Beasst
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Hallo,
Naar aanleiding van een paar jongens op het forum heb ik toch besloten een logboek te houden.
Eerste spuit ging er gisteren in 4ml, geen problemen, ben zelfs niet stijf vandaag.
stats:
1m87
88kg
vetpercentage laat ik binnekort meten
1ste kuur was:
w1-10 test-e 500mg/w
w1-4 winstrol 40mg/d
w12-15 nolvadex 20mg/d
Mijn eerste kuur ging ik als een speer, 14 kilo gewonnen voor de nakuur, 2maand later nog 7 kilo overgehouden (ook wegens ziek te zijn enzo...)
Na lang denken over welke kuur ik ging doen, ben ik tot de volgende gekomen:
w1-14 test-e 500mg/w
w1-14 primo 600mg/w
w1-4 winstrol 40mg/d
w16-20 nolvadex 20mg/d
w1-... RED STACK (soort ECAY oldskool fatburner met efedrine, caffeine, white willow,...)
Gear is van UG lab, elke maandag en vrijdag injecteer ik 1ml test-e en 3ml primo. Van de winstrol neem ik 2 tabs 's morgens en 2 tabs 's avonds.
Ben nog aan het twijfelen om HCG mee te laten lopen, heb nog even tijd, zou het van week 4 invoegen.
Mijn week ziet er als volgt uit:
ma borst x cardio
di rug x zwemmen
wo benen x boksen
do armen
vr schouders x cardio
za rust
zo rust
Voeding:
Schema volgt...
Doel:
cutten!! droge en harde look van primobolan ondervinden
Ga proberen zoveel mogelijk te zakken in vetpercentage door eiwitten hoog te houden, onder onderhoud te eten en veel cardio. Heb 500mg test-e toegevoegd om spieren te behouden, misschien wat droge massa te winnen en libido onder controle te houden.
Ok veel leesplezier jongens!
Naar aanleiding van een paar jongens op het forum heb ik toch besloten een logboek te houden.
Eerste spuit ging er gisteren in 4ml, geen problemen, ben zelfs niet stijf vandaag.
stats:
1m87
88kg
vetpercentage laat ik binnekort meten
1ste kuur was:
w1-10 test-e 500mg/w
w1-4 winstrol 40mg/d
w12-15 nolvadex 20mg/d
Mijn eerste kuur ging ik als een speer, 14 kilo gewonnen voor de nakuur, 2maand later nog 7 kilo overgehouden (ook wegens ziek te zijn enzo...)
Na lang denken over welke kuur ik ging doen, ben ik tot de volgende gekomen:
w1-14 test-e 500mg/w
w1-14 primo 600mg/w
w1-4 winstrol 40mg/d
w16-20 nolvadex 20mg/d
w1-... RED STACK (soort ECAY oldskool fatburner met efedrine, caffeine, white willow,...)
Gear is van UG lab, elke maandag en vrijdag injecteer ik 1ml test-e en 3ml primo. Van de winstrol neem ik 2 tabs 's morgens en 2 tabs 's avonds.
Ben nog aan het twijfelen om HCG mee te laten lopen, heb nog even tijd, zou het van week 4 invoegen.
Mijn week ziet er als volgt uit:
ma borst x cardio
di rug x zwemmen
wo benen x boksen
do armen
vr schouders x cardio
za rust
zo rust
Voeding:
Schema volgt...
Doel:
cutten!! droge en harde look van primobolan ondervinden

Ga proberen zoveel mogelijk te zakken in vetpercentage door eiwitten hoog te houden, onder onderhoud te eten en veel cardio. Heb 500mg test-e toegevoegd om spieren te behouden, misschien wat droge massa te winnen en libido onder controle te houden.
Ok veel leesplezier jongens!
Laatst bewerkt:

Qua mg lijkt het veel, maar is het niet! En pak je nog aardig wat mooie droge massa mee,.
succes kerel!