AndroidHealthClinic

test/tren 10 wk

• Topic Starter Topic Starter
vandaag rug trainen

ga deze oefeningen doen:

dumbbell rows
barbell bentover rows.
wide grip pulldown.
deadlift
machine rows.

heb er ook over nagedacht om het te verlengen en ga 5 weken langer door. zit nog te twijfelen of ik er iets extra bij ga pakken. maar weet nog niet wat.

.wou eerst 10 weken doen ga dit nu verlengen naar 15 weken test e en de tren e zit nu nog in mijn eerste week.

ga er nu toch echt een volledige cut kuur van maken.
hierna wil ik bridgen met test undecanoate 8 weekjes om daarna een clean bulk te doen. weet nog niet wat ik daar voor ga gebruiken.

Eindig dan met winny, wel arofix al nakuur nemen dan.

Zou winny op 60 zetten.

1-15: test 2ml
1-10: tren 2ml
11-15: winny 60 mg

4 wk arofix

Zou winny op 60 zetten.

1-15: test 2ml
1-10: tren 2ml
11-15: winny 60 mg

4 wk arofix

ok thnks, dat gaat hem worden.

week 1 was zeker leerzaam.(verwachte waarschijnlijk te veel van de tren). verder nog niet veel gemerkt dan vermoeidheid overdag en slecht slapen snachts. en natuurlijk de motivatie die een boost krijgt. :)

morgen weer 45 minuten cardio op hiit.

ok thnks, dat gaat hem worden.

week 1 was zeker leerzaam.(verwachte waarschijnlijk te veel van de tren). verder nog niet veel gemerkt dan vermoeidheid overdag en slecht slapen snachts. en natuurlijk de motivatie die een boost krijgt. :)

morgen weer 45 minuten cardio op hiit.

Let wel op dat je traint voor vetverbranding en niet op een enorm hoge hartslag.
Is niet zo best icm. AAS en onnodig om cardio te doen @ hartslag van bijvoorbeeld 180.

Sporten is vet verbranden. Wanneer je hartslag verhoogt, neemt ook de vetverbranding in je lichaam toe. Een goede reden om te sporten dus! Maar er komt meer bij kijken... Tenminste, als je er voor wilt zorgen dat je inspanning beloont wordt met een zo hoog mogelijke vetverbranding. Dit doe je door jouw ideale hartslag te bepalen...

Die ideale hartslag kan je bepalen met dit simpele rekensommetje:

De hartslag voor een optimale vetverbranding is 60%-70% van je maximale hartslag. De maximale hartslag is afhankelijk van je leeftijd en bereken je door 220 min je leeftijd te doen. Ben je bijvoorbeeld 30 jaar dan is je maximale hartslag 220-30=190. Optimale vetverbranding bereik je dan door tijdens het trainen je hartslag tussen de 114 (60% x 190) en 133 (70% x 180) slagen per minuut te houden.

Dit is niet de meest nauwkeurige methode omdat de maximale hartslag niet bij iedereen hetzelfde is, maar algemeen genomen is het een prima leidraad.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

thnks voor het artikel.

dus voor mij is het tussen 117.6 en 137.2.

220-24=196

60% van 190= 190/100x60= 117.6
70% van 190= 190/100x70= 137.2

dat is wel mooi daar hoef ik niet zo veel voor te doen.
zeker niet met hiit.

ja volgens mij ken ik jou wel ;) van heeeel lang geleden. Je hebt vroeger 'tijdelijk' in nijmegen gewoond he ;)

haha ik ook man, bent wel flink gegroeid sind die tijd ;) weet je nog wie ik ben? (anton)

en hoe staat het met je kuur, merk je al wat?

