MuscleMeat

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Ja ik werd een beetje gierig haha, heb het ook niet gedaan, gewoon verder op 500 mg het gaat immers nog steeds heerlijk!

Je bent niet de enige, ik zelf heb er ook al over lopen piekeren :P

Maar gaat het ook niet doen zit wel te twijfelen 16 weken te doen ipv 12

maar moet ik nog even gaan zien !

• Topic Starter Topic Starter
Terug van de gym, push strength workout gehad vandaag, zal hem weer even loggen.

OHP 5x5 65 kilo. Hetzelfde gewicht als de vorige keer, toen echter mijn reps niet gehaald maar vandaag gelukkig wel. Voelde goed aan, volgende keer weer iets meer, 67,5 kilo dus.
Flat barbell benchpress 5x4 95 kilo. De bedoeling was 5x5 en dit is me ook al eens gelukt maar dan op de push strength day waar ik met benchen begin. Nu dus al ver vermoeid van de OHP's toen 5 sets van 4 gedaan.
Incline dumbell benchpress 4x8. Opgebouwd van 30-32-34-36 en enkel op de laatste set mijn reps niet gehaald, 6 reps gedaan op de laatste set. Erg blij mee dan vorige keer had ik een flinke kluif om alle sets met 30 kg te volbrengen.
Weighted dips 4x8 met 18 kilo.
Tricep pushdowns 5x10.
En als laatste oefening weer zoals op elke push day, Hanging leg raises 5x10.

Goede workout al met al, ik zie steeds beter dat ik goed aan het groeien ben. Vind het wel een beetje jammer dat ik niet meer zo droog sta als toen ik begon, maar goed dat neem ik voor lief.

Goed bezig bro!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn je spierdefinities nog wel goed/duidelijk zichtbaar?

Goed bezig bro!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn je spierdefinities nog wel goed/duidelijk zichtbaar?

Ja bro, ik heb het geluk dat mijn armen, schouders etc redelijk lean blijven, ook als ik zelf niet echt niet echt shredded ben. Ik gok dat ik nu zo'n 12% ben, buikspieren enzo ook nog gewoon zichtbaar, ben gewoon nog vrij lean alleen wil ik alsmaar droger zijn, komt waarschijnlijk omdat ik voordat ik aan fitness begon altijd chubby was lol.

Lekkere pullday gehad vandaag, was een strength day, ga de workout weer even loggen.

Pendlay rows 5x5 85 kilo. Ging lekker, nog altijd blij dat ik deze oefening aan mijn routine heb toegevoegd.
Weighted chin-ups 4x5 met 18 kilo. Nog altijd heavy, maar ze gaan wel allemaal omhoog.
T-bar rows 3x8 met 90 kilo aan de stang.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell rows 2x15 40 kilo.
Dumbell curls 4x8 20 kilo. Gruwelijke pomp.
Hammer curls 4x8 16 kilo. Armen gelijktijdig uitgevoerd met een korte stop and squeeze aan de top.
Rear delt raises 5x12 10 kilo.

Weer een lekkere workout dus, ga vanaf vandaag ook mijn kcal weer licht omhoog gooien met +100 kcal, als ik 2 dagen niet aankom begin ik me meteen al te irriteren haha. Verder wilde ik nog even kwijt dat ik wat puistjes op mijn rug begin te krijgen, op aanraden van iemand ga ik me vandaag wat biergist halen, blijkbaar zou dat wat helpen. Het is gelukkig geen acne maar kleine puistjes.

tbar row stang meegeteld? iig sick man! je gaat hard:cool:

Vitamine b5 werkt ook goed tegen lichte puistjes. Je moet alleen wel richting de 10gram per dag.

Hoelang moet je nog?

Zonnenbank pakken kan nut hebben. Hoop dat je tijdens of na de nakuur niet te veel acne krijgt! Had ik helaas wel! Maar je moet er wat voor over hebben he ;-)

Goed bezig mooie trainingen en de 180kg dl gedaan netjes.

