XXL Nutrition

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Ik heb ook wel eens dagen dat shoulder press tegenzit, maar 30kg :eek: slecht zegt ie dan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook wel eens dagen dat shoulder press tegenzit, maar 30kg :eek: slecht zegt ie dan.

Haha tja ik verwachtte er wel meer van aangezien 28 kg de vorige keer makkelijk omhoog vlogen voor alle 4 sets van 8 reps. Maar goed de incline bench zat ook al bijna tegen failure aan en die flat dumbell presses vergden ook al erg veel van me dus was wel al aardig voorvermoeid. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.

Vanmorgen al getraind maar kom nu pas aan loggen toe, vandaag was een pull hypertrophy workout. Het ging weer erg lekker, heerlijke pomp en deed mezelf soms versteld staan in de spiegel. Zal de workout weer even loggen.

Wide grip pull-ups 4x8. Gingen lekker en strak, hoefde mezelf niet omhoog te swingen.
Pendlay rows 5x8 75 kilo. Weer 5 kilo meer dan de vorige keer, gingen lekker, ook meteen al een gruwelijke pomp. Volgende keer 80 erop.
V-bar pulldown 4x12. Onderarmen stroomden echt vol met bloed, stonden zo stijf dat ik bijna moeite had met het strekken van mijn vingers haha.
Lat pulldowns 5x12. Vaste prik bij elke pull day, elke keer weer een nog ziekere pomp.
Dumbell rows 2x15 40 kilo.
Dumbell curls 4x8 22 kilo. Tweede keer dat ik de 22's voor curls gebruik en het ging al meteen een stuk beter dan de eerste keer, al mijn reps wel gehaald alleen bij de laatste set toch wat cheat curls moeten doen. Laat het gewicht even voor wat het is, vorm vind ik belangrijker en zeker bij isolatie oefeningen.
Pinwheel curls 4x12 16 kilo.
Facepulls 5x12 <--> Reverse cable curls 5x12 Superset.

Lekkere workout weer gehad dus, echt bijna te mooi om waar te zijn om elke workout weer zo'n geweldige pomp te hebben. Hoogstwaarschijnlijk komt morgen mijn nieuwe vial binnen dus dan zet ik de resterende 1,5 ml die ik er maandag niet meer uit kreeg. Vanaf maandag ga ik de 3 ML dus 750 mg wel in 1x zetten. Met nog 3,5 week te gaan krijg ik er toch wel vertrouwen in dat ik die 90 kilo kan gaan aantikken. Of ik uiteindelijk ook 90 overhoud is een ander verhaal maar dat zien we dan wel weer.

Damn bro, van 76kg naar 90kg gaan met 1 kuur, stelt je omgeving geen vragen :P?

Damn bro, van 76kg naar 90kg gaan met 1 kuur, stelt je omgeving geen vragen :P?

Valt tot mijn verbazing heel erg mee, af en toe wel eens iets van 'zo, jij bent goed vooruit gegaan' of iets in die richting, maar nooit concreet naar AAS gebruik of ze zouden het al achter mijn rug om moeten smoezelen haha, mensen zijn zo naïef bro. In mijn gym heeft nog nooit iemand van dieet of een gestructureerde routine gehoord laat staan AAS gebruik, alleen van die mensen die denken dat je het in je aders moet spuiten lol.

Ben wel benieuwd naar pics man. Mag ook wel via pm als je niet openbaar wilt.

moet zeggen door dit logje begint t bij mij ook wel te kriebelen. Wat een gainz!

Ben wel benieuwd naar pics man. Mag ook wel via pm als je niet openbaar wilt.

Hou het foto topic in de gaten, zal proberen regelmatig wat te posten.

moet zeggen door dit logje begint t bij mij ook wel te kriebelen. Wat een gainz!

Haha, als voeding en training goed zit zou ik zeggen ga ervoor!

thanks for pb bro, en in on log!

hoeveel kcal pak je boven onderhoud? of nog steeds die 100 die je aangaf?

hoeveel kcal pak je boven onderhoud? of nog steeds die 100 die je aangaf?

Met mijn nieuw aangezette massa, is het moeilijk om te zeggen wat mijn onderhoud momenteel is. Ik begon deze kuur op 3400 kcal toen mijn onderhoud ongeveer 3000/3100 was. Het heeft voor mij goed geholpen door bijna elke week 100 kcal toe te voegen, zo is mijn gewichtstoename redelijk constant kunnen blijven en naar mijn idee niet onnodig veel vet aangezet. Verder ook een beetje gekeken naar de weegschaal, soms bleef het gewicht maar stijgen dus wachtte ik een weekje met die 100 kcal extra, soms bleef de weegschaal naar mijn gevoel wat te lang stilstaan en dan pak ik weer 100 kcal extra. Begon deze kuur op 3400 kcal en eet momenteel 4100 kcal.

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Zojuist nog 1,5 ml gezet, zit nu dus op 750 mg voor de week. Vanaf aankomende maandag wel weer gewoon alles in 1 injectie, kon nu even niet anders. Morgenvroeg leg strength workout, met als hoofddoel 185 kilo sumo's voor 5x3.

