Gister een rustdag gehad, dus vanaf vandaag mogen we er weer drie dagen tegenaan. Vanmorgen was mijn gewicht 82,6 dus ik zal het hier weer even onder elkaar zetten.
Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Opzich niet ontevreden met +1,2 kilo deze week alleen ik was vorige week woensdag al 82,5 en vanaf toen is het daar eigenlijk blijven steken. Vandaar dat ik denk dat 3600 kcal de klus niet meer klaart, vanaf vandaag ga ik het dus weer licht uppen naar 3700 en de hoop dat er weer een stijgende lijn in komt. Mijn nieuwe macro's worden dan 90F/475C/250P. Mentaal voelt het een beetje alsof ik veel vet ga aanzetten maar dit is toch niet zo, moet wel naar mijn lichaam luisteren en mijn lichaam komt niet meer aan op 3600 kcal blijkbaar.
Zometeen naar de gym voor een pull strength workout, vandaag eens kijken hoe de pendlay rows verlopen op 5x5 met 80 kilo.
ik kan het nog amper verbergen man aan collega's enzo die ik af en toe zie.
stond al een hele tijd vast op 84kg en ben nu opeens na 3 weken 90kg, krijg bijna letterlijk van iedereen een reactie. daardoor wordt het een beetje lastig om te zeggen dat ik gewoon goed eet en train (wat ik eigenlijk altijd al deed) haha.. ik wou het gewoon geheim houden maja dat wordt hem toch niet helaas
en idd. zelf zie je het gewoon niet meer.. terwijl je wel groeit ;-)!
Tja ik zou vrijwel nooit bullshit verkopen, maar de meerderheid van de mensen heeft gewoon echt niets te maken met wat ik wel en niet besluit om te doen. Als er een andere juicer in mijn gym was zou ik graag ervaring uitwisselen en kennis delen, maar de gemiddelde mafkees uit mijn gym denkt nog steeds dat je AAS in je arm spuit en dan dikke armen krijgt, en dat de spiermassa die je ervan krijgt 'nep' is. Ik voel er niet veel voor om mijn gebruik kenbaar te maken bij dit soort mensen want het enige wat mij dat oplevert is een dikke vette stempel op mijn voorhoofd.
---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------
Vanmorgen al getraind maar kom nu pas aan loggen toe. Ging weer erg lekker, was een pull strength workout. Ook de 4e inject vanmorgen verliep weer vlekkeloos. De winstrol loopt nu ook op zijn einde, zal een deze dagen wel op zijn, 1 potje is namelijk net niet genoeg voor 4 volle weken.
Pendlay rows 5x5 80 kilo. Pas de derde keer dat ik deze oefening doe maar ik ben aardig mijn weg aan het vinden erin. Vandaag 80 kilo gedaan waar ik de vorige keer 70 deed. Het word wel weer wat zwaarder uiteraard dus deze keer geen sprong van 10 kilo maar volgende keer 85 kilo hanteren.
Weighted chin-ups 4x5 met 18 kilo. Reps gehaald, had er wel een erg zware kluif aan.
Barbell rows 3x8 100 kilo (overhand). Vorige keer ook 100 gedaan, toen was het redelijk sloppy, nu ging het al een stuk beter. Vorm bleef redelijk strak, dus de volgende keer gaat er 5 kilo bij.
Lat pulldowns 5x12. De pomp is altijd belachelijk na pulldowns haha, zat af en toe gewoon in de weg bij het grijpen naar mijn oordopjes.
Dumbell rows 2x15 40 kilo. Niet zozeer tot failure maar om toch even alles eruit te halen wat high rep dumbell rows gedaan.
Dumbell curls 3x8 20 kilo.
Hammer curls 4x10 16 kilo. Beide armen tegelijk uitgevoerd. Mijn rug en armen stonden zo heftig vol met bloed dat ik zonder overdrijven met mijn rechterhand mijn linkeroordopje uit moest doen en visa versa, en ik heb echt niet zo'n huge guns. Voelde wel heerlijk natuurlijk.
Facepulls 5x12 als laatste oefening van deze workout.
Ging dus weer lekker, maar dat gaat het eigenlijk elke workout tegenwoordig. Merk dat ik misschien net iéts sneller gepikeerd ben over bullshit en luidruchtig geklets in de gym, maar met mijn oordopjes in is dat probleem alweer snel opgelost.