MuscleMeat

Test/Mast + Oxy/Var

• Topic Starter Topic Starter
Nog steeds 20mg tamoxifen? Gaat je knobbel niet weg?
Ik trek m door totdat het op is. Er zit echt nauwelijks meer iets, maar liever het zekere voor het onzekere en het proberen zo compleet weg te werken. Heb nog voor 1 week aan tamoxifen liggen.

Trainingen van afgelopen dagen! Weer even oppakken zo na de vakantie, maar ging nog best goed!

Comp squat (low-bar):
Warming-up
6x130
6x130 jezus zwaar
6x130 beter
6x130 hard

Conventional deadlift:
Warming-up
6x160
6x160 hard

Assistance:
- Leg extensions 3 sets
- Calf raises 3 sets
- Ab rollouts 3 sets
- Stretching

Bench:
Warming-up
10x70
10x90
5x100 slingshot
1x120 slingshot - voelde vaag en best zwaar, hier dus bij gelaten
7x100
10x70

Cable rows:
12x60%
12x70%
10x75%
8x80% + 10x60%

Overhead press:
12x40
12x45
10x45
10x45
Rustig gehouden

Pullups:
4 sets 12 reps wide

Assistance:
- Facepulls 3 sets
- Bicep/tricep 3 sets

Hierbij gelaten.

Vanmorgen op de weegschaal gestaan: 90,6kg. Rip:(. Ik val altijd zo enorm af op vakantie, terwijl ik echt heb zitten schransen. Kcal maar weer een beetje uppen dan. Nouja, nog 2 weken en dan begint de blast. Ergens komende week nog een aderlating en dan de week erna bloedwaarden testen.

Nice! Benieuwd naar je resultaten!

Opnieuw 600 test 400mast maar dit maal cutten of ben ik mis?

Nice! Benieuwd naar je resultaten!

Opnieuw 600 test 400mast maar dit maal cutten of ben ik mis?
300 test 600 mast wordt het =D
^Dit inderdaad! Ik ben heel benieuwd wat high mast voor me gaat doen:D. Ik ga ‘m cutten ja.

Misschien dat ik wat isotretinoïne aanschaf voor het geval dat. Ik houd toch wat plekjes op de bovenrug en schouders. Niet ernstig en merk dat het minder wordt wanneer ik in de zon lig, maar het laat op termijn toch littekens achter...

Zeker doen, ik heb +- 2jaar geleden tren gebruikt en heb er nog steeds de acne van (wel al heeeeel veel minder). Denk Soms dat de meeste puntjes gewoon littekens zijn :(

Zeker doen, ik heb +- 2jaar geleden tren gebruikt en heb er nog steeds de acne van (wel al heeeeel veel minder). Denk Soms dat de meeste puntjes gewoon littekens zijn :(
Zuur... hoe ernstig was het? Zelf isotretinoïne gebruikt?

Komt het ook niet door hygiëne? Normaal kreeg ik ook acne op mijn voorhoofd maar sinds ik het na de training beter verzorg met ontsmetter heb ik geen last meer van.
Maarja ik zit nu op 1 gram tren + oral tren

Komt het ook niet door hygiëne? Normaal kreeg ik ook acne op mijn voorhoofd maar sinds ik het na de training beter verzorg met ontsmetter heb ik geen last meer van.
Maarja ik zit nu op 1 gram tren + oral tren
Douch me 2x per dag, ververs m'n bed vrij vaak, idem kleren. Hygiene zou geen probleem mogen zijn want daar ben ik wel op gesteld.

Wat voor ontsmetter gebruik je?

Ik stuur je een foto in Pm :o

Ik heb roacuttane gebruikt idd, maar de bijwerkingen trok ik echt niet, zelf niet op 10mg per dag.

Momenteel 2x10mg per week, vanaf maandag 3x 10mg per week

Mijn vriendin gebruikt het al bijna 1 jaar en zit nu op 50mg dagelijks.

Het is niet echt een fijn medicijn en ik zou het persoonlijk ook niet nemen mits het niet 10000% noodzakelijk zou zijn.

