Fitness Seller

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Merk je verschil tussen 40 mg of 50 mg Winstrol?

• Topic Starter Topic Starter
Merk je verschil tussen 40 mg of 50 mg Winstrol?

Hmm, moeilijk om te zeggen aangezien het deze keer niet het enige is wat ik neem. Ik zou zeggen van niet eigenlijk, krachtgains zijn heel erg te vergelijken met mijn winny only toendertijd. Ik heb nu wel al meer massa aangezet in 3 weken dan met winny only in 6 weken, maar dit heb ik uiteraard te danken aan de test. Al met al neemt dat niet weg dat een winstrol een top AAS vind.

gozer, heb een vraag mbt winstrol tijdens je kuur. ondervind je geen 'back pumps' (van die gekke pijnlijke spanning op je onderrug spieren) tijdens je winny-test kuur? ik weet namelijk dat een maat van me met winny only gekste pijn kreeg in de onderrug.

gozer, heb een vraag mbt winstrol tijdens je kuur. ondervind je geen 'back pumps' (van die gekke pijnlijke spanning op je onderrug spieren) tijdens je winny-test kuur? ik weet namelijk dat een maat van me met winny only gekste pijn kreeg in de onderrug.

In mijn geval zou ik het geen pijn noemen. Ik ondervind echter wel soms deze backpumps, het voelt dan alsof ik een setje hyperextensions heb gedaan maar voor de rest heb ik er geen last van. Die backpump is meestal maar heel tijdelijk en hindert mij niet bij mijn oefeningen of wat dan ook.

ok, ja want ik zat een keer naast die vriend waar ik t over had met autorijden. na het trainen, jonge hij moest uitstappen ik moest verder rijden... hijkon niet meer zitten zo erg waren ze.. het is wel tijdelijk ja. hij nam taurine er tegen. het hielp wel zei hij.

ok, ja want ik zat een keer naast die vriend waar ik t over had met autorijden. na het trainen, jonge hij moest uitstappen ik moest verder rijden... hijkon niet meer zitten zo erg waren ze.. het is wel tijdelijk ja. hij nam taurine er tegen. het hielp wel zei hij.

Dan zal het iets persoonsgebonden zijn en heeft hij er veel erger last van, in mijn geval is het verwaarloosbaar. Ik heb ook taurine staan nog van tijdens mijn winny only, toen heb ik het niet hoeven gebruiken en tijdens deze kuur ook niet gelukkig.

beter toch :P goed bezig verder

daar heb ik ook last van (doe nu ook winstrol/test)
ik squat nu helaas op een squatmachine omdat mijn onderrug anders facking veel pijn doet.
komt wel veel voor denk. gelukkig is dit me laatste week winny en hoop ik erna zonder pijn weer te kunnen squaten enz

daar heb ik ook last van (doe nu ook winstrol/test)
ik squat nu helaas op een squatmachine omdat mijn onderrug anders facking veel pijn doet.
komt wel veel voor denk. gelukkig is dit me laatste week winny en hoop ik erna zonder pijn weer te kunnen squaten enz

Deadliften doet je wel pijnloos?

je gaat na je winstrol weer normaal worden.

Weer een goede gymsessie gehad vandaag, het was een push hypertrophy day. Ga hem even loggen hierzo.

Incline benchpress 4x8 72,5 kilo. Een verhoging van 2,5 kilo ten opzichte van vorige keer, en ook vandaag ging het weer lekker omhoog. Heerlijk om elke keer weer iets erbij te kunnen doen hen het lukt ook nog. Volgende keer dus naar 75 kilo, kleine stapjes om ervoor te zorgen dat ik telkens gewicht kan blijven toevoegen.
Flat dumbell benchpress 4x10. Ik hanteer hier altijd een reprange van 10/10/8/8 omdat ik toch altijd even lekker zwaar wil gaan ipv netjes die 10 reps halen. Ik heb het gewicht opgebouwd van 32/34/36/38. Nadat dat allemaal lekker ging kon ik het niet laten om toch nog even de 40's te pakken, en ook hier wist ik nog 6 reps eruit te halen.
Dumbell shoulder press 4x8 26 kilo. Hetzelfde gewicht als de vorige keer, toen echter mijn reps niet gehaald. Vandaag wel aan al mijn reps gekomen dus worden het voor de volgende keer de dumbells van 28 kg.
Dumbell fly's 2x12 18 kilo. Goede focus op de contractie, borst zat alweer helemaal vol.
Cable side laterals 3x12 als laatste oefening voor de schouders.
CGBP 4x8 65 kilo (paused reps). Ik voer al mijn reps bij deze oefening uit met een korte pause op mijn chest, dit om aan mijn explosiviteit vanaf de borst te werken, merk vaak dat als ik een rep niet haal hij vaak vlak boven mijn borst blijf steken.
Rope pushdowns 4x12 <---> Bodyweight Dips 4x15 Superset.
Als laatste oefening van deze workout nog wat abs, Hanging leg raises 5x10 reps.

