Fitness Seller

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Haha nee valt mee hoor, is maar op bepaalde momenten. Dat soort scenario's waren er ook al voorafgaand aan mijn kuur. Er zijn inderdaad vrijwel nooit momenten dat ik denk, ja ik merk echt dat ik aan de test zit haha. Maar goed tis pas 2,5 week nu, het zal ook nog wel moeten komen. Ik ben wel af en toe iets mondiger in de gym, en erger me wat sneller aan mensen die absolute bullshit uithalen in de gym, maar dit uit ik (nog) niet naar buiten toe haha.

Ja precies wat jij zegt, je bent wat mondiger/harder tegenover mensen die jou irriteren heh?
Bij mij gingen ze de ****ing dumbelset helemaal schoonmaken op het drukste moment van de dag in de gym. Wou die gozer echt helemaal verrot schelden, maar ik liep maar weg en ging maar op de smith machine mn schouders doen pff :P denk ook dat wanneer je met die winny klaar bent dat je dan pas echt kan weten wat je voelt van de test.

• Topic Starter Topic Starter
Ja precies wat jij zegt, je bent wat mondiger/harder tegenover mensen die jou irriteren heh?
Bij mij gingen ze de ****ing dumbelset helemaal schoonmaken op het drukste moment van de dag in de gym. Wou die gozer echt helemaal verrot schelden, maar ik liep maar weg en ging maar op de smith machine mn schouders doen pff :P denk ook dat wanneer je met die winny klaar bent dat je dan pas echt kan weten wat je voelt van de test.

Haha ja precies. Maar er is heel wat voor nodig om mij tot een 'uitbarsting' te laten komen, ben sowieso maar een rustig ventje van mezelf. De neiging is in ieder geval wel aanwezig soms, maar niets oncontroleerbaars ofzo haha. Ja ik heb winny al eens gehad dus ik weet hoe ik daarop reageer, ben ieder geval benieuwd hoe het 'voelt' als ik voorbij week 4 ben en de test dus ook echt al zou moeten merken.

Pull hypertrophy gehad vandaag, ging lekker.

Weighted chin-ups 4x8 met 12 kilo. Mijn reps gehaald, wel met veel moeite. Laat die 12 nog even voor wat het is.
Barbell row 5x10 92,5 kilo (underhand). Ging erg lekker, meteen een dikke pomp in mijn lats, volgende keer weer een stapje hoger naar 95 kilo.
Dumbell rows 4x10 40 kilo. Helaas de zwaarste dumbells van de gym, maar met slow negatives etc kun je ze natuurlijk zo zwaar maken als je zelf wil haha.
Lat pulldowns 5x12. Ik wissel bij iedere set van grip, niets drastisch maar telkens iets wijder of minder wijd. Niet dat ik denk dat dit per se voordelen met zich meebrengt maar ik hou wel van het gevoel dat heel wijd en vrij close grip geeft.
Barbell curls 4x6 40 kilo. Gewone 20 kg stang gebruikt met nog 10 kilo per kant eraan. Vrij low rep omdat dit toch vrij zwaar voor me is, probeer mijn weg in reps omhoog te bouwen met dit gewicht.
Hammer curls 4x8 20 kilo.
En als afmaker voor de biceps twee setjes cable curls tot failure.
Facepulls 5x12 voor de rear delts als laatste oefening van deze workout.

Gewicht zit momenteel op zo'n 82,5 kilo, zou mooi zijn om de 85 al gepasseerd te zijn voor het einde van de winny kickstart. Ik ga het in ieder geval niet forceren door me vol te proppen, mijn gains zijn tot nu toe vrij lean en dat houd ik graag zo. Kcal zitten nog steeds strikt op 3600.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Haha even een random opmerking. Mijn zus die op kamers woont had me vlak voor de kuur voor de laatste keer gezien, vandaag was ze dus weer eens thuis. Ze zei letterlijk 'Uh hallo, wat is er met jou gebeurd' haha. Ze merkte ook op dat ik een wat 'voller' gezicht heb gekregen, teken dat ik vocht vasthoud dus maar goed. Ik gooide het natuurlijk allemaal op het vele eten en grapte het weg. Volgens haar ben ik 'te breed aan het worden en ze vind het niet meer mooi', episch compliment natuurlijk.

