Fitness Seller

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

MP = staand bro. Zittend is gewoon Seated shoulderpress. Volgens mij heet het een Military Press omdat je hem, als je m officieel doet, vanuit 'de houding' doet, dus voeten naast elkaar.

• Topic Starter Topic Starter
Bro, the day you started lifting is the day you became forever small.

Goede update man.

Haha ja klopt helemaal.

MP = staand bro. Zittend is gewoon Seated shoulderpress. Volgens mij heet het een Military Press omdat je hem, als je m officieel doet, vanuit 'de houding' doet, dus voeten naast elkaar.

Oh haha, nou ik bedoel in ieder geval seated barbell shoulder press, dat moet wel duidelijk zijn haha. Wanneer ik OHP zeg dan bedoel ik namelijk wel staand, standing overhead press, basically hetzelfde alleen dan staand, voeten naast elkaar uiteraard.

Zo, vandaag pull hypertrophy gehad, ging lekker alleen had ik toch weer wat last van mijn heup bij zware compounds zoals barbell rows. Ik hoop dat het niet teveel in de weg gaat zitten morgen, dan staan namelijk 140 kilo squats op het programma. Zal de workout van vandaag even loggen.

Weighted chin-ups 4x8 14 kilo. Allemaal gehaald alleen toch vrij pittig, laat het nog even bij die dumbell van 14 kilo. Vorige keer gebruikte ik een dumbell van 12 kilo dus dat is toch alweer vooruitgang.
Barbell rows 5x10 100 kilo (underhand). Vorige keer ging de 95 zo goed dat ik maar meteen naar de 100 ben gegaan voor deze workout. Mijn rug kan het goed aan alleen mijn heup gaf me toch wat last, maar goed toch mijn reps gehaald, volgende keer 102,5 kilo.
Dumbell rows 4x10 40 kilo. Ging lekker, wel erg buiten adem tijdens deze oefening.
Lat pulldowns 5x12. Altijd lekker, ook gegarandeerd een gruwelijke pomp altijd.
Dumbell curls 4x8 20 kilo.
Hammer curls 4x8 24 kilo.
Facepulls 5x12 <--> Cable curls 5x12 Superset.

Lekkere workout dus al met al. Wat betreft die heup issue, ik ga morgen gewoon mijn squatsessie doen en daarna is het sowieso een rustdag. Mocht het nou echt niet verbeteren tegen die tijd dan is het misschien verstandig om een korte deload te doen ofzo, geen hele week maar 3 workouts wellicht, maar ik kijk wel hoe het tegen die tijd gaat. Mijn lichaam moet natuurlijk ook aardig bijpoten met al die gewichten die vrij snel zo'n stuk zwaarder zijn geworden.

Zo je ben flink vooruit gegaan!! Nice man.

Hoe ziet je trainingschema eruit? ben ik reuze benieuwd naar.

Lekkere legs strength workout gehad vandaag, helaas niet geheel pijnloos, die heup blijft toch vervelend aanvoelen. Desondanks heb ik er, misschien onverstandig, gewoon doorheen gewerkt en mijn 5x3 squats met 140 kilo kunnen doen. Hier is de workout:

Squats 5x3 140 kilo. Vorige keer 135 gedaan, dat voelde toen al heel goed dus ik had er het volste vertrouwen in. Setjes gingen me heel goed af, mijn heup gaf me alleen last zodra ik de stang weer re-rackte en alle spanning eraf ging.
Romanians 4x6 130 kilo. 10 kilo meer dan de vorige keer, goeie stretch in de hammies.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) met 30 kilo per hand, vorige keer ook dit gewicht gehanteerd.
Calf raises 6x12.

Lekkere workout, morgen een rustdag die wel goed uitkomt. Hopelijk komt dat mijn heup of waar het probleem ook zit een beetje ten goede. Vrijdag word een push strength workout waar ik 5x5 op 100 kilo ga proberen op de bench.

Zo je ben flink vooruit gegaan!! Nice man.

Hoe ziet je trainingschema eruit? ben ik reuze benieuwd naar.

Ik ben nog steeds te lui geweest om er een bestandje van te maken op de computer, maar ik log inderdaad vrijwel al mijn trainingen dus dan krijg je ook al een redelijk duidelijk beeld.

