Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bro, the day you started lifting is the day you became forever small.
Goede update man.
MP = staand bro. Zittend is gewoon Seated shoulderpress. Volgens mij heet het een Military Press omdat je hem, als je m officieel doet, vanuit 'de houding' doet, dus voeten naast elkaar.
Zo je ben flink vooruit gegaan!! Nice man.
Hoe ziet je trainingschema eruit? ben ik reuze benieuwd naar.
Zo je ben flink vooruit gegaan!! Nice man.
Hoe ziet je trainingschema eruit? ben ik reuze benieuwd naar.
Jij gaat lekker man! Ik baal er een beetje van dat ik het niet zo netjes heb bijgehouden, maar al met al zijn er toch een paar oefeningen waarvan je weet dat je ziek omhoog bent gegaan, ik moet nog 3 weken doorknallen, trek jij ook door naar 12 weken?
Wat voor rustpauze houd je aan bij Strength? en bij Hypertrophy.
en doe je de eerste 3 dagen strength en daarnaar hypertrophy?
Ben benieuwd. Nogmaal goede Gains man.
Respect dat je alles goed bijhoud.
Thanks man!
Haha tja, ik heb er niet zo'n moeite mee om telkens weer alles te loggen, kan er ook wel motivatie uit halen omdat de reacties die ik krijg toch wel overwegend positief zijn. Ik schreeuw het zeker niet van de daken dat ik aan de AAS zit dus door hier te loggen lijkt het toch alsof ik het niet helemaal alleen doe haha. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik ga doortrekken tot 12, voor mijn gevoel begint het nu pas op gang te komen lol. Ik zou het graag willen, maar moet ook mijn herstel in overweging nemen, ik laat sowieso hier weten wat ik doe.
)
)Gaat lekker man!
Bench is ook al aardig omhoog gegaan
hoezo verhogen naar 750mg? omdat 500mg niet meer genoeg is?
ik trek hem ook door naar 12 weken alleen heb ik nu gewoon weer 500mg gezet..
In, even heel logje doorgelezen ziet er goed uit.
Wil dezelfde kuur doen als 1e ;d
Ik ben echt benieuwd naar pics bro.. aardig groot geworden op die kuur. Hierna nog plannen voor andere kuurtjes?Het is weer maandag, tijd voor weer een gewichtsoverzichtje dus. Vanmorgen gaf de weegschaal 86,8 kilo aan, dat is een vrij aardige toename ten opzichte van vorige week. Zal het hier even onder elkaar zetten.
Mijn nieuwe vial is onderweg en zal in de loop van de week binnenkomen, dit is maar goed ook want ik had een miscalculatie gemaakt met hoeveel er nog in mijn tweede vial zat. Vanaf deze week gaat de dosis dus naar 750 mg, maar ik kreeg vanmorgen nog maar 1,5 ml uit mijn laatste vial, 375 mg dus. Wat ik nu ga doen is wanneer mijn vial binnenkomt, waarschijnlijk donderdag, zet ik de resterende 375 mg zodat mijn weektotaal toch op 750 mg komt. Voor de resterende weken zal ik de 750 mg wel in een keer zetten.
Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Best leuk dus, nu dus ook officieel al meer dan 10 kilo aangekomen met nog een maand te gaan. Mijn vetpercentage is ongetwijfeld ook gestegen, maar dit neem ik voor lief, vind de gains belangrijker nu.
Vanmorgen ook mijn legs hypertrophy workout gehad, zal deze weer even loggen.
Sumodeadlifts 4x8 160 kilo. Weer 5 kilo meer dan de vorige keer, gingen erg lekker en dus ook alle reps gehaald. Was wel behoorlijk buiten adem en na mijn laatste set zelfs een beetje misselijk. Is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat mijn cardiovasculair uithoudingsvermogen echt zwaar bagger is. Maar goed volgende keer naar 165 kilo dus.
Frontsquats 4x8 95 kilo. Toename van 2,5 kilo. Bij mijn derde set ben ik bij 6 reps moeten stoppen want de stang lag niet meer in het midden en er ontstond een disbalans. Heb hem toen re-racked en was zwaar geïrriteerd hierdoor, wilde mijn verloren reps wel inhalen dus heb bij mijn 4e set 10 reps gedaan. Volgende keer waarschijnlijk naar de 100 kilo.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 30 kilo per hand. Vorige keer 28 per hand gedaan dus vandaag tikkeltje zwaarder gegaan, voelde goed aan.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 Superset.
Calf raises 5x12 als laatste oefening.
Tja waarom, wellicht is 500 mg ook nog gewoon voldoende maar ik zit telkens weer te denken 'wat als..' Dit is waarschijnlijk niet de beste insteek en misschien komt er een groot gedeelte placebo bij kijken maar mentaal kan ik het maar niet loslaten en wil mijn kuur niet eindigen met het gevoel dat er nog meer in had gezeten.
Thanks man, ik kan de kuur zeker aanraden zoals je vast al hebt gemerkt haha.
Ik ben echt benieuwd naar pics bro.. aardig groot geworden op die kuur. Hierna nog plannen voor andere kuurtjes?
Ik vind het erg leuk om je log te lezen. Goed informatief en duidelijk. Je progressie liegt er ook niet om. Ook goed om te zien dat je geen last van je pezen/gewrichten krijgt met deze flinke stijging in kracht. Mooi man!
Je test kuur naar 12 weken doortrekken is prima. Maak je niet druk om je herstel je zet er HCG bij dus dat zal wel goed gaan. Ik heb zelf ook een 1e 500mg test-e kuur van 12 weken gedaan met HCG. Het herstel is me echt meegevallen. Lekker mijn vocht kwijt geraakt en wellicht een kilootje of 2 massa. Ik heb wel flink wat supplementen genomen in de nakuur en ben toen ook begonnen met het zetten van peps GHRP-6 met CJC-1295 (zonder DAC) Houd je nu wel rekening met de start van de nakuur nu je de test dosis op 750 zit? Je zakt in 2 weken terug van 750 naar 375 en dan 187.5 ipv 250 en dan 125. Ik weet niet zo snel uit mijn hoofd wat precies je test niveau moet zijn om aan je nakuur te beginnen. Misschien is 187.5mg ook wel goed maar check het wel eventjes na als je dit nog niet hebt gedaan.
Ga zo door en succes met het laatste stukje.