Gezien je foto in het fototopic verbaast het me niet dat je zus dat zegt. Goed bezig! :)
Goeie logs maak je trouwens. Vind ze erg aangenaam om te lezen. GLGL

Gezien je foto in het fototopic verbaast het me niet dat je zus dat zegt. Goed bezig! :)
Goeie logs maak je trouwens. Vind ze erg aangenaam om te lezen. GLGL

Haha thanks, ja de laatste keer dat ze me zag was zo'n 6 kilo geleden. En als dat er dan op tijd van 3 weken op komt te plakken kan ik me inderdaad wel voorstellen dat het enigzins opvalt. Maar goed ze weet toch van niets, gewoon altijd maar zeggen 'veel eten en goed trainen' haha.

link naar pics van jou?

Workout al gehad voor vandaag, leg strength day that is. Ging weer bijzonder lekker, zal de workout weer even loggen.

Squats 5x3 130 kilo. Vorige keer ging de 125 zo goed dat ik meteen maar ben overgesprongen naar 130, en vandaag eigenlijk weer hetzelfde verhaal. Gingen zo lekker omhoog dat het de volgende keer 135 voor 5x3 word. Mijn vorige 1RM was 140 maar daar zal ik nu toch wel ruim boven zitten haha.
Romanians 4x6 110 kilo. Allemaal paused reps gedaan, daarmee bedoel ik niet dat het gewicht telkens stil ligt op de vloer, dan zouden het namelijk stiff legged deadlifts worden. Het gewicht dus telkens zo'n 10 cm boven de grond laten zweven voor zo'n 2/3 seconden en vervolgens weer omhoog. Voelde erg goed, kan iets zwaarder volgende keer.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) met 30 kilo per hand. Ten opzichte van de vorige keer dus het gewicht wat verhoogd, vorige keer 28 per hand gebruikt, nu dus 30. Ging goed, maar laat het gewicht wel nog even waar het is.
Calf raises 5x12 als laatste oefening van de dag.

Ging dus weer lekker vandaag, elke workout toch weer een tandje sterker dan de voorgaande keer. Gewicht lijkt wel even te blijven hangen maar nog even afwachten of daar nog verandering in komt en anders bumpen we de kcal weer wat op.

Staat is het 'de laatst genomen foto' topic, gisteravond gepost.

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Dit wilde ik toch nog even met jullie delen haha. Ik kom vanmiddag aan op mijn bijbaantje, vraagt mijn werkgever letterlijk, en ik citeer: 'Sow, ben jij nou echt op een paar weken tijd een stuk breder geworden, of word ik nou gek?'. Ik kon een grote grijns op mijn gezicht niet verbergen maar schoof het een beetje weg door te zeggen dat ik wel wat kilootjes was aangekomen.

Mijn omgeving begint dus duidelijk de veranderingen te zien, ik vind het altijd wel leuk als ik een opmerking krijg vooral omdat het voor mijn gevoel allemaal reuze meevalt, maar goed ik zie mezelf dan ook elke dag. Kan niet wachten op de reactie van mensen die mij ook daadwerkelijk de hele 10 weken niet hebben gezien.

Nice haha.

Hoop dat je je buffe look een beetje kan behouden na je kuur bro. Je bent wel erg serieus in ieder geval.

Nice haha.

Hoop dat je je buffe look een beetje kan behouden na je kuur bro. Je bent wel erg serieus in ieder geval.

