- Waardering
- 12.551
Kan geen geschikte partner vinden.
Srs hekel aan cardio bro maar zal er msschn toch aan moeten idd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan geen geschikte partner vinden.
Srs hekel aan cardio bro maar zal er msschn toch aan moeten idd.

.
.
.
.
. Ik heb toch zeker 3x gebruik gemaakt van het toilet voor een ‘Vietnam all over again’ sessie
. Anyway, goed om weer even onder de bar te staan.
.Ik had ook het gevoel dat ik wat sterker werd met de set, ondanks dat de benen steeds meer als spaghetti gingen voelenToch een hele nette rep out als die 130 al zwaar was. Het is ook vaak even warm lopen voordat er gas gegeven kan worden.
.Thx, was pompen geblazenGoede treen. Lekker veel assistance erbij, groeien zal je
. Aders knalden er lekker uit hehe.
.
.
. Gauw naar huis
.
.
.
. Dit was ook laatste week op tamoxifen. Ik laat het nu vallen, gyno (voor zover dat al zichtbaar was) is zo goed als weg dus ik ben tevreden. Bodyweight stelt wel teleur dus ik ga echt proppen komende weken.
. Vanmorgen ook 91,8kg op de weegschaal, eindelijk gaat die weer omhoog. Wel uit het niks goede pip aan rechterquad, terwijl ik daar eerst geen last van had. Injectie rechts afgelopen zaterdag ging wat moeizaam en was pijnlijk, ik zat denk ik in wat littekenweefsel dus de gear heeft waarschijnlijk moeite om opgenomen te worden. Het voelt stekerig, net alsof de naald erin zit. Anyway, hieronder de score.
. 2e set gewoon overhands gepakt en telkens herpakken, zo duurde de set wel een stuk langer.
kan geen enkele positie vinden waarin ik lekker kan zitten lol.
.Ahh dan was het toch iemand anders denk ik. Glute zelf kan ik echt totaal niet bij. Doe je dit liggend of staand?Sorry mate, ik prik straight glutes.
Ventroglute vindk maar een vreemd plekje.
Overigens, sterke rows
I wish dat ik zo lang kon trainenKan je nu niet veel meer volume aan in je training? Zou minimaal 2/3 uur trainen per sessie als ik jou wasHerstel gaat toch fucking snel
. Gevalletje te weinig tijd ook. Het liefst zou ik lekker veel volume wegdraaien, maar op zich pak ik al aardig wat meer volume dan dat het programma voorschrijft. Ik merk ook gewoon dat ik op gegeven moment helemaal op ben.
. Die 2 rustdagen per week zijn erg welkom merk ik.