Fitness Seller

test-e/primo/winstrol

• Topic Starter Topic Starter
ik twijfel toch nog altijd of ik de test op 500mg/w moet houden of verlagen naar 250mg/w

Voor de rest gaat alles goed, laat jullie wel wat meer weten als alles werkt, binnen paar weekjes :D

Vandaag eerste dag van week 3, krachttoename is niet normaal, blame it on the winstrol :D

Verder zie ik bij mezelf dat ik precies vocht vasthoud, de weegschaal zegt ook 2kilo erbij. Denk gewoon even alles wat afwachten tot primo wat begint te werken en dan zal dat vocht wel wegtrekken, niet?

Grtz

Daar hoort de winstrol toch ook al voor te zorgen?

zeker de test niet verlagen naar 250. Krijg je spijt van ;) vocht trek wel weg, don't worry

zeker de test niet verlagen naar 250. Krijg je spijt van ;) vocht trek wel weg, don't worry

Ok kyle ga ik doen, zal door het kuren komen dat ik altijd over alles twijfel :D

ga wel vanaf volgende week arimidex laten meelopen 0.5mg/dag om vocht tegen te houden en oesterogeen te beperken.

Grtz

als je geen last hebt van beginnende gyno oid zou ik de arimidex nog even laten voor wat het is. De primo gaat het vocht ook tegenhouden ;)

Jo mannen,

Ben echt heel tevreden over de kracht, die is fors gestegen!! Wanneer denken jullie dat ik zichtbaar droger zal worden?

Vanaf morgen nog eens flik wat cardio'n :D
Grtz

Jo mannen,

Ben echt heel tevreden over de kracht, die is fors gestegen!! Wanneer denken jullie dat ik zichtbaar droger zal worden?

Vanaf morgen nog eens flik wat cardio'n :D
Grtz

Dit is toch volledig afhankelijk van voeding en training? Lijkt me niet dat je kuur je helemaal droog trekt..

Und?

update zou geen overbodige luxe zijn idd

Sorry jongens dat ik even niets liet horen, hieronder een paar dingen die ik ervaar:
- Krachttoename is niet normaal!
- Ik ben al zichtbaar droger, vooral na een armtraining zien mijn armen er zot uit, hard en aders die ik nog nooit gezien heb :D
- Ik kwam de eerste 3 weken bij ipv af te vallen (mis wat vocht vasthouden van de test toch), ik deed 4x per week cardio + nog zwemmen enzo en ik kwam toch bij, dus heb even mijn voeding moeten aanpassen.
- Denk dat het geen wat ik nu al merk vooral door de winstrol komt en de primo zijn werk nog moet doen.
- Ga volgende week beginnen met arimidex om de test wat in bedwang te houden, heb ook wat schrik voor gyno en beetje vochtafdrijvend. de meningen zullen hier wss ver uiteen liggen.
- Heb hier clenbuterol HG liggen, mis iets voor naar het einde toe nog erbij te stacken om de laatste procenten te zakken aangezien ik al een tijdje die RED stack gebruik.

Ben benieuwd wat de volgende weken brengen, vandaag is de eerste dag van week 5 dus nu begint het echte werk. Volgende week ga ik wel een weekje er tussen uit (last minut gepland) maar geen nood heb hotel MET fitness geboekt :D

Ok jongens ik hoor het wel, kzal jullie op de hoogte houden nu...

Grtz beasst

ok nice, goed om te horen, ga je ook nog pics posten ofzo?
gain ze! en geniet van je vakantie :p

ok nice, goed om te horen, ga je ook nog pics posten ofzo?
gain ze! en geniet van je vakantie :p

Amai typ ik hier even een een ganse tekst loopt m'n internet vast gvd. Zooooot worden :mad: je kan je wel inbeelden dat ik nog altijd zeer kortaf sta!! :D (gisterenavond nog maar eens ondervonden...)

Ik zal wat pics aan het zwembad trekken op reis ;) en misschien pics van het eindresultaat om te vergelijken...

Zal die tekst vnv wel eens opnieuw typen :)

Grtz beasst

Hai beast,

Stilgevallen op vakantie? Of zo hard aan't trainen dat je geen tijd hebt om te posten?

Ik blijf volgend :)

Grtz

BEAST ???

:angstig:

ben wel benieuwd wat je overgehouden hebt ;-)

Terug
Naar boven