Thnks dat horen we graag haha :)
de naam zegt me wel iets idd.
(Ff pm verder)

nog niet veel buiten dat me motivatie een boost heeft.
en ik me de pleurus zweet heel de dag maaar vooral snachts. heb afgelopen woensdag pas de eerste injectie gezet. over 2 dagen de 2de kan nie wachten.

had vandaag wel heel de dag honger. zit nu rond 1500 kcal.

veel water drinken helpt er wel tegen.

dat is wel erg weinig kcals, wat is je onderhoud?

volgens meerdere berekeningen rond de 2700 kcal

bijvoorbeeld bij http://www.giantpt.com/voeding/voeding-algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte

maar al mijn kcals zijn voornamelijk eiwitten de koolhydraten die ik binnen krijg zitten in mijn eiwit bron of groenten.

behalve me post workout shake en me brintapap sochtends.

vetten die ik binne krijg zijn allemaal van mijn eiwit bron.
kip of vis.

zal ff me een voorbeeld van voedings schema posten:

maaltijd 1:
brinta pap 20 gr.
halfvolle melk 125 ml.
whey isolaat 36 gram

kcal 260,2 eiwit 38,8 kh 19,8 vet 2,7

maaltijd 2
all day proteine xxl
water

kcal 152,8 eiwit 32,4 kh 2 vet 1,6

maaltijd 3
kip 150 gr
sperziebonen 200 gr.
water

kcal 237 eiwit 38,5 kh 10 vet 3,2

maaltijd 4

300 gr eiwit
100 gr tomaten
halve ui
kruiden
water

kcal 162 eiwit 33 kh 7 vet 0

maaltijd 5
all day proteine xxl
water

kcal 152,8 eiwit 32,4 kh 2 vet 1,6

maaltijd 6
200 gr zalm
200 gr sperzie bonen
water

kcal 285 eiwit 34 kh 10 vet 9,2

maaltijd 7

pre workout met water

kcal 4 eiwit 0 kh 1 vet 0

maaltijd 8

mega grow (post workout)
met water

kcal 176,5 eiwit 9,85 kh 33,3 vet 0

maaltijd 9

night proteine
water

kcal 148,8 eiwit 36,2 kh 0,12 vet 0,4

vind zelf de vetten nog wat hoog. alleen als ik daarin ga minderen houd ik geen eiwitten meer over.

totaal:

kcal 1576 eiwit 254.45 kh 84.02 vet 19.59

Dan zit je meer als 1000 kcals onder onderhoud, dit is veels te veel, al helemaal in het begin van je cut. Waarom niet op onderhoud eten en tekort creeren door cardio? Of 500 kcals onder onderhoud eten en geen cardio?

Dan zit je meer als 1000 kcals onder onderhoud, dit is veels te veel, al helemaal in het begin van je cut. Waarom niet op onderhoud eten en tekort creeren door cardio? Of 500 kcals onder onderhoud eten en geen cardio?

omdat mijn eiwit gehalte goed is. en ik geen tekort aan koolhydraten merk. ik kan wel nog meer eiwitten naar binnen werken maar daar zie ik het nut niet van in omdat ik genoeg binnen krijg.

koolhydraten wil ik zo laag houden (als niet nog lager) natuurlijk.
en vetten vind ik zelfs nog te veel.

en als ik merk dat het fout gaat kan ik altijd hoger gaan zitten.

ik wil hier nou zo veel mogelijk uithalen en hoop rond de 10%/12% te eindigen.

en wat wil je doen als je dieper in je cut zit, kcals nog verder verlagen? je eet echt veels te weinig, spierverlies kan je niet voorkomen door alleen eiwitten op te schroeven

vandaag borst biceps getrained.

inlcine dumbbell press.
decline benchpress.
flat dumbbell press.

bicep cable curls easybar
bicep curls dumbbell

en wat wil je doen als je dieper in je cut zit, kcals nog verder verlagen? je eet echt veels te weinig, spierverlies kan je niet voorkomen door alleen eiwitten op te schroeven

klopt ik zit super laag in kalorieen maar heb er geen last van ofzo.
ik weet dat hoe lichter ik word ik minder moet gaan eten.
maar mijn doel voor deze cut is om 10 tot 12% te halen.
en van daaruit te gaan clean bulken. het is niet mijn doel om vanuit deze kuur op 5/6% bf te komen. en ik denk dat ik daarvoor dus ook niet perse lager in kcals hoef te gaan. omdat mijn kcal berekening berekend is op lean mass. (zal niet super accuraat zijn).

misschien beinvloed het je trainingen niet, maar je spiermassa gaat er gegarandeerd onder lijden. Crashdieet zou ik niemand aanraden. Je doet hopelijk geen cardio er nog extra bij he?
Misschien een idee om gewichten aan je trainingen toe te voegen? Zo kan je een beetje je progressie volgen

Terug
Naar boven