AndroidHealthClinic

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Hoe zien je sumolifts eruit? Gebruik je ook straps? Heb altojd moeite met de stang vast te houden. Btw pak je ze van de geond of zetje de stang op een verhoging? Zag een gast dat doen het verlaagt wel je ROM denk ik...

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zien je sumolifts eruit? Gebruik je ook straps? Heb altojd moeite met de stang vast te houden. Btw pak je ze van de geond of zetje de stang op een verhoging? Zag een gast dat doen het verlaagt wel je ROM denk ik...

Straps probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, en dat lukt me eigenlijk ook vrij aardig. Als mijn grip het niet meer houd pak ik ze erbij, maar met gewoon een mixed grip kom ik al best een eind. Mijn deadlifts pak ik gewoon vanaf de grond, ook telkens een dead stop tussen de reps dus niet zoals je vaak ziet ff de grond aantikken en weer omhoog. Als je ze op een verhoging zet worden het meer rack/block pulls dan deadlifts imo.

Ik neem nu bijna twee weken biergist op de aanbevolen dosering om de puistjes op mijn rug tegen te gaan, dit werkt echter niet echt zoals ik gehoopt had, misschien van de week even wat vitamine b5 halen en kijken of dat meer uithaalt.

Biergist moet je langer dan 2 weken nemen. In de eerste 2-3 weken wordt het erger omdat alle zooi onder je huid eerst naar buiten moet, daarna wordt het beter. Als je dus wilt kijken of biergist voor jou werkt, moet je het een kans geven à 4 weken

Thanks voor de tip. Haal je het gewoon bij de drogist of op internet? Ik zag je ook reageren in het andere topic waar de site stopacne.nl voorbij kwam, is dat een legit adresje?

Zou eerst vitamine b5 proberen, mocht het zoals bij mij niet werken moet je roa hebben.
Dat werkt echt goed. Alleen heel veel bijwerkingen.

Succes hea. Ik zit in week 8 en de puistjes komen lichtjes opzetten. Start denk binnenkort al met roa. Want door de nakuur werd het de vorige keer erg bij mij.

Thanks voor de tip. Haal je het gewoon bij de drogist of op internet? Ik zag je ook reageren in het andere topic waar de site stopacne.nl voorbij kwam, is dat een legit adresje?

stopacne.nl is legit, wel prijzig. Vitamine b5 kan je ook gewoon bij drogist of boardsponsors halen

Biergist moet je langer dan 2 weken nemen. In de eerste 2-3 weken wordt het erger omdat alle zooi onder je huid eerst naar buiten moet, daarna wordt het beter. Als je dus wilt kijken of biergist voor jou werkt, moet je het een kans geven à 4 weken

Thanks, dan wacht ik het nog even af. Het is ook nog niet zo erg, het begint alleen wat op te zetten nu.

Zou eerst vitamine b5 proberen, mocht het zoals bij mij niet werken moet je roa hebben.
Dat werkt echt goed. Alleen heel veel bijwerkingen.

Succes hea. Ik zit in week 8 en de puistjes komen lichtjes opzetten. Start denk binnenkort al met roa. Want door de nakuur werd het de vorige keer erg bij mij.

Thanks, even kijken wat de vorderingen zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weer tijd voor een update van zowel mijn gewicht als de training van vandaag. De weegschaal vanmorgen gaf 87,2 kilo aan, ik hou mijn kcal nog even op 4100, voor mijn gevoel kan ik hier nog wel even op gainen. Stagneert het me te snel dan gaan de kcal naar 4200 natuurlijk. Vanmorgen ook weer de inject gehad, ditmaal 3 ml. Zal mijn gewicht weer even onder elkaar zetten hierzo.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG

Toch weer wat omhoog gekropen dus, ben zelf heel erg benieuwd of ik die 90 kilo nog ga halen, ik ga het in ieder geval niet forceren door me vol te vreten want zo kan iedereen het natuurlijk. Vandaag ook al getraind, het was een pull strength day, zal deze ook weer even loggen.

Pendlay rows 5x5 90 kilo. 5 kilo meer dan de vorige keer, ging erg lekker, kan de volgende keer waarschijnlijk wel weer 5 kilo bij.
Weighted chin-ups 4x5 met 18 kilo. Deze blijven altijd een uitdaging, waarschijnlijk ook omdat ik zelf nu een stuk zwaarder ben, wel allemaal omhoog gekregen.
T-bar rows 3x8 met 95 aan de stang. Ook deze gingen weer lekker, kan de volgende keer weer 5 kilo bij. Ik heb wel wat last van mijn vinger dus mijn grip was een beetje aanpoten, laatst bij deadlifts is mijn eelt opengescheurd precies op die plek waar je vinger buigt, feelsbadman.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell rows 2x15 40 kilo als finisher.
Dumbell curls 4x8 22 kilo. Wat een pomp alweer, alleen al in mijn onderarmen, kreeg mijn vingers bijna niet meer gestrekt en biceps stonden ook weer helemaal stijf. Rug en schouders eigenlijk ook haha.
Pinwheel curls 4x12 16 kilo.
Rear delt raises <--> Bicep curls (lightweight met 2 sec squeeze aan de top) Superset beide 5x10.

Wat ik de laatste tijd af en toe heb, en vooral bij biceps, dat ik later op de dag af en toe kramp krijg in het lichaamsdeel wat ik die desbetreffende dag getraind heb. Komt niet heel vaak voor maar het viel me op, vooral als ik een hammer curl imiteer kan het erin schieten haha. Ik drink verder meer dan genoeg water op een dag dus hier zal het niet door komen maar het is verder ook niet erg hinderlijk.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG

:roflol: datdere gains. Sick gast

Wat betreft vet%, zie je in de spiegel dat je vet bent aangekomen?

