Tijd voor een update, van zowel mijn gewicht als de training van vandaag. Vanmorgen de voorlaatste inject dus gezet, de weegschaal gaf 87,6 kilo aan. Kcal staan nog steeds op 4100, zodra ik denk te stagneren bump ik het weer wat omhoog met 100 kcal, maar voor nu blijkt het nog genoeg te zijn om langzaam maar zeker nog aan te komen. Zal het verloop weer even onder elkaar zetten.
Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG
Na week 10: 87,6 KG
Ook de training van vandaag ging weer erg lekker, het was een push strength workout die ik weer even zal loggen.
Flat barbell benchpress 5x5 102,5 kilo. Vorige keer 100 kilo gedaan, nu dus weer een klein stapje omhoog. Ze lukte wederom allemaal, heel erg blij mee. Had van tevoren nooit durven dromen dat ik 100 kilo kon reppen aangezien deze zelfde training gelogd staat op pagina 3 en toen 85 kilo drukte voor 5x5. Volgende keer 105 kilo erop leggen dus.
OHP 5x5 65 kilo. Ook dit was 2,5 kilo meer dan de vorige keer, echter wel mijn reps niet gehaald. De sets gingen van 5-5-5-4-4, hier laat ik het dus even bij en dan moet het de volgende keer zeker lukken.
Incline dumbell benchpress 4x8. Heb het gewicht opgebouwd van 30-32-34-36, eerste drie sets gingen lekker, op de laatste set genoegen moeten nemen met 6 reps.
Tricep pushdowns 4x12.
Dumbell skullcrushers 4x12 12 kilo.
Hanging leg raises <--> Tricep cable extensions 5x10 Superset.
De reden dat ik trouwens mijn laatste oefening altijd superset is simpelweg omdat het tijd bespaard, verder zit er niet echt iets achter. Mijn armen zijn toch wel een verbeterpunt dus ik probeer altijd nog een arm movement mee te pakken tijdens de laatste oefening van een push of pull workout.
Lees net pas je 1rm workout

, echt heel ziek! Jij heb volgens mij wel het maximale uit je kuur gehaald wat er te behalen valt qua gewicht & kracht. Voor veel mensen een groot voorbeeld gok ik zo.
Thanks for the kind words. Ben zelf ook erg blij met mijn vooruitgang. Persoonlijk gezien zou ik ook eigenlijk niets anders aan hebben gepakt dan dat ik nu heb gedaan als ik de kuur over zou mogen doen. Nog twee weken te gaan nu, hoop nog 1/2 kilo te pakken en vervolgens word het knokken om de kilo's eraan te houden.