Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gozer, heb een vraag mbt winstrol tijdens je kuur. ondervind je geen 'back pumps' (van die gekke pijnlijke spanning op je onderrug spieren) tijdens je winny-test kuur? ik weet namelijk dat een maat van me met winny only gekste pijn kreeg in de onderrug.
ok, ja want ik zat een keer naast die vriend waar ik t over had met autorijden. na het trainen, jonge hij moest uitstappen ik moest verder rijden... hijkon niet meer zitten zo erg waren ze.. het is wel tijdelijk ja. hij nam taurine er tegen. het hielp wel zei hij.
gozer, heb een vraag mbt winstrol tijdens je kuur. ondervind je geen 'back pumps' (van die gekke pijnlijke spanning op je onderrug spieren) tijdens je winny-test kuur? ik weet namelijk dat een maat van me met winny only gekste pijn kreeg in de onderrug.
daar heb ik ook last van (doe nu ook winstrol/test)
ik squat nu helaas op een squatmachine omdat mijn onderrug anders facking veel pijn doet.
komt wel veel voor denk. gelukkig is dit me laatste week winny en hoop ik erna zonder pijn weer te kunnen squaten enz
Vind je trainingen altijd super om te lezen. Elke keer gewicht toevoegen als je de reps gehaald weg is de juiste manier om progressie te blijven boeken. Hoeveel weken heb je nog te gaan met de kuur? En wat merk je al van de test?
Even een random update, vandaag is een rustdag. Ik heb nu al een paar dagen wat slechte nachten achter de rug, geen idee of het iets met de kuur te maken heeft. In slaap komen is meestal geen probleem maar ik word meestal rond 3/4 uur s'nachts klaarwakker en dan lig ik meestal een uur te draaien voordat ik weer in slaap kom. Kan ook komen omdat het weer wat warmer begint te worden natuurlijk.
Thanks man. Ik ben ook van mening dat dit een van de meest optimale manieren is. Teveel mensen vertrouwen ook op hun geheugen en denken te weten hoeveel ze vorige keer gelift hebben, wat er uiteindelijk alleen maar toe leid dat ze nog maanden/jarenlang geen vooruitgang boeken. Daarom noteer ik ook alles wat betreft sets/reps/gewicht.
Vanaf nu komende maandag heb ik nog 6 weken test te gaan, ik zou nog niet met zekerheid durven zeggen dat ik al iets voel. Ik merk wel een lichte verhoging van mijn libido, maar voor de rest nog niet echt beduidend voelbare kenmerken.

Midden in de nacht wakker worden lees je veel. Ik werd standaard wakker om 04.00 en deed geen oog meer dicht. Maar wel gewoon fit als ik weet niet wat. Vanaf nu zal je langzaam wel gaan merken dat de test begint te werken.
Weet niet hoe het met jou geheugen is, maar weet precies hoeveel ik waar gepakt heb.... Dan ligt het nog aan de vorm van de dag of ik altijd het maximale kan weg krijgen!!
Succes komende weken nog![]()

. Maar goed, vanaf nu dus verder op enkel de test. Kan niet wachten tot de gymsessie morgenvroeg 
Ziek man, lijkt me super chill en motiverend om elke week sterker te zijn en zwaarder te kunnen trainen. Je eindigt hoe dan ook op 85+, ben benieuwd hoeveel je over blijft houden
Je gaat super man. Heb je geen last van je pezen? Ik had aan het eind van mijn test-e 500 ew wel last van mijn elle bogen. Pezen schijnen een stuk langzamer te groeien dan spieren en iets van 6 maanden nodig te hebben om op niveau te komen.
Lijkt mij dat na de nakuur wel minimaal 85kg moet kunnen overhouden.