XXL Nutrition

Test/Mast + Oxy/Var

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist resultaat ontvangen van de bloedtest. Ik moet zeggen dat ik niet tevreden ben met het resultaat, althans op het gebied van hematocriet. Dit is veel hoger dan ik had verwacht en ook hoger dan het moet zijn... Cholesterol valt me dan wel weer alles mee. Wel ga ik geen orals meer gebruiken, dit verneukt mn cholesterol echt compleet.
Hieronder de resultaten, hoor graag jullie mening over hoe nu verder.

2e191eg.png
1eknm.png

Hematocriet is idd best hoog, ijzer wel mooi binnen range.

57 heb ik bij m'n eigen testen nog nooit gezien. Meestal 52-53, nog nooit gedoneerd ook trouwens.

Zou er ook niet echt blij mee zijn, de rest valt goed mee ofc

Hematocriet is idd best hoog, ijzer wel mooi binnen range.

57 heb ik bij m'n eigen testen nog nooit gezien. Meestal 52-53, nog nooit gedoneerd ook trouwens.

Zou er ook niet echt blij mee zijn, de rest valt goed mee ofc
Ik had het er met @IkWilGrootWorde ook al even over. Ik heb natuurlijk de laatste anderhalve week van de blast nog oxymetholone gebruikt, dus ik vermoed dat dat de grote boosdoener is geweest. Ik gok dat ik de 0.60 ht gehalte wel heb gehaald destijds. Ik voelde me ook niet heel goed toen: hoge bloeddruk en moe.

Uiteraard maak ik me ook zorgen over mijn hematocriet, maar het was al 0.52 voordat ik begon met AAS. Voor nu zit ik eraan te denken om de planning ongewijzigd te laten. Dat betekent dat ik morgen gewoon met de cutblast van start ga, vervolgens in de week van 10 juni ga doneren en ondertussen een huisarts ga zoeken (ben verhuisd) die op regelmatigere basis een aderlating bij mij wil verrichten. Ik ben namelijk tot de conclusie gekomen dat, of ik nou blast of cruise, mijn ht altijd te hoog zal zijn.

Dat is goed mogelijk, mijne was natty 50-52, geen idee tijdens een blast maar ik ga er van uit dat het ook best hoog is:o. Wel benieuwd of je een dokter zult vinden die bereid is om dat te doen. Dat zou je wat kopzorgen kunnen besparen

Ik had het er met @IkWilGrootWorde ook al even over. Ik heb natuurlijk de laatste anderhalve week van de blast nog oxymetholone gebruikt, dus ik vermoed dat dat de grote boosdoener is geweest. Ik gok dat ik de 0.60 ht gehalte wel heb gehaald destijds. Ik voelde me ook niet heel goed toen: hoge bloeddruk en moe.

Uiteraard maak ik me ook zorgen over mijn hematocriet, maar het was al 0.52 voordat ik begon met AAS. Voor nu zit ik eraan te denken om de planning ongewijzigd te laten. Dat betekent dat ik morgen gewoon met de cutblast van start ga, vervolgens in de week van 10 juni ga doneren en ondertussen een huisarts ga zoeken (ben verhuisd) die op regelmatigere basis een aderlating bij mij wil verrichten. Ik ben namelijk tot de conclusie gekomen dat, of ik nou blast of cruise, mijn ht altijd te hoog zal zijn.

Is een aderlating zelf niet te doen lijkt me niet heel lastig?

Dat is goed mogelijk, mijne was natty 50-52, geen idee tijdens een blast maar ik ga er van uit dat het ook best hoog is:o. Wel benieuwd of je een dokter zult vinden die bereid is om dat te doen. Dat zou je wat kopzorgen kunnen besparen
Ik hoop het. Ik vind het lastig om in te schatten of een huisarts bereid is om mij te helpen. Ik heb nogal het beeld dat huisartsen onwelwillend tegenover AAS staan. Het is een eigen keuze, maar ik wil wel gewoon de basiszorg kunnen krijgen. Lastig.

Is een aderlating zelf niet te doen lijkt me niet heel lastig?
Nee, dit is niet zelf te doen helaas. Je hebt veel grotere naalden en canules nodig, daarnaast ook een opvangzak voor het bloed. Ik vind een 0,6x25mm geen probleem, maar een naald dat iets van 1,5mm breed is ga ik niet zelf in mn ader duwen:o.

@Galen heb jij hier toevallig nog iets zinnigs over te zeggen? Mijn hb- en ijzergehalte zijn ook dusdanig hoog dat frequenter een aderlating laten doen geen probleem zou moeten zijn, lijkt me?

