Fitness Seller

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Misschien ook een idee om je trainingspartner te laten duwen op je dumbbels voor extra resistance? haha, scheelt weer die extra dumbbels. Puur uit intresse, maar kuurt je trainingspartner ook? zou me echt niet kunnen weerhouden als mn trainingsparnet zoveel gains maakt haha

• Topic Starter Topic Starter
Misschien ook een idee om je trainingspartner te laten duwen op je dumbbels voor extra resistance? haha, scheelt weer die extra dumbbels. Puur uit intresse, maar kuurt je trainingspartner ook? zou me echt niet kunnen weerhouden als mn trainingsparnet zoveel gains maakt haha

Zou kunnen maar dan krijg je van die niet constante druk. Mijn trainingspartner kuurt (nog) niet, maar ik ben wel gewoon eerlijk tegenover hem uiteraard en zijn interesse is nu toch ook wel gewekt. Ik geef het niet lang meer voordat hij er ook aan gaat geloven haha.

Maandagmorgen, zojuist mijn 7e pin alweer gehad, ik verheug me nu altijd op de injectie haha. Ik zal hier weer even het verloop van mijn gewicht onder elkaar zetten, vanmorgen stond de weegschaal op 85,0. Ik ben weer lekker aan het gainen, die kleine 'terugval' na week 4 als je het zo al zou willen lijkt me gewoon te verklaren omdat de kickstart toen voorbij was.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG

Nog een maand te gaan, benieuwd wat dit gaat brengen. Ik moet wel zeggen, ik merk eigenlijk vrij weinig verschil in mijn gemoedstoestand/libido etc. Ik weet dat dit sterk persoonsgebonden is maar ik voel me niet per se anders dan anders. Ik twijfel eigenlijk niet aan mijn merk, ook gezien ik al redelijk wat aangekomen ben, maar puur uit interesse, is er nog iemand die de batch: 1361 van rood-wit gebruikt?

Zometeen naar de gym voor een pull hypertrophy workout, gister was een 'gedwongen' rustdag omdat de gym gesloten was ivm pasen.

Ik heb eerder minder libido/irritatie op hogere dosis dan wanneer ik trt zet :o

Misschien gain je te hard en is er geen test meer over voor je pik :roflol:

Niks om je druk om te maken, ik merk van 500 mg TestE ook weinig verandering in libido/mood. Zolang je gaint zou ik me echt nergens druk om maken, als je spul slecht was geweest was je geen 9 kg aangekomen, trust me.

Ik heb eerder minder libido/irritatie op hogere dosis dan wanneer ik trt zet :o

Misschien gain je te hard en is er geen test meer over voor je pik :roflol:

Hahaha ja het zal ook wel heel erg verschillen per persoon.

Niks om je druk om te maken, ik merk van 500 mg TestE ook weinig verandering in libido/mood. Zolang je gaint zou ik me echt nergens druk om maken, als je spul slecht was geweest was je geen 9 kg aangekomen, trust me.

Nee heb je ook gelijk in, waarschijnlijk verwachtte ik teveel dat ik een halve dag met een boner zou rondlopen ofzo haha, uiteraard merk ik af en toe wel een wat snellere prikkel haha. Ik gain inderdaad nog prima dus weinig reden tot zorgen.

Hehe wacht maar tot je op Tren gaat en blijkt dat niet in 1 keer elke vrouw je wil en je niet in 1 keer 100 kg meer Bencht en je niet in 2 weken 4 % verliest en 5 kg aankomt zoals ze op internet allemaal vertellen:p

Echt heel erg persoonsafhankelijk, ik ben persoonlijk blij dat ik niet veel veranderd op AAS, mss wat meer 'cocky' en wat eerder geil maar dat is 't ook.

Hehe wacht maar tot je op Tren gaat en blijkt dat niet in 1 keer elke vrouw je wil en je niet in 1 keer 100 kg meer Bencht en je niet in 2 weken 4 % verliest en 5 kg aankomt zoals ze op internet allemaal vertellen:p

Echt heel erg persoonsafhankelijk, ik ben persoonlijk blij dat ik niet veel veranderd op AAS, mss wat meer 'cocky' en wat eerder geil maar dat is 't ook.

:roflol: Was meisje die ik op zich wel zag zitten maar had geen interesse, dus niet echt moeite meer in gestoken. Toen tren gaan zetten omdat toch niks zou worden, geen mental sides en nadat ik haar paar dagen geleden sprak opeens foto's in ondergoed sturen en vragen of ik wil afspreken :roflol:

Haha ja dat is bijna wat je als 'standaard' zou gaan geloven als je van dat Tren topic uitgaat hierzo haha. Ben eens benieuwd naar wanneer ik meerdere middelen ga nemen en mijn reactie hierop, ik heb nog veel te ontdekken. Ik ben zelf ook echt weinig tot niets veranderd. Nu is het natuurlijk ook alleen nog maar test maar goed.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Naar de gym geweest, pull hypertrophy workout gehad. Was weer genieten, voelde me voor de verandering eens een keertje redelijk groot in de gym. Alles kon weer lekker een tandje zwaarder, ik moet er alleen wel bij zeggen dat ik bijzonder snel buiten adem was vandaag. Moest soms echt even wat extra rust nemen tussen mijn sets in, maar verder niet heel veel hinder van gehad. Zal de workout weer even loggen.