Dat hoop ik natuurlijk ook, of in ieder geval niet té veel inleveren. Ik blijf sowieso na mijn kuur nog een maand of 2/3 bulken, ik ga natuurlijk niet vlak na een kuur onder onderhoud eten. Ik durf ook zeker te zeggen dat ik heel serieus ben, hoewel het misschien niet de beste insteek is, is bodybuilden momenteel het belangrijkste voor me en de rest is bijzaak. Ik vind het vrij pittig om toch een gezonde balans te vinden met andere bezigheden haha, het liefste doe ik gewoon eten-trainen-slapen-repeat :p

Potverdomme zeg, push strength workout achter de rug en wat was het knallen. Kracht begint nu echt goed door te komen, ging super.

Barbell benchpress 5x5 90 kilo. Vorige keer dus 85 gedaan, dat ging toen eigenlijk iets te soepel, vandaag dus naar de 90 gegaan en het ging nóg veel soepeler. Dit was mijn eerste keer ooit 90 kilo benchen, voelde potverdomme als 60. Volgende keer ga ik dus naar de 95 en dan is die 100 niet meer ver weg. Als ik de 95 volgende keer haal dan is mijn bench op een maandje al 10 kilo omhoog gegaan. Relatief gezien blijft het nog wel altijd mijn zwakste lift.
OHP 5x5 60 kilo. Vorige keer ook dit gewicht gedaan, toen 5x4 moeten doen, vandaag wel de 5x5 eruit kunnen knallen.
Incline benchpress 4x6 65 kilo. Kleine verhoging van 2,5 tov vorige keer, had nog iets meer moeten zijn. Ging zo soepel dat ik er allemaal paused reps mee heb gedaan. Volgende keer fijn naar de 70 dus.
Normaliter waren dat alle chest oefeningen, maar ik kon er geen genoeg van krijgen dus ik wilde nog wat 5x5 flat dumbell presses eruit knallen, en man man man, deze oefening bevestigde écht dat ik stukken sterker ben aan het worden.
Flat dumbell benchpress 5x5. Begonnen met 34-36-38-40, tijdens de eerste setjes dacht ik lolwut, wat is deze. Voelde letterlijk als niets, toen de laatste set de 40's gepakt, helaas de zwaarste dumbells in mijn gym. Even all-out gegaan en 6 clean reps eruit gehaald. Letterlijk 1 maand geleden begon ik fresh aan deze oefening en kreeg ik de 40's 2x omhoog.
Tricep pushdowns 5x8, gewicht ben ik even kwijt.
Single arm tricep overhead extensions, 4x8 met 12 kilo, armen begonnen al redelijk op te blazen voor zover ze dat nog niet waren.
Afgerond met Abs, hanging leg raises 5x10. Hoe irrelevant het ook lijkt, zelfs de hanging leg raises gaan steeds een stuk makkelijker haha.

Dit soort progressie is natuurlijk heerlijk, voel me helemaal het mannetje in de gym als alles loopt zoals ik dat graag zou willen zien. Van de test voel ik nog niet bewust iets, dit zal wel tegen week 4/5 komen denk ik.

Ga je eigenlijk nooit uit ofzo?

Hoe reageert je omgeving op de veranderingen want lijkt me lastig ontkennen zoiets als het opvalt.

Ga je eigenlijk nooit uit ofzo?

Hoe reageert je omgeving op de veranderingen want lijkt me lastig ontkennen zoiets als het opvalt.

Nee man, nooit eigenlijk. Dat bedoelde ik eigenlijk met mijn post over dat ik het lastig vind een 'gezonde' balans te vinden met andere bezigheden. Ik drink nooit, en ga nooit uit en ik zeg niet dat dat 'supergoed' of de enige manier is, maar het is wel mijn situatie momenteel. Heb vorig jaar 2x gedronken en 2x uitgeweest, mijn verjaardag en nieuwjaar haha. Ik heb overigens wel gewoon een gezond sociaal leven en vrienden, maar stappen en drinken sla ik over.

Ik heb pas een aantal opmerkingen gekregen, en de meesten denken natuurlijk echt gewoon dat ik alleen goed eet en train. En meestal is het ook al voldoende om het daarop af te schuiven. Tot nu toe nog geen concrete vraag naar AAS gebruik gehad, ik heb dan ook niet het gevoel dat mijn omgeving hier ook maar iéts vanaf weet.