Jij gaat lekker man! Ik baal er een beetje van dat ik het niet zo netjes heb bijgehouden, maar al met al zijn er toch een paar oefeningen waarvan je weet dat je ziek omhoog bent gegaan, ik moet nog 3 weken doorknallen, trek jij ook door naar 12 weken?

Wat voor rustpauze houd je aan bij Strength? en bij Hypertrophy.
en doe je de eerste 3 dagen strength en daarnaar hypertrophy?

Ben benieuwd. Nogmaal goede Gains man.

Respect dat je alles goed bijhoud.

Zo weer even een update, vandaag weer lekker getraind natuurlijk, het was een push strength day. Gigantische mijlpaal voor mezelf bereikt op de bench, zal de workout weer even loggen.

Flat barbell benchpress 5x5 100 kilo. Vandaag dus de 100 kilo erop gegooid, 95 voor 5x5 was immers al gelukt. Ik heb terug in december, misschien weten mijn winny logje volgers het nog, dit gewicht toen geprobeerd voor mijn 1RM, ik heb deze toen welgeteld NUL keer omhoog gekregen. Vandaag stonden we dus weer oog in oog haha, maar tot mijn verbazing knalde ik de eerste 4 setjes van 5 er lekker uit. Bij állerlaatste rep van de 5e en laatste set had ik een heel klein beetje assistence nodig, beetje balen want ik had ze graag allemaal helemaal zelf gedaan maar goed, 1 rep kan ik nog mee leven. Voor mij persoonlijk was het een aardige prestatie, mijn bench is echt weak vergeleken mijn andere lifts. Zojuist ook even terug gebladerd naar pagina 3 van dit log en daar staat deze zelfde training gelogd met 5x5 85 kilo, bankdruk is dus al 15 kilo omhoog! Volgende keer gaat er 102,5 kilo op. Paar gasten in de gym vroegen me ook waar dat opeens vandaag kwam haha.
OHP 5x5 62,5 kilo. Vorige keer ook dit gewicht gehanteerd, toen echter mijn reps niet gehaald. Vandaag heb ik ze wel allemaal eruit weten te krijgen, dus ook deze gaat wat omhoog naar 65 kilo voor de volgende keer.
Incline barbell benchpress 5x6 72,5 kilo. Was toch wel erg vermoeid tegen dit punt, vandaar dat ik de laatste twee sets maar 5 reps eruit heb weten te krijgen, dit gewicht blijft dus nog even hetzelfde voor de volgende keer, het was echter wel een verhoging van 2,5 kilo tov de vorige keer.
Dumbell skullcrushers 4x12 12 kilo. Lekkere oefening voor de triceps, gegarandeerde pomp.
Tricep pushdowns 4x10, gewicht ben ik ff kwijt.
Hanging leg raises 5x10 <--> Dips (bodyweight) 4x8 Superset

Heel erg blij met de bench progressie, zat toch nog wel een tijdje te balen dat ik niet ook die alllllllerlaatste rep nog helemaal alleen kreeg. Maar goed, niet te lang over zitten piekeren anders word je helemaal gek, tevreden ben je immers toch nooit haha.

Jij gaat lekker man! Ik baal er een beetje van dat ik het niet zo netjes heb bijgehouden, maar al met al zijn er toch een paar oefeningen waarvan je weet dat je ziek omhoog bent gegaan, ik moet nog 3 weken doorknallen, trek jij ook door naar 12 weken?

Thanks man!
Haha tja, ik heb er niet zo'n moeite mee om telkens weer alles te loggen, kan er ook wel motivatie uit halen omdat de reacties die ik krijg toch wel overwegend positief zijn. Ik schreeuw het zeker niet van de daken dat ik aan de AAS zit dus door hier te loggen lijkt het toch alsof ik het niet helemaal alleen doe haha. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik ga doortrekken tot 12, voor mijn gevoel begint het nu pas op gang te komen lol. Ik zou het graag willen, maar moet ook mijn herstel in overweging nemen, ik laat sowieso hier weten wat ik doe.

Wat voor rustpauze houd je aan bij Strength? en bij Hypertrophy.
en doe je de eerste 3 dagen strength en daarnaar hypertrophy?

Ben benieuwd. Nogmaal goede Gains man.

