Dennisopjebeeld
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook wel eens dagen dat shoulder press tegenzit, maar 30kgslecht zegt ie dan.
Damn bro, van 76kg naar 90kg gaan met 1 kuur, stelt je omgeving geen vragen?
ben wel benieuwd naar pics man. Mag ook wel via pm als je niet openbaar wilt.
Ben wel benieuwd naar pics man. Mag ook wel via pm als je niet openbaar wilt.
moet zeggen door dit logje begint t bij mij ook wel te kriebelen. Wat een gainz!
hoeveel kcal pak je boven onderhoud? of nog steeds die 100 die je aangaf?
Met mijn nieuw aangezette massa, is het moeilijk om te zeggen wat mijn onderhoud momenteel is. Ik begon deze kuur op 3400 kcal toen mijn onderhoud ongeveer 3000/3100 was. Het heeft voor mij goed geholpen door bijna elke week 100 kcal toe te voegen, zo is mijn gewichtstoename redelijk constant kunnen blijven en naar mijn idee niet onnodig veel vet aangezet. Verder ook een beetje gekeken naar de weegschaal, soms bleef het gewicht maar stijgen dus wachtte ik een weekje met die 100 kcal extra, soms bleef de weegschaal naar mijn gevoel wat te lang stilstaan en dan pak ik weer 100 kcal extra. Begon deze kuur op 3400 kcal en eet momenteel 4100 kcal.
---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------
Zojuist nog 1,5 ml gezet, zit nu dus op 750 mg voor de week. Vanaf aankomende maandag wel weer gewoon alles in 1 injectie, kon nu even niet anders. Morgenvroeg leg strength workout, met als hoofddoel 185 kilo sumo's voor 5x3.

ok thanks..!! Dan ben je wel lekker aant verhogen man, met kcal en test
Pak je niks tegen vocht oid?
En je vetgains vallen mee?
Ik neem nu bijna twee weken biergist op de aanbevolen dosering om de puistjes op mijn rug tegen te gaan, dit werkt echter niet echt zoals ik gehoopt had, misschien van de week even wat vitamine b5 halen en kijken of dat meer uithaalt.
.