XXL Nutrition

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij was er toch iets mis met die weigh-in van maandagmorgen haha. Zoals ik er al bij zei kwam die als een verassing aangezien ik die voorgaande week niet boven de 84 was uitgekomen, en ook deze week heb ik niet meer aan die 84,5 kunnen tippen haha. Dit wil niet zeggen dat ik niet meer aankom, want de weigh-in week ook best wel sterk af van het 'patroon'. We zullen zien of ik er deze week nog overheen ga. Vandaag is helaas een rustdag, morgen mogen we gelukkig weer, dat zal een push hypertrophy workout worden.

Volgens mij was er toch iets mis met die weigh-in van maandagmorgen haha. Zoals ik er al bij zei kwam die als een verassing aangezien ik die voorgaande week niet boven de 84 was uitgekomen, en ook deze week heb ik niet meer aan die 84,5 kunnen tippen haha. Dit wil niet zeggen dat ik niet meer aankom, want de weigh-in week ook best wel sterk af van het 'patroon'. We zullen zien of ik er deze week nog overheen ga. Vandaag is helaas een rustdag, morgen mogen we gelukkig weer, dat zal een push hypertrophy workout worden.

Wat bedoel je hier mee: "weigh-in week"?

Ik krijg wss hetzelfde probleem met me vial, laatst bij inject 6 zat er nog wel wat in 1 vial maar had even de 2e vial alvast gepakt ivm haast. Wil hem ook 12 weken doortrekken, kreeg als tip van iemand om de laatste 2 weken 250-400mg test erin te doen ipv 500mg. Misschien ook wat voor jou?

Ik krijg wss hetzelfde probleem met me vial, laatst bij inject 6 zat er nog wel wat in 1 vial maar had even de 2e vial alvast gepakt ivm haast. Wil hem ook 12 weken doortrekken, kreeg als tip van iemand om de laatste 2 weken 250-400mg test erin te doen ipv 500mg. Misschien ook wat voor jou?

Ik moet nog even kijken wat ik doen, ik ga waarschijnlijk sowieso een vial bijhalen zodat ik in ieder geval zeker ben dat ik die 10e inject vol krijg. Of ik vervolgens nog 2 weekjes doortrek moet ik nog even bezien.

doe je wel :P

Wederom een knallende workout achter de rug, alles ging weer precies zoals ik dat graag zou willen en zelfs nog beter. Push hypertrofie was het vandaag, ga de training weer even loggen.

Flat barbell benchpress 4x8 82,5 kilo. Vlogen heerlijk omhoog, kleine verhoging van 2,5 ten opzichte van vorige keer. Mijn bench is erg zwak vergeleken andere compounds, dus ik probeer gewoon telkens kleine stapjes te maken zodat ik het tenminste ook haal. Volgende keer 85 dus.
Incline dumbell benchpress 4x10. Het schema vraagt eigenlijk om 4 sets van 10, maar ik wil na de eerste paar sets toch graag wat zwaarder gaan en iets lager in reps. De sets gingen als volgt 10-10-8-8-8, vijf sets dus in totaal met dumbells van 28-30-32-34-36. Dit was mijn eerste attempt van 36 kg dumbells op incline ook, en welgeteld 8 mooie reps uit gekregen, volgende keer maar meteen wat zwaarder beginnen dus.
OHP 4x8 47,5 kilo. Na een tijdje vast te hebben gezeten op dit gewicht, voornamelijk omdat de schouders toch ook al wat vermoeid zijn na die andere presses, kreeg ik ze vandaag allemaal lekker omhoog. Volgende keer 50 kilo dus.
Cable crossovers 3x12.
Lateral raises 3x12 14 kilo. Best eigenaardig maar op deze oefening heb ik ook ontzettend snel vooruitgang geboekt, eerst deed ik deze nog met 9 kilo per hand, toen 10, 12, en vandaag met 14 kilo en mijn vorm blijft gewoon strak want deze oefening brengt teveel risico met zich mee op te zwaar te gaan.
CGBP 4x8 65 kilo (paused reps).
Dumbell skullcrushers 4x12 12 kilo.
Hanging leg raises 5x10. Ook deze gaan me de laatste tijd een stuk makkelijker af.

Heel erg tevreden met deze workout dus met betrekking tot de gewichten, sets en reps etcetera. Waar ik stiekem toch een beetje mee zit is mijn lichaamsgewicht, ik vermoed dat het ook mede te wijten is aan het feit dat de winstrol vorige week weggevallen is, maar mijn gewicht stagneert een beetje en vanmorgen was het zelfs nog lager dan exact 1 week geleden. Dit vraagt dus om verhoging van kcal dus dat is wat we gaan doen aanstaande maandag. In de gym boek ik gelukkig wel zeer goede progressie en de spiegel liegt er ook niet om :)

Haha je hebt een punt, het is verleidelijk. Ik zit alleen een beetje met het feit dat het vrijwel zeker is dat ik de Flexcup mee ga draaien, en dus optijd wil beginnen met preppen hiervoor. Als ik die 2 weken door zou trekken dan zou mijn prep wel echt kort op het beëindigen van mijn nakuur zitten.

