Roid Log Meneer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 10%
Gisteren was de laatste dag van m'n nakuur. Dus sinds vandaag zit alles er officieel op.
Gewicht vanmorgen was 96,1kg. En droogte blijft verrassend goed aanwezig, ookal zit ik meest van m'n dagen rond de 5.000kcal. Ik voel me goed, nergens last van.
Kracht kan ik niks over zeggen want ik train anders, en niet heel erg op zware gewichten gericht.
Vorige week m'n armen met pomp gemeten. Links was 45,5cm, rechts 45cm. Dus daar was ik zeer tevreden mee, aangezien ik voor m'n kuur op 41cm zat.
Gewicht vanmorgen was 96,1kg. En droogte blijft verrassend goed aanwezig, ookal zit ik meest van m'n dagen rond de 5.000kcal. Ik voel me goed, nergens last van.
Kracht kan ik niks over zeggen want ik train anders, en niet heel erg op zware gewichten gericht.
Vorige week m'n armen met pomp gemeten. Links was 45,5cm, rechts 45cm. Dus daar was ik zeer tevreden mee, aangezien ik voor m'n kuur op 41cm zat.

Na de nakuur begint de moeilijke periode pas imo

Als je jezelf goed verdiept zou hebben, zou je weten dat winny only weinig oplevert. En over de gezondheidsrisico's op jouw leeftijd maar niet te spreken.
. Op de buik en bovenarmen zijn ze nu helemaal weg, schouders zitten nog 2 zichtbare per schouder.