Respect dat je alles goed bijhoud.

Bedoel je rustpauze tussen sets in? Eigenlijk let ik daar niet echt op, gewoon zo lang als ik nodig heb, zal meestal neerkomen op een minuutje of 2, ook gezien het feit dat ik bijna altijd met een gympartner train die dus zijn set doe als ik aan het rusten ben.

Het zijn cycles van Legs/Push/Pull/Off/Repeat. Dus eerst een volledige hypertrophy cycle, dan een dag rust om vervolgens verder te gaan met een strength cycle.

Thanks bro!

Thanks man!
Haha tja, ik heb er niet zo'n moeite mee om telkens weer alles te loggen, kan er ook wel motivatie uit halen omdat de reacties die ik krijg toch wel overwegend positief zijn. Ik schreeuw het zeker niet van de daken dat ik aan de AAS zit dus door hier te loggen lijkt het toch alsof ik het niet helemaal alleen doe haha. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik ga doortrekken tot 12, voor mijn gevoel begint het nu pas op gang te komen lol. Ik zou het graag willen, maar moet ook mijn herstel in overweging nemen, ik laat sowieso hier weten wat ik doe.

Ja ik heb sinds de winstrol er bij zit pas het gevoel dat het echt begint, maar een maat van mij had me 3-4 week niet gezien en die schreeuwde gewoon wow toen die binnen kwam dat me borstkas zo gegroeid was zei die, me pa meteen mij aankijken (begint al een beetje te testen af en toe door subtiele vragen te stellen of ik niet gebruik, maar ben gelukkig nog door al die ' tests ' gekomen :P)
Ben nog geiler als normaal alleen heb een winstrol pikkie (half hard) maar kan er niet mee zitten, ga in de zomer wel op vrouwenjacht. Heb ook heel erg het gevoel dat ik gewoon bijna geen vocht heb vastgehouden, me kop is nog mooi smal en alles voelt strak aan en wordt wss alleen nog maar strakker! Wel een tegenvaller is dat ik vanochtend nog maar 84,3 kg woog op de weegschaal... Maar goed als het bijna alleen maar spier is wat er bij is kan ik er prima mee leven, alleen de definitie is al een mooi gegeven opzich! Het liefst trek ik indd nog wel wat langer door als 12 want heb besloten om na deze kuur wel een half jaar a 3 kwart jaar sowieso off te blijven en dan kijken of ik misschien nog weer een kuur ga doen volgend jaar.. Vindt het wel heerlijk als ik on ben maar ik mis toch wel het af en toe gewoon lekker gek doen en de dag erna spijt hebben van de alcohol, en wil als ik een kuur doe dat alles zo perfect mogelijk verloopt!

Iemand enig idee hoe het zit met alcohol tijdens de nakuur met Nolvadex trouwens? Aangezien dat tijdens het WK is (dacht dat ik het goed had uitgerekend maar blijkbaar niet dus :P)

Lekkere workout alweer achter de rug, vandaag was een pull strength day. Ging weer lekker allemaal, sets en reps gehaald, zal de workout weer even loggen.

Pendlay rows 5x5 90 kilo. Weer een verhoging van 5 kilo ten opzichte van vorige keer, sets en reps wel gehaald. Nóg een sprong van 5 kilo gaat waarschijnlijk mijn vorm eronder laten lijden, dus het word 92,5 kilo voor de volgende keer.
Weighted chin-ups 4x5 18 kilo. Ging lekker, alle reps gehaald.
Barbell row 3x8 110 kilo (overhand). Ook dit was weer 5 kilo meer dan de vorige keer, ze gingen me opzich allemaal netjes af. Ook hier gaat er weer wat bij, volgende keer 112,5 kilo want ook hier zal mijn vorm er waarschijnlijk te erg onder gaan lijden wanneer ik er weer 5 bij gooi.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell rows 2x15 40 kilo als laatste oefening voor de rug.
Dumbell curls 4x8 22 kilo. Vandaag de overstap gemaakt van de 20 naar de 22 kilo dumbells, alle sets en reps wel gehaald maar die 2 kilo per kant extra merk je natuurlijk wel. Dit gewicht houd ik nog een paar trainingen aan.
Rope hammer curls 4x12.
Rear delt raises 5x12 <--> Seated bicep curls 5x12 Superset.

