MuscleMeat

Test-E 500mg + Winstrol kickstart

Gast, je kunt me zeggen wat je wilt maar 1.90 bij 85 kg is niet buff. Kben bijna 25 kg zwaarder en in mijn ogen nog steeds niet buff.

Armen van 40cm is toch wel aardig wat :o

En hij staat onder de 10% volgens mij..

Maar goed, ondanks t gewicht heeft hij wel 110% motivatie en voeding :p

Armen van 40cm is toch wel aardig wat :o

En hij staat onder de 10% volgens mij..

Maar goed, ondanks t gewicht heeft hij wel 110% motivatie en voeding :p

40 op 1.90 again niet groot.. Op die lengte gaan ze tegen de 50 een x groot lijken ( bij mij iig nog niet op 46 :P )

Als voeding en motivatie en dergelijke goed zitten moet t met groeien en vasthouden ook vast goedkomen, succes gewenst iig!

Ik volg, welke merken gebruik je?

• Topic Starter Topic Starter
40 op 1.90 again niet groot.. Op die lengte gaan ze tegen de 50 een x groot lijken ( bij mij iig nog niet op 46 :P )

Als voeding en motivatie en dergelijke goed zitten moet t met groeien en vasthouden ook vast goedkomen, succes gewenst iig!

Tnx. Armen zijn nu iig alweer 42 zonder pump. Ik zal kijken hoeveel ik totaal vast kan houden.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 07:59 ----------

Mag niet gezegd worden.

Quote:
Originally Posted by Giant to be
------ Post toegevoegd 23 May 2013 om 07:59 ----------[/SIZE]

[/COLOR]

Mag niet gezegd worden.[/QUOTE]

Goed dat je aan de regels houdt!:D

Gast, je kunt me zeggen wat je wilt maar 1.90 bij 85 kg is niet buff. Kben bijna 25 kg zwaarder en in mijn ogen nog steeds niet buff.

Ik ben 1.65 bij 81kilo voor't moment en mijn armen zijn 41.5cm en ik ben in mijn eigen ogen ook niet buff :p
Ik denk dat iedereen dat probleem heeft:D
Ik zie mijn armen niet staan op mijn lijf LOL

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 18:52 ----------

Roid Log Meneer laat eens een tussenkuurse picture zien van ervoor en nu want 8.5kilo is niet niks maat ;)
Laat het ons zien... maakt niet uit of je vocht vasthoud of niet ik ga je niet beoordelen ik ben gewoon zoals iedereen superbenieuwt ;)
By the way ik ben er geraakt op je logje:D

Ik ben 1.65 bij 81kilo voor't moment en mijn armen zijn 41.5cm en ik ben in mijn eigen ogen ook niet buff :p
Ik denk dat iedereen dat probleem heeft:D
Ik zie mijn armen niet staan op mijn lijf LOL

Hehe nja tis algemeen bekend dat je er op 1.65 eerder buff uitziet dan op 1.90 :p

Daar ben ik weer. Ik wil eerst even zeggen dat trainingen hier neerzetten niet echt mijn ding is. Ik train op teveel verschillende manieren. De ene week keihard, superzwaar, kapot. De andere week op de Kai Greene manier, lichter geweest, totale mind muscle focus, langzame rep. Dan weer wat super en tri setjes. Één ding kan ik wel schrijven, ik train altijd 110%.

Nu de stats na week #4:

Gewicht: 96,2KG (+11.5KG)
Armen: 43,1cm / 43,2cm (+2,1cm / 2,2cm)

Vetpunten:
Borst 1: 11mm. Dus zelfde tot iets lager
Borst 2: 6/7mm. Dus zelfde tot iets lager
Buik 1: 12mm. Dus 4mm lager
Buik 2: 14/mm. Dus 3mm hoger

Zoals je ziet kloppen de buikmetingen niet echt. Vorige week waren ze ook al raar. Dus ik denk dat ik in week 1 iets verkeerd heb gedaan in de buikregio met meten.
Vocht zie ik ook nog niet echt. Mn hoofd is niks veranderd.

