XXL Nutrition

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

hahaha dat is de bigaroxia ma friend. ik weeg bijna 90 nu (natty nog) bij 180. soms kom ik mensen tegen 1 kop groter en dan denk ik wow nijs biceps.. en dan vraag ik hoeveel weeg je? letterlijk 5 kilo lichter XD dan denk ik hmmmmm miss heb ik ook wel nijs biceps XD Dat is altijd probleem bij bb denk ik (nooit tevreden) XD

ik heb je log gelezen! Vind hem erg mooi en overzichtelijk. Dit zou ooit voor mij me 1ste kuur kunnen worden en dit is dan ook mega intressant. Je gewicht gaat lekker omhoog! Ben benieuwd hoe deze kuur doorgaat! Succes maandag met het begin van week 5 :)

• Topic Starter Topic Starter
hahaha dat is de bigaroxia ma friend. ik weeg bijna 90 nu (natty nog) bij 180. soms kom ik mensen tegen 1 kop groter en dan denk ik wow nijs biceps.. en dan vraag ik hoeveel weeg je? letterlijk 5 kilo lichter XD dan denk ik hmmmmm miss heb ik ook wel nijs biceps XD Dat is altijd probleem bij bb denk ik (nooit tevreden) XD

Haha ja dat is sowieso het geval. Ik denk dat elke bodybuilder dat wel heeft, ik kan me niet voorstellen dat er ooit een dag komt waarop ik zeg 'nou, eigenlijk ben ik wel tevreden zo'. Het kan altijd groter, droger of meer symetrisch imo.

ik heb je log gelezen! Vind hem erg mooi en overzichtelijk. Dit zou ooit voor mij me 1ste kuur kunnen worden en dit is dan ook mega intressant. Je gewicht gaat lekker omhoog! Ben benieuwd hoe deze kuur doorgaat! Succes maandag met het begin van week 5 :)

Thanks man, hoop dat je er wat aan hebt.

Another succesful workout in the books. Leg strength day vandaag, met focus op sumo's. Weer alles een tandje zwaarder kunnen doen, al mijn reps gehaald, weer wat zwaarder in lichaamsgewicht vanmorgen, ik ben weer een tevreden mens.

Sumodeadlifts 5x3 170 kilo. Weer 5 kilo meer dan dat ik de vorige keer gedaan heb, wederom al mijn reps gehaald. De laatste keer dat ik mijn 1 rep max heb getest was deze 180 kilo, ik vermoed dat deze nu toch wel wat hoger ligt.
Frontsquats 4x6 100 kilo. Hoe oncomfortabel ze ook waren, ik heb ze allemaal omhoog gekregen. Dit was maar liefst 10 kilo meer dan de vorige keer. Toen ik de vorige keer al mijn sets met 90 had gedaan gooide ik er eens 100 op om te kijken hoe het voelde, en toen kreeg ik er meteen 6 reps uit. Vandaar mijn keuze om nu gewoon meteen met 100 kilo te beginnen. Volgende keer weer wat meer dus, 102,5 kilo waarschijnlijk.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 Superset.
Calf raises 5x12.

Zware workout, ben toch wel diep moeten gaan maar dat maakt de beloning alleen maar mooier. Ben nog een beetje in dubio of ik de kcal vanaf maandag weer gaan uppen, ik wil natuurlijk die stijgende lijn in gewichtstoename aanhouden maar ik wil geen fat **** worden. Tot nu toe zijn de gains aardig lean geweest ondanks dat ik wekelijks 100 kcal heb toegevoegd. Ik kijk even wat mijn gewicht maandag is en dan beslis ik wat ik doe, zou ook zonde zijn om tijdens je kuur niet het maximale eruit te krijgen omdat je bang bent voor wat vet toename.

Kleine toevoeging, er was een chick aan het sporten die ik nog niet eerder gezien had in de gym. Fuark ik was tussen mijn sets in behoorlijk afgeleid, hele tijd in haar gezichtsveld proberen te blijven enzo. Verder niet veel actie behalve wat over en weer zitten kijken, de beta diep in me had het niet in zich om haar aan te spreken, feelsbadman.jpg.