Lekkere workout gehad dus. Heb sinds vandaag ook mijn kcal weer wat omhoog geschroefd met 100 kcal. Kcal staan nu op 4100 met mijn macro's zijnde: 100F/525C/275P.

Gaat lekker man!
Bench is ook al aardig omhoog gegaan

Vandaag was een rustdag, weinig te melden dus. Morgenvroeg is het tijd voor mijn 9e injectie en een legs hypertrophy workout. Er is trouwens wel een nieuwe ontwikkeling, ik ga mijn kuur toch verlengen naar 12 weken en ik ga hem op 750 mg zetten. Ik weet dat ik dit al eerder heb overwogen en toen besloten om het niet te doen, echter ben ik hier nu op terug gekomen. Ik heb dit met mijn coach overlegd en die heeft me groen licht gegeven, dit zou geen verdere hinder opleveren. Vanaf morgen dus nog een maand te gaan, misschien zit die 90 kilo er nog in!

Gaat lekker man!
Bench is ook al aardig omhoog gegaan

Thanks bro, gaat zeker lekker!

Laatst bewerkt:
hoezo verhogen naar 750mg? omdat 500mg niet meer genoeg is?
ik trek hem ook door naar 12 weken alleen heb ik nu gewoon weer 500mg gezet..

In, even heel logje doorgelezen ziet er goed uit.

Wil dezelfde kuur doen als 1e ;d

Het is weer maandag, tijd voor weer een gewichtsoverzichtje dus. Vanmorgen gaf de weegschaal 86,8 kilo aan, dat is een vrij aardige toename ten opzichte van vorige week. Zal het hier even onder elkaar zetten.

Mijn nieuwe vial is onderweg en zal in de loop van de week binnenkomen, dit is maar goed ook want ik had een miscalculatie gemaakt met hoeveel er nog in mijn tweede vial zat. Vanaf deze week gaat de dosis dus naar 750 mg, maar ik kreeg vanmorgen nog maar 1,5 ml uit mijn laatste vial, 375 mg dus. Wat ik nu ga doen is wanneer mijn vial binnenkomt, waarschijnlijk donderdag, zet ik de resterende 375 mg zodat mijn weektotaal toch op 750 mg komt. Voor de resterende weken zal ik de 750 mg wel in een keer zetten.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG

Best leuk dus, nu dus ook officieel al meer dan 10 kilo aangekomen met nog een maand te gaan. Mijn vetpercentage is ongetwijfeld ook gestegen, maar dit neem ik voor lief, vind de gains belangrijker nu.

Vanmorgen ook mijn legs hypertrophy workout gehad, zal deze weer even loggen.

Sumodeadlifts 4x8 160 kilo. Weer 5 kilo meer dan de vorige keer, gingen erg lekker en dus ook alle reps gehaald. Was wel behoorlijk buiten adem en na mijn laatste set zelfs een beetje misselijk. Is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat mijn cardiovasculair uithoudingsvermogen echt zwaar bagger is. Maar goed volgende keer naar 165 kilo dus.
Frontsquats 4x8 95 kilo. Toename van 2,5 kilo. Bij mijn derde set ben ik bij 6 reps moeten stoppen want de stang lag niet meer in het midden en er ontstond een disbalans. Heb hem toen re-racked en was zwaar geïrriteerd hierdoor, wilde mijn verloren reps wel inhalen dus heb bij mijn 4e set 10 reps gedaan. Volgende keer waarschijnlijk naar de 100 kilo.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 30 kilo per hand. Vorige keer 28 per hand gedaan dus vandaag tikkeltje zwaarder gegaan, voelde goed aan.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 Superset.
Calf raises 5x12 als laatste oefening.

hoezo verhogen naar 750mg? omdat 500mg niet meer genoeg is?
ik trek hem ook door naar 12 weken alleen heb ik nu gewoon weer 500mg gezet..

Tja waarom, wellicht is 500 mg ook nog gewoon voldoende maar ik zit telkens weer te denken 'wat als..' Dit is waarschijnlijk niet de beste insteek en misschien komt er een groot gedeelte placebo bij kijken maar mentaal kan ik het maar niet loslaten en wil mijn kuur niet eindigen met het gevoel dat er nog meer in had gezeten.

