88ja
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 201
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Nope hoeft bij oats of brinta niet.
Als je die havermoud uit de supermarkt heb moet dat wel. Maarja dat is voor baby's

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je die havermoud uit de supermarkt heb moet dat wel. Maarja dat is voor baby's![]()
Als je die havermoud uit de supermarkt heb moet dat wel. Maarja dat is voor baby's![]()
Niet verwarmen? Dat lijkt me echt ranzig.
Ik heb quaker oats, ik meng 250 gram oats met 450 ml melk, dit zet ik in de magnetron voor 2 minuten. Daarna is dat een vrij stevige substantie geworden en dan meng ik de whey erdoorheen.
Niet zeuren en doordrinken, gaat prima.Ik drink het ook gewoon koud met waterNiet zeuren en doordrinken, gaat prima.
Gebruik je Ultra fine Oats? Of gewoon die van de supermarkt BB
Ik drink het ook gewoon koud met waterNiet zeuren en doordrinken, gaat prima.
Gebruik je Ultra fine Oats? Of gewoon die van de supermarkt BB
Drinken, lol. Ik eet mijn oats gewoon fijn hoor, flinke kom vol. Ik heb Quaker oats.
Ik denk dat justalog het gewoon fijn maakt in de blender.
doen er heel veel, drinkje het zo weg scheelt in tijd en je kan meer wegkrijgen.
Ik denk dat justalog het gewoon fijn maakt in de blender.
doen er heel veel, drinkje het zo weg scheelt in tijd en je kan meer wegkrijgen.
Ik koop die Ultra Fine Oats op B&f, zijn helemaal fijn en is net als eiwitpoeder. Als ik deze niet heb dan vermaal ik de Quaker Oats gewoon in een blender. Heb niet genoeg tijd in de ochtend om rustig me kommetje havermout op te eten.
Ja ik ken het ik heb het ook weleens gehad maar zie de meerwaarde niet ervan, tenzij je zelf geen blender hebt uiteraard
Waren in de aanbieding (1,90 p kg) en ging toch bestellen dus had gelijk 5 zakken erbij gedaan.
Hoe staat het met je gewicht BBambition, nog steeds aan het dalen?
Waarom ga je niet benchen met een barbell als die dumbbells te licht worden?

Ik heb wel eens, als de Bench bezet was bijvoorbeeld, ff iemand aangeschoten om een set dumbells bovenop de 40's te leggen. Dus op beide dumbells 1 van 4 kg erbij op ofzo. Ziet er stom uit en iedereen keek me aan maar het werkt wel. Alleen wel hopen dat die gast daarna niet wegloopt want dan moet je de hele zooi op de grond gooien![]()