Hey BBambition goed bezig kerel.

Een opmerking/vraag: Ik merk op dat je best wel een vaste routine hebt qua trainingschema. Je zou je body moeten shocken (arnold schwarzenegger style) d.m.v. het wat anders aan te pakken? 1 tot 12 methode of final setje till faillure proberen? Wellicht kan je hier meer gains mee behalen?

Keep up the good work bra!

Hey BBambition goed bezig kerel.

Een opmerking/vraag: Ik merk op dat je best wel een vaste routine hebt qua trainingschema. Je zou je body moeten shocken (arnold schwarzenegger style) d.m.v. het wat anders aan te pakken? 1 tot 12 methode of final setje till faillure proberen? Wellicht kan je hier meer gains mee behalen?

Keep up the good work bra!

Thanks voor je input bro, maar er bestaat niet zoals als je spieren 'shocken'. Dit is al lang achterhaald en bewezen geen meerwaarde te hebben. Zolang je over de weken die voorbij gaan progressive overload toepast en in combinatie daarbij natuurlijk goed eet zul je gegarandeerd gainen. Verder zit er een vaste structuur in mijn routine die het mogelijk maakt om mijn progressie op elke vrijwel elke oefening te tracken en ervoor te zorgen dat mijn progressie een stijgende lijn blijft.

Thanks voor je input bro, maar er bestaat niet zoals als je spieren 'shocken'. Dit is al lang achterhaald en bewezen geen meerwaarde te hebben. Zolang je over de weken die voorbij gaan progressive overload toepast en in combinatie daarbij natuurlijk goed eet zul je gegarandeerd gainen. Verder zit er een vaste structuur in mijn routine die het mogelijk maakt om mijn progressie op elke vrijwel elke oefening te tracken en ervoor te zorgen dat mijn progressie een stijgende lijn blijft.

Awesome reply bro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind het niet meteen terug maar wnr op de dag nam je je winstrol? Een deel na het ontbijt en een deel voor je training (als dit 's avonds is)? Of gewoon elke dag 1dosis ipv verspreid over 2?

Weer een brute sessie achter de rug, pull hypertrophy vandaag, ga hem weer even loggen.

Weighted chin-ups 4x8 met 12 kilo. Gingen vrij lekker allemaal, volgende keer een dumbell van 14 kilo pakken. Vorige keer ook 12 kilo gedaan maar toen kostte het me heel veel moeite.
Barbell rows 5x10 95 kilo. Lichte verhoging van 2,5 kilo ten opzichte van vorige keer, maar vandaag gingen ze zo lekker dat die 100 kilo er de volgende keer zeker in zit.
Dumbell row 4x12 40 kilo. Normaal gesproken waren het 4x10 reps, maar zoals jullie waarschijnlijk al weten zijn de 40 kg dumbells de zwaarste in mijn gym. Best wel balen want ik zou echt een stuk zwaarder kunnen, maar goed dan maar wat meer voor-vermoeien met andere oefeningen.
Lat pulldowns 5x12. Altijd een fijne oefening om rug mee af te sluiten, een dikke pomp is ook altijd gegarandeerd voor zover ik die nog niet had.
Dumbell curls 4x8 20 kilo. Ook hier maak ik nette progressie, voelden erg lekker aan vandaag. Ik houd dit gewicht nog 1/2 workouts aan voordat ik verhoog naar 22.
Hammer curls 4x8 24 kilo. Dit is het zwaarste dat ik ooit heb gedaan voor curls, maar ik was positief verrast. Ik kreeg er vrij strak 8 reps per arm uiteraard uit zonder overdreven heen en weer swingen.
Facepulls 5x12 <--> Straight bar cable curls 5x12 Superset.

In de gym is het nog altijd knallen, elke workout weer. Mijn weegschaal besloot wel met me te ****en en gaf gewoon wéér minder aan, dit kan bijna geen andere reden hebben als dat mijn 3800 kcal blijkbaar toch de klus niet klaren. Vanaf maandag gaat dat dus ook weer omhoog naar 3900 kcal, samen met mijn 6e injectie. Ik moet zeggen dat ik nog niet echt beduidende kenmerken ervaar die mensen beweren van test te krijgen, in de mentale zin bedoel ik dan. Zal wellicht ook persoonsgebonden zijn, of het moet nog steeds komen haha. Maar zolang ik vooruitgang blijf boeken hoor je mij niet klagen.