Het is weer tijd voor een gewichtsupdate, de weigh-in van vanmorgen kwam een beetje als een verassing aangezien ik vorige week gedurende de hele week niet boven de 84 uitkwam, maar vanmorgen was ik toch 84,5. Geen rare dingen gedaan gister en niet nog heel laat een grote meal gehad, dus i'll take it.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG

Ik sta nu dus na een maand ON op +8,2 kilo, natuurlijk al heel erg blij mee maar ik blijf hongerig naar meer. Ik ga mijn kcal weer wat opvoeren met 100 kcal, nieuwe macro's worden dan 90F/490C/260P, welke neerkomen op een totaal kcal van 3800. Ik begon deze kuur op 3400 kcal en aangezien mijn gewichtstoename lijken me telkens kleine verhogingen van 100 kcal niet te overhaast.

Wat ik nog even kwijt wilde, vanmorgen was het tijd voor mijn 5e inject oftewel de laatste 2 ML van de laatste vial. Ik kreeg echter maar 1 ML uit de vial, dit zal een samenloop zijn geweest van vloeistof die achterblijft in naalden, misschien toch iets te veel bij de andere injecties etc. De resterende 1 ML heb ik dus uit de nieuwe vial moeten halen. Als mij dit bij de volgende vial nu ook gebeurt mis ik in totaal 2 ML oftewel een hele injectie van 500 MG die ik dan mis zou lopen.

Nou kunnen jullie in dit topic zien dat ik toendertijd een kuurvoorstel heb gedaan van de huidige kuur waar ik nu in zit (http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/kuurvoorstel-maart-test-e-kick-356776/).

Een aantal leden hebben mij hier al geadviseerd om test-e 12 weken te runnen, ik heb dit toen een beetje weg gemompeld omdat ik een beetje moeite heb met afwijken van het originele plan haha. Maar ik ga dit nu toch overwegen, aangezien ik toch een vial bij wil gaan halen.

Ik sta nu dus na een maand ON op +8,2 kilo.

Wat ik nog even kwijt wilde, vanmorgen was het tijd voor mijn 5e inject oftewel de laatste 2 ML van de laatste vial. Ik kreeg echter maar 1 ML uit de vial, dit zal een samenloop zijn geweest van vloeistof die achterblijft in naalden, misschien toch iets te veel bij de andere injecties etc. De resterende 1 ML heb ik dus uit de nieuwe vial moeten halen. Als mij dit bij de volgende vial nu ook gebeurt mis ik in totaal 2 ML oftewel een hele injectie van 500 MG die ik dan mis zou lopen.

Heel netjes die 8kg erbij, vast houden zou ik zeggen.

Je mag van geluk spreken dat er 10ml in je vial zou zitten: meestal is het rond de 9,5ml.
En natuurlijk ook een klein beetje wat er in de naald blijft zitten.

Damn bro, nice progres!
Begrijp wel dat je nu extreem gemotiveerd bent om te trainen :o

goeie progressie man! respect.

heb je tijdens deze kuur ook nog last van negatieve bijwerkingen?

hey kerel nette progressie probs voor jou!

Ik zie dat aols jij je ergens op vast pint dat het gaat goed komen dat gevoel heb ik nu weer bij jou!

Ook weet ik dat je weer wat zult verliezen hoofdzakelijk vocht maar, als je zo blijft eten als je altyd al doet ga je er echt wat leuks aan overhouden !

mijn teller staat nu op 105.4 :P dus gaat ook die goede richting op!

je hebt een top log !

Vandaag push strength workout gehad, ging opzich wel aardig. De ene oefening wat beter de andere.