Wide grip pull-ups (bodyweight) 4x8. Ik merk dat ik altijd mijn reps wel haal bij deze oefening, maar ik knal er nooit echt makkelijk méér reps uit, zal ook wel te maken hebben dat mijn lichaamsgewicht telkens steeds meer is, had echter wel al meteen flinke pomp in mijn lats.
Pendlay rows 5x8 70 kilo. Heerlijk, 10 kilo meer dan vorige keer zonder strakke vorm op te offeren, volgende keer weer 5 kilo erbij.
V-bar pulldown 4x12 75 kilo dacht. Focus bij dit soort isolatie oefeningen altijd meer op de contractie dan het verplaatsen van het gewicht, dat laat ik voor bij de zwaardere compounds.
Lat pulldowns 5x12. Ik speel altijd met mijn grip wijdte bij elke nieuwe set, niet omdat ik denk dat dit noodzakelijk is maar gewoon omdat ik elke 'hoek' weer een ander gevoel vind geven.
Dumbell rows 2x15 40 kilo. De laatste tijd gooi ik deze bijna altijd erin op pull days, heb meestal toch het gevoel dat mijn rug nog iets aankan. Vandaar nog wat high-rep rows, moest wel echt nadat ik 1 kant gedaan had even de tijd nemen om bij te komen voordat ik aan de andere kant kon beginnen.
Dumbell curls 4x8 20 kilo. Ik hanteer dit gewicht denk ik nog voor één workout, daarna up ik naar 22. Voelde best wel epic om te curlen wat iemand naast me was aan het pressen.
Hammer curl 4x8 24 kilo.
Facepulls 5x12 <--> Preacher curls 5x12 Superset als laatste oefening van deze pullday.

Morgen word een leg strength workout met zware sumo's, het doel is 5x3 175 kilo. De 5x3 170 is al gelukt dus ik verwacht dat me dit ook weer gaat lukken. Het is erg verleidelijk om gewoon die 4 plates per kant eraan te gooien en 180 kilo te deadliften, maar ik wil het toch slow and steady aanpakken, zodat ik de volgende keer zelfverzekerd die 180 van de grond kan rukken.

Laatst bewerkt:
Gaat nog steeds lekker zo te zien. Benieuwd waar je op eindigt.

Jouw manier van trainen is natuurlijk prima waar ik eigenlijk niets op aan te merken heb, maar ga gewoon die 180kg liften volgende keer! In plaats van dat hele structurele moet je gewoon elke training all out gaan zolang je nog ON bent. Je krachtgains gaan heerlijk tot nu toe, volgens mij moet die 180kg gewoon lukken. Totale beast mode nu je nog aan de AAS zit is mijn tip ;)

Jouw manier van trainen is natuurlijk prima waar ik eigenlijk niets op aan te merken heb, maar ga gewoon die 180kg liften volgende keer! In plaats van dat hele structurele moet je gewoon elke training all out gaan zolang je nog ON bent. Je krachtgains gaan heerlijk tot nu toe, volgens mij moet die 180kg gewoon lukken. Totale beast mode nu je nog aan de AAS zit is mijn tip ;)

Persoonlijk geloof ik niet zo in altijd tot failure gaan. Maar vooral bij een oefening als de deadlift wil ik niks riskeren, met een blessure ben ik verder van huis. De intensiteit van mijn trainingen zijn ON vrijwel hetzelfde als OFF, de gains natuurlijk niet haha maar OFF gaan straks is voor mij geen reden om mijn trainingen in te laten kakken.

Ik ben nu in de gym, de warm-ups voelen geweldig aan. Dit kan maar een ding betekenen, eigenwijs als ik ben gaat die 180 kilo erop dus, let's kill it! Jullie horen straks van me.

Another succesful workout in the books. Zoals jullie waarschijnlijk al hebben kunnen lezen, ik kon het toch niet laten haha. De warm-ups voelden allemaal lekker en soepel aan, de 175 kilo lag er inmiddels zelfs al op, maar ik dacht neeee, nu moet ik ook gewoon die 4 plates eraan knallen. 180 kilo erop gegooid dus voor sumodeadlifts, zal de workout even loggen.

Sumodeadlifts 5x3 180 kilo. Na lang overwegen, wel of niet doen, besloten toch maar gewoon meteen naar de 180 te gaan. Was eigenlijk van plan om 175 kilo te doen, vorige keer 170 gedaan dus een sprong van 10 kilo gemaakt vandaag. Het was een flinke uitdaging, maar ze zijn allemaal omhoog gegaan, en gelukkig ook met goede vorm.
Frontsquats 4x6 102,5 kilo. Kleine verhoging van 2,5 kilo vergeleken met vorige keer, gingen allemaal lekker. De plaatsing van die stang op mijn schouders is nog steeds niet echt ideaal maar het is te doen en mijn benen kunnen de lading goed aan. Volgende keer naar 105 kilo.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x10 Superset.
Seated calf raises 6x12 als laatste oefening van deze workout.

Degene die mijn winstrol logje destijds hebben gevolgd weten misschien nog wel hoe blij ik was met mijn 1 rep max van 180 kilo op de deadlift. Mijn one rep max van toen lukt me nu voor 5 sets van 3, dat doet me toch wel benieuwen waar mijn 1RM nu op zit, maar voorlopig wacht ik nog even met dat te testen.

Goed bezig :P wou je nu verhogen pik las ik dat goed ergens hier :P

zou gewoon 500 aanhouden :P komen nog kuren genoeg :P

succes iig !

Goed bezig :P wou je nu verhogen pik las ik dat goed ergens hier :P

zou gewoon 500 aanhouden :P komen nog kuren genoeg :P

succes iig !

Ja ik werd een beetje gierig haha, heb het ook niet gedaan, gewoon verder op 500 mg het gaat immers nog steeds heerlijk!

Lekker bezig man, gefeliciteerd! :)

Terug
Naar boven