- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Zo weer even tijd voor een overzichtje. Zojuist mijn 6e inject gehad, dat wil dus zeggen dat we op de helft zitten. De weegschaal vanmorgen gaf 83,6 kilo aan, geen man overboord dus maar wel iets minder dan vorige week. Maar goed, maatregelen zijn getroffen en in de gym is het elke keer weer heerlijk knallen.
Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Vandaag is een rustdag, gaat weer een lange dag worden hehe.
Ja ik kan vrijwel met zekerheid zeggen dat die echt was, ik heb al een keer eerder winstrol gebruikt en de kenmerken kwamen ook deze keer zo'n beetje precies overeen.
Met extra spiermassa vliegt natuurlijk ook je energiebehoefte een stuk omhoog, zolang je niet aankomt gewoon kcal omhoog blijven gooien lijkt me. Geen al te gekke dingen natuurlijk anders eindig je waarschijnlijk met een veel te hoog vp% haha.
Ik weet niet of je in kuurlogs wel merken mag noemen, maar mijn gear is van het welbekende merk waar van gezegd word dat er 'nog geen fakes van in omloop zijn'.
Ja dat is ook wat ik gedaan heb, en zal blijven doen. Mijn voeding is in orde alleen ligt mijn energiebehoefte waarschijnlijk nog hoger dan dat ik dacht. Ik heb nu wekelijks verhoogd met 100 kcal per week, en mocht dat nog niet genoeg zijn blijven we uppen natuurlijk.
Om op je andere vraag in te gaan, per workout heb ik 2 of 3 compounds waar ik voor zorg dat ik echt wekelijks progressie boek. Dit wil zeggen bijvoorbeeld squats 5x8, als ik heb genoteerd dat ik 125 kilo moet doen, en ik haal niet al mijn reps dan laat ik het gewicht voor wat het is totdat ik wél al mijn reps kan doen. Als ik wel al mijn reps haal verhoog ik het gewicht uiteraard, afhankelijk van hoe de sets aanvoelde is dit meestal 2,5 of 5 kilo per stap.
Je aan het begin bleven de kilo's inderdaad plakken alsof het niets was. Ik denk niet dat het veel vet is geweest, ik neem aan dat je vocht bedoeld, dat zou wel goed kunnen. Maar goed, zolang ik blijf aankomen is het goed, ik hoop toch nog een aantal mooie kilo's te pakken.
Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Vandaag is een rustdag, gaat weer een lange dag worden hehe.
Je winstrol was wel zeker weten echt?Omdat je al gelijk zoveel kilo's aankomt tijdens de kickstart en na de kickstart ineens (vocht) lijkt af te vallen? Kom het ook niet vaak tegen als ik logs lees maar iedereen is natuurlijk verschillend
![]()
Lijkt wel dbol btw
Ja ik kan vrijwel met zekerheid zeggen dat die echt was, ik heb al een keer eerder winstrol gebruikt en de kenmerken kwamen ook deze keer zo'n beetje precies overeen.
ik heb hetzelfde probleem met het gewicht. aan het begin knalde er 6kg bij en nu sta ik bijna 2 weken stil, terwijl ik wel bulk.. kracht gaat wel vooruit. (doe dezelfde kuur) ook week 6 nu..
snap er ook niks van![]()
Met extra spiermassa vliegt natuurlijk ook je energiebehoefte een stuk omhoog, zolang je niet aankomt gewoon kcal omhoog blijven gooien lijkt me. Geen al te gekke dingen natuurlijk anders eindig je waarschijnlijk met een veel te hoog vp% haha.
Weet niet welke gear je gebruikt? Zie het vooral bij mensen die GS gebruiken..
Ik probeer trouwens niet GS af te kraken, is nog altijd degelijk ug lab. Echter als ik het zie of hoor, is het (bijna) altijd GS..
Ik weet niet of je in kuurlogs wel merken mag noemen, maar mijn gear is van het welbekende merk waar van gezegd word dat er 'nog geen fakes van in omloop zijn'.
Do you even eat? gewoon kcal blijven uppen!(lijkt mij)
Zou je misschien meer kunnen vertellen hoe jij altijd progressie blijft boeken? (buiten aas om)
Aangezien je zelf ook al aangeeft dat dit een van de belangrijkste dingen zijn met trainen.
Ja dat is ook wat ik gedaan heb, en zal blijven doen. Mijn voeding is in orde alleen ligt mijn energiebehoefte waarschijnlijk nog hoger dan dat ik dacht. Ik heb nu wekelijks verhoogd met 100 kcal per week, en mocht dat nog niet genoeg zijn blijven we uppen natuurlijk.
Om op je andere vraag in te gaan, per workout heb ik 2 of 3 compounds waar ik voor zorg dat ik echt wekelijks progressie boek. Dit wil zeggen bijvoorbeeld squats 5x8, als ik heb genoteerd dat ik 125 kilo moet doen, en ik haal niet al mijn reps dan laat ik het gewicht voor wat het is totdat ik wél al mijn reps kan doen. Als ik wel al mijn reps haal verhoog ik het gewicht uiteraard, afhankelijk van hoe de sets aanvoelde is dit meestal 2,5 of 5 kilo per stap.
Eerste weken vliegen de kilo's eraan. Daarna gaat het met minder grote stappe . In het begin zal het ook veel vet zijn!!
Je aan het begin bleven de kilo's inderdaad plakken alsof het niets was. Ik denk niet dat het veel vet is geweest, ik neem aan dat je vocht bedoeld, dat zou wel goed kunnen. Maar goed, zolang ik blijf aankomen is het goed, ik hoop toch nog een aantal mooie kilo's te pakken.

Omdat je al gelijk zoveel kilo's aankomt tijdens de kickstart en na de kickstart ineens (vocht) lijkt af te vallen? Kom het ook niet vaak tegen als ik logs lees maar iedereen is natuurlijk verschillend
(lijkt mij)