Weer een heerlijke gymsessie gehad, vandaag was legs hypertrophy. Benen waren sowieso al wel een sterker punt van mijn fysiek maar ook nu lijkt het weer het lichaamsdeel die het snelste groeit. Ook waren ze weer een pak sterker deze training, zal weer even gaan loggen.

Squats 5x8 130 kilo. Weer 5 kilo meer dan de vorige keer, ze waren pittig maar voor de volgende keer gaat er zeker weer 5 kilo bovenop.
Leg press 3x10 330 kilo. Dit was 10 kilo meer dan de vorige keer, relatief gezien niet zo'n flinke verhoging natuurlijk maar ze gingen dan ook erg goed, volgende keer naar de 340.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 32 kilo per hand. Zwaar maar lekker, denk dat 34 kilo per hand volgende keer geen probleem zou moeten zijn.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 Superset.
Calf raises 6x12.

Wat betreft vet%, zie je in de spiegel dat je vet bent aangekomen?

Hij stond onder de 9 en nu op 12, do the math :P

Als ik alleen van de spiegel uit moest gaan was het niet zo duidelijk geweest, ik kan het voornamelijk goed terugzien op foto's, maar op die foto's zie ik dan ook meteen hoeveel groter ik ben geworden dus dan is het weer goed haha.

Wow, je blijft maar vooruitgaan! Krijgen we nog een before en after foto naast elkaar? Ben wel echt nieuwsgierig hoe het eruit ziet. Krijg je al opmerkingen naar je hoofd of je aan het kuren bent? Want +11 kilo zie je waarschijnlijk wel aardig met het oog.

Wederom een heerlijke workout gehad vandaag, het was een push hypertrophy workout. Ik blijf me verbazen hoe mijn krachtgains gestaag door blijven zetten, zal de workout weer even loggen.

Flat barbell benchpress 4x8 90 kilo. Vorige keer 85 kilo gedaan dus voor vandaag 5 kilo erbovenop gegooid en wederom al mijn reps weer gehaald. Voelde heel goed aan, hoefde geen enkele rep eruit te grinden dus voor de volgende keer gaat er weer 5 kilo bovenop. Als het zo doorgaat is mijn bench straks misschien niet eens meer zo zwak haha.
Incline dumbell benchpress 4x10. Gewicht opgebouwd van 30-32-34-36 waarbij ik op de laatste set 8 reps eruit heb gekregen.
Seated military press 4x8 52,5 kilo. Verhoging van 2,5 kilo tov vorige keer, voelde goed aan en alleen en de allerlaatste rep van mijn laatste set een klein tikje van de spotter nodig gehad. Volgende keer weer een beetje extra naar 55 kilo.
Cable crossovers 3x12.
Lateral raises 3x12 14 kilo.
Dumbell skullcrushers 4x12 12 kilo.
Hanging leg raises 5x10 <--> Tricep cable extension 5x10.

Heel blij met mijn progressie, vooral op oefeningen die voorheen toch verreweg het zwakste waren voor mij persoonlijk. Hoop dat dit nog even blijft doorzetten, tot nu toe nog geen enkele keer terugval of stagnatie in kracht gemerkt.

Wow, je blijft maar vooruitgaan! Krijgen we nog een before en after foto naast elkaar? Ben wel echt nieuwsgierig hoe het eruit ziet. Krijg je al opmerkingen naar je hoofd of je aan het kuren bent? Want +11 kilo zie je waarschijnlijk wel aardig met het oog.

Thanks bro. Wellicht post ik wel eens zo'n vergelijkingsfoto, maar dan in het foto topic. Zal wel even een seintje geven zodra ik iets heb gepost. Ik maak vrijwel dagelijks foto's (inb4 superdude), maar voor een daadwerkelijke vergelijkingsfoto van de gehele kuur zal ik hem eerst moeten afronden, hoop namelijk nog een kilo of 2/3 te pakken.

Even een kleine update, vandaag is een rustdag. Ik ga morgen naar de gym, maar ditmaal om eens wat anders te doen. Morgen ga ik mijn 1RM's testen op de grote 3, squat, bench en deadlift uiteraard. Zit verder geen gedachtegang achter, wil simpelweg gewoon eens kijken waar ik sta plus ik vind het bruut om, voor mijn doen, zware gewichten te moven. Ik heb natuurlijk al wat nummers in mijn hoofd van wat ik ga proberen om te halen, maar wat het daadwerkelijk gaat worden zien we morgen.

Even een kleine update, vandaag is een rustdag. Ik ga morgen naar de gym, maar ditmaal om eens wat anders te doen. Morgen ga ik mijn 1RM's testen op de grote 3, squat, bench en deadlift uiteraard. Zit verder geen gedachtegang achter, wil simpelweg gewoon eens kijken waar ik sta plus ik vind het bruut om, voor mijn doen, zware gewichten te moven. Ik heb natuurlijk al wat nummers in mijn hoofd van wat ik ga proberen om te halen, maar wat het daadwerkelijk gaat worden zien we morgen.

succes ben benieuwd! :D

Alle drie je 1RM's testen op één training? Niet slimmer om apart te doen?

Trouwens complimenten van je uitgebreide manier van loggen, zouden vele loggers hier een voorbeeld aan mogen nemen!

Terug
Naar boven