XXL Nutrition

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag legs hypertrophy gehad, was een zware workout maar wederom kan ik er tevreden naar terugkijken. Al mijn sets en reps weer gehaald, dus ik mag niet klagen. Zal de workout weer even loggen.

Sumodeadlifts 4x8 165 kilo. Was weer 5 kilo zwaarder dan de vorige keer, en ze gingen weer lekker. Heb mijn eerste twee sets zonder straps kunnen doen, daarna moest ik ze gewoon gebruiken want mijn handen waren te glad en magnesium is niet toegestaan in mijn gym. Voor de volgende keer dus naar 170.
Frontsquats 4x8 100 kilo. Vorige keer 95 kilo gedaan, nu dus weer 5 kilo meer. Ze waren heel erg zwaar maar toch allemaal omhoog gekregen. Volgende keer weer ietsje meer, 102,5 kilo.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 32 kilo per hand. Ook dit was zwaarder dan de vorige keer, toen 30 per hand gebruikt, ging opzich lekker dus volgende keer 34 per hand.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 superset.
Calf raises 6x12.

Lekkere workout gehad dus, weer wat progressie geboekt. Morgen weer naar de gym voor een push hypertrophy workout.

Ga soortgelijke doen. Ben benieuwd naar mijn resultaten, je gaat als een speer, respect.

Thanks bro, succes alvast.

Laatst bewerkt:
wtf gekke frontsquats!! ik zit daar pas op de helft mee. Misschien vandaag ook maar is het gewicht verhogen! Ook erg sterke lunges. Goed bezig man

wtf gekke frontsquats!! ik zit daar pas op de helft mee. Misschien vandaag ook maar is het gewicht verhogen! Ook erg sterke lunges. Goed bezig man

Thanks man, frontsquats zijn altijd ongemakkelijk op het begin. Gewoon ervoor zorgen dat je geleidelijk aan steeds een zwaardere lading hanteert en dan komt die progressie vanzelf.

Indd, frontsquats liep ik altijd mee te k*tten, op een gegeven moment maar door de pijn heen gebeten en met een ongemakkelijk voel doordoen en dan wen je er vanzelf aan, heb op een gegeven moment zelfs 120 gefrontsquat voor 5 reps toen ik off was!

Thanks man, frontsquats zijn altijd ongemakkelijk op het begin. Gewoon ervoor zorgen dat je geleidelijk aan steeds een zwaardere lading hanteert en dan komt die progressie vanzelf.

Heb gister eens gek gedaan. Wou toch een beetje proberen bij jou in de buurt te komen! frontsqauts 12x60kg, 10x 60kg, 8x 80kg. Ging lekker diep maar had t er wel zwaar mee. Lunges ook maar is tot 30kg gepakt en zo'n 20 stappen gemaakt. Thanks voor de motivatie :)

Vandaag push hypertrophy gehad, was weer een lekkere workout, zal hem weer even loggen.

Incline barbell benchpress 4x8 82,5 kilo. Kleine verhoging van 2,5 kilo tov vorige keer, mijn reps helaas niet gehaald maar goed, de sets gingen van 8-8-6-6. Volgende keer gewoon weer dit gewicht dus totdat ik de vier sets van acht haal.
Flat dumbell benchpress 4x8 40 kilo. Deze gingen wel een stuk beter dan de vorige keer, de laatste set 6 reps gedaan maar voor de rest mijn sets gehaald.
Dumbell shoulder press 4x8 30 kilo. Deze gingen wel iets minder, sets gingen van 8-6-6-6. Nog even dit gewicht aanhouden dus.
Dumbell fly's 2x12 18 kilo. Goede contractie, lekkere pomp.
Cable laterals 3x12.
CGBP 4x8 70 kilo paused reps.
Rope pushdowns 4x12.
Hanging leg raises <--> One arm cable extensions 5x12 superset.

Heb gister eens gek gedaan. Wou toch een beetje proberen bij jou in de buurt te komen! frontsqauts 12x60kg, 10x 60kg, 8x 80kg. Ging lekker diep maar had t er wel zwaar mee. Lunges ook maar is tot 30kg gepakt en zo'n 20 stappen gemaakt. Thanks voor de motivatie :)

Top man, ga zo door. Mooi dat ik iemand kan motiveren.

Lekker man. Interessante log!

Thanks!

Lekkere workout alweer gehad vanmorgen, het was een pull hypertrophy dag vandaag. Zal de workout weer even loggen.

Wide grip pull-ups 4x8. Voelde lekker, heb altijd gewoon deze reprange aan kunnen houden ondanks dat ik nu ruim 10 kilo meer meesleep.
Pendlay rows 5x8 80 kilo. 5 kilo meer dan de vorige keer, eerste set voelde zwaar aan, maar tot mijn verbazing lukte alle andere sets ook gewoon nog vrij aardig, volgende keer 82,5.
V-bar pulldowns 4x12.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell rows 2x15 40 kilo.
Dumbell curls 4x8 22 kilo.
Pinwheel curls 4x12 16 kilo.
Facepulls <--> Preacher curls 5x12 superset.

Nog een kleine toevoeging, waarschijnlijk ben ik wat gevoeliger voor de solvents van die laatste nieuwe bijgekochte vial. Het is hetzelfde merk alleen heb ik nu echter 3/4 dagen na de inject een vrij aardige bult op mijn glute, injectieprocedure is niets aan veranderd en verder ook helemaal geen last de dag erna, het is enkel 3/4/5 dagen na de inject, ik heb nu bijvoorbeeld een bult van mijn inject van afgelopen maandag. Het is of een reactie op de solvents, of het komt door de wat hogere dosis.

