Fitness Seller

Test-E 500mg + Winstrol kickstart

Wel een fijne plek? Lekker de halve week met een stijve nek rondlopen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Beter een stijve nek dan een stijve kont met lopen denk ik.

Echt niet hoor, wel eens een stijve nek gehad?
Je voelt het met alles, trekt door tot in je achterhoofd, maar we gaan t horen

Klopt, stijve nek is ook niet fijn.

Morgen weer een update!

Ik zit haast nooit op dit forum, ben wel zeer geïnteresseerd geworden in meer dan winstrol only Ik heb je log gelezen en ik volg zeker! Leuk hoe je het allemaal precies beschrijft. Hoop dat er goede tips voorbij komen. Keep up the good work

Ik zit haast nooit op dit forum, ben wel zeer geïnteresseerd geworden in meer dan winstrol only Ik heb je log gelezen en ik volg zeker! Leuk hoe je het allemaal precies beschrijft. Hoop dat er goede tips voorbij komen. Keep up the good work

De TS volgt geen winstrol only he, maar gebruikt de winstrol puur als kickstart bij zijn kuur icm Test E.

Laatst bewerkt:
De TS volgt een winstrol only he, maar gebruikt de winstrol puur als kickstart bij zijn kuur icm Test E.

Wat is dit voor een rare zin? Er klopt niks van je reactie :mad:

Eikels moeten hier eens leren typen, ik verspil zoveel tijd met het steeds opnieuw lezen van onbegrijpelijke zinnen, of het nu de context of grammaticaal is...

Eikels moeten hier eens leren typen, ik verspil zoveel tijd met het steeds opnieuw lezen van onbegrijpelijke zinnen, of het nu de context of grammaticaal is...

denk aan je cortisol Pun!

Rustig blijven, was één letter vergeten.

Potverdomme man, je begint op Ivo te lijken met je gezeik, denk er een beetje om ja!

Wow guys chill!! xD

UPDATE na week #6

Net de 7e inject, makkelijkste en minst gevoelige inject van allemaal. Voelde serieus he-le-maal niks.

SUPRISE SUPRISE, ik ben toch gaan cutten.. Het moest er een keer van komen. Vind het nu al niet leuk meer, ik vind mezelf altijd zo klein als ik cut (zit tussen mn oren) Maarjah. Voor mijn cut heb ik de hulp ingeschakeld van de welbekende hulplijn: Clenbuterol. Zaterdag begonnen op 20mcg, Zo: 40mcg, Ma: 80mcg, Di: 100mcg. Sides af en toe wat hoofdpijn gehad, hartslag iets omhoog, temp klein beetje omhoog, heel klein beetje trilling in de vingers.

Gewicht: 92,5KG (+7,8KG) IK WORD EEN KLEINE MAN :(
Armen: 42,5 Iets lager dan vorige week, zal wel aan de tekortkomingen van koolhydraten zijn..
Benen zelfde als vorige week.

Vetpunten:
Borst 1: 8mm - Dus 2mm minder dan vorige week en 4mm minder dan aan het begin van de kuur
Borst 2: 5mm - Dus 1/2mm minder dan vorige week en 2mm minder dan aan het begin van de kuur
Buik 1: 10mm - Dus 1mm minder dan vorige week en 6mm minder dan aan het begin van de kuur
Buik 2: 11mm - Dus 1mm minder dan vorige week en zelfde als aan begin van vorige kuur
(de buikmetingen klopte niet echt aan het begin van mn kuur)

Ik kijk wel wat er gebeurd nu met clen. Ik hoop dat ik de 6% haal aan het eind van mn kuur. En cutten is nooit echt mijn ding, ik wil gewoon groot zijn. Maar deze zomer toch maar voor de droge look gekozen. Na deze zomer maar een zieke lange bulk met wat lekkere kuurtjes.

Ik zal jullie ook updated houden over de clen. Morgen neem ik 120mcg

De TS volgt geen winstrol only he, maar gebruikt de winstrol puur als kickstart bij zijn kuur icm Test E.

Snap ik, ik bedoel dat ik alleen winstrol heb gebruikt, en geïnteresseerd geworden ben in andere producten. Ik weet dat ik mijn zinnen soms niet helemaal goed formuleer. Ik volg in ieder geval haha.

Waarom in het midden van je kuur gaan cutten? Maak hem gewoon af en begin in oktober ofzo. Zonde dit

Waarom in het midden van je kuur gaan cutten? Maak hem gewoon af en begin in oktober ofzo. Zonde dit

Omdat het geen ene zak uitkomt of je aan het begin van je kuur gaat cutten. Of midden in je kuur. Of 15 weken na je kuur. Het is echt niet zo dat ik nu gains inlever hoor.

Wtf je vetmeting :o ik zit bij borst op 5 mm terwijl bij buik naast navel 2-3 cm is :o

Terug
Naar boven