Met mijn nieuw aangezette massa, is het moeilijk om te zeggen wat mijn onderhoud momenteel is. Ik begon deze kuur op 3400 kcal toen mijn onderhoud ongeveer 3000/3100 was. Het heeft voor mij goed geholpen door bijna elke week 100 kcal toe te voegen, zo is mijn gewichtstoename redelijk constant kunnen blijven en naar mijn idee niet onnodig veel vet aangezet. Verder ook een beetje gekeken naar de weegschaal, soms bleef het gewicht maar stijgen dus wachtte ik een weekje met die 100 kcal extra, soms bleef de weegschaal naar mijn gevoel wat te lang stilstaan en dan pak ik weer 100 kcal extra. Begon deze kuur op 3400 kcal en eet momenteel 4100 kcal.

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Zojuist nog 1,5 ml gezet, zit nu dus op 750 mg voor de week. Vanaf aankomende maandag wel weer gewoon alles in 1 injectie, kon nu even niet anders. Morgenvroeg leg strength workout, met als hoofddoel 185 kilo sumo's voor 5x3.

ok thanks..!! Dan ben je wel lekker aant verhogen man, met kcal en test:P
Pak je niks tegen vocht oid?
En je vetgains vallen mee?

ok thanks..!! Dan ben je wel lekker aant verhogen man, met kcal en test:P
Pak je niks tegen vocht oid?
En je vetgains vallen mee?

Haha ja spiermassa heeft toch de nodige kcal nodig dus probeer ervoor te zorgen dat ik altijd genoeg eet om te gainen, maar geen overdreven verhogingen waardoor ik eindig als een fat ****. Ik neem niets tegen vocht nee, zit er persoonlijk niet zo mee als ik wat vocht vasthoud. Wellicht iets voor een volgende keer. Vetgains vallen heel erg mee, is opzich goed te controleren als je je dieet slim aanpakt. Vp% is natuurlijk wel ietsjes gestegen, maar niets wat onnodig was geweest naar mijn idee.

Terug van de gym, lekkere workout gehad. Vandaag was een legs strength workout, alles wat ik wilde halen heb ik gehaald, zal de workout weer even loggen.

Sumodeadlifts 5x3 185 kilo. Wederom 5 kilo meer dan de vorige keer, en ze gingen weer allemaal lekker. Ik probeer het gebruik van straps zoveel mogelijk te vermijden maar na de tweede set moest ik ze toch echt gebruiken. Mijn hoofddoel is nog altijd bodybuilding en mijn benen konden de lading nog goed aan, dus dan pak ik gewoon de straps voor de resterende sets. Volgende keer 190 kilo.
Front squats 4x6 105 kilo. Kleine verhoging van 2,5 kilo ten opzichte van de vorige keer maar ze gingen wel erg lekker vandaag, ik denk dat ik me een sprongetje naar 110 kilo voor de volgende keer wel kan veroorloven.
Leg extensions 2x10.
Hamstring curls 2x10.
Smith machine calf raises 5x12 140 kilo.

Al met al weer wat mooie progressie geboekt dus, ook mijn gewicht blijft nog aardig stijgen gelukkig. Morgen naar de gym voor een push strength workout.

Push strength day gehad vandaag, ging lekker, helaas niet overal mijn reps gehaald maar goed. Zal de workout weer even loggen.

OHP 5x5 67,5 kilo. Dit was 2,5 kilo meer dan de vorige keer, ik dacht het te gaan halen maar moest bij mijn laatste twee sets genoegen nemen met 4 reps. Gewicht blijft dus nog even wat het is en dan lukt het de volgende keer zeker.
Benchpress 5x5 100 kilo. Tweede keer 100 kilo pas, de eerste keer was op de strength day waarbij ik meteen met bench begin, toen mijn reps gehaald, vandaag dus al wat voorvermoeid en 5 sets van 4 eruit gekregen.
Incline dumbell benchpress 4x8. Setjes opgebouwd van 30-32-34-36 kilo waarbij ik op mijn laatste set 6 reps heb moeten doen.
Weighted dips 4x8 met 18 kilo.
Tricep pushdowns 4x10.
Hanging leg raises 5x10 <--> Cable tricep extension 5x10 Superset.

Lekkere training gehad, de pomp zat er weer ruim in. Ik neem nu bijna twee weken biergist op de aanbevolen dosering om de puistjes op mijn rug tegen te gaan, dit werkt echter niet echt zoals ik gehoopt had, misschien van de week even wat vitamine b5 halen en kijken of dat meer uithaalt.

Laatst bewerkt:
Ik neem nu bijna twee weken biergist op de aanbevolen dosering om de puistjes op mijn rug tegen te gaan, dit werkt echter niet echt zoals ik gehoopt had, misschien van de week even wat vitamine b5 halen en kijken of dat meer uithaalt.

Vitamine b5 5 gram per dag doet echt wonderen ;).

Terug
Naar boven