Na 4 weken +11.5kg. Dit is natuurlijk insane.. Gisteren was m'n moeder jarig en er kwamen een heleboel mensen die ik al lange tijd niet gezien had. En iedereen heeft tegen me gezegd hoe groot ik wel niet was geworden. (vroeger was ik maar 62kg bij deze lengte) Iedereen moest er iets van zeggen.

En net in de gym kwam er een instructeur na mij en mn trainingsmaat toe. En we raakte beetje in gesprek hoe het ging met trainen enzo. Toen kwamen we op het onderwerp AAS. En toen zei die instructeur dat hij zeker wist dat ik gebruikt had omdat hij mij nog kent van 62kg en dit had ik nooit kunnen bereiken zonder AAS. Dus of mij dat nou een goed of slecht gevoel gaf weet ik niet. Hij laat wel weten dat ik groot ben, maar hij denkt ook dat ik aan de AAS zit..

Wat nu?
Ik zit een beetje in dubio. Ik zal het kort houden:

Doorgaan met bulken richting de 100kg of cutten richting de 6/7%.

Voordelen bulken:
Lekker groot worden met shirt aan
Af en toe iets lekkers kunnen pakken
M'n doel van 100kg bereiken

Voordelen cutten:
Mooi lean zijn zonder shirt
De zomer komt eraan
Minder eten ligt mij meer dan veel eten
Mn ouders gaan over 3 weken, 5 weken op vakantie. En dan moet ik al mn eten zelf kopen. En cutten is goedkoper dan bulken.

+ ik heb een brosience mening dat cutten met aas beter is dan bulken met aas. Maar dat heb ik zelf bedacht, ik kan het proberen te onderbouwen, maar daar heb ik nu even niet de behoefte aan xD

Vanavond gaat de inject er weer in.

Heb zelf wat last van gevoelige tepels nu, zelf niks?

Uhm, gevoelig nee. Vaker hard dan normaal wel. Er zit niks achter ofzo.

Je moet ook niet obsessed worden met het voelen aan je tepels. Als jij 10X per dag aan je tepels voelt of dat ze gevoelig zijn, dan worden ze vanzelf gevoelig.

Uhm, gevoelig nee. Vaker hard dan normaal wel. Er zit niks achter ofzo.

Je moet ook niet obsessed worden met het voelen aan je tepels. Als jij 10X per dag aan je tepels voelt of dat ze gevoelig zijn, dan worden ze vanzelf gevoelig.

True :roflol:

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 13:41 ----------

Daar ben ik weer. Ik wil eerst even zeggen dat trainingen hier neerzetten niet echt mijn ding is. Ik train op teveel verschillende manieren. De ene week keihard, superzwaar, kapot. De andere week op de Kai Greene manier, lichter geweest, totale mind muscle focus, langzame rep. Dan weer wat super en tri setjes. Één ding kan ik wel schrijven, ik train altijd 110%.

Nu de stats na week #4:

Gewicht: 96,2KG (+11.5KG)
Armen: 43,1cm / 43,2cm (+2,1cm / 2,2cm)

Vetpunten:
Borst 1: 11mm. Dus zelfde tot iets lager
Borst 2: 6/7mm. Dus zelfde tot iets lager
Buik 1: 12mm. Dus 4mm lager
Buik 2: 14/mm. Dus 3mm hoger

Zoals je ziet kloppen de buikmetingen niet echt. Vorige week waren ze ook al raar. Dus ik denk dat ik in week 1 iets verkeerd heb gedaan in de buikregio met meten.
Vocht zie ik ook nog niet echt. Mn hoofd is niks veranderd.

Na 4 weken +11.5kg. Dit is natuurlijk insane.. Gisteren was m'n moeder jarig en er kwamen een heleboel mensen die ik al lange tijd niet gezien had. En iedereen heeft tegen me gezegd hoe groot ik wel niet was geworden. (vroeger was ik maar 62kg bij deze lengte) Iedereen moest er iets van zeggen.