Ik vind het niet meteen terug maar wnr op de dag nam je je winstrol? Een deel na het ontbijt en een deel voor je training (als dit 's avonds is)? Of gewoon elke dag 1dosis ipv verspreid over 2?

Ik deelde dit inderdaad op in 2 momenten. Mijn training vond meestal altijd s'morgens plaats dus dit kwam meestal neer op 09:00 20 mg, en vervolgens rond 17:00 weer 20 mg.

Lekkere training
Ga zo door ;)

Het was weer eens gruwelijk knallen in de gym vandaag, legs strength workout en ik was sterker dan ooit. Máár, het was een workout met dubbele gevoelens want mijn gewicht was vanmorgen gekelderd naar 82,8. Wtf dus. Ik weet dat ik mij niet blind moet staren op die weegschaal, maar als die op een week met meer dan een kilo zakt, dan begin ik mij echt achter mijn oren te krabben. Mijn kcal is al verhoogd met 100 kcal sinds gister, zit nu dus op 3900 kcal en mocht mijn gewicht eigenwijs blijven up ik dit nog meer naar 4000 kcal. Maar genoeg daarover, ik ga de workout van vandaag even loggen.

Squats 5x3 135 kilo. Vorige keer 130 gedaan, dat ging toen super soepel. Nu dus 5 kilo meer, en het leek wel nog soepeler te gaan. Ik heb een tijdje getwijfeld om die tussenstap te laten en meteen naar de 140 te springen, maar ik nam het zekere voor het onzekere en na vandaag kan ik met zekerheid zeggen dat die 140 aka three plates de volgende keer geen probleem gaat opleveren, kan nu al niet meer wachten op die volgende squatsessie.
Romanians 4x6 120 kilo. Ook deze gingen super, 10 kilo meer dan de volgende keer en dat leverde geen problemen op. Sterker nog, volgende keer 125 kilo of misschien zelfs 130. Kracht in mijn hamstrings weet het allemaal lekker bij te poten.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) met 30 kg per hand. Zelfde gewicht als vorige keer, ze gingen me lekker af, maar ik wacht nog 1/2 workouts met het uppen van het gewicht aangezien het relatief grote stappen zijn in gewicht.
Smith machine calf raises 6x12 130 kilo. Normaal deed ik dit eigenlijk standaard met 110, maar toen ik laatst 130 erop gooide ging dit eigenlijk net zo goed. Mijn kuiten zijn qua kracht op zich redelijk sterk, alleen ten opzichte van mijn quads lijken mijn kuiten gewoon niet te bestaan, feelsbadman.

Workout ging dus weer super, lichaamsgewicht iets minder. Er zijn dus maatregelen getroffen hiertegen dus we gaan zien wat het oplevert, morgen de 6e inject en dat wil zeggen dat we dus op de helft zitten, mocht ik het bij 10 weken laten. Hopen op nog een aantal mooie kilo's!

Thanks en we knallen zeker lekker door!

Máár, het was een workout met dubbele gevoelens want mijn gewicht was vanmorgen gekelderd naar 82,8. Wtf dus. Ik weet dat ik mij niet blind moet staren op die weegschaal, maar als die op een week met meer dan een kilo zakt, dan begin ik mij echt achter mijn oren te krabben.

Je winstrol was wel zeker weten echt?:nut: Omdat je al gelijk zoveel kilo's aankomt tijdens de kickstart en na de kickstart ineens (vocht) lijkt af te vallen? Kom het ook niet vaak tegen als ik logs lees maar iedereen is natuurlijk verschillend ;)

Lijkt wel dbol btw

ik heb hetzelfde probleem met het gewicht. aan het begin knalde er 6kg bij en nu sta ik bijna 2 weken stil, terwijl ik wel bulk.. kracht gaat wel vooruit. (doe dezelfde kuur) ook week 6 nu..

snap er ook niks van :P

ik heb hetzelfde probleem met het gewicht. aan het begin knalde er 6kg bij en nu sta ik bijna 2 weken stil, terwijl ik wel bulk.. kracht gaat wel vooruit. (doe dezelfde kuur) ook week 6 nu..

snap er ook niks van :P

Weet niet welke gear je gebruikt? Zie het vooral bij mensen die GS gebruiken..
Ik probeer trouwens niet GS af te kraken, is nog altijd degelijk ug lab. Echter als ik het zie of hoor, is het (bijna) altijd GS..

Do you even eat? gewoon kcal blijven uppen! :) (lijkt mij)

Zou je misschien meer kunnen vertellen hoe jij altijd progressie blijft boeken? (buiten aas om)
Aangezien je zelf ook al aangeeft dat dit een van de belangrijkste dingen zijn met trainen.

Eerste weken vliegen de kilo's eraan. Daarna gaat het met minder grote stappe . In het begin zal het ook veel vet zijn!!

Terug
Naar boven