Hoe ziet je trainingsschema eruit?

Hoe ziet je trainingsschema eruit?

Ik heb deze niet als bestand op de computer. Het komt neer op een steeds herhalende cycles van legs/push/pull afwisselend in hypertrophy en strength dagen. Ik log vrijwel al mijn trainingen dus daar kun je ook al een vrij goed beeld uit halen.

Ik heb pas een aantal opmerkingen gekregen, en de meesten denken natuurlijk echt gewoon dat ik alleen goed eet en train. En meestal is het ook al voldoende om het daarop af te schuiven. Tot nu toe nog geen concrete vraag naar AAS gebruik gehad, ik heb dan ook niet het gevoel dat mijn omgeving hier ook maar iéts vanaf weet.

ik kan het nog amper verbergen man aan collega's enzo die ik af en toe zie.
stond al een hele tijd vast op 84kg en ben nu opeens na 3 weken 90kg, krijg bijna letterlijk van iedereen een reactie. daardoor wordt het een beetje lastig om te zeggen dat ik gewoon goed eet en train (wat ik eigenlijk altijd al deed) haha.. ik wou het gewoon geheim houden maja dat wordt hem toch niet helaas :o

en idd. zelf zie je het gewoon niet meer.. terwijl je wel groeit ;-)!

Gister een rustdag gehad, dus vanaf vandaag mogen we er weer drie dagen tegenaan. Vanmorgen was mijn gewicht 82,6 dus ik zal het hier weer even onder elkaar zetten.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG

Opzich niet ontevreden met +1,2 kilo deze week alleen ik was vorige week woensdag al 82,5 en vanaf toen is het daar eigenlijk blijven steken. Vandaar dat ik denk dat 3600 kcal de klus niet meer klaart, vanaf vandaag ga ik het dus weer licht uppen naar 3700 en de hoop dat er weer een stijgende lijn in komt. Mijn nieuwe macro's worden dan 90F/475C/250P. Mentaal voelt het een beetje alsof ik veel vet ga aanzetten maar dit is toch niet zo, moet wel naar mijn lichaam luisteren en mijn lichaam komt niet meer aan op 3600 kcal blijkbaar.

Zometeen naar de gym voor een pull strength workout, vandaag eens kijken hoe de pendlay rows verlopen op 5x5 met 80 kilo.

ik kan het nog amper verbergen man aan collega's enzo die ik af en toe zie.
stond al een hele tijd vast op 84kg en ben nu opeens na 3 weken 90kg, krijg bijna letterlijk van iedereen een reactie. daardoor wordt het een beetje lastig om te zeggen dat ik gewoon goed eet en train (wat ik eigenlijk altijd al deed) haha.. ik wou het gewoon geheim houden maja dat wordt hem toch niet helaas :o

en idd. zelf zie je het gewoon niet meer.. terwijl je wel groeit ;-)!

Tja ik zou vrijwel nooit bullshit verkopen, maar de meerderheid van de mensen heeft gewoon echt niets te maken met wat ik wel en niet besluit om te doen. Als er een andere juicer in mijn gym was zou ik graag ervaring uitwisselen en kennis delen, maar de gemiddelde mafkees uit mijn gym denkt nog steeds dat je AAS in je arm spuit en dan dikke armen krijgt, en dat de spiermassa die je ervan krijgt 'nep' is. Ik voel er niet veel voor om mijn gebruik kenbaar te maken bij dit soort mensen want het enige wat mij dat oplevert is een dikke vette stempel op mijn voorhoofd.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Vanmorgen al getraind maar kom nu pas aan loggen toe. Ging weer erg lekker, was een pull strength workout. Ook de 4e inject vanmorgen verliep weer vlekkeloos. De winstrol loopt nu ook op zijn einde, zal een deze dagen wel op zijn, 1 potje is namelijk net niet genoeg voor 4 volle weken.

