Fitness Seller

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

• Topic Starter Topic Starter

Thanks bro.

Alle drie je 1RM's testen op één training? Niet slimmer om apart te doen?

Trouwens complimenten van je uitgebreide manier van loggen, zouden vele loggers hier een voorbeeld aan mogen nemen!

Het idee is eigenlijk dat ik een powerlifting meet ga imiteren, vandaar ook de officiële volgorde van de oefeningen zoals die dan gehanteerd zouden worden. Heb verder geen dergelijke ambities in competitief powerlifting maar vind het wel leuk om zo sterk mogelijk te worden als voor mij persoonlijk haalbaar.

En bedankt voor het compliment, probeer er ook zo'n interessant mogelijk log van te maken. Heb zelf ontelbare logjes gelezen voordat ik aan kuren begon, is wel zo fijn als die persoon dan niet halverwege afhaakt met loggen of weken geen updates geeft haha.

Thanks bro.

Het idee is eigenlijk dat ik een powerlifting meet ga imiteren, vandaar ook de officiële volgorde van de oefeningen zoals die dan gehanteerd zouden worden. Heb verder geen dergelijke ambities in competitief powerlifting maar vind het wel leuk om zo sterk mogelijk te worden als voor mij persoonlijk haalbaar.

En bedankt voor het compliment, probeer er ook zo'n interessant mogelijk log van te maken. Heb zelf ontelbare logjes gelezen voordat ik aan kuren begon, is wel zo fijn als die persoon dan niet halverwege afhaakt met loggen of weken geen updates geeft haha.

karma has been given :)

Same man, echt een prima log. Ben erg benieuwd wat je morgen gaat pakken op de grote 3

Zo, dat ging lekker. Tevreden met de behaalde resultaten van vandaag, mezelf toch nog iets boven verwachting overtroffen. Na de 1RM's op de grote drie hebben we besloten om er toch nog een pull hypertrophy workout achteraan te doen, wel het volume verlaagd door middel van het aantal sets te verminderen. Ik was inmiddels toch redelijk vermoeid van de 1RM's. Ik zal de resultaten van de grote drie posten en even kort de pull workout loggen.

Squat 1 X 170 kilo. Dit zat redelijk in de buurt van wat ik hoopte te behalen, ik gokte zelf op zo'n 165 kilo. Na het opwarmen heb ik mijn weg omhoog gewerkt door singles van 140-150-160-en uiteindelijk 170 te doen. Heb hierna geen verdere poging meer ondernomen, voor mijn gevoel had er niet meer/niets meer bij gekund.

Benchpress 1 X 120 kilo. Deze verraste mij wel, ik hoopte op 110 misschien 115. De spotter had zijn vingers in contact met de stang maar zweerde dat hij me niet mee omhoog heeft geholpen. Voor mijn gevoel deed ik het ook helemaal zelf, ik haat het alleen als zo'n spotter niet gewoon zijn vingers weglaat totdat de barbell ook daadwerkelijk weer gaat dalen bij een faal. Maar goed, ik neem zijn woord ervoor en noteer 120 kilo als mijn huidige 1 rep max op bench.

Deadlift 1 X 220 kilo. Op deadlifts ben ik relatief sterk, en wist van tevoren wel dat de 200 er makkelijk in zat. Ik heb immers mijn laatste workout 185 kilo voor 5x3 gedaan. Eenmaal de 200 omhoog gekregen wilde ik geen krachten meer verspillen en meteen voor de 5 plates oftewel 220 kilo gegaan. Het was een struggle, maar ik heb hem zonder gekke fratsen (denk aan bolle rug of omhoog hikken) omhoog gekregen. Ik bleef extra iets langer staan bij de lockout zodat ik me echt even kon realiseren dat ik hem omhoog had gekregen haha.

Zeker tevreden met deze nummers, zal nu wel weer een hele poos overheen gaan voordat ik zoiets nog een keer doe aangezien mijn hoofddoel nog altijd bodybuilding is. Maar vind het wel leuk op zijn tijd. Hierna dus nog een pull hypertrophy workout gedaan met wat minder sets dan normaal, zal deze ook even loggen.