OHP 5x5 65 kilo. Helaas mijn reps niet gehaald, maar dit was dan ook een verhoging van 2,5 ten opzichte van de vorige keer, de sets verliepen van 5/4/3/3/3. Nog even dit gewicht aanhouden dus totdat ik alle reps eruit weet te krijgen.
Benchpress 5x5 90 kilo. De vorige keer heb ik de 90 kilo al gehaald, maar dit was op bench-focus strength day, dus toen was het dus ook de eerste oefening. Nu lukte het me weer en dat ná de OHP, dus dat zou je ook een vorm van progressie kunnen noemen.
Incline dumbell benchpress 4x8 30 kilo. Was toch wel aardig verzuurd tegen dit punt, 30 kilo voelde zwaar vandaag. Wel gewoon mijn setjes compleet kunnen doen.
Flat dumbell benchpress 3x5 34 kilo. Deze was eigenlijk extra, wilde toch nog wat doen dus drie setjes van vijf met 34 kilo gedaan.
Single arm overhead tricep extensions 4x10 10 kilo.
Tricep rope pushdowns 5x12.

En als laatste oefening zoals op elke pushday, Hanging leg raises 5x10.

Heel netjes die 8kg erbij, vast houden zou ik zeggen.

Je mag van geluk spreken dat er 10ml in je vial zou zitten: meestal is het rond de 9,5ml.
En natuurlijk ook een klein beetje wat er in de naald blijft zitten.

Thanks bro.
Ja bij mij bleek ik dus nog maar 9 ml over te hebben na de 4 voorgaande injecties, maar ik ben er nu sowieso vrijwel zeker van dat ik het doortrek tot 12 weken.

Damn bro, nice progres!
Begrijp wel dat je nu extreem gemotiveerd bent om te trainen :o

Gemotiveerd om te trainen was ik natuurlijk altijd al, maar dit is natuurlijk toch weer een hele andere sensatie in de gym. Maar niet alleen in de gym, vrijwel de hele dag, het gevoel dat je flink aan het groeien bent is natuurlijk heerlijk.

goeie progressie man! respect.

heb je tijdens deze kuur ook nog last van negatieve bijwerkingen?

Thanks kerel.
Tot nu toe nog niets noppes nada, áls ik al iets zou moeten noemen dan is het dat ik hoogstens wat onrustigere nachten heb de laatste tijd, maar dit zou net zo goed een andere oorzaak kunnen hebben.

hey kerel nette progressie probs voor jou!

Ik zie dat aols jij je ergens op vast pint dat het gaat goed komen dat gevoel heb ik nu weer bij jou!

Ook weet ik dat je weer wat zult verliezen hoofdzakelijk vocht maar, als je zo blijft eten als je altyd al doet ga je er echt wat leuks aan overhouden !

mijn teller staat nu op 105.4 :P dus gaat ook die goede richting op!

je hebt een top log !

Thanks man, het is eigenlijk ook wel zo dat alles wat ik nu doe in het teken staat van deze kuur. Eten, slapen, zelfs dingen die er totaal niet toe doen zit het nog altijd in mijn achterhoofd.

Tja iets verliezen is waarschijnlijk onvermijdbaar, het enige wat ik kan doen is dit proberen te minimaliseren. Bij jou gaat het ook lekker die, die 100+ kilo is nog een lange weg voor mij hehe.

Nette progressie

Na 4weken 8kg al gegained. Is wel gigantisch niet? Ben benieuwd hoeveel je gaat overhouden. Toplog trouwens.

Goed bezig! Ik volg, erg duidelijke en informatieve log.

Heb je trouwens een plan achter de hand als je zou merken dat je gyno krijgt? Zoja welk?

Vandaag pull strength workout gehad, ging weer lekker. Ik ben vandaag niet echt in de gelegenheid om te loggen, ben nu ook op mijn telefoon. Maar heel veel nieuws was er niet te melden over de workout. Morgen word legs hypertrophy, die ga ik uiteraard wel loggen want dat word een interessante workout, de bedoeling is 5x8 op squats met 120 kilo.

Goed bezig! Ik volg, erg duidelijke en informatieve log.

Thanks bro!

