: ???
kerel...:rolleyes: ga gewoon eens na wat de werking van alle AS is:rolleyes:

dat ben ik nagegaan en de conclusie was......testo is het niet

DBC, nu mag je komen rellen ;)

Hij zegt dat ie GG spullen heeft dus lijkt onwss dat ie fakes heeft.
Uiteraard is een keer een ondergedoseerd potje een heel ander verhaal;)

ongeacht of iemand 18 of 38 is, 500mg test MOET merkbaar zijn!!!
of het nu verstandig is om die leeftijd wel of niet te gebruiken doet er opzich niet toe en eigen test level van 18 jarige maakt ook minder uit, gaat er gewoon om dat 500mg per week zeker na 4 weken toch echt wel gains/verandering zou moeten geven.
conclusie:1) klinklare fake bagger gekocht, 2) je traint/eet als een wijf, 3) HOOGST onwaarschijnlijk was er 1 vial giga slecht gedoseert, maar das onmogelijk net zo min als dat Sinterklaas daad werkelijk bestaat en met een paardje over de daken stapt.
dus.............................

Terug
Naar boven