AndroidHealthClinic

Test E ondergedoseerd?

Bedankt voor de reakties.
Ik heb opgebouwd de eerste weken omdat ik wou zien hoe ik op de test ging reageren.
Wat ik nu ga doen is deze kuur afwerken en na de kuur trainen met veel cardio om het vp te doen dalen.
Ik verlies geen vet tijdens de kuur maar er is ook geen vet bijgekomen.
Zit nu in de 9e week en ben 5 a 6 kilo bij. Niet zo spectaculair.
Als mijn vp laag staat, begin ik opnieuw. Maar ga toch gear nemen van een ander merk, op aanraden. Heb nu shit van DNA

Niet meteen gaan cutten.... Eerst wachten tot je hersteld bent anders verlies je die 6 kilo ook zo weer... Maandje of 2 zeker wachten!

500mg test e only heb ik nu een 9kg winst (10weken gekuurd) vandaag begonnen met nakuur.
Dieet meerdendeels op meer opname eiwitten aangepast. Hierdoor laatste 3 weken zeer snelle gewichtstoename.
Duidelijk meer massa gepakt!

Is je voeding wel oke?

wat bedoel je hiermee ?

• Topic Starter Topic Starter
Vooraleerst: het volgende heeft niks met onwetendheid te maken dus kom daar niet mee af aub.
Ik wou mijn kuur dus af maken en kocht een ongebruikte vial test e van een vriend. Die had om persoonlijke redenen niet kunnen kuren.
Ik zette vanmorgen dus de 10e inject. Alles ok tot vanavond. Enorm pijnlijk been, ik krijg het enorm koud, mijn hoofd gloeit als een kolenvuur, voel me echt enorm belabberd.
Nogmaals: dit was een ongeopende vial.
Ik heb nu van meerdere personen gehoord dat dna echt troep is. Een kennis heeft in het verleden zijn kuur halverwege stopgezet vanwege dezelfde klachten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is normaal dat je te kort komt. Je moet eigenlijk eens met een 10ml spuit zo;n flesje leegtrekken en dan kom je in de buurt. Zet je 4 a 5 injecties van 1 flesje zal je altijd net wat te veel pakken.
En als je op onderhoud eet is 5 kilo niet slecht

Voeding aangepast op meer eiwitopname zon 80gr extra. P/dag
Wat mij verteld is dat mijn voeding nog strakker had gekund . Dit met name 1dag minder koolhydraatrijk voeding.

En mijn 9kg is maar ter vergelijking op de 5a6 van deze topic. Op 500mg test e e/w 10wkn lang.

[emoji106]

500mg test e only heb ik nu een 9kg winst (10weken gekuurd) vandaag begonnen met nakuur.
Dieet meerdendeels op meer opname eiwitten aangepast. Hierdoor laatste 3 weken zeer snelle gewichtstoename.
Duidelijk meer massa gepakt!

Is je voeding wel oke?

Hoeveel weeg je nu?

Tip voor diegene waarbij er wat in de optreknaald blijft zitten, trek het kleine beetje dat in die naald zit terug in de spuit, is dat deel je bespaard. Overigens blijft er sowieso wat zitten in de naald waarmee je zet maar op deze manier bespaar je je toch weer wat testverlies. :)

Nee, je moet gewoon zorgen voor een luchtbelletje, en die als laatst de naald induwen tijdens de injectie :D

Terug
Naar boven