Fitness Seller

test-e/primo/winstrol

Beasst

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
100kg
Hallo,

Naar aanleiding van een paar jongens op het forum heb ik toch besloten een logboek te houden.
Eerste spuit ging er gisteren in 4ml, geen problemen, ben zelfs niet stijf vandaag.

stats:
1m87
88kg
vetpercentage laat ik binnekort meten

1ste kuur was:
w1-10 test-e 500mg/w
w1-4 winstrol 40mg/d
w12-15 nolvadex 20mg/d

Mijn eerste kuur ging ik als een speer, 14 kilo gewonnen voor de nakuur, 2maand later nog 7 kilo overgehouden (ook wegens ziek te zijn enzo...)

Na lang denken over welke kuur ik ging doen, ben ik tot de volgende gekomen:
w1-14 test-e 500mg/w
w1-14 primo 600mg/w
w1-4 winstrol 40mg/d
w16-20 nolvadex 20mg/d
w1-... RED STACK (soort ECAY oldskool fatburner met efedrine, caffeine, white willow,...)

Gear is van UG lab, elke maandag en vrijdag injecteer ik 1ml test-e en 3ml primo. Van de winstrol neem ik 2 tabs 's morgens en 2 tabs 's avonds.

Ben nog aan het twijfelen om HCG mee te laten lopen, heb nog even tijd, zou het van week 4 invoegen.

Mijn week ziet er als volgt uit:

ma borst x cardio
di rug x zwemmen
wo benen x boksen
do armen
vr schouders x cardio
za rust
zo rust

Voeding:
Schema volgt...

Doel:
cutten!! droge en harde look van primobolan ondervinden :D
Ga proberen zoveel mogelijk te zakken in vetpercentage door eiwitten hoog te houden, onder onderhoud te eten en veel cardio. Heb 500mg test-e toegevoegd om spieren te behouden, misschien wat droge massa te winnen en libido onder controle te houden.

Ok veel leesplezier jongens!

Laatst bewerkt:
Succes kerel! :thumbs:

suc6!
wat zijn je stats nu? En voeding? Primo is geen heftig middel, dus test zou ik hoger mee laten lopen. Net als vorige keer 500. Krijg je heeeel mooi resultaat ;) Qua mg lijkt het veel, maar is het niet! En pak je nog aardig wat mooie droge massa mee,.

Laatst bewerkt:
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
suc6!
wat zijn je stats nu? En voeding? Primo is geen heftig middel, dus test zou ik hoger mee laten lopen. Net als vorige keer 500. Krijg je heeeel mooi resultaat ;) Qua mg lijkt het veel, maar is het niet! En pak je nog aardig wat mooie droge massa mee,.

Ja heb hier overlaatst een topic over geplaatst, of ik test zou laten meelopen ofniet en zoja 250mg of 500mg...

Ben dan tot het besluit gekomen dat ik het zeker meega laten lopen ivm libido en spierbehoud, maar ben er idd nog altijd niet uit of ik 2x per week 250mg ga injecteren, denk mis toch wel en kijken hoe ik ga. Verander ik toch nog van gedacht was het gewoon frontload :D

Grtz

kzal het even aanpassen en kijken hoe het gaat op 500mg test per week

Laatst bewerkt:
super! geloof me dat het je zo beter gaat bevallen ;)

Ziet er goed uit man.
'K ga het zeker volgen!

Ik zou overigens wat aromisin toevoegen aan de nakuur voor 2-3 weken. IMO is nolva te weinig na zo'n (vrij lange) kuur. Afhankelijk van hoe je je voelt na die 4 weken eventueel nog 1 week nolva doortrekken.

Succes!
Deze ga ik ook zeker volgen!

Ik zou overigens wat aromisin toevoegen aan de nakuur voor 2-3 weken. IMO is nolva te weinig na zo'n (vrij lange) kuur. Afhankelijk van hoe je je voelt na die 4 weken eventueel nog 1 week nolva doortrekken.

Welke meerwaarde zal dit hebben in mijn nakuur?

