XXL Nutrition

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Heel netjes. Ben erg benieuwd naar de foto's voor je kuur en foto's na je kuur.
Sniezel heeft ze netjes op een rij voor de kuur. Ben benieuwd naar de jouwe!

• Topic Starter Topic Starter
Even nog snel een late update over de training van vandaag, eigenlijk gister al dus, het was legs hypertrophy. Erg zware workout maar ik kan weer tevreden terugkijken, zal de training weer even loggen.

Squats 5x8 135 kilo. Wederom 5 kilo meer dan de vorige keer, eerste drie sets gingen aardig maar waren toch al zwaar. Voorlaatste en vooral de laatste set ben ik echt tot het gaatje moetje gaan en toen nog iets dieper haha, maar goed toch allemaal gehaald. Volgende keer gewoon 140 erop en kijken hoever we komen.
Leg press 3x10 340 kilo. 10 kilo meer dan de vorige keer, ging erg lekker, kan de volgende keer weer 10 kilo bovenop.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 34 kilo per hand. Ook dit was iets zwaarder dan de vorige keer, toen 32 per hand gepakt. Was zwaar, zoals altijd, maar gewoon mijn sets kunnen doen.
Leg extensions <--> Hamstring curl 3x12 superset.
Calf raises 6x12.

Lekkere workout dus, morgen push hypertrophy, heb er weer zin in.

Push hypertrophy workout gehad vandaag, ging weer lekker. Zal de workout uiteraard weer even loggen.

Flat barbell benchpress 4x8 95 kilo. Wederom 5 kilo meer dan de vorige keer, op de állerlaatste rep na al mijn reps gehaald. Volgende keer 2,5 erbij want 5 gaat een te grote sprong zijn, had het er zwaar mee vandaag.
Incline dumbell benchpress 4x10. Opgebouwd van 30-32-34-36 en op de laatste twee sets 8 reps gedaan.
Seated military press 4x8 55 kilo. Kleine verhoging van 2,5 tov vorige keer, echter mijn reps niet gehaald. De sets verliepen 8-7-6-6, dus het gewicht blijft nog even waar het is voor de volgende keer.
Cable crossovers 3x12.
Lateral raises 3x12 14 kilo.
Tricep pushdowns 4x10.
Dumbell skullcrushers 4x12 12 kilo.
Hanging leg raises 5x12.

Even een korte update over de training van vandaag, het was een pull hypertrophy workout.

Weighted chin-ups 4x8 met 14 kilo. Zwaar, maar wel alle reps gehaald.
Barbell row 5x10 102,5 kilo (underhand). Voelde goed aan, volgende keer 105.
Dumbell rows 4x10 40 kilo.
Lat pulldowns 5x12. Altijd weer een dikke pomp.
Dumbell curls 4x8 22 kilo.
Rope hammer curls 4x10.
Facepulls 5x12.

Libido heeft trouwens deze laatste paar weken echt zijn top bereikt, ik sta letterlijk elk moment van de dag paraat haha. Ook meteen vrijwel het enige moment waarop ik het jammer vind dat ik geen vriendin heb haha. Morgen word de eerste maandag sinds al deze weken dat er geen injectie gaat plaatsvinden, spijtig lol. Over een week dus beginnen met nakuren.

Zojuist een progressiefoto geplaatst in het fototopic waarop de 12 weken progressie te zien zijn.

Laatst bewerkt:
Goed bezig bro, pm pic?

Vandaag is een rustdag, maar ik kom wel even met een update wat mijn gewicht betreft. Mijn gewicht vanmorgen was 88,5 kilo. Dit is iets minder dan afgelopen maandag maar hier maak ik me niet druk over aangezien dat toen nogal een uitschieter was, heb tijdens de kuur vrijwel nooit ruim over de 89 gezeten. Zal het verloop van mijn gewicht weer even onder elkaar zetten hier.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG
Na week 10: 87,6 KG
Na week 11: 89,2 KG
Na week 12: 88,5 KG.

Vanaf nu is het dus gewoon knokken geblazen om alles te behouden, voeding is tijdens mijn gehele kuur in orde geweest en zal ook nu nog belangrijker worden. Ik heb geen idee waar ik op kan gokken qua aantal te behouden kilo's, dit was mijn eerste keer test dus weet niet hoeveel vocht/massa ik ga droppen. Ik ga ook geen getallen noemen aangezien het dan wellicht kan gaan tegenvallen haha. Qua voeding zit ik nog op 4100 kcal, macro's op 100F/525C/275P.

Foto is heel makkelijk terug te vinden bro, waarschijnlijk nog laatste of voorlaatste pagina van dat topic.

Goede progressie gemaakt man!!

Waar is precies DAT topic? ik heb terug gebladerd, foto niet gezien..

Hi,

Goede progressie gemaakt man, respect!

Ik vroeg me af wat je dagelijkse zout iname was, of heb je hier niet zoveel opgelet?

Grtz.

goeie progress.. quads gaan wel sterk vooruit. vind wel dat je kuiten nu in "problemen" komen.. als je zo naar de benen kijkt. verder goeie eerste kuur ;) drop ook hier je foto's als je de log afsluit is overzichtelijker.

ga je nog foto's plaatsen over een tijdje? na je nakuur dus?

Hi,

Goede progressie gemaakt man, respect!

Ik vroeg me af wat je dagelijkse zout iname was, of heb je hier niet zoveel opgelet?

Grtz.