Wat wel grappig was vandaag in de gym, uiteraard ga ik niet uit van mijn gewicht midden op de dag terwijl er al maaltijden in mijn lijf zitten en ik kleren draag, maar toen ik op de weegschaal in mijn gym ging staan gaf die 87,5 kilo aan haha. Dit is natuurlijk bij lange na niet wat ik écht weeg, maar vond het wel epic om het er te zien staan. Mijn werkelijke gewicht vanmorgen op de nuchtere maag ná het toilet bezoek was 83,2 kilo.

Deadliften doet je wel pijnloos?

dat was ik ff vergeten.
ging vanmiddag weer deadliften

t*ring wat een zeurende pijn na wat zware setjes.
die zeurende pijn voelde ik niet echt tijdens het liften maar echt een minuut erna..
damnn ik moest gewoon ff liggen op een bankje

Vind je trainingen altijd super om te lezen. Elke keer gewicht toevoegen als je de reps gehaald weg is de juiste manier om progressie te blijven boeken. Hoeveel weken heb je nog te gaan met de kuur? En wat merk je al van de test?

Even een random update, vandaag is een rustdag. Ik heb nu al een paar dagen wat slechte nachten achter de rug, geen idee of het iets met de kuur te maken heeft. In slaap komen is meestal geen probleem maar ik word meestal rond 3/4 uur s'nachts klaarwakker en dan lig ik meestal een uur te draaien voordat ik weer in slaap kom. Kan ook komen omdat het weer wat warmer begint te worden natuurlijk.

Vind je trainingen altijd super om te lezen. Elke keer gewicht toevoegen als je de reps gehaald weg is de juiste manier om progressie te blijven boeken. Hoeveel weken heb je nog te gaan met de kuur? En wat merk je al van de test?

Thanks man. Ik ben ook van mening dat dit een van de meest optimale manieren is. Teveel mensen vertrouwen ook op hun geheugen en denken te weten hoeveel ze vorige keer gelift hebben, wat er uiteindelijk alleen maar toe leid dat ze nog maanden/jarenlang geen vooruitgang boeken. Daarom noteer ik ook alles wat betreft sets/reps/gewicht.

Vanaf nu komende maandag heb ik nog 6 weken test te gaan, ik zou nog niet met zekerheid durven zeggen dat ik al iets voel. Ik merk wel een lichte verhoging van mijn libido, maar voor de rest nog niet echt beduidend voelbare kenmerken.

;)
Even een random update, vandaag is een rustdag. Ik heb nu al een paar dagen wat slechte nachten achter de rug, geen idee of het iets met de kuur te maken heeft. In slaap komen is meestal geen probleem maar ik word meestal rond 3/4 uur s'nachts klaarwakker en dan lig ik meestal een uur te draaien voordat ik weer in slaap kom. Kan ook komen omdat het weer wat warmer begint te worden natuurlijk.

Thanks man. Ik ben ook van mening dat dit een van de meest optimale manieren is. Teveel mensen vertrouwen ook op hun geheugen en denken te weten hoeveel ze vorige keer gelift hebben, wat er uiteindelijk alleen maar toe leid dat ze nog maanden/jarenlang geen vooruitgang boeken. Daarom noteer ik ook alles wat betreft sets/reps/gewicht.

Vanaf nu komende maandag heb ik nog 6 weken test te gaan, ik zou nog niet met zekerheid durven zeggen dat ik al iets voel. Ik merk wel een lichte verhoging van mijn libido, maar voor de rest nog niet echt beduidend voelbare kenmerken.

Midden in de nacht wakker worden lees je veel. Ik werd standaard wakker om 04.00 en deed geen oog meer dicht. Maar wel gewoon fit als ik weet niet wat. Vanaf nu zal je langzaam wel gaan merken dat de test begint te werken.