Trainingen zien er nog steeds goed uit, ik ga vanmiddag even jouw trainschema's overnemen en er een schema van maken met plaatjes etc. (post ze ook dan wel hier als er vraag naar is) Want ken sommige oefeningen niet bij naam. En vanaf volgende week dan hetzelfde doen als jou. Hoeveel rust hou jij tussen je oefeningen door?

Laatst bewerkt:
Het is weer tijd voor een update, zowel van mijn gewicht als de training van vandaag. De weegschaal gaf vanmorgen 89,2 kilo aan. Best een grote toename ten opzichte van vorige week ondanks dat mijn kcal nu al zo'n 3 weken constant zijn gebleven, namelijk 4100 kcal. Zo lang ik nog in gewicht blijf toenemen zie ik geen reden om de kcal nog verder te uppen, zal het gewichtsverloop weer even onder elkaar zetten. Vanmorgen tevens ook de laatste inject gezet, toch nog even extra bij stilgestaan dat het toch echt de laatste was van deze kuur haha.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG
Na week 10: 87,6 KG
Na week 11: 89,2 KG

Over exact twee weken begin ik dus met mijn nakuur, deze zal uiteraard bestaan uit nolva, 20 mg per dag. hCG zet ik ook natuurlijk door tot en met de eerste week van mijn nakuur. Mijn verwachtingen zijn dat ik toch wel direct wat vocht ga droppen, en voor de rest knokken om mijn gains zo goed mogelijk te behouden.

Ook de training van vandaag ging weer lekker, het was een leg strength workout vandaag. Ik zal deze ook weer even loggen.

Sumodeadlifts 5x3 190 kilo. Gingen erg lekker, was ook weer 5 kilo meer dan de vorige keer. Heb gedurende deze kuur telkens mijn deadlift kunnen uppen met 5 kilo en het is nog nooit voorgekomen dat ik mijn reps niet haalde. Volgende keer 195 dus.
Frontsquats 4x6 110 kilo. Dit was ook 5 kilo meer dan de vorige keer, ze gingen opzich lekker, maar heb er goed voor moeten knokken. Om er weer 5 kilo bij te doen gaat overkill zijn dus de volgende keer word het 112,5 kilo.
Leg extensions 2x10.
Hamstring curls 2x10.
Calf raises 6x12.

Tevens ben ik ook benieuwd wat mijn kracht gaat doen in mijn nakuur/na afloop van de kuur. Bodybuilding is mijn hoofddoel maar vind het ook lekker om, voor mijn doen, redelijk wat gewicht te kunnen verplaatsen. Hoop dus toch flink wat van mijn kracht vast te houden, deze is inmiddels ook flink omhoog gegaan.

89 kg, beest.

pics pls !

ben wel benieuwd naar wat krachtstats voor dat je begon vs nu :)

Training zit er weer op voor vandaag, het was een push strength workout. Zal hem weer even loggen.

OHP 5x5 67,5 kilo. Zelfde gewicht als de vorige keer, toen mijn reps niet gehaald, vandaag dus wel dus gaat er 70 kilo op voor de volgende keer.
Flat barbell benchpress 5x5 102,5 kilo. Tijdens mijn eerste drie sets was er in geen velden of wegen een spotter te bekennen, raakte hier behoorlijk gefrustreerd van. Voor mijn derde en vierde set heb ik gelukkig een spotter kunnen vragen, echter dit was er zo eentje die de reps bijna voor zichzelf wil doen. Wel mijn reps gehaald dus, echter door de spotter niet geheel op eigen kracht vrees ik. Gympartner waar ik normaal gesproken mee ga was vandaag verhinderd dus vandaar.
Incline dumbell benchpress 4x8. Opgebouwd van 30-32-34-34 kilo dumbells, gingen lekker.
Weighted dips 4x8 18 kilo.
Dumbell skullcrushers 4x12 12 kilo per hand.
Hanging leg raises <--> Tricep cable extensions 5x10 superset.

ben wel benieuwd naar wat krachtstats voor dat je begon vs nu :)

Ik zal de grote drie eens naast elkaar zetten gebaseerd op de eerste training tijdens deze kuur, en de laatste training, beide strength workouts.

Eerste training.
Squat 5x3 125 kilo
Deadlift 5x3 165 kilo.
Benchpress 5x5 85 kilo.

Laatste training.
Squat 5x3 145 kilo.
Deadlift 5x3 190 kilo.
Benchpress 5x5 102,5 kilo.

Laatst bewerkt:
Update over de training van vandaag, het was een pull strength workout, zal deze uiteraard weer even loggen.

Pendlay rows 5x5 95 kilo. Weer 5 kilo meer dan de vorige keer, ging wel lekker.
Deadlifts (conventional) 3x3 150 kilo. Normaal doe ik altijd weighted chin-ups, maar had al een eeuwigheid geen conventional deadlifts gedaan, alleen maar sumo. Wilde dus even kijken hoe het ermee zat vandaag, bij lange na niet de kracht die ik op sumo's heb, dus speelde het safe met setjes van 150 kilo. Voelde goed aan.
T-Bar rows 3x8 100 kilo aan de stang. Ging lekker, kan volgende keer ook weer wat bij.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell rows 2x15 40 kilo.
Dumbell rows 4x8 22 kilo.
Seated incline dumbell curls 4x10 12 kilo. Met beide handen tegelijk uitgevoerd, heel gecontroleerd en een 1 seconde squeeze aan de top. 12 kilo was meer dan zat bij deze oefening haha.
Facepulls <--> Cable curls 5x12 superset.

Lekkere training gehad weer, ben heel erg benieuwd wat er de komende weken staat de gebeuren. Zowel wat betreft mijn gewicht, kracht en looks aangezien de laatste inject maandag gezet is, en de nakuur over zo'n 1,5 week begint.

Terug
Naar boven