Weighted chin-ups 2x8 14 kilo.
Barbell rows 2x10 102,5 kilo (underhand)
Dumbell rows 4x10 40 kilo.
Lat pulldowns 3x12.
Bicep curls 2x8 22 kilo.
Pinwheel curls 3x12 16 kilo.
Facepulls 5x12 <--> Cable curls 5x12 Superset.

Toch nog een goede pull workout erin gekregen dus, merkte wel dat die zware lifts toch een beetje zijn tol hebben geëist op mijn lichaam maar goed. Morgen weer een rustdag, niet bewust maar de gym gaat morgen niet lukken ivm werk. Zondag legs strength.

Laatst bewerkt:
Nette PR's man! Voor je aan je kuur begon DLte je nog 180 als ik me niet vergis toch? damn 50 kg erbij.. haha

Nette PR's man! Voor je aan je kuur begon DLte je nog 180 als ik me niet vergis toch? damn 50 kg erbij.. haha

Nja de laatste keer dat ik mijn 1 rm's heb getest was tegen het einde van mijn winny kuurtje van toen, dit zal in November geweest zijn. Daarna heb ik nooit meer mijn 1 rm getest, maar er is niet 50 kilo bovenop gekomen alleen door deze kuur haha. Mijn 1 rm's van destijds waren overigens: Squat 140, Bench 95 (demfeels) en deadlift 180 kilo. Dat is dus toch al zo'n half jaar geleden.

Leuke log BBambition, als ik dit lees kriebelt het toch ook om eens een kuurtje te nemen :D
Ben wat sceptisch tov de schadelijke effecten die het met zich zou kunnen meebrengen (kwaliteit zaad, kinderen later enz)

Maar ik heb met plezier heel je log doorlezen, man. Sterke krachtgains ook zie ik?
Ben je softer of harder geworden in je kuur? (winstrol zou je normaal toch harder moeten maken denk ik?)

Leuke log BBambition, als ik dit lees kriebelt het toch ook om eens een kuurtje te nemen :D
Ben wat sceptisch tov de schadelijke effecten die het met zich zou kunnen meebrengen (kwaliteit zaad, kinderen later enz)

Maar ik heb met plezier heel je log doorlezen, man. Sterke krachtgains ook zie ik?
Ben je softer of harder geworden in je kuur? (winstrol zou je normaal toch harder moeten maken denk ik?)

Thanks man, kan me inderdaad voorstellen dat het gaat kriebelen haha! Hmm, ik zou zeggen dat ik nu iets 'softer' ben dan op het begin, vp% is natuurlijk ook ietjes gestegen maar nog steeds vrij lean. De winstrol is er nu al een hele poos uit dus de esthetische effecten hiervan zijn sowieso al niet meer van toepassing. De winstrol zorge wel al meteen voor een goede start door flinke krachtgains.

Nice man. Goede massa erbij!
Ik zie dat je uw HCG op 2x250 pw hebt gehouden. Zijn je ballen op formaat gebleven? (meeste raden dubbele van jouw dosis aan)

Nice man. Goede massa erbij!
Ik zie dat je uw HCG op 2x250 pw hebt gehouden. Zijn je ballen op formaat gebleven? (meeste raden dubbele van jouw dosis aan)

Dat heb je dan niet helemaal goed gelezen man, mijn hCG staat op 250iu EOD. Dit is samen met 2x500iu p/w de meest aanbevolen dosering. Mijn ballen zijn geheel op formaat gebleven en werken nog naar behoren lol.

Even een update over de training van vandaag, het was een leg strength day. Die 1RM testjes waren toch nog wel te voelen, mijn onderstel voelde toch net iets stroever aan dan normaal. Het heeft mijn prestaties gelukkig niet in de weg gezeten, wederom mijn reps overal op kunnen halen. Zal de workout weer even loggen.

Squats 5x3 145 kilo. Weer 5 kilo meer dan de vorige keer, het was opzich wel een uitdaging maar zodra ik de derde set gehaald had wist ik dat die laatste twee setjes er ook nog wel in zaten. Volgende keer naar de 150 dus.
Romanian deadlifts 4x6 135 kilo. Voelde opzich goed, had alleen een ontzettende pomp in mijn onderrug tijdens deze oefening. Volgende keer 140 moet wel lukken.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) met 32 kilo per hand. Wat zwaardere dumbells dan de vorige keer, toen de 30's gebruikt. Volgende keer maar de 34's pakken.
Calf raises 6x12.