Heb mijn (8e prik) dosis verhoogt met 0.7ML.
Kwam gewoon echt niet meer aan de laatste weken ondanks ik nog meer kcal ben gaan vreten.
Rek is er bij mij gewoon uit na week 5/6 al..
Is dit verstandig, of kan dit nou net dat extra beetje zijn dat mij weer wat gains op gaat leveren?

Zonnenbank pakken kan nut hebben. Hoop dat je tijdens of na de nakuur niet te veel acne krijgt! Had ik helaas wel! Maar je moet er wat voor over hebben he ;-)

Zonnebanken doe ik inderdaad ook regelmatig. Ik hoop het ook niet maar de kans is groot aangezien hormoonlevels dan weer gaan schommelen, maar goed ik wist dat het kom voorkomen dus ik accepteer het ook.

Goed bezig mooie trainingen en de 180kg dl gedaan netjes.

Thanks bro!

Heb mijn (8e prik) dosis verhoogt met 0.7ML.
Kwam gewoon echt niet meer aan de laatste weken ondanks ik nog meer kcal ben gaan vreten.
Rek is er bij mij gewoon uit na week 5/6 al..
Is dit verstandig, of kan dit nou net dat extra beetje zijn dat mij weer wat gains op gaat leveren?

Ik denk niet dat dit je wat extra's op gaat leveren, is verhoging van 0,7 ml is verwaarloosbaar lijkt mij eerlijk gezegd.

Alles voor het hogere doel he!! Ging jij nou nog mee doen aan de flexcup eind van het jaar? Staat mij ergens van bij dat je wedstrijden wilde gaan doen.

@painisgain

Niet verhogen gewoon je kuurtje afmaken en niet verhogen. Zou eerder meer gaan eten.

Heb zelf geen ervaring met AAS, maar las in je log dat je extra vial moest halen omdat je te kort komt, kan je de kuur dan niet twee weken doortrekken op zeflde dosis of werkt dat niet zo makkelijk?
Gezien je progressie die je maakt lijkt me dat best interessant.

Alles voor het hogere doel he!! Ging jij nou nog mee doen aan de flexcup eind van het jaar? Staat mij ergens van bij dat je wedstrijden wilde gaan doen.

@painisgain

Niet verhogen gewoon je kuurtje afmaken en niet verhogen. Zou eerder meer gaan eten.

Ja man de Flexcup staat op mijn programma voor dit jaar, gaat mijn eerste wedstrijd worden dus ben heel benieuwd.

Heb zelf geen ervaring met AAS, maar las in je log dat je extra vial moest halen omdat je te kort komt, kan je de kuur dan niet twee weken doortrekken op zeflde dosis of werkt dat niet zo makkelijk?
Gezien je progressie die je maakt lijkt me dat best interessant.

Kan allemaal natuurlijk, maar na een tijdje is de rek er ook wel een beetje uit als je niet verhoogd. Mijn reden om niet te verlengen is omdat er anders onvoldoende tijd zit tussen het afronden van van PCT en het begin van mijn contest prep waardoor ik dan waarschijnlijk veel van mijn gains zal inleveren.

Als je er toch voor kiest om weer vaker te kuren binnen korte tijd, kan je dat niet beter bridgen?

Leg hypertrophy workout gehad vandaag, ging weer lekker alleen heb ik een klein akkefietje met mijn linker heup/glute. Dit ging niet per se ten koste van mijn kracht maar resulteerde wel in lichte pijnscheuten en ongemakkelijke gevoel direct ná mijn set. Desalniettemin heb ik weer al mijn sets en reps gehaald, zal de workout weer even loggen.

