AndroidHealthClinic

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

• Topic Starter Topic Starter
Niet verwarmen? Dat lijkt me echt ranzig.
Ik heb quaker oats, ik meng 250 gram oats met 450 ml melk, dit zet ik in de magnetron voor 2 minuten. Daarna is dat een vrij stevige substantie geworden en dan meng ik de whey erdoorheen.

Ik drink het ook gewoon koud met water :p Niet zeuren en doordrinken, gaat prima.
Gebruik je Ultra fine Oats? Of gewoon die van de supermarkt BB

Ik denk dat justalog het gewoon fijn maakt in de blender.

doen er heel veel, drinkje het zo weg scheelt in tijd en je kan meer wegkrijgen.

Ik koop die Ultra Fine Oats op B&f, zijn helemaal fijn en is net als eiwitpoeder. Als ik deze niet heb dan vermaal ik de Quaker Oats gewoon in een blender. Heb niet genoeg tijd in de ochtend om rustig me kommetje havermout op te eten.

Ik denk dat justalog het gewoon fijn maakt in de blender.

doen er heel veel, drinkje het zo weg scheelt in tijd en je kan meer wegkrijgen.

Ja zo doe ik het ook, melk/havermout/2 bosbessen/vanille whey. Dan heb je een soort van bosbessen/vanille
shake. Heerlijk. Kan e.v.t ook een banaan toevoegen of lepeltje pindakaas etc.

Ik koop die Ultra Fine Oats op B&f, zijn helemaal fijn en is net als eiwitpoeder. Als ik deze niet heb dan vermaal ik de Quaker Oats gewoon in een blender. Heb niet genoeg tijd in de ochtend om rustig me kommetje havermout op te eten.

Ja ik ken het ik heb het ook weleens gehad maar zie de meerwaarde niet ervan, tenzij je zelf geen blender hebt uiteraard

Ja ik ken het ik heb het ook weleens gehad maar zie de meerwaarde niet ervan, tenzij je zelf geen blender hebt uiteraard

Waren in de aanbieding (1,90 p kg) en ging toch bestellen dus had gelijk 5 zakken erbij gedaan.
Hoe staat het met je gewicht BBambition, nog steeds aan het dalen?

Waren in de aanbieding (1,90 p kg) en ging toch bestellen dus had gelijk 5 zakken erbij gedaan.
Hoe staat het met je gewicht BBambition, nog steeds aan het dalen?

Dan zijn Quaker oats nog steeds goedkoper, 80 cent per 0,5 kg geloof ik. Mijn gewicht is weer aan het stijgen, 84,2 kilo vanmorgen.

Vind echt zonde om zoveel kcal weg te drinken, eet het veel liever.
Mijn meals met havermout zien er meestal zou uit:
60gr havermout, 200ml melk en 20gr whey dan 2/3min in micro op ong 650W, en dat paar keer per dag.

1x 500mg per week of splits je 250/250

Whatsup, weer terug met een update. Vandaag push hypertrophy gehad en volgens mij word het overbodig om te zeggen dat het weer super ging. Mijn gewicht is ook weer aardig op aan het lopen gelukkig, ik zal de workout weer even loggen.

Incline barbell benchpress 4x8 75 kilo. Dit was 2,5 kilo meer als vorige keer, maar het ging dermate soepel omhoog dat ik de volgende keer gewoon 80 erop leg, heb er vertrouwen in dat dit zeker erin zit de volgende keer.
Flat dumbell benchpress 4x8 40 kilo. Normaal bouw ik deze altijd in gewicht op, maar alles lichter dan 38/40 is gewoon simpelweg niet zwaar genoeg. Vandaar dat ik ook al mijn sets 40 kg dumbells heb gehanteerd, verhogen kan helaas niet want dit zijn de zwaarste. Heb de eerste twee sets 8 reps gehaald, vervolgens nog twee sets van 6. Volgende keer probeer ik die 4x8 te halen om vervolgens de rep range aan te passen naar 4x10 aangezien verhogen helaas geen optie is.
Dumbell shoulder press 4x8 28 kilo. Zwaardere dumbells dan de vorige keer, toen de 26's gebruikt. Ik was verbaasd hoe lekker deze oefening me afging vandaag, mijn reps dan ook allemaal gehaald en volgende keer zeker de 30 kg dumbells.
Cable lateral raises 3x12. Gewicht weet ik niet meer, ook niet heel relevant bij een oefening als deze. Zorgde bij elke rep voor een 2 sec. squeeze aan de top, resulteerde in een flinke pomp.
CGBP 4x8 70 kilo (paused reps). Dit was 5 kilo meer dan de vorige keer, en ze lukte wederom allemaal. Ik merk zeker weten dat mijn explosiviteit sterk is verbeterd in mijn pressing movements sinds dat ik paused reps in mijn routine heb verwerkt.
Rope pushdowns 4x12.
Single arm cable pushdowns 4x12.
Hanging leg raises 5x10 voor abs om deze push day af te sluiten.

Was weer een lekkere workout, bijna 6 volledige weken erop zitten wat dus wil zeggen dat we nog een maand te gaan hebben. Ik ga dus mijn best doen om van elke dag te genieten haha, en hopelijk nog wat extra kilo's te pakken, zowel in de gym als lichaamsgewicht.

Waarom ga je niet benchen met een barbell als die dumbbells te licht worden?

Waarom ga je niet benchen met een barbell als die dumbbells te licht worden?

Dat doe ik ook zeer zeker, maar op andere push dagen. Voor nu zijn ze nog niet té licht, en ik vind dumbells gewoon epic om mee te benchen. Dit is niet mijn enige push dag eh, ik heb ook andere dagen waar flat barbell benchpress de focus heeft.

Ik heb wel eens, als de Bench bezet was bijvoorbeeld, ff iemand aangeschoten om een set dumbells bovenop de 40's te leggen. Dus op beide dumbells 1 van 4 kg erbij op ofzo. Ziet er stom uit en iedereen keek me aan maar het werkt wel. Alleen wel hopen dat die gast daarna niet wegloopt want dan moet je de hele zooi op de grond gooien :p

Ik heb wel eens, als de Bench bezet was bijvoorbeeld, ff iemand aangeschoten om een set dumbells bovenop de 40's te leggen. Dus op beide dumbells 1 van 4 kg erbij op ofzo. Ziet er stom uit en iedereen keek me aan maar het werkt wel. Alleen wel hopen dat die gast daarna niet wegloopt want dan moet je de hele zooi op de grond gooien :p

Haha dat zou inderdaad wel een optie kunnen zijn, heb er wel eens over nagedacht maar nooit echt overwogen. Ik ben meestal wel samen met mijn gympartner dus zou geen probleem moeten zijn, misschien over een tijdje eens proberen met 2 kg extra per kant haha.

Terug
Naar boven