In, even heel logje doorgelezen ziet er goed uit.

Wil dezelfde kuur doen als 1e ;d

Thanks man, ik kan de kuur zeker aanraden zoals je vast al hebt gemerkt haha.

Het is weer maandag, tijd voor weer een gewichtsoverzichtje dus. Vanmorgen gaf de weegschaal 86,8 kilo aan, dat is een vrij aardige toename ten opzichte van vorige week. Zal het hier even onder elkaar zetten.

Mijn nieuwe vial is onderweg en zal in de loop van de week binnenkomen, dit is maar goed ook want ik had een miscalculatie gemaakt met hoeveel er nog in mijn tweede vial zat. Vanaf deze week gaat de dosis dus naar 750 mg, maar ik kreeg vanmorgen nog maar 1,5 ml uit mijn laatste vial, 375 mg dus. Wat ik nu ga doen is wanneer mijn vial binnenkomt, waarschijnlijk donderdag, zet ik de resterende 375 mg zodat mijn weektotaal toch op 750 mg komt. Voor de resterende weken zal ik de 750 mg wel in een keer zetten.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG

Best leuk dus, nu dus ook officieel al meer dan 10 kilo aangekomen met nog een maand te gaan. Mijn vetpercentage is ongetwijfeld ook gestegen, maar dit neem ik voor lief, vind de gains belangrijker nu.

Vanmorgen ook mijn legs hypertrophy workout gehad, zal deze weer even loggen.

Sumodeadlifts 4x8 160 kilo. Weer 5 kilo meer dan de vorige keer, gingen erg lekker en dus ook alle reps gehaald. Was wel behoorlijk buiten adem en na mijn laatste set zelfs een beetje misselijk. Is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat mijn cardiovasculair uithoudingsvermogen echt zwaar bagger is. Maar goed volgende keer naar 165 kilo dus.
Frontsquats 4x8 95 kilo. Toename van 2,5 kilo. Bij mijn derde set ben ik bij 6 reps moeten stoppen want de stang lag niet meer in het midden en er ontstond een disbalans. Heb hem toen re-racked en was zwaar geïrriteerd hierdoor, wilde mijn verloren reps wel inhalen dus heb bij mijn 4e set 10 reps gedaan. Volgende keer waarschijnlijk naar de 100 kilo.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 30 kilo per hand. Vorige keer 28 per hand gedaan dus vandaag tikkeltje zwaarder gegaan, voelde goed aan.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 Superset.
Calf raises 5x12 als laatste oefening.

Tja waarom, wellicht is 500 mg ook nog gewoon voldoende maar ik zit telkens weer te denken 'wat als..' Dit is waarschijnlijk niet de beste insteek en misschien komt er een groot gedeelte placebo bij kijken maar mentaal kan ik het maar niet loslaten en wil mijn kuur niet eindigen met het gevoel dat er nog meer in had gezeten.

Thanks man, ik kan de kuur zeker aanraden zoals je vast al hebt gemerkt haha.
Ik ben echt benieuwd naar pics bro.. aardig groot geworden op die kuur. Hierna nog plannen voor andere kuurtjes?

Ik ben echt benieuwd naar pics bro.. aardig groot geworden op die kuur. Hierna nog plannen voor andere kuurtjes?

Haha denk dat je het antwoord op die vraag zelf wel kan invullen. Er komen zeer zeker nog andere kuurtjes, de volgende kuur word een contest cycle in voorbereiding op de Flexcup 6/7 december! Heel misschien overweeg ik na die kuur over te gaan op blast/cruise alleen twijfel ik hieraan omdat ik toch nog aan de jonge kant ben.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het erg leuk om je log te lezen. Goed informatief en duidelijk. Je progressie liegt er ook niet om. Ook goed om te zien dat je geen last van je pezen/gewrichten krijgt met deze flinke stijging in kracht. Mooi man!
Je test kuur naar 12 weken doortrekken is prima. Maak je niet druk om je herstel je zet er HCG bij dus dat zal wel goed gaan. Ik heb zelf ook een 1e 500mg test-e kuur van 12 weken gedaan met HCG. Het herstel is me echt meegevallen. Lekker mijn vocht kwijt geraakt en wellicht een kilootje of 2 massa. Ik heb wel flink wat supplementen genomen in de nakuur en ben toen ook begonnen met het zetten van peps GHRP-6 met CJC-1295 (zonder DAC) Houd je nu wel rekening met de start van de nakuur nu je de test dosis op 750 zit? Je zakt in 2 weken terug van 750 naar 375 en dan 187.5 ipv 250 en dan 125. Ik weet niet zo snel uit mijn hoofd wat precies je test niveau moet zijn om aan je nakuur te beginnen. Misschien is 187.5mg ook wel goed maar check het wel eventjes na als je dit nog niet hebt gedaan.
Ga zo door en succes met het laatste stukje.