Thanks bro. Zout inname heb ik niet bewust op gelet maar zit gemiddeld op zo'n 500 mg per dag.

goeie progress.. quads gaan wel sterk vooruit. vind wel dat je kuiten nu in "problemen" komen.. als je zo naar de benen kijkt. verder goeie eerste kuur ;) drop ook hier je foto's als je de log afsluit is overzichtelijker.

ga je nog foto's plaatsen over een tijdje? na je nakuur dus?

Kuiten zijn inderdaad verreweg mijn zwakste punt, aangezien mijn quads een sterk punt zijn valt het extra op haha. Geen idee of ik nog meer foto's ga posten, in ieder geval niet in dit topic maar het foto topic. Als er nog veranderingen plaatsvinden duikt er vast nog wel eens een fotootje op.

Zeker nette progressie man!
Benen armen zijn stuk dikker geworden en ook een paar nette traps bovenop.
Je bent zeker nu alweer bezig met het bedenken van je volgende kuur? ;)

Nice, ik kom uit of 2500mg per dag en dan probeer ik al goed te letten op mijn zoutiname. Kan je je voeding eens posten?

Zeker nette progressie man!
Benen armen zijn stuk dikker geworden en ook een paar nette traps bovenop.
Je bent zeker nu alweer bezig met het bedenken van je volgende kuur? ;)

Thanks bro.
Haha ja maar dat word meteen mijn pre-contest cycle, dus nog niet helemaal over uit wat dat gaat worden.

Nice, ik kom uit of 2500mg per dag en dan probeer ik al goed te letten op mijn zoutiname. Kan je je voeding eens posten?

Ik heb mijn voeding van een typische dag voor mij al een keer gepost hier aantal pagina's terug, geen zin om het weer helemaal uit te typen haha, luiheid hierzo.

Thanks bro.
Haha ja maar dat word meteen mijn pre-contest cycle, dus nog niet helemaal over uit wat dat gaat worden.

Haha ik denk tren ;)

Hoe gaat het er verder mee? heb je nog last van acne of heeft de b5/zink geholpen? verdere plannen nu? (doorgaan met cleanbulk?)
Hoeveel tijd zit er tussen de volgende cycle? en ga je ook je nakuur loggen? waar je last van hebt enzo. Verder super progressie!

Drukke dag gehad vandaag, maar hier toch nog even een late update over de training van vandaag. Het was legs strength vandaag, zal de workout weer even loggen.

Squats 5x3 150 kilo. Weer 5 kilo meer dan de vorige keer, zwaar maar wel allemaal omhoog gekregen. Ik ga er toch weer gewoon 5 kilo bovenop proberen te gooien voor de volgende keer ook al zit in dan in mijn pct.
Romanian deadlifts 4x6 140 kilo. Ook dit was weer 5 kilo meer, kan me nog steeds goed concentreren op het gewicht omhoogtrekken met mijn hamstrings.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) 34 kilo per hand. Ook dit was weer een tandje zwaarder, vorige keer 32 kilo per hand gebruikt.
Calf raises 6x12.

Morgen naar de gym voor een push strength workout.

Haha ik denk tren ;)

Hoe gaat het er verder mee? heb je nog last van acne of heeft de b5/zink geholpen? verdere plannen nu? (doorgaan met cleanbulk?)
Hoeveel tijd zit er tussen de volgende cycle? en ga je ook je nakuur loggen? waar je last van hebt enzo. Verder super progressie!

Zou kunnen hehe. Ik had nooit echt die hardnekkige acne, meer kleine puistjes. Ik neem er biergist voor maar dat heeft maar matig geholpen tot nu toe maar ik moet het ook wat tijd geven. Als het in mijn nakuur erger word ga ik er vit b5 voor nemen, maar het valt allemaal wel mee tot nu toe. Ik blijf voorlopig nog even bulken, voornamelijk om te zorgen dat mijn gains niet verloren gaan. Precieze tijd van mijn volgende kuur weet ik nog niet, vermoed ergens in september/oktober. Mijn nakuur ga ik ook loggen, ik blijf denk ik gewoon nog een tijdje doorloggen zoals ik dat nu ook doe. Misschien af en toe eens een keertje een training niet maar over het algemeen zal ik al het belangrijke wel vermelden hier.

Ik denk voor test/tren/mast met een anavar kick of wederom winstrol. :D

Nothing is off-limits wat mij betreft :cool:

Update over de training van vandaag, het was een push strength workout.

Flat barbell benchpress 5x5 105 kilo. Verhoging van 2,5 kilo tov de vorige keer, helaas wel mijn reps niet gehaald. De sets verliepen van 5-4-4-4-4. Gewicht blijft dus nog even hetzelfde en hopen dat het de volgende keer wel lukt.
OHP 5x5 65 kilo. Hetzelfde gewicht als de vorige keer, toen echter mijn reps niet gehaald. Vandaag dus wel, dus gaat er 67,5 kilo op voor de volgende keer.
Incline barbell benchpress 5x6 72,5 kilo. Dit was 2,5 kilo meer dan de vorige keer, voelde heel goed aan en heb alle reps omhoog gekregen. Volgende keer 75 kilo dus.
CGBP 4x8 70 kilo (paused reps). Deze gingen heel lekker vandaag, daar kan waarschijnlijk 5 kilo bovenop voor de volgende keer.
Tricep pushdowns 4x10.
Hanging leg raises <--> Single arm cable extensions 5x12 superset.

Nice bro, maar 500mg zout lijkt me sterk, dat is wel vrij laag.

Terug
Naar boven