beefnoodles9
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien ook een idee om je trainingspartner te laten duwen op je dumbbels voor extra resistance? haha, scheelt weer die extra dumbbels. Puur uit intresse, maar kuurt je trainingspartner ook? zou me echt niet kunnen weerhouden als mn trainingsparnet zoveel gains maakt haha
Ik heb eerder minder libido/irritatie op hogere dosis dan wanneer ik trt zet
Misschien gain je te hard en is er geen test meer over voor je pik![]()
Niks om je druk om te maken, ik merk van 500 mg TestE ook weinig verandering in libido/mood. Zolang je gaint zou ik me echt nergens druk om maken, als je spul slecht was geweest was je geen 9 kg aangekomen, trust me.
Hehe wacht maar tot je op Tren gaat en blijkt dat niet in 1 keer elke vrouw je wil en je niet in 1 keer 100 kg meer Bencht en je niet in 2 weken 4 % verliest en 5 kg aankomt zoals ze op internet allemaal vertellen![]()
Echt heel erg persoonsafhankelijk, ik ben persoonlijk blij dat ik niet veel veranderd op AAS, mss wat meer 'cocky' en wat eerder geil maar dat is 't ook.
Was meisje die ik op zich wel zag zitten maar had geen interesse, dus niet echt moeite meer in gestoken. Toen tren gaan zetten omdat toch niks zou worden, geen mental sides en nadat ik haar paar dagen geleden sprak opeens foto's in ondergoed sturen en vragen of ik wil afspreken 
Hehe wacht maar tot je op Tren gaat en blijkt dat niet in 1 keer elke vrouw je wil en je niet in 1 keer 100 kg meer Bencht en je niet in 2 weken 4 % verliest en 5 kg aankomt zoals ze op internet allemaal vertellen![]()
Echt heel erg persoonsafhankelijk, ik ben persoonlijk blij dat ik niet veel veranderd op AAS, mss wat meer 'cocky' en wat eerder geil maar dat is 't ook.
Gaat nog steeds lekker zo te zien. Benieuwd waar je op eindigt.

Jouw manier van trainen is natuurlijk prima waar ik eigenlijk niets op aan te merken heb, maar ga gewoon die 180kg liften volgende keer! In plaats van dat hele structurele moet je gewoon elke training all out gaan zolang je nog ON bent. Je krachtgains gaan heerlijk tot nu toe, volgens mij moet die 180kg gewoon lukken. Totale beast mode nu je nog aan de AAS zit is mijn tip![]()
Ik ben nu in de gym, de warm-ups voelen geweldig aan. Dit kan maar een ding betekenen, eigenwijs als ik ben gaat die 180 kilo erop dus, let's kill it! Jullie horen straks van me.
Ik ben nu in de gym, de warm-ups voelen geweldig aan. Dit kan maar een ding betekenen, eigenwijs als ik ben gaat die 180 kilo erop dus, let's kill it! Jullie horen straks van me.
Goed bezigwou je nu verhogen pik las ik dat goed ergens hier
zou gewoon 500 aanhoudenkomen nog kuren genoeg
succes iig !