Push hypertrophy workout gehad vandaag, sommige oefeningen gingen weer super, andere gingen daarentegen een stuk minder. Weet niet precies waar dat aan te wijten is maar goed, zal de workout even loggen.

Incline barbell benchpress 4x8 80 kilo. Dit was 5 kilo meer dan de vorige keer, aardige verhoging dus en heb al mijn reps weten te halen. Het was wel een stroggle dus de volgende stap word 82,5 kilo.
Flat dumbell benchpress 4x8 40 kilo. Deze ging me vandaag niet zo heel goed af, de eerste set 8 reps, vervolgens 7 en daarna twee sets van 6. De vorige keer zat het ook in die richting dus hoopte vandaag eigenlijk mijn reps te halen.
Dumbell shoulder press 4x8 30 kilo. Aangezien vorige keer de 28 kg dumbells zo lekker gingen, vandaag dus naar de 30 gegaan. Ik weet niet hoe het kwam, maar ze voelde ontzettend zwaar aan vandaag. Moest het op een gegeven moment met setjes van 5 doen en raakte zeer gefrustreerd tegen dit punt.
Dumbell fly's 2x12 18 kilo. Voelde erg lekker, kon mijn chest echt flink squeezen op elke rep.
Cable lateral raises 3x12. Telkens ff een seconde squeeze aan de top, voelde erg lekker.
CGBP 4x8 70 kilo. Doe deze altijd paused reps, even 2 seconden laten 'rusten' op de chest en vervolgens naar boven exploderen. Met rusten bedoel ik natuurlijk niet flink in laten zakken maar wel de spanning erop houden.
Rope pushdowns 4x12.
Hanging leg raises <--> Single arm dumbell extensions 5x10 Superset.

Die flat dumbell van vandaag kon ik nog wel hebben, ik had immers al mijn bench met 5 kilo verhoogd en dit ging gewoon goed. Maar die dumbell shoulders presses haalden echt het bloed onder mijn nagels vandaag, ik kon maar niet bevatten waarom deze zo slecht gingen vandaag. Was zwaar gefrustreerd tijdens de workout en ergerde me ff aan alles, zelfs aan mijn gympartner die de hele tijd in de spiegel zat te flexen lol. Maar goed shit happens, volgende keer halen we hem wel.

Ik vind het erg leuk om je log te lezen. Goed informatief en duidelijk. Je progressie liegt er ook niet om. Ook goed om te zien dat je geen last van je pezen/gewrichten krijgt met deze flinke stijging in kracht. Mooi man!
Je test kuur naar 12 weken doortrekken is prima. Maak je niet druk om je herstel je zet er HCG bij dus dat zal wel goed gaan. Ik heb zelf ook een 1e 500mg test-e kuur van 12 weken gedaan met HCG. Het herstel is me echt meegevallen. Lekker mijn vocht kwijt geraakt en wellicht een kilootje of 2 massa. Ik heb wel flink wat supplementen genomen in de nakuur en ben toen ook begonnen met het zetten van peps GHRP-6 met CJC-1295 (zonder DAC) Houd je nu wel rekening met de start van de nakuur nu je de test dosis op 750 zit? Je zakt in 2 weken terug van 750 naar 375 en dan 187.5 ipv 250 en dan 125. Ik weet niet zo snel uit mijn hoofd wat precies je test niveau moet zijn om aan je nakuur te beginnen. Misschien is 187.5mg ook wel goed maar check het wel eventjes na als je dit nog niet hebt gedaan.
Ga zo door en succes met het laatste stukje.

Thanks bro, gaat goed komen.

Terug
Naar boven