AndroidHealthClinic

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

• Topic Starter Topic Starter
Zo weer even tijd voor een overzichtje. Zojuist mijn 6e inject gehad, dat wil dus zeggen dat we op de helft zitten. De weegschaal vanmorgen gaf 83,6 kilo aan, geen man overboord dus maar wel iets minder dan vorige week. Maar goed, maatregelen zijn getroffen en in de gym is het elke keer weer heerlijk knallen.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG

Vandaag is een rustdag, gaat weer een lange dag worden hehe.

Je winstrol was wel zeker weten echt?:nut: Omdat je al gelijk zoveel kilo's aankomt tijdens de kickstart en na de kickstart ineens (vocht) lijkt af te vallen? Kom het ook niet vaak tegen als ik logs lees maar iedereen is natuurlijk verschillend ;)

Lijkt wel dbol btw

Ja ik kan vrijwel met zekerheid zeggen dat die echt was, ik heb al een keer eerder winstrol gebruikt en de kenmerken kwamen ook deze keer zo'n beetje precies overeen.

ik heb hetzelfde probleem met het gewicht. aan het begin knalde er 6kg bij en nu sta ik bijna 2 weken stil, terwijl ik wel bulk.. kracht gaat wel vooruit. (doe dezelfde kuur) ook week 6 nu..

snap er ook niks van :P

Met extra spiermassa vliegt natuurlijk ook je energiebehoefte een stuk omhoog, zolang je niet aankomt gewoon kcal omhoog blijven gooien lijkt me. Geen al te gekke dingen natuurlijk anders eindig je waarschijnlijk met een veel te hoog vp% haha.

Weet niet welke gear je gebruikt? Zie het vooral bij mensen die GS gebruiken..
Ik probeer trouwens niet GS af te kraken, is nog altijd degelijk ug lab. Echter als ik het zie of hoor, is het (bijna) altijd GS..

Ik weet niet of je in kuurlogs wel merken mag noemen, maar mijn gear is van het welbekende merk waar van gezegd word dat er 'nog geen fakes van in omloop zijn'.

Do you even eat? gewoon kcal blijven uppen! :) (lijkt mij)

Zou je misschien meer kunnen vertellen hoe jij altijd progressie blijft boeken? (buiten aas om)
Aangezien je zelf ook al aangeeft dat dit een van de belangrijkste dingen zijn met trainen.

Ja dat is ook wat ik gedaan heb, en zal blijven doen. Mijn voeding is in orde alleen ligt mijn energiebehoefte waarschijnlijk nog hoger dan dat ik dacht. Ik heb nu wekelijks verhoogd met 100 kcal per week, en mocht dat nog niet genoeg zijn blijven we uppen natuurlijk.

Om op je andere vraag in te gaan, per workout heb ik 2 of 3 compounds waar ik voor zorg dat ik echt wekelijks progressie boek. Dit wil zeggen bijvoorbeeld squats 5x8, als ik heb genoteerd dat ik 125 kilo moet doen, en ik haal niet al mijn reps dan laat ik het gewicht voor wat het is totdat ik wél al mijn reps kan doen. Als ik wel al mijn reps haal verhoog ik het gewicht uiteraard, afhankelijk van hoe de sets aanvoelde is dit meestal 2,5 of 5 kilo per stap.

Eerste weken vliegen de kilo's eraan. Daarna gaat het met minder grote stappe . In het begin zal het ook veel vet zijn!!

Je aan het begin bleven de kilo's inderdaad plakken alsof het niets was. Ik denk niet dat het veel vet is geweest, ik neem aan dat je vocht bedoeld, dat zou wel goed kunnen. Maar goed, zolang ik blijf aankomen is het goed, ik hoop toch nog een aantal mooie kilo's te pakken.

Het was weer een workout vol met PR's hoor, heerlijk. Vandaag was een push strength workout, ging weer super, zal hem weer even loggen hierzo.

Barbell benchpress 5x5 95 kilo. Gingen allemaal lekker vlot omhoog, mijn bench is mijn zwakste lift dus ik ben ontzettend blij met alle progressie die ik erop boek. Dit was 5 kilo meer dan de vorige keer, en de keer dáárvoor was het ook 5 kilo meer dus mijn bench is inmiddels al met 10 kilo omhoog. Ik hoop volgende keer die 100 voor 5x5 te halen, ik heb nu al twee keer stappen van 5 kilo kunnen nemen zonder problemen, ergens moet het schip stranden natuurlijk maar hopelijk blijft dat nog even uit.
OHP 5x5 62,5 kilo. Dit was 2,5 kilo meer als vorige keer, helaas wel mijn reps niet gehaald. De sets gingen als volgt 5-5-4-3-3, de volgende keer moet die 5x5 er wil in zitten dus!
Incline barbell benchpress 5x6 70 kilo. Ook dit is 5 kilo meer dan de vorige keer, en deze gingen ook allemaal lekker omhoog. Twijfel nog een beetje met hoeveel ik hem omhoog gooi, 2,5 of 5 kilo, maar dat bepaal ik dan wel.
Wilde daarna nog iets extra's doen omdat het zo lekker ging, dus besloten nog wel dumbell presses erin te gooien.
Flat dumbell benchpress 4x5. Eerste setje 36 kg dumbells, vervolgens 2 sets met 38 want de 40 was bezet, en het laatste setje met 40. Volgende keer probeer ik gewoon om meteen bij 40 te beginnen, ik denk dat ik er wel een aantal setjes van 5 uit kan halen.
Weighted dips 3x8 met 18 kilo gewicht.
Tricep pushdowns 4x10, gewicht ben ik even kwijt.
Dumbell skullcrushers 4x12 12 kilo.
En om de workout af te ronden Hanging leg raises 5x10 reps voor abs.