Qua hygiëne zit het hier ook wel goed. Ik zat ook te denken aan 10mg per dag. Dat is vrij laag gedoseerd nog als ik het vergelijk met verschillende studies.

50mg/dag damn... Hoe ernstig is het eraan toe qua acne en sides dan?

Douch me 2x per dag, ververs m'n bed vrij vaak, idem kleren. Hygiene zou geen probleem mogen zijn want daar ben ik wel op gesteld.

Wat voor ontsmetter gebruik je?
Heet kolonya.
Vaak gebruiken kappers het nadat ze klaar zijn met scheren.

Eerst was ik mijn gezicht met douchegel & droog ik mijn gezicht en smeer dan die kolonya.

Maarja.. soms moet ik zelf ook een puistje open maken.

2D294077-3C21-4FCC-96C8-F0DD50C44945.png

Qua hygiëne zit het hier ook wel goed. Ik zat ook te denken aan 10mg per dag. Dat is vrij laag gedoseerd nog als ik het vergelijk met verschillende studies.

50mg/dag damn... Hoe ernstig is het eraan toe qua acne en sides dan?

Na haar eerste roa-kuur is de acne na een paar maanden weer terug gekomen (weliswaar in mindere mate), vandaar dat de doc heeft geadviseerd om op te bouwen tot zo'n hoge dosering en dit een tijd lang vol te houden, zodat de kans dat het voor eens en voor altijd wegblijft zo groot mogelijk wordt.

Qua sides zegt ze dat het de eerste keer veel heftiger was dan nu de tweede keer. Sides zijn o.a.: pijn in alle spieren en gewrichten, hoofdpijn, droge ogen, wazig zicht, hypergevoeligheid voor zonlicht, op handen en voeten heel snel wondjes en blaren, haaruitval.

Ik heb zelf in mijn pubertijd gelukkig nooit last gehad van acne, terwijl mijn vader bijvoorbeeld helemaal vol zat onder de puisten. Acne is echt een b*ch en het is vooral ook heel sneu voor de mensen die er echt heel veel last van hebben en wanneer het dus niet steroid-induced is. Mijn vriendin zat op haar acne-hoogtepunt met dikke zelfhaat en zelfmoordgedachten en mijn vader zijn "jeugd" is er ook aardig door verpest als ik zijn verhalen mag geloven.

Heb tijdens mijn roa-kuur destijds opgebouwd tot 100 mg/kg lgw per dag. (Eerste maand 40 mg/kg lgw, tweede maand 60 mg/kg lgw, derde maand, vierde, vijfde maand 80 mg kg/lgw en zesde 100 mg kg/lgw.) Superdroge huid, altijd kapot lippen en mondhoeken en ik denk dat de lage rugpijn die ik maanden heb gehad er ook aan te wijten was. Ook wat drogere ogen gekregen, maar kon wel gewoon nog lenzen dragen.

In het begin ook epic bloedneuzen.

Tijdens kuur 10 tot 20 mg per dag, droge huid/lippen en snel verbrand. Voor de rest geen bijwerkingen.

Klinkt niet bepaald aantrekkelijk allemaal. Zo te lezen, en logisch ook, is het afschuwelijk spul in hoge doseringen, maar is het te overzien in doseringen van 10-20mg/dag?

Ik heb nog niet echt zitten spitten, maar zo snel vond ik ook dat het HDL verlaagt. Iemand een idee hoe sterk dit effect is?

Heb tijdens mijn roa-kuur destijds opgebouwd tot 100 mg/kg lgw per dag. (Eerste maand 40 mg/kg lgw, tweede maand 60 mg/kg lgw, derde maand, vierde, vijfde maand 80 mg kg/lgw en zesde 100 mg kg/lgw.) Superdroge huid, altijd kapot lippen en mondhoeken en ik denk dat de lage rugpijn die ik maanden heb gehad er ook aan te wijten was. Ook wat drogere ogen gekregen, maar kon wel gewoon nog lenzen dragen.

In het begin ook epic bloedneuzen.
Btw 100mg/kg lgw? What the actual f**k. Dus richting een gram aan isotretinoïne? Ik neem aan dat 100mg/dag je dosering was, al rekening gehouden met lgw?

Terug
Naar boven