Fitness Seller

Test-E 500mg + Winstrol kickstart

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren was de laatste dag van m'n nakuur. Dus sinds vandaag zit alles er officieel op.

Gewicht vanmorgen was 96,1kg. En droogte blijft verrassend goed aanwezig, ookal zit ik meest van m'n dagen rond de 5.000kcal. Ik voel me goed, nergens last van.
Kracht kan ik niks over zeggen want ik train anders, en niet heel erg op zware gewichten gericht.
Vorige week m'n armen met pomp gemeten. Links was 45,5cm, rechts 45cm. Dus daar was ik zeer tevreden mee, aangezien ik voor m'n kuur op 41cm zat.

Gisteren was de laatste dag van m'n nakuur. Dus sinds vandaag zit alles er officieel op.

Gewicht vanmorgen was 96,1kg. En droogte blijft verrassend goed aanwezig, ookal zit ik meest van m'n dagen rond de 5.000kcal. Ik voel me goed, nergens last van.
Kracht kan ik niks over zeggen want ik train anders, en niet heel erg op zware gewichten gericht.
Vorige week m'n armen met pomp gemeten. Links was 45,5cm, rechts 45cm. Dus daar was ik zeer tevreden mee, aangezien ik voor m'n kuur op 41cm zat.
nice resultaat!
wat is je vetpercentage btw? (en is het goed als ik je gegevens gebruik voor dit topic?)

Thanks Angelus!

Vet% zal nu rond de 11/11,5% liggen. En tuurlijk mag je mn gegevens gebruiken, als je wat antwoorden nodig hebt, zet in dit topic maar een lijstje met vragen neer.

Nog maar niet te vroeg victorie kraaien man ;) Na de nakuur begint de moeilijke periode pas imo

Thanks Angelus!

Vet% zal nu rond de 11/11,5% liggen. En tuurlijk mag je mn gegevens gebruiken, als je wat antwoorden nodig hebt, zet in dit topic maar een lijstje met vragen neer.
Bedankt:)

Hoe schat je de optimaliteit van je voeding en training in? En was dit je eerste kuur?

(Daarnaast zou een update over 2 maanden van je stats op dat moment ook van pas komen)

Bedankt:)

Hoe schat je de optimaliteit van je voeding en training in? En was dit je eerste kuur?

(Daarnaast zou een update over 2 maanden van je stats op dat moment ook van pas komen)

Voeding tijdens kuur: 6/10
Niet dat ik me niet aan mn voeding heb gehouden ofzo, ik heb zelfs 0,00 alcohol op tijdens mn kuur. Maar ik geef een 6 omdat ik na een x aantal weken in mn kuur besloot om van bulken over te stappen na cutten. Ik wist niet echt goed wat ik wilde. Volgende kuur wordt in wintertijd, dus dat wordt een makkelijke keuze, 10000% bulk ;)

Training: 7/10
Ik vind dat ik m'n 100% optimale manier van trainen nog niet echt gevonden heb. Ik heb zeker hard getraind, geen training overgeslagen (wat uiteindelijk het belangrijkst is) Maar ben nu na m'n kuur begonnen met een Leg/Push/Pull schema van 6 keer per week. En ik wou dat ik dit in mn kuur had gedaan.

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 12:34 ----------

Begin met creatine en een lekkere pre w/o ;) En probeer gemotiveerd te blijven ;)

Creatine gaat er vandaag inderdaad voor het eerst weer in. Nog tips of dit echt na de training moet? Ik neem het liever gewoon met m'n avondmaal. Maakt geen zak uit he?

En Pre WO's zijn nooit mijn ding geweest (op dexaprine na) Ik krijg er altijd iets van, maagpijn, hoofdpijn, ontzettende dip, etc.

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 12:35 ----------

Nog weekje of 14, dan komt er weer een vervolg ;)

Tren/Test

Creatine gaat er vandaag inderdaad voor het eerst weer in. Nog tips of dit echt na de training moet? Ik neem het liever gewoon met m'n avondmaal. Maakt geen zak uit he?

En Pre WO's zijn nooit mijn ding geweest (op dexaprine na) Ik krijg er altijd iets van, maagpijn, hoofdpijn, ontzettende dip, etc.

Nope, crea is een depot. Dus maakt inderdaad niet uit wanneer je neemt.

Eentje zoeken zonder stimulanten ;) NOS ether bv ;)

Niks geen last gehad van enige gyno? Wil zelf ook een dergelijke kuur starten wanneer ik 21 word. Alleen ben ik bang voor de eventuele gyno die test al snel brengt

Ik niet, maar dat wil niet zeggen dat jij er ook geen last van gaat krijgen.