Al met al goede workout, voelde wel wat stijfjes aan, waarschijnlijk door die toch wel zwaar belastende 1RM's. Morgen word een push strength day.

Lees net pas je 1rm workout:eek: , echt heel ziek! Jij heb volgens mij wel het maximale uit je kuur gehaald wat er te behalen valt qua gewicht & kracht. Voor veel mensen een groot voorbeeld gok ik zo.

Tijd voor een update, van zowel mijn gewicht als de training van vandaag. Vanmorgen de voorlaatste inject dus gezet, de weegschaal gaf 87,6 kilo aan. Kcal staan nog steeds op 4100, zodra ik denk te stagneren bump ik het weer wat omhoog met 100 kcal, maar voor nu blijkt het nog genoeg te zijn om langzaam maar zeker nog aan te komen. Zal het verloop weer even onder elkaar zetten.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG
Na week 10: 87,6 KG

Ook de training van vandaag ging weer erg lekker, het was een push strength workout die ik weer even zal loggen.

Flat barbell benchpress 5x5 102,5 kilo. Vorige keer 100 kilo gedaan, nu dus weer een klein stapje omhoog. Ze lukte wederom allemaal, heel erg blij mee. Had van tevoren nooit durven dromen dat ik 100 kilo kon reppen aangezien deze zelfde training gelogd staat op pagina 3 en toen 85 kilo drukte voor 5x5. Volgende keer 105 kilo erop leggen dus.
OHP 5x5 65 kilo. Ook dit was 2,5 kilo meer dan de vorige keer, echter wel mijn reps niet gehaald. De sets gingen van 5-5-5-4-4, hier laat ik het dus even bij en dan moet het de volgende keer zeker lukken.
Incline dumbell benchpress 4x8. Heb het gewicht opgebouwd van 30-32-34-36, eerste drie sets gingen lekker, op de laatste set genoegen moeten nemen met 6 reps.
Tricep pushdowns 4x12.
Dumbell skullcrushers 4x12 12 kilo.
Hanging leg raises <--> Tricep cable extensions 5x10 Superset.

De reden dat ik trouwens mijn laatste oefening altijd superset is simpelweg omdat het tijd bespaard, verder zit er niet echt iets achter. Mijn armen zijn toch wel een verbeterpunt dus ik probeer altijd nog een arm movement mee te pakken tijdens de laatste oefening van een push of pull workout.

Lees net pas je 1rm workout:eek: , echt heel ziek! Jij heb volgens mij wel het maximale uit je kuur gehaald wat er te behalen valt qua gewicht & kracht. Voor veel mensen een groot voorbeeld gok ik zo.

Thanks for the kind words. Ben zelf ook erg blij met mijn vooruitgang. Persoonlijk gezien zou ik ook eigenlijk niets anders aan hebben gepakt dan dat ik nu heb gedaan als ik de kuur over zou mogen doen. Nog twee weken te gaan nu, hoop nog 1/2 kilo te pakken en vervolgens word het knokken om de kilo's eraan te houden.

Echt een super log man! Lees al vanaf het begin mee, bizarre gains deze kuur man! Kan niet wachte tot ik 21 ben :D. Goeie krachtstats m8! Vooral die lunges zijn megasterk! Keep up the good work

Lekkere training, goede progressie met kracht en gewicht.
Kan zelf ook niet wachten om deze kuur te proberen al moet ik daar nog een aardige tijd voor wachten :p

Training ging weer lekker vandaag, het was pull strength workout, zal deze weer even loggen.

Pendlay rows 5x5 95 kilo. Dit was 5 kilo meer dan de vorige keer, ging opzich wel goed maar laat het wel even bij dit gewicht. Wil mijn vorm net iets strakker hebben voordat ik het gewicht weer omhoog gooi.
Weighted chin-ups 4x5 18 kilo.
Barbell rows 3x8 112,5 kilo. Ook weer iets meer dan de vorige keer, 2,5 kilo. Ging weer aardig, volgende keer 115 kilo.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell rows 2x15 40 kilo als finisher.
Dumbell curls 4x8 22 kilo.
Hammer curls 4x8 26 kilo.
Facepulls <--> Preacher curls 5x12 superset.