Weet niet hoe het met jou geheugen is, maar weet precies hoeveel ik waar gepakt heb.... Dan ligt het nog aan de vorm van de dag of ik altijd het maximale kan weg krijgen!!

Succes komende weken nog;)

;)

Midden in de nacht wakker worden lees je veel. Ik werd standaard wakker om 04.00 en deed geen oog meer dicht. Maar wel gewoon fit als ik weet niet wat. Vanaf nu zal je langzaam wel gaan merken dat de test begint te werken.

Weet niet hoe het met jou geheugen is, maar weet precies hoeveel ik waar gepakt heb.... Dan ligt het nog aan de vorm van de dag of ik altijd het maximale kan weg krijgen!!

Succes komende weken nog;)

Ja ik ben voor de rest ook gewoon helemaal fit. Tja ik neem liever het zekere voor het onzekere en noteer alles. En thanks, verheug me op de resterende weken :)

Ziek man, lijkt me super chill en motiverend om elke week sterker te zijn en zwaarder te kunnen trainen. Je eindigt hoe dan ook op 85+, ben benieuwd hoeveel je over blijft houden

Je gaat super man. Heb je geen last van je pezen? Ik had aan het eind van mijn test-e 500 ew wel last van mijn elle bogen. Pezen schijnen een stuk langzamer te groeien dan spieren en iets van 6 maanden nodig te hebben om op niveau te komen.
Lijkt mij dat na de nakuur wel minimaal 85kg moet kunnen overhouden.

Vandaag officieel mijn laatste winstrol tabs naar binnen gekegeld, feelsbadman/10 :(. Maar goed, vanaf nu dus verder op enkel de test. Kan niet wachten tot de gymsessie morgenvroeg :)

Ziek man, lijkt me super chill en motiverend om elke week sterker te zijn en zwaarder te kunnen trainen. Je eindigt hoe dan ook op 85+, ben benieuwd hoeveel je over blijft houden

Ja het is inderdaad ook een super gevoel, omdat je zo snel bijkomt voelt het net alsof je letterlijk elke dag weer wat groter word. Progressie op de weegschaal en in de gym en ook nog eens op zo'n tempo is natuurlijk super. 85 kilo overhouden zou mooi zijn en denk ik ook wel haalbaar, na bijna 4 weken sta ik op 83,2 met nog 6 weken te gaan dus.

Je gaat super man. Heb je geen last van je pezen? Ik had aan het eind van mijn test-e 500 ew wel last van mijn elle bogen. Pezen schijnen een stuk langzamer te groeien dan spieren en iets van 6 maanden nodig te hebben om op niveau te komen.
Lijkt mij dat na de nakuur wel minimaal 85kg moet kunnen overhouden.

Gaat inderdaad lekker ja. Ik heb persoonlijk nergens last van, zelfs niet van de winstrol die toch wel bekend staat om het ****en met je gewrichten. Hopelijk blijft het zo en kan ik klachtenloos steeds zwaarder blijven trainen.

Pull hypertrophy gehad vandaag, ging weer lekker. Ik begin de verandering nu echt goed te zien in de spiegel, wat opgezettere traps en vollere schouders. Waar ik vooral heel blij mee ben is dat het gebied waar je sleutelbeen zit, dat begint zich nu goed op te vullen door mijn upper chest.

Wide grip pull-ups (bodyweight) 4x8.
Pendlay rows 5x8 60 kilo. Heb het helemaal gevonden nu met deze oefening, doe hem nu op bijna elke pullday. De contractie is heerlijk en mijn lats/upperback lopen altijd gelijk vol met bloed.
V-bar pulldowns 4x12.
Seated chest-supported rows 4x12.
Dumbell curls 4x8 20 kilo.
Hammer curls 4x10 16 kilo. Armen gelijktijdig uitgevoerd met een korte pause en squeeze aan de top.
Rear delt raises 4x12 12 kilo.

Was eerlijk gezegd behoorlijk onder de indruk van wat ik in de spiegel zag van, het was ook zeer zeker geen verbeelding dat ik toch een aantal koppen heb zien draaien. Gewicht tikt nu bijna 84 aan, alhoewel ik buiten de gym nog altijd het gevoel heb alsof ik het fysiek van een puberend meisje heb.

Terug
Naar boven