En net in de gym kwam er een instructeur na mij en mn trainingsmaat toe. En we raakte beetje in gesprek hoe het ging met trainen enzo. Toen kwamen we op het onderwerp AAS. En toen zei die instructeur dat hij zeker wist dat ik gebruikt had omdat hij mij nog kent van 62kg en dit had ik nooit kunnen bereiken zonder AAS. Dus of mij dat nou een goed of slecht gevoel gaf weet ik niet. Hij laat wel weten dat ik groot ben, maar hij denkt ook dat ik aan de AAS zit..

Wat nu?
Ik zit een beetje in dubio. Ik zal het kort houden:

Doorgaan met bulken richting de 100kg of cutten richting de 6/7%.

Voordelen bulken:
Lekker groot worden met shirt aan
Af en toe iets lekkers kunnen pakken
M'n doel van 100kg bereiken

Voordelen cutten:
Mooi lean zijn zonder shirt
De zomer komt eraan
Minder eten ligt mij meer dan veel eten
Mn ouders gaan over 3 weken, 5 weken op vakantie. En dan moet ik al mn eten zelf kopen. En cutten is goedkoper dan bulken.

+ ik heb een brosience mening dat cutten met aas beter is dan bulken met aas. Maar dat heb ik zelf bedacht, ik kan het proberen te onderbouwen, maar daar heb ik nu even niet de behoefte aan xD

Vanavond gaat de inject er weer in.

Niet gaan cutten.. Als je nu gaat cutten verlies je groot deel van je gains :p

Zo'n bullcrap he wat je daar zegt ;)

Niet helemaal, had ik zelf ook meteen na m'n bulk cutten en er bleef voor m'n gevoel niks van me over haha. Zou lekker clean blijven bulken, kuur afmaken, na je kuur tijdje blijven cleanbulken en eventueel bij je volgende kuur cutten man, op 6 % weeg je wat, tegen de 90 kg? Is niet veel meer dan, maar dat is mijn mening.

Niet helemaal, had ik zelf ook meteen na m'n bulk cutten en er bleef voor m'n gevoel niks van me over haha. Zou lekker clean blijven bulken, kuur afmaken, na je kuur tijdje blijven cleanbulken en eventueel bij je volgende kuur cutten man, op 6 % weeg je wat, tegen de 90 kg? Is niet veel meer dan, maar dat is mijn mening.

Ja maar er zit een verschil tussen cutten en cutten ;) Hij cut met roids dus veel spiermassa zal hij echt niet verliezen dit is mijn ervaring maar als ik TS een raad mag geven... Als je echt zou willen cutten schakel dan andere middelen in't spel om zekerder te zijn van je spierbehoud bijvoorbeeld: winnie/test-P/mast-P combo!
Ik zit nu in de bulk het kan mij niks schelen zomer of geen zomer ik volg mijn eigen niet de rest:D Hoe meer kilo's je bereikt vooraleer te cutten maakt het cutten pas echt de moeite voor het eindresultaat!!!

Ja maar er zit een verschil tussen cutten en cutten ;) Hij cut met roids dus veel spiermassa zal hij echt niet verliezen dit is mijn ervaring maar als ik TS een raad mag geven... Als je echt zou willen cutten schakel dan andere middelen in't spel om zekerder te zijn van je spierbehoud bijvoorbeeld: winnie/test-P/mast-P combo!
Ik zit nu in de bulk het kan mij niks schelen zomer of geen zomer ik volg mijn eigen niet de rest:D Hoe meer kilo's je bereikt vooraleer te cutten maakt het cutten pas echt de moeite voor het eindresultaat!!!
was jij niet net klaar met je kuur?

Weet iemand van jullie wie dit is?

qybsxk.png

Miha Zupan

Oke, tnx man! Wat een beest.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 12:09 ----------

Kracht is echt goed te merken nu! Stats op de grote 3 zijn nu als volgt:

BP: 6X100
SQ: 5X140
DL: 3X180 (Toen scheurde m'n strap... Ik kon nog makkelijk 4 herhalingen erbij)

Terug
Naar boven