Squats 5x8 125 kilo. Weer 5 kilo meer dan de vorige keer, mijn benen konden de lading makkelijk maar mijn linker heup/glute voelde wat ongemakkelijk. Heb wel gewoon alle reps eruit weten te krijgen dus volgende keer gaat de 130 erop.
Leg press 3x10 320 kilo. Was erg benieuwd hoe het bij de legpress aan zou voelen maar hier had ik gelukkig geen last, heb ook vrij soepel alle sets eruit weten te knallen. Volgende keer gaat er dus weer 10 kilo bovenop, 330 kilo dus.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) 30 kilo per hand. Ook wat zwaardere dumbells hier, vorige keer 28 per hand, nu 30 kilo per hand gepakt, ging me goed af.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 Superset.
Seated calf raises 5x12.

Morgen ben ik helaas verhinderd om naar de gym te gaan, maar aangezien dat akkefietje is komen opdagen is een rustdagje morgen geen slecht idee denk ik. Ik hoop dat het niets voorstelt en dat het snel wegtrekt.

Als je er toch voor kiest om weer vaker te kuren binnen korte tijd, kan je dat niet beter bridgen?

Wellicht, maar ik wil hier nog even mee wachten en dit niet direct na mijn eerste inject kuur doen. In de toekomst zal dit vast wel voorkomen, maar voor nu ga ik gewoon nakuren na mijn 10 weken test.

Weer even een update, ook van mijn gewicht. Vanmorgen 85,4 kilo, niet heel veel bijgekomen dus maar ik heb de kcal al opgeschroefd vanaf afgelopen zaterdag zit nu op 4015 kcal met mijn macro's op 95F/515C/275P. Voor mijn gevoel ben ik wel gewoon nog steeds goed aan het groeien, de spiegel stelt me niet teleur. In de gym is het ook nog altijd knallen, maak nog steeds aardige stappen qua krachtgains en heb het gevoel dat mijn wat zwakkere punten, armen en chest, nu ook aardig meekomen. Vanmorgen dus alweer de 8e inject gehad, prikken is tot nu toe telkens zonder enkele problemen verlopen, hoogstens een keertje een beetje bloed meegekomen na de inject maar that's it, aspireren gebeurd natuurlijk wel altijd netjes.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG

Ik ben ook al naar de gym geweest vandaag, was een heerlijke sessie. Push hypertrophy stond op het programma vandaag, mijn bench gaat echt super vooruit, erg blij mee aangezien dat een van mijn zwakste compounds is. Zal de workout weer even loggen.

Flat barbell benchpress 4x8 85 kilo. Kleine verhoging van 2,5 kilo ten opzichte van vorige keer, maar het voelde dan ook heerlijk aan, volgende keer leg ik er 90 op want het ging wel heel soepel vandaag.
Incline dumbell benchpress 4x10. Meestal doe ik alleen de eerste twee sets 10 reps, daarna doe ik er 8 omdat ik ook ff wat zwaarder wil gaan. Heb dus opgebouwd van 30-32-34-36 kilo dumbells waarbij ik op de laatste twee sets 8 reps heb gedaan.
Military press 4x8 50 kilo. Het was eigenlijk de bedoeling om OHP te doen, maar het squatrack was bezet dus dat ging niet. Ik heb toen gewoon het gewicht gehanteerd dat ik van plan was om bij OHP te doen, ging me erg goed af, nu is het natuurlijk ook wel wat makkelijk omdat je zit maar goed, volgende keer toch 52,5 en dan weer op de OHP.
Cable crossovers 3x12.
Weighted dips 4x8 met 18 kilo.
Rope pushdowns 5x12.
En als laatste nog wat Hanging leg raises 5x10 voor abs.

In de gym zijn is natuurlijk altijd een feest, maar als je telkens het gevoel hebt dat je maar gewoon een klein mannetje bent, en je bent in de gym met een flinke pomp verras ik mezelf toch nog wel eens. Schouders en traps zijn ook aardig gegroeid deze kuur en dit geeft toch een bepaalde look, kan soms bijna niet geloven dat mijn hoofd op dat fysiek wat ik in de spiegel zie plakt haha. Maar goed eenmaal thuis voel ik me weer een klein meisje lol.

Bro, the day you started lifting is the day you became forever small.

Goede update man.

Terug
Naar boven