Wederom heerlijke workout, progressie in de gym heeft gelukkig nog niet stil gestaan, proberen om dit vast te houden.

vasthouden inderdaad! je gaat lekker zo te zien !

Pull strength workout net achter de rug, wederom goede workout. Hetgeen wat ik in de spiegel zie begint me steeds meer te plezieren haha. Ondanks dat ik nooit tevreden ben en altijd alleen maar minpunten zie, begin ik de gains die er wél al zijn steeds meer te waarderen haha. Ik ga de workout weer even loggen.

Pendlay rows 5x5 85 kilo. Ik doe deze oefening nu pas een maandje maar het is makkelijk een van mijn favoriete compound voor de rug geworden. Heb ook mijn lekker mijn weg naar boven kunnen werken qua gewicht. Toen begonnen op 70 kilo en telkens 5 kilo kunnen toevoegen. Dit was ook weer 5 kilo meer dan vorige keer, dus volgende keer gaat er 90 kilo op.
Weighted chin-ups 4x5 met 18 kilo. Was niet gemakkelijk, maar wel al mijn reps gehaald.
Barbell rows (overhand) 3x8 105 kilo. Dit was ook weer 5 kilo meer dan de vorige keer, en volgende keer word het dus 110 kilo.
Lat pulldows 5x12, deze zijn vaste prik in elke back workout, vind het altijd heerlijk om die lats vol te voelen lopen met bloed voor zover ze dat nog niet waren.
Dumbell rows 2x15 40 kilo. Zoals jullie weten gaan de dumbells in mijn gym tot 40, dus als laatste oefening voor de rug nog wat high rep rows gedaan als afmaker.
Dumbell curls 4x8 20 kilo. Ze gaan me steeds makkelijker af, nog eventjes en ik kan overstappen naar de 22 voor gewone curls.
Hammer curls 4x8 24 kilo.
Facepulls 5x12 <--> Rope cable curls 5x12 Superset.

Mijn rear delts hadden ook een aardige pomp erin zitten, ze popten er vrij duidelijk uit. Ik kreeg er zelfs een compliment over, maar in mijn gym komt het toch bij niemand op om ook zijn rear delts te isoleren.

Nog iets wat misschien niet geheel onbelangrijk is om te vermelden, ik ben er nu zeker van dat ik aan het eind van dit jaar de Flex Cup mee zal draaien! Erg enthousiast daarover dus, geen tijd te verliezen en zorgen dat elke workout telt, maar dat doen ze sowieso wel al haha :)

vasthouden inderdaad! je gaat lekker zo te zien !

Ja gaat zeker lekker, hopen dat dit nog een tijdje aanhoud.

Nu ik deze log lees snap ik best dat kuren als verslavend wordt gezien.
Lijkt me ook redelijk verslavend elke training progressie maken.
Foto's en voeding zouden het btw wat interessanter maken.

Ga je na deze log gewoon door loggen. Is opzich wel interesse in.

Leg hypertrophy gehad vanmorgen, was een lekkere workout. Heb mijn gewicht, sets en reps weer gehaald, zal de workout weer even loggen.

Sumodeadlifts 4x8 155 kilo. Weer een stap van 5 kilo meer dan de vorige keren, alle sets gingen me gewoon lekker af. Werd na mijn eerste set wel lastig gevallen door gym personeel, zeggende dat ik het gewicht niet moest laten 'vallen' terwijl ik al extra mijn best doe om het gewicht te controleren op de terugweg. Raakte er even gefrustreerd van maar ging daarna gewoon verder met mijn sets.
Frontsquats 4x8 92,5 kilo. Een klein stapje hoger ten opzichte van vorige keer, 2,5 kilo om precies te zijn. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe oncomfortabel ik deze oefening vind, ik lijkt wel te stikken elke set. Maar goed, mijn benen kunnen de lading wel gewoon aan, volgende keer 95 kilo dus.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 28 kg per hand. Deze gingen na die slopende frontsquats nog verassend goed, en dit waren al zwaardere dumbells dan de vorige keer, toen 26 per hand gebruikt. Volgende keer pak ik denk ik 30 kg dumbells.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 Superset.
Standing calf raises 5x12 als laatste oefening.

Gewicht begint alweer wat omhoog te komen, was vanmorgen weer boven de 84 uit, hopelijk tik ik die 85 snel aan. Morgen is een rustdag, zaterdag weer naar de gym voor een push hypertrophy workout, en zondag helaas weer een rustdag want de gym sluit ivm pasen..