Ik wil eerst een winny only aangeZien dat jou eerste kuur was hoeveel heb je ermee gegained en heb je gebulkt of gecut met watvoor bf was je begonnen

En wat word jou derde kuur en hoeveel denk je te gaan pakken?

Alvast bedankt

Dude je bent 17 en je traint pas een jaar serieus, waarom zou je nu al aan de AAS gaan? ??? Als je jezelf goed verdiept zou hebben, zou je weten dat winny only weinig oplevert. En over de gezondheidsrisico's op jouw leeftijd maar niet te spreken.

Misschien moet je het bericht van Wazzup nog maar eens aandachtig doorlezen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eerste-kuur-voorstel-347209/#post7941238

Ik wil eerst een winny only aangeZien dat jou eerste kuur was hoeveel heb je ermee gegained en heb je gebulkt of gecut met watvoor bf was je begonnen

En wat word jou derde kuur en hoeveel denk je te gaan pakken?

Alvast bedankt

Mijn eerste kuur was inderdaad een Winny Only kuur. Maar ik was 4 jaar ouder dan jij ;)
Die winny only kuur had me aardig wat opgeleverd moet ik zeggen, weet niet precies meer hoeveel, maar volgens mij bleef er zo'n 6kg zitten. Maar ik ga nu nooit meer aan de Winstol, vind het persoonlijk erg zwaar spul voor het lichaam.

M'n volgende kuur word een simpele Tren/Test kuur met zo'n 5.500/6.000kcal per dag. 12 weken. Ik hoop daarmee zo'n 15kg te pakken en wat ervan overblijft zien we dan wel weer.

Mooie log!

Ben vandaag gestart met 500mg test-e, iets vertraagd door een ongeplande vakantie etc.
Vanmorgen eerste inject gezet, moeiteloos/pijnloos in de glute. Alsof je een spelt in de boter prikt (en nee, ik heb geen dikke reet ;).

Heb ook winnie/turina tabs gedaan eerder, resultaat viel tegen...wel iets gepakt maar niet naar mn zin.
Voeding was/is ok en 4x pw training.

Ben benieuwd naar je vlgd log ;)

Mooie log!

Ben vandaag gestart met 500mg test-e, iets vertraagd door een ongeplande vakantie etc.
Vanmorgen eerste inject gezet, moeiteloos/pijnloos in de glute. Alsof je een spelt in de boter prikt (en nee, ik heb geen dikke reet ;).

Heb ook winnie/turina tabs gedaan eerder, resultaat viel tegen...wel iets gepakt maar niet naar mn zin.
Voeding was/is ok en 4x pw training.

Ben benieuwd naar je vlgd log ;)

Beter man, bij mij ging het ook zonder moeite! Zet je zelf? Ga je ook een logje bijhouden?

Beter man, bij mij ging het ook zonder moeite! Zet je zelf? Ga je ook een logje bijhouden?

Yeps zet zelf, staand in rechter glute en steunend op linkerbeen. Misschien wisselen, maar dat moet ik nog even bekijken wat de toekomst brengt.
Gear is van "de draak", moet goed komen als ik zo de ervaringen lees.
HCG vanaf week 2 tot einde. Kuur duurt 12 weken en Arofixen als toetje.

Log ben ik nog niet uit, maar die zie je dan snel genoeg ;)

Succes bro!

Laatst bewerkt:
Vet dat je begonnen bent Rebelbaby, veel succes en plezier! ;)
Wil je wel even 1 ding voor me doen, en dat is de naam van je gear uit je post hierboven halen, mag namelijk niet.
Alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 07:48 ----------

Dit was m'n laatste update post op 13-08-2013:

Update 23-08-2013
Ik zit nog steeds rond de 4.500/5.000kcal per dag. En m'n gewicht was vanmorgen 96,8kg. Dat is dus weer 700gram zwaarder dan 10 dagen geleden. Vetpercentage is natuurlijk niet meer zo laag als in m'n kuur (8/9%) maar voor 5.000kcal per dag mag ik zeker niet klagen, het blijft naar mijn zin mooi laag. Puistjes (die vooral tijdens de nolva en even erna kwamen) zijn nu mooi weg aan het gaan. Had last van onzuiverheden op de schouders/bovenarmen en op de bovenste buikspieren :eek: . Op de buik en bovenarmen zijn ze nu helemaal weg, schouders zitten nog 2 zichtbare per schouder. :o
Voel me nog steeds super, altijd zin om te trainen! (vandaag 14x op rij getraind zonder rustdag :rolleyes: Wel met 3 dagen deload ertussen :rolleyes:)

Laatst bewerkt:
Done bro ;)

Terug
Naar boven