Pendlay rows 5x5 80 kilo. Pas de derde keer dat ik deze oefening doe maar ik ben aardig mijn weg aan het vinden erin. Vandaag 80 kilo gedaan waar ik de vorige keer 70 deed. Het word wel weer wat zwaarder uiteraard dus deze keer geen sprong van 10 kilo maar volgende keer 85 kilo hanteren.
Weighted chin-ups 4x5 met 18 kilo. Reps gehaald, had er wel een erg zware kluif aan.
Barbell rows 3x8 100 kilo (overhand). Vorige keer ook 100 gedaan, toen was het redelijk sloppy, nu ging het al een stuk beter. Vorm bleef redelijk strak, dus de volgende keer gaat er 5 kilo bij.
Lat pulldowns 5x12. De pomp is altijd belachelijk na pulldowns haha, zat af en toe gewoon in de weg bij het grijpen naar mijn oordopjes.
Dumbell rows 2x15 40 kilo. Niet zozeer tot failure maar om toch even alles eruit te halen wat high rep dumbell rows gedaan.
Dumbell curls 3x8 20 kilo.
Hammer curls 4x10 16 kilo. Beide armen tegelijk uitgevoerd. Mijn rug en armen stonden zo heftig vol met bloed dat ik zonder overdrijven met mijn rechterhand mijn linkeroordopje uit moest doen en visa versa, en ik heb echt niet zo'n huge guns. Voelde wel heerlijk natuurlijk.
Facepulls 5x12 als laatste oefening van deze workout.

Ging dus weer lekker, maar dat gaat het eigenlijk elke workout tegenwoordig. Merk dat ik misschien net iéts sneller gepikeerd ben over bullshit en luidruchtig geklets in de gym, maar met mijn oordopjes in is dat probleem alweer snel opgelost.

Gaat lekker!
Ben benieuwd hoe t over een paar weken zal zijn wanneer die test goed begint te werken

werken doeti al. je voelt t pas echt na 3-4 weken

Zoo terug van de gym, goede sessie achter de rug. Vandaag was een leg hypertrophy workout, was vrij killing maar zeker weer mooie vooruitgang geboekt. Ik ga de workout weer even loggen.

Sumodeadlifts 4x8 150 kilo. Een verhoging van 5 kilo ten opzichte van de vorige keer, ze gingen allemaal lekker omhoog vandaag. High rep deadlifts vind ik persoonlijk wel altijd slopend voor mijn cardiovasculair uithoudingsvermogen haha, maar gelukkig alle reps eruit weten te krijgen. Ik probeer ook weg te blijven van de straps, niet omdat ik dat leip vind ofzo maar ik wil niet afhankelijk zijn van mijn straps als ik een keer een 1RM ga attempten ofzo. Vandaag in ieder geval geen problemen met mijn grip gehad.
Frontsquats 4x8 90 kilo. Super oncomfortabel maar ik heb het voor elkaar gekregen. Dit was 10(!) kilo meer als de vorige keer, eigenlijk omdat op de vorige strength day 4x6 met 90 zo makkelijk ging heb ik toen maar besloten om dat gewicht te hanteren voor mijn hypertrophy day. Volgende keer wat gewicht erbij dus, dit gaat 92,5 kilo worden omdat het toch wel al erg pittig was.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 26 kg per hand. Ondanks dat de sumo's en frontsquats totaal slopend waren gingen deze lunges eigenlijk toch iets te makkelijk, volgende keer pak ik 28 kg per hand.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 Superset als finisher voor de quads en hams.
Standing calf raises 5x12 als laatste oefening van deze workout.

Gaat lekker!
Ben benieuwd hoe t over een paar weken zal zijn wanneer die test goed begint te werken

wanneer begint de test ongeveer te werken? na week 3?

werken doeti al. je voelt t pas echt na 3-4 weken

Het antwoord is al gegeven. De test doet inderdaad zijn werk al zodra je het injecteert, het bewust voelen ervan zou hoogstwaarschijnlijk tegen de 4e week moeten komen. Dit is mijn eerste keer test dus ik moet het nog afwachten, ik zou eigenlijk nog niet zeggen dat ik de test al 'voel'.

Terug
Naar boven