Nu ik deze log lees snap ik best dat kuren als verslavend wordt gezien.
Lijkt me ook redelijk verslavend elke training progressie maken.
Foto's en voeding zouden het btw wat interessanter maken.

Ga je na deze log gewoon door loggen. Is opzich wel interesse in.

Ja ik zal er zeker niet omheen draaien en wil best toegeven dat kuren verslavend werkt bij mij, kijk er nu al tegenop om off te gaan over een tijdje. Foto's zal ik in dit log waarschijnlijk niet plaatsen, af en toe wel eens iets in het foto topic.

Ik heb geen probleem om mijn voeding te delen, alleen het is nooit elke dag precies hetzelfde, ik kan wel delen wat ik gister gedurende de hele dag heb gegeten, gister was een hele typische dag voor mij qua eten en het zal nooit echt veel afwijken hiervan.

Meal 1 (1291 kcal)

Omega 3 caps (4 stuks)
Havermout 250 gram
Whey 2 scoops
Melk 450 ml

Meal 2 (1191 kcal)

Rijst 200 gram (droog gewicht)
Kip 300 gram
Sweet and sour sauce 200 gram
Olijfolie 10 ml

Meal 3 (1212 kcal)

Penne 180 gram (droog gewicht)
Rundergehakt 200 gram
Mix voor macaroni 20 gram
Courgette & paprika 200 gram
Geraspte kaas 60 gram

Meal 4 (247 kcal)

Whey 1 scoop
Pindakaas 20 gram

3941 kcal

E 278
K 502
V 91

Dit is een hele typische dag, in grote lijnen is dit wat ik zo'n beetje altijd eet. Af en toe maak ik wat anders tussen de middag ofzo, en avondeten is gewoon wat de pot schaft maar ik zorg gewoon dat ik altijd alles afweeg.

Waarschijnlijk blijf ik nog wel een poosje doorloggen ja, heb dat na mijn winny kuurtje ook gedaan. Word wel interessant om te zien of ik mijn gains grotendeels vast kan houden en hoe mijn trainingen verlopen.

Jezus wat een maag :roflol:

Ik krijg een halve maaltijd van dat net weg

XD wtf jonge 250 gr havermout ik zou al 3 keer over me nek zijn gegaan. je moet t echt lekker hebben gemaakt.

Jezus wat een maag :roflol:

Ik krijg een halve maaltijd van dat net weg

Haha ik heb er echt geen enkel probleem mee, ik haat kleine maaltijden, maar zelfs na deze maaltijden zit ik nog niet echt 'vol'. Ik zou geen moeite hebben om nog veel meer te eten haha.

XD wtf jonge 250 gr havermout ik zou al 3 keer over me nek zijn gegaan. je moet t echt lekker hebben gemaakt.

Ik vind mijn havermout echt heerlijk haha, die 2 scoops whey die ik erbij neem die meng ik door mijn havermout, vind het gruwelijk lekker op die manier.

Bak je je kip in sweet and sour saus?
Zo niet, dan is dat echt een aanrader :meal:

Nice voedingsschema, inderdaad hier ook geen probleem met veel eten weg krijgen.
Havermout is de shit.

Bak je je kip in sweet and sour saus?
Zo niet, dan is dat echt een aanrader :meal:

Ik bak de kip eerst gaar en pleur dan die sweet and sour saus erbij voor nog zo'n 2 a 3 minuten, echt ****ing genieten inderdaad haha.

Nice voedingsschema, inderdaad hier ook geen probleem met veel eten weg krijgen.
Havermout is de shit.

Zeker weten, wel een zieke vezelbom, altijd epic shits erna.

250 gram havermout ff wegwerken. damnnnnn
zit al vol na 100gram man haha.
wel relaxed als je zo je macro's haalt met grote maaltijden.

Neem jij Meal 4 voor het slapen gaan? wel makkelijk 3 maaltijden.
Misschien ga ik dat ook is proberen ipv 6/7. Wie weet bevalt het me wel haha

250 gram havermout ff wegwerken. damnnnnn
zit al vol na 100gram man haha.
wel relaxed als je zo je macro's haalt met grote maaltijden.

Haha ik wist niet dat dat blijkbaar zoveel was, heb er echt geen moeite mee, heb wel eens 300 gram weggewerkt lol. Ja grote maaltijden hebben mijn voorkeur, als ik meerdere kleine maaltijden zou eten zou ik heel de dag honger hebben en is wat ongemakkelijker vind ik persoonlijk.

Neem jij Meal 4 voor het slapen gaan? wel makkelijk 3 maaltijden.
Misschien ga ik dat ook is proberen ipv 6/7. Wie weet bevalt het me wel haha

Dat ligt er maar net aan, meestal niet direct voor het slapen maar rond 10 uur s'avonds ofzo, ga meestal rond half 12 naar bed. Tja het is gewoon wat jij het fijnste vind en wat voor jou gemakkelijk is, ik vind dit persoonlijk ideaal en blijf het ook zo doen.

respect voor die havermout man, ik ga ook is proberen er whey er door heen te gooien. had het laatst alleen met water op, damn.

Terug
Naar boven