@Galen heb jij hier toevallig nog iets zinnigs over te zeggen? Mijn hb- en ijzergehalte zijn ook dusdanig hoog dat frequenter een aderlating laten doen geen probleem zou moeten zijn, lijkt me?
57% is wel wat aan de hoge kant ja; welke middelen en in welke doseringen had je gebruikt in de 3-4 maanden daarvoor?

Kunt er voor kiezen om therapeutische aderlating te doen ja.

57% is wel wat aan de hoge kant ja; welke middelen en in welke doseringen had je gebruikt in de 3-4 maanden daarvoor?

Kunt er voor kiezen om therapeutische aderlating te doen ja.
Ik heb voor een periode van 11 weken gebruikt:
- 600mg testosteron enanthaat ew
- 400mg drostanolon enanthaat ew
- Eerste 4 weken 50mg oxandrolon ed (waarvan de eerste anderhalve week afgewisseld met oxymetholon)
- Laatste 10-11 dagen (weet het niet meer precies) 50mg oxymetholon ed

Vervolgens 8,5 week op 120mg testosteron enanthaat ew. Gedurende alle weken (20) 500iu hCG 2x/week gezet.
Edit: ook een week of 8 20mg tamoxifen mee laten lopen tijdens de cruise.

Als ik het goed begrijp gebruikte je in de laatste 2 maanden voor de bloedtest dus 120 mg testosteronenanthaat wekelijks?

Als ik het goed begrijp gebruikte je in de laatste 2 maanden voor de bloedtest dus 120 mg testosteronenanthaat wekelijks?
Correct. Daarbij dus hCG en tamoxifen (al zal dat laatste hier een vrij minimaal effect op hebben lijkt me).

Correct. Daarbij dus hCG en tamoxifen (al zal dat laatste hier een vrij minimaal effect op hebben lijkt me).
Dan zal je hematocriet nog wel hoger zijn geweest tijdens je kuur, 60% lijkt me dan inderdaad geeneens zo onrealistisch. Ik zou dan zeker therapeutische aderlating overwegen. Daarnaast zou ik ook goed wat cardio toevoegen, dat vergroot het bloedvolume wat en verlaagt daarmee het hematocriet.

Heb je toevallig slaapapneu dat je weet of toevallig een verouderde CV-ketel staan?

Dan zal je hematocriet nog wel hoger zijn geweest tijdens je kuur, 60% lijkt me dan geeneens zo onrealistisch. Ik zou dan zeker therapeutische aderlating overwegen. Daarnaast zou ik ook goed wat cardio toevoegen, dat vergroot het bloedvolume wat en verlaagt daarmee het hematocriet.
Inderdaad, ik denk dat ik die 60% zeker wel gehaald heb... Nouja, ik leef nog.
Aërobe training doe ik al vrij veel. Sinds 1 mei verhuisd en is dit minimaal ongeveer 60 minuten per dag, 5 dagen per week. Voorheen doorgaans 45-60min per dag, 5 dagen per week. Dit betreft fietsen op een gemiddeld tempo (20km/h).

Wat overigens het beeld nog enigszins heeft kunnen vertroebelen:
Ik heb zowel donderdag als zaterdag alcohol geconsumeerd, dus wellicht dat er enige uitdroging heeft plaatsgevonden. Overigens drink ik normaliter verder nooit (max 8x per jaar ofzo).

Slaapapneu heb ik geloof ik niet. Ik heb meermaals gevraagd aan individuen die naast mij liggen of ik 's nachts stop met ademen. Dat was niet het geval. Ik snurk verder ook niet extreem (lichtjes als ik op mijn rug lig).
Geen verouderde CV-ketel voor zover ik weet.

Dan heb je denk ik een beetje pech.

Dan heb je denk ik een beetje pech.
:roflol: Dat dacht ik al, ja. Mijn hematocriet was al 0.52 voordat ik met AAS begon, dus ik ben gewoon fucked.

Maandag intakegesprek met nieuwe huisarts gepland staan. Ik denk dat ik gewoon open kaart speel over AAS en ga vragen om een therapeutische aderlating.

Gevonden op een ander forum waar iemand het zelf deed :roflol:
image.png

Zelf iemand die een filmpje poste die het met een lege (plunger eruit) insuline spuit deed, liet het gewoon in een water flesje druppen. Blijkbaar kwam het wel verstopt te zitten

Terug
Naar boven