Lekkere training dus, morgen is een rustdag. Heb wel het gevoel dat ik die rustdag ook echt nodig heb, zoals eerder vermeld voelt mijn heup en alles daar beneden soms wel stroef aan. Ze krijgen ook een hoop te verduren en met een snelle mate toenemende gewichten. Donderdag word legs hypertrophy.

Echt een super log man! Lees al vanaf het begin mee, bizarre gains deze kuur man! Kan niet wachte tot ik 21 ben :D. Goeie krachtstats m8! Vooral die lunges zijn megasterk! Keep up the good work

Lekkere training, goede progressie met kracht en gewicht.
Kan zelf ook niet wachten om deze kuur te proberen al moet ik daar nog een aardige tijd voor wachten :p

Thanks bro's. Eenmaal gekuurd ben je verkocht haha, maar dat is niets nieuws.

Heb je t idee dat je meer progressie boekt door de verhoging van test?

Zo, dat ging lekker. Tevreden met de behaalde resultaten van vandaag, mezelf toch nog iets boven verwachting overtroffen. Na de 1RM's op de grote drie hebben we besloten om er toch nog een pull hypertrophy workout achteraan te doen, wel het volume verlaagd door middel van het aantal sets te verminderen. Ik was inmiddels toch redelijk vermoeid van de 1RM's. Ik zal de resultaten van de grote drie posten en even kort de pull workout loggen.

Squat 1 X 170 kilo. Dit zat redelijk in de buurt van wat ik hoopte te behalen, ik gokte zelf op zo'n 165 kilo. Na het opwarmen heb ik mijn weg omhoog gewerkt door singles van 140-150-160-en uiteindelijk 170 te doen. Heb hierna geen verdere poging meer ondernomen, voor mijn gevoel had er niet meer/niets meer bij gekund.

Benchpress 1 X 120 kilo. Deze verraste mij wel, ik hoopte op 110 misschien 115. De spotter had zijn vingers in contact met de stang maar zweerde dat hij me niet mee omhoog heeft geholpen. Voor mijn gevoel deed ik het ook helemaal zelf, ik haat het alleen als zo'n spotter niet gewoon zijn vingers weglaat totdat de barbell ook daadwerkelijk weer gaat dalen bij een faal. Maar goed, ik neem zijn woord ervoor en noteer 120 kilo als mijn huidige 1 rep max op bench.

Deadlift 1 X 220 kilo. Op deadlifts ben ik relatief sterk, en wist van tevoren wel dat de 200 er makkelijk in zat. Ik heb immers mijn laatste workout 185 kilo voor 5x3 gedaan. Eenmaal de 200 omhoog gekregen wilde ik geen krachten meer verspillen en meteen voor de 5 plates oftewel 220 kilo gegaan. Het was een struggle, maar ik heb hem zonder gekke fratsen (denk aan bolle rug of omhoog hikken) omhoog gekregen. Ik bleef extra iets langer staan bij de lockout zodat ik me echt even kon realiseren dat ik hem omhoog had gekregen haha.

Zeker tevreden met deze nummers, zal nu wel weer een hele poos overheen gaan voordat ik zoiets nog een keer doe aangezien mijn hoofddoel nog altijd bodybuilding is. Maar vind het wel leuk op zijn tijd. Hierna dus nog een pull hypertrophy workout gedaan met wat minder sets dan normaal, zal deze ook even loggen.

Weighted chin-ups 2x8 14 kilo.
Barbell rows 2x10 102,5 kilo (underhand)
Dumbell rows 4x10 40 kilo.
Lat pulldowns 3x12.
Bicep curls 2x8 22 kilo.
Pinwheel curls 3x12 16 kilo.
Facepulls 5x12 <--> Cable curls 5x12 Superset.

Toch nog een goede pull workout erin gekregen dus, merkte wel dat die zware lifts toch een beetje zijn tol hebben geëist op mijn lichaam maar goed. Morgen weer een rustdag, niet bewust maar de gym gaat morgen niet lukken ivm werk. Zondag legs strength.

Heerlijke PR's man! Erg goed gedaan

Ga soortgelijke doen. Ben benieuwd naar mijn resultaten, je gaat als een speer, respect.

Terug
Naar boven