Heb je trouwens een plan achter de hand als je zou merken dat je gyno krijgt? Zoja welk?

Mocht dit voorkomen dan laat ik nolva meelopen op 10 MG.

had precies hetzelfde man. kwam ook 1ml tekort waardoor ik mijn 2e vial moest gebruiken :(

5x8x120kg, good luck mate. :D
laatst 4x10x100kg atg gedaan, daarna 3 dagen moeten kruipen.

Het is weer tijd voor een gewichtsupdate, de weigh-in van vanmorgen kwam een beetje als een verassing aangezien ik vorige week gedurende de hele week niet boven de 84 uitkwam, maar vanmorgen was ik toch 84,5. Geen rare dingen gedaan gister en niet nog heel laat een grote meal gehad, dus i'll take it.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG

Ik sta nu dus na een maand ON op +8,2 kilo, natuurlijk al heel erg blij mee maar ik blijf hongerig naar meer. Ik ga mijn kcal weer wat opvoeren met 100 kcal, nieuwe macro's worden dan 90F/490C/260P, welke neerkomen op een totaal kcal van 3800. Ik begon deze kuur op 3400 kcal en aangezien mijn gewichtstoename lijken me telkens kleine verhogingen van 100 kcal niet te overhaast.

Nou kunnen jullie in dit topic zien dat ik toendertijd een kuurvoorstel heb gedaan van de huidige kuur waar ik nu in zit (http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/kuurvoorstel-maart-test-e-kick-356776/).

Een aantal leden hebben mij hier al geadviseerd om test-e 12 weken te runnen, ik heb dit toen een beetje weg gemompeld omdat ik een beetje moeite heb met afwijken van het originele plan haha. Maar ik ga dit nu toch overwegen, aangezien ik toch een vial bij wil gaan halen.

real nice! :) vasthouden die kilo's

Damn, wat heb ik een gruwelijk lekkere leg hypertrophy workout achter de rug. Alles waar ik voor ging heb ik gehaald, en nog vrij soepel ook. Zal de workout weer even loggen.

Squats 5x8 120 kilo. Gingen omhoog als boter, geen enkele set in de problemen gekomen eigenlijk, natuurlijk was het wel zwaar, maar hier kan zeker weer 5 kilo bij. Dit was tevens ook een verhoging van 5 kilo ten opzichte van de vorige keer.
Leg press 3x10 310 kilo. Dit was 10 kilo meer dan de vorige keer, nu is dat relatief gezien natuurlijk niet zo heel veel, maar progressie is progressie en ze gingen allemaal lekker. Volgende keer 320 kilo dus.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 28 kg per hand. Lunges zijn natuurlijk altijd al zwaar, maar ook hier heb ik het gewicht omhoog gebumpt tov vorige keer, toen 26 per hand, en nu 28 kg per hand.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 Superset.
Smith machine calf raises 5x12 130 kilo.

Had ook weer een gigantische pomp in mijn benen, mijn dijen persten echt langs elkaar langs tijdens het lopen haha. Morgen helaas een rustdag, en dan mogen we vrijdag weer voor een push hypertrophy sessie.

had precies hetzelfde man. kwam ook 1ml tekort waardoor ik mijn 2e vial moest gebruiken :(

Ja beetje onhandig, wellicht dat ik een vial bij haal om er zeker van te zijn dat ik die 10e injectie volledig krijg. Verlengen ben ik dus nog niet helemaal zeker van, wil mezelf ook voldoende hersteltijd geven voordat ik aan een andere kuur begin later dit jaar.

5x8x120kg, good luck mate. :D
laatst 4x10x100kg atg gedaan, daarna 3 dagen moeten kruipen.

Ik doe mijn squats ook altijd atg, ze zijn gelukkig allemaal gelukt vandaag. Spierpijn heb ik niet zovaak last van eigenlijk, mijn benen zijn dergelijke optaters wel gewend volgens mij haha.

real nice! :) vasthouden die kilo's

Thanks, daar gaan we voor :)

Terug
Naar boven