Met nolva alleen herstel je niet genoeg IMO na zo'n kuur! Aromasin is een echte oestrogenenkiller. Nolva houd het alleen tegen ;) Niet te hoog doseren EOD een halve cap is voldoende.

Met nolva alleen herstel je niet genoeg IMO na zo'n kuur! Aromasin is een echte oestrogenenkiller. Nolva houd het alleen tegen ;) Niet te hoog doseren EOD een halve cap is voldoende.

Had hier al eens iets over gelezen, wou eerst arofixen bestellen (20mg nolva en 20mg aromasin in 1 cap)

Maar aangezien ik al nolva heb liggen, zal ik nog zien aan het einde van mijn kuur of ik een potje aromasin bestel.

Wat denk je over een oestrogeenblokker tijdens kuur te gebruiken, proviron - arimidex? Of is dit niet nodig bij deze kuur?

Grtz

ik vind 20mg aromasin echt veel te veel. Halve tab ED of EOD is max..

Tja, test is aromatiserend, dus altijd wat achter de hand houden (voorkeur arimidex, 0,5 mg ED of EOD). En dan doel ik op beginnende gyno. Vocht zul je niet overtollig vasthouden door de primo ;) Alleen gebruiken indien nodig! Proviron is altijd wel ok voor vrije test, maar geen must!

ik vind 20mg aromasin echt veel te veel. Halve tab ED of EOD is max..

Tja, test is aromatiserend, dus altijd wat achter de hand houden (voorkeur arimidex, 0,5 mg ED of EOD). En dan doel ik op beginnende gyno. Vocht zul je niet overtollig vasthouden door de primo ;) Alleen gebruiken indien nodig! Proviron is altijd wel ok voor vrije test, maar geen must!

Thx man, ga er nog eens over nadenken...

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Voor de rest gaat alles zijn gangetje
vandaag terug spuit gezet (1ml test 3ml primo) even bij het induwen precies een zenuwtje op het einde, spuit beetje teruggetrokken geaspireerd en goedje erin geduwd, hopelijk morgen niet te veel last.

Vandaag borst getraind, ging zoals gewoonlijk, goede training. Is nog wat vroeg om een verschil te merken. En ben daarachter gaan lopen in de zon buiten, wat een weertje :D

ga ik zeker volgen :) succes kerel!

Kleine update, vandaag lekkere training gehad... biceps en triceps heerlijke pomp en al iets meer kracht, mis al door de winny :D

Grtz

Ok jongens even update, kan nog niet veel zeggen alleen dat ik zeer kortaf sta :D Heb momenteel meer minpunten dan pluspunten maar dit zal de komende weken wel gaan veranderen als de rest inkickt. Kga een paar dingen opsommen die ik deze week ondervonden heb:
-ik ben rap opgefokt, loop me niet voor de voeten :D
-Ik ondervind zeker al een krachttoename van de winstrol maar hierdoor heb ik wat last in mijn onderarm (beetje flexium gel aangewreven, hopelijk gaat het over... ik had dit de vorige keer ook toen ik winny nam)
-ben niet extreem geiler als anders
-pomp als ik armen train is enorm
-groot voordeel is dat ik minder wegga, niet drink en dus goed wat geld uitspaar ;)

Grtz beasst

succes...ik volg!

Ok jongens even update, kan nog niet veel zeggen alleen dat ik zeer kortaf sta :D Heb momenteel meer minpunten dan pluspunten maar dit zal de komende weken wel gaan veranderen als de rest inkickt. Kga een paar dingen opsommen die ik deze week ondervonden heb:
-ik ben rap opgefokt, loop me niet voor de voeten :D
-Ik ondervind zeker al een krachttoename van de winstrol maar hierdoor heb ik wat last in mijn onderarm (beetje flexium gel aangewreven, hopelijk gaat het over... ik had dit de vorige keer ook toen ik winny nam)
-ben niet extreem geiler als anders
-pomp als ik armen train is enorm
-groot voordeel is dat ik minder wegga, niet drink en dus goed wat geld uitspaar ;)

Grtz beasst

wacht nog 1 week en je loopt de hele dag met een pijnlijke erectie rond. nog 2 weken en je blaast op als een MF :D

Terug
Naar boven