XXL Nutrition

Test E ondergedoseerd?

cobra

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
88kg
Ik doe een kuur test e 500.
Echter stel ik mij daar wel vragen bij.
Schema is als volgt:
1ste injectie deed ik 1 ml (test 250 dus)
2e injectie deed ik 1,5 ml
Vanaf 3e injectie deed ik 2 ml
Voor de 9e injectie restte er nog 2,5 ml in de vial.
Alles samengeteld kom ik aan zo'n 17 ml. Dat is wel 3 ml te weinig in de vials !!!

De kuur zelf:
Zit nu in de 9e week.
Kracht is er iets op vooruit maar niks spectaculair.
Heb wel rap oliehuid, zeer snel overmatig zweten (vooral ook 's nachts), heb hier en daar een paar puisten gekregen (acne) die enorm jeukten maar inmiddels verdwenen zijn.
Vanaf de 2e week nam ik 4 dagen nolva omdat ik gevoelige tepels kreeg. Dit deed ik een keer of drie, de eerste zeven weken.
Heb nooit het gevoel gehad dat de test e echt 'inkickte'.
Mijn gewicht is iets van een 4 a 5 kg omhoog. (van 85 kg naar 90 kg, ben 1m 77)
Aangezien mijn vrij hoog vetpercentage zit ik niet echt in bulk maar eet ik eerder op onderhoud.
Ik train zo'n 4x per week en 3 x per week ga ik 45 tot 60 minuten joggen.

Heb ik nu slecht spul of ligt het aan mezelf?

uuuhm je eet op onderhoud geef je zelf al aan ...

Aangezien mijn vrij hoog vetpercentage zit ik niet echt in bulk maar eet ik eerder op onderhoud. Ik train zo'n 4x per week en 3 x per week ga ik 45 tot 60 minuten joggen. Heb ik nu slecht spul of ligt het aan mezelf?

Je hebt gewoon gekut. Zonde van de gear, ondergedoseerd of niet.

volgens mij ben je gewoon ergens mee begonnen zonder precies te weten waarmee. Als jij 3 keer 4 dagen nolva hebt moeten pakken bij een test only kuur op 500mg ben je ook niet goed bezig.

Volgens mij ben je op een veel te hoog vetpercentage begonnen met kuren. Je eerste kuur had je trouwens gewoon vol moeten knallen in plaats van een beetje op onderhoud 'K'utten.

Ik doe een kuur test e 500. Echter stel ik mij daar wel vragen bij. Schema is als volgt: 1ste injectie deed ik 1 ml (test 250 dus) 2e injectie deed ik 1,5 ml Vanaf 3e injectie deed ik 2 ml Voor de 9e injectie restte er nog 2,5 ml in de vial. Alles samengeteld kom ik aan zo'n 17 ml. Dat is wel 3 ml te weinig in de vials !!! De kuur zelf: Zit nu in de 9e week. Kracht is er iets op vooruit maar niks spectaculair. Heb wel rap oliehuid, zeer snel overmatig zweten (vooral ook 's nachts), heb hier en daar een paar puisten gekregen (acne) die enorm jeukten maar inmiddels verdwenen zijn. Vanaf de 2e week nam ik 4 dagen nolva omdat ik gevoelige tepels kreeg. Dit deed ik een keer of drie, de eerste zeven weken. Heb nooit het gevoel gehad dat de test e echt 'inkickte'. Mijn gewicht is iets van een 4 a 5 kg omhoog. (van 85 kg naar 90 kg, ben 1m 77) Aangezien mijn vrij hoog vetpercentage zit ik niet echt in bulk maar eet ik eerder op onderhoud. Ik train zo'n 4x per week en 3 x per week ga ik 45 tot 60 minuten joggen. Heb ik nu slecht spul of ligt het aan mezelf?

1. Er gaat altijd wat shizzle verloren in je naald en optreknaald.
2. Gevoelige tepels krijgen meer mensen en is geen gyno. Je hoeft er dus geen Nolva voor te slikken.
3. Test kickt niet in, maar het effect gaat in de 4e of 5e week opvallen.
4. Om te groeien moet je boven onderhoud eten.
5. Heb je de kcals die je verbrand tijdens het joggen meegerekend in je dagelijkse voeding? Of eet je eigenlijk onder onderhoud?

