Vandaag push strength workout gehad, ging opzich wel aardig. De ene oefening wat beter de andere.
OHP 5x5 65 kilo. Helaas mijn reps niet gehaald, maar dit was dan ook een verhoging van 2,5 ten opzichte van de vorige keer, de sets verliepen van 5/4/3/3/3. Nog even dit gewicht aanhouden dus totdat ik alle reps eruit weet te krijgen.
Benchpress 5x5 90 kilo. De vorige keer heb ik de 90 kilo al gehaald, maar dit was op bench-focus strength day, dus toen was het dus ook de eerste oefening. Nu lukte het me weer en dat ná de OHP, dus dat zou je ook een vorm van progressie kunnen noemen.
Incline dumbell benchpress 4x8 30 kilo. Was toch wel aardig verzuurd tegen dit punt, 30 kilo voelde zwaar vandaag. Wel gewoon mijn setjes compleet kunnen doen.
Flat dumbell benchpress 3x5 34 kilo. Deze was eigenlijk extra, wilde toch nog wat doen dus drie setjes van vijf met 34 kilo gedaan.
Single arm overhead tricep extensions 4x10 10 kilo.
Tricep rope pushdowns 5x12.
En als laatste oefening zoals op elke pushday, Hanging leg raises 5x10.
Heel netjes die 8kg erbij, vast houden zou ik zeggen.
Je mag van geluk spreken dat er 10ml in je vial zou zitten: meestal is het rond de 9,5ml.
En natuurlijk ook een klein beetje wat er in de naald blijft zitten.
Thanks bro.
Ja bij mij bleek ik dus nog maar 9 ml over te hebben na de 4 voorgaande injecties, maar ik ben er nu sowieso vrijwel zeker van dat ik het doortrek tot 12 weken.
Damn bro, nice progres!
Begrijp wel dat je nu extreem gemotiveerd bent om te trainen
Thanks

Gemotiveerd om te trainen was ik natuurlijk altijd al, maar dit is natuurlijk toch weer een hele andere sensatie in de gym. Maar niet alleen in de gym, vrijwel de hele dag, het gevoel dat je flink aan het groeien bent is natuurlijk heerlijk.
goeie progressie man! respect.
heb je tijdens deze kuur ook nog last van negatieve bijwerkingen?
Thanks kerel.
Tot nu toe nog niets noppes nada, áls ik al iets zou moeten noemen dan is het dat ik hoogstens wat onrustigere nachten heb de laatste tijd, maar dit zou net zo goed een andere oorzaak kunnen hebben.
hey kerel nette progressie probs voor jou!
Ik zie dat aols jij je ergens op vast pint dat het gaat goed komen dat gevoel heb ik nu weer bij jou!
Ook weet ik dat je weer wat zult verliezen hoofdzakelijk vocht maar, als je zo blijft eten als je altyd al doet ga je er echt wat leuks aan overhouden !
mijn teller staat nu op 105.4

dus gaat ook die goede richting op!
je hebt een top log !
Thanks man, het is eigenlijk ook wel zo dat alles wat ik nu doe in het teken staat van deze kuur. Eten, slapen, zelfs dingen die er totaal niet toe doen zit het nog altijd in mijn achterhoofd.
Tja iets verliezen is waarschijnlijk onvermijdbaar, het enige wat ik kan doen is dit proberen te minimaliseren. Bij jou gaat het ook lekker die, die 100+ kilo is nog een lange weg voor mij hehe.