Bipolar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zien je sumolifts eruit? Gebruik je ook straps? Heb altojd moeite met de stang vast te houden. Btw pak je ze van de geond of zetje de stang op een verhoging? Zag een gast dat doen het verlaagt wel je ROM denk ik...
Ik neem nu bijna twee weken biergist op de aanbevolen dosering om de puistjes op mijn rug tegen te gaan, dit werkt echter niet echt zoals ik gehoopt had, misschien van de week even wat vitamine b5 halen en kijken of dat meer uithaalt.
Thanks voor de tip. Haal je het gewoon bij de drogist of op internet? Ik zag je ook reageren in het andere topic waar de site stopacne.nl voorbij kwam, is dat een legit adresje?
Thanks voor de tip. Haal je het gewoon bij de drogist of op internet? Ik zag je ook reageren in het andere topic waar de site stopacne.nl voorbij kwam, is dat een legit adresje?
Biergist moet je langer dan 2 weken nemen. In de eerste 2-3 weken wordt het erger omdat alle zooi onder je huid eerst naar buiten moet, daarna wordt het beter. Als je dus wilt kijken of biergist voor jou werkt, moet je het een kans geven à 4 weken
Zou eerst vitamine b5 proberen, mocht het zoals bij mij niet werken moet je roa hebben.
Dat werkt echt goed. Alleen heel veel bijwerkingen.
Succes hea. Ik zit in week 8 en de puistjes komen lichtjes opzetten. Start denk binnenkort al met roa. Want door de nakuur werd het de vorige keer erg bij mij.
Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG
datdere gains. Sick gastWat betreft vet%, zie je in de spiegel dat je vet bent aangekomen?

Wat betreft vet%, zie je in de spiegel dat je vet bent aangekomen?
Wow, je blijft maar vooruitgaan! Krijgen we nog een before en after foto naast elkaar? Ben wel echt nieuwsgierig hoe het eruit ziet. Krijg je al opmerkingen naar je hoofd of je aan het kuren bent? Want +11 kilo zie je waarschijnlijk wel aardig met het oog.
Even een kleine update, vandaag is een rustdag. Ik ga morgen naar de gym, maar ditmaal om eens wat anders te doen. Morgen ga ik mijn 1RM's testen op de grote 3, squat, bench en deadlift uiteraard. Zit verder geen gedachtegang achter, wil simpelweg gewoon eens kijken waar ik sta plus ik vind het bruut om, voor mijn doen, zware gewichten te moven. Ik heb natuurlijk al wat nummers in mijn hoofd van wat ik ga proberen om te halen, maar wat het daadwerkelijk gaat worden zien we morgen.

Even een kleine update, vandaag is een rustdag. Ik ga morgen naar de gym, maar ditmaal om eens wat anders te doen. Morgen ga ik mijn 1RM's testen op de grote 3, squat, bench en deadlift uiteraard. Zit verder geen gedachtegang achter, wil simpelweg gewoon eens kijken waar ik sta plus ik vind het bruut om, voor mijn doen, zware gewichten te moven. Ik heb natuurlijk al wat nummers in mijn hoofd van wat ik ga proberen om te halen, maar wat het daadwerkelijk gaat worden zien we morgen.