Conclusie is in elk geval dat het aan jezelf ligt.

Zoals hierboven vermeld heb je bij lange na niet het max eruit gehaald. Trek hier je leer moment uit en wacht tot een tijd na je kuur en ga dan cutten tot rond de 12 en doe het dan op de juiste manier. Intussen gewoon nog veel inlezen hier.

1. Er gaat altijd wat shizzle verloren in je naald en optreknaald.
2. Gevoelige tepels krijgen meer mensen en is geen gyno. Je hoeft er dus geen Nolva voor te slikken.
3. Test kickt niet in, maar het effect gaat in de 4e of 5e week opvallen.
4. Om te groeien moet je boven onderhoud eten.
5. Heb je de kcals die je verbrand tijdens het joggen meegerekend in je dagelijkse voeding? Of eet je eigenlijk onder onderhoud?

Conclusie is in elk geval dat het aan jezelf ligt.

Conclusie van jou was mij al duidelijk na lezen van:

Ik doe een kuur test e 500.
Echter stel ik mij daar wel vragen bij.
Schema is als volgt:
1ste injectie deed ik 1 ml (test 250 dus)
2e injectie deed ik 1,5 ml
Vanaf 3e injectie deed ik 2 ml

plaloos kuren. krijg je ervan.

ge wit nie war ge an begonne ben jung. dis de resultat eh. nog ff goed inlezen, cutten tot een goed vp en dan nog eens over nadenken. toch best zonde om je lichaam een opdonder te geven, voor niks. je zal ook weer moeten herstellen wat een paar maanden gaat duren..

sinds wanneer bouwen we standaard test kuurtjes op ?

In het Brabants: Ge wit nie woar ge aan begonnen zijt jonge!

neejoh ik deed het op zn bels

er gaat bij iedere injectie olie verloren omdat je (hopelijk!!!) van naald wisselt..
verder heb je dus gewoon te weinig gegeten en zoals walter75 zei, waarschijnlijk op te hoog vet begonnen

FF off topic: Haha dus dit is Brabants? In het Fries is het: Jo witte net war jo aan begonnen binne jonkje En in het Harlingers: Dou weest niet wast aan begonnen bist seun
Ben jij nou beetje Brabanders belachelijk aan het make jonge kut

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reakties.
Ik heb opgebouwd de eerste weken omdat ik wou zien hoe ik op de test ging reageren.
Wat ik nu ga doen is deze kuur afwerken en na de kuur trainen met veel cardio om het vp te doen dalen.
Ik verlies geen vet tijdens de kuur maar er is ook geen vet bijgekomen.
Zit nu in de 9e week en ben 5 a 6 kilo bij. Niet zo spectaculair.
Als mijn vp laag staat, begin ik opnieuw. Maar ga toch gear nemen van een ander merk, op aanraden. Heb nu shit van DNA

Je hebt gewoon gekut. Zonde van de gear, ondergedoseerd of niet.

volgens mij ben je gewoon ergens mee begonnen zonder precies te weten waarmee. Als jij 3 keer 4 dagen nolva hebt moeten pakken bij een test only kuur op 500mg ben je ook niet goed bezig.

Volgens mij ben je op een veel te hoog vetpercentage begonnen met kuren. Je eerste kuur had je trouwens gewoon vol moeten knallen in plaats van een beetje op onderhoud 'K'utten.

Dit & Dit

500mg test e only heb ik nu een 9kg winst (10weken gekuurd) vandaag begonnen met nakuur.
Dieet meerdendeels op meer opname eiwitten aangepast. Hierdoor laatste 3 weken zeer snelle gewichtstoename.
Duidelijk meer massa gepakt!

Is je voeding wel oke?

Tip voor diegene waarbij er wat in de optreknaald blijft zitten, trek het kleine beetje dat in die naald zit terug in de spuit, is dat deel je bespaard. Overigens blijft er sowieso wat zitten in de naald waarmee je zet maar op deze manier bespaar je je toch weer wat testverlies. :)

Terug
Naar boven