- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zit voornamelijk op mn bovenrug en schouders. Ik zal eens kijken of ik daar een foto van kan maken ter illustratie.Ik zou het achterwege laten, als ik je foto’s zie dan heb ik met 10/20 roa per dag nog meer last van acne dan jij nu hebt, en daar heb ik absoluut vrede mee.
Ik wilde al zeggen lol, medisch wonder als je dan nog leeftBeetje kortsluiting in m'n hersenen. Bedoelde inderdaad gewoon 100 mg per dag![]()

Thanks voor je reactie! Net wat ik dacht.20mg HG roa eod heb ik gedaan en had wat droge lippen maar daar bleef het wel bij, acne verdween als sneeuw voor de zon. Sides zijn heel persoonlijk, maar op zo'n dosis zal het wel meevallen.
Het zit voornamelijk op mn bovenrug en schouders. Ik zal eens kijken of ik daar een foto van kan maken ter illustratie.
Nogmaals, ik stoor me er ook niet enorm aan, maar ik had verwacht dat het meer weg zou trekken in de cruise. Vandaar dat ik overweeg het in huis te halen, zeker gezien ik straks 600mg masteron zet.
Mee eens inderdaad. Ook wel ‘geruststellend’ om te horen dat ik niet de enige ben met acne in de cruise. Anyway, ik houd isotretinoïne in mijn achterhoofd. Vooralsnog zonder.Ik krijg altijd juist in de cruise wat acne. Hormoon schommelingen zijn een b*ch zal niet te snel roa of iets pakken. Zo gezond is het allemaal niet
.
. Anyway, kracht is snel terug sinds de vakantie en dat terwijl ik cruise lol.
Ja jezus
.Altijd al redelijk gehad, zeker die dikke slangen. Het is wel met het kuren meer geworden. Nooit bicepsaders gehad, maar met deze kuur zijn ze wel meer doorgekomen.Had jij altijd al veins over je schouder/borst of is dit echt met je kuur gekomen?
mijn all time best is 10 en dat was ook nog eens met een reverse grip.Thx mannen! Ik heb nog een video met een 1RM pullup +60kgInderdaad heel knap, zeker met 90kg. Nu ik een vet varken ben doe ik misschien 3 pull ups ofzomijn all time best is 10 en dat was ook nog eens met een reverse grip.
.
. We gaan nu ook de laatste week cruise in
. Komende week ga ik bloedprikken. Nog geen bloed gedoneerd omdat ik op vakantie ben geweest en dus 28 dagen moet wachten voordat ik mag geven.
. Nouja, het is even niet anders.Dit wordt de laatste week cruise, dus in totaal 9 weken gecruised dan. Ik heb zeker wel overwogen hoger te doseren, maar in the end kies ik toch maar voor gezondheidNu hoe lang cruisen bro?Overwogen om te uppen naar 200-250 mg.?No offense ofc!
Idd bigorexic struggles...![]()
. Overigens zet ik ook hCG ernaast dus dat zorgt ook voor enige test nog.