- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Thanks bro

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja ik werd een beetje gierig haha, heb het ook niet gedaan, gewoon verder op 500 mg het gaat immers nog steeds heerlijk!

Goed bezig bro!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn je spierdefinities nog wel goed/duidelijk zichtbaar?
tbar row stang meegeteld? iig sick man! je gaat hard![]()
Vitamine b5 werkt ook goed tegen lichte puistjes. Je moet alleen wel richting de 10gram per dag.
Hoelang moet je nog?
Zonnenbank pakken kan nut hebben. Hoop dat je tijdens of na de nakuur niet te veel acne krijgt! Had ik helaas wel! Maar je moet er wat voor over hebben he ;-)
Goed bezig mooie trainingen en de 180kg dl gedaan netjes.
Heb mijn (8e prik) dosis verhoogt met 0.7ML.
Kwam gewoon echt niet meer aan de laatste weken ondanks ik nog meer kcal ben gaan vreten.
Rek is er bij mij gewoon uit na week 5/6 al..
Is dit verstandig, of kan dit nou net dat extra beetje zijn dat mij weer wat gains op gaat leveren?
Alles voor het hogere doel he!! Ging jij nou nog mee doen aan de flexcup eind van het jaar? Staat mij ergens van bij dat je wedstrijden wilde gaan doen.
@painisgain
Niet verhogen gewoon je kuurtje afmaken en niet verhogen. Zou eerder meer gaan eten.
Heb zelf geen ervaring met AAS, maar las in je log dat je extra vial moest halen omdat je te kort komt, kan je de kuur dan niet twee weken doortrekken op zeflde dosis of werkt dat niet zo makkelijk?
Gezien je progressie die je maakt lijkt me dat best interessant.
Als je er toch voor kiest om weer vaker te kuren binnen korte tijd, kan je dat niet beter bridgen?