Fitness Seller

test/tren 10 wk

vanacht bijna niet geslapen zweten mezelf kapot. heb ook veel slijm in de keel en verstopte neus. heb het constant koud zelfs als ik nu buiten loop.

Kan komen door je lage kcals he..
Probeer gewoon je kcals op te schroeven naar zoals je zegt 2700kcals en mocht je nog niks merken gewoon nog meer omhoog gooien..

Sws die goede vetjes omhoog schroeven?!

• Topic Starter Topic Starter
en meteen wat beter rug trainen :D
lijkt erop alsof TS alleen zn armen heeft getraind

toen ik net begon met trainen deed ik wel vaker mijn armen (en borst) dan de rest idd. dat was het eerste jaar. gewoon thuis op de slaapkamer met de leeftijd van 16.
trainingschema is nu niets mis mee. en ik train mijn rug net zovaak als mijn armen. (buiten de spiergroepen waar mijn armen meehelpen dan).

dag 1 borst biceps.
dag2 cardio
dag3 benen
dag4 cardio
dag 5 schouders triceps.
dag6 cardio
dag 7 rug.

maar jullie zeggen dus cardio eruit en na de kuur cardio erin gooien ?

Ik zou 2x cardio eruit gooien en evt 1 dag werken aan je zwakke kanten.

Ikzelf doe:

Ma: rug/triceps
Di: borst/biceps
Wo: rust
Do: schouders
Vrij: benen/cardio
weekend vrij (ook belangrijk)

toen ik net begon met trainen deed ik wel vaker mijn armen (en borst) dan de rest idd. dat was het eerste jaar. gewoon thuis op de slaapkamer met de leeftijd van 16.
trainingschema is nu niets mis mee. en ik train mijn rug net zovaak als mijn armen. (buiten de spiergroepen waar mijn armen meehelpen dan).

dag 1 borst biceps.
dag2 cardio
dag3 benen
dag4 cardio
dag 5 schouders triceps.
dag6 cardio
dag 7 rug.

maar jullie zeggen dus cardio eruit en na de kuur cardio erin gooien ?

zou gewoon cardio er in houden als jij dat fijn vind, niks mis mee imo.
en dat het je 'gains' tegen zou houden is een dikke fabel, allemaal gepapegaai

Je kan wel cardio'en maar dan moet je ook meer eten..

wat dacht jij dan? 2000kals eten en wachten tot het vet eraf smelt?
als je cut op 2k kal kan je best een beetje cardio doen om het te versnellen ja.
snap niet waarom jullie altijd een 'tussenweg' zoeken, die is er niet, oftewel bulk, of cut. simpel man

wat dacht jij dan? 2000kals eten en wachten tot het vet eraf smelt?
als je cut op 2k kal kan je best een beetje cardio doen om het te versnellen ja.
snap niet waarom jullie altijd een 'tussenweg' zoeken, die is er niet, oftewel bulk, of cut. simpel man

of je nou een tekort creerd door cardio of dmv een caloriedeficit, maakt vrij weinig uit al helemaal in het begin van je cut. Zijn onderhoud is 2700, hij zit mininmaal 700 kcals onder onderhoud. Zonder cardio zou hij al genoeg vet verliezen.. waarom cardio toevoegen, je herstel onnodig belemmeren en meer vvm inleveren?

Citeer hier nog een stukje van Victor Mooren:

Met een groot calorietekort is het niet verstandig om er nog extra cardio bij te doen. Uit onderzoeken is zelfs gebleken dat een groot calorietekort met een aantal uren cardio erbij juist voor een langzamere vetverlies zorgt dan enkel een groot calorietekort. Het lichaam is niet dom en zal zich in extreme omstandigheden gewoon aanpassen.

http://www.victormooren.com/2012/05/maximaal-vet-verliezen.html

daar gaan ze uit van een aantal uren..
ts kan best een uurtje cardio doen pw naast zijn KT, zal geen ruk uitmaken

daar gaan ze uit van een aantal uren..
ts kan best een uurtje cardio doen pw naast zijn KT, zal geen ruk uitmaken

klopt, maar heb je zijn schema gezien? Dat zijn een aantal uren.. En aangezien ts al minimaal 700 kcals onder onderhoud eet (zelfs in begin cut) zie ik geen meerwaarde in een uur cardio per week. Juist kans op meer spierverlies..

Laatst bewerkt:
klopt, maar heb je zijn schema gezien? Dat zijn een aantal uren.. En aangezien ts al minimaal 700 kcals onder onderhoud eet (zelfs in begin cut) zie ik geen meerwaarde in een uur cardio per week. Juist kans op meer spierverlies..

tot nu toe heb ik geen spierverlies. ik ben echter wel mijn kcals aan het aanpassen omdat ik ziek geworden ben.denk test flu, had het bij mijn eerste kuur ook op test only+hcg en toen was ik aan het bulken. ik ga nu net onder kcal onderhoud verder trainen en houd cardio erin.

mijn kcals zitten nu op 2500 kcal (ene keer net iets meer andere keer net iets minder).

heb de vetten en koolhudraten ophoog geschroeft. eiwitten zijn ook iets hoger uit gekomen nu.

heb nu vaker tonijn en zalm in mijn maaltijden zitten.
voor het slapen ipv night protein, 500 gram magere kwark met kaneel.

vandaag getrained maar doordat mijn trainings partner weer op het laatste moment afgezegt had. ben ik wat langer gebleven dan normaal. ik heb nu benen getrained en omdat mijn frustratie nog niet weg was heb, ik nog 1 borst oefening en 1 rug oefening erbij getrained.

was eigenlijk alleen benen dag vandaag.

Spierverlies is echt overrated, zeker als je op AAS zit.
Ik heb net gecut zonder AAS of enige andere supplementen en zat op sommige dagen maar aan de helft van mn onderhoudsniveau ... (1-2 dagen)

Ik deed wel aan intermittent fasting en mn gehele voeding is wel perfect inorde. Maar als je weet dat je gemakkelijk 16 + uur zonder eten kan zonder spieren te verliezen ... moet je niet te veel zorgen gaan maken op tren en test.

Sommige denken vaak dat ze meer VVM hebben dan eigenlijk waar is en dan steken ze het op spierverlies bij het cutten, terwijl gewoon vet kwijt is.

Spierverlies is echt overrated, zeker als je op AAS zit.
Ik heb net gecut zonder AAS of enige andere supplementen en zat op sommige dagen maar aan de helft van mn onderhoudsniveau ... (1-2 dagen)

Ik deed wel aan intermittent fasting en mn gehele voeding is wel perfect inorde. Maar als je weet dat je gemakkelijk 16 + uur zonder eten kan zonder spieren te verliezen ... moet je niet te veel zorgen gaan maken op tren en test.

Sommige denken vaak dat ze meer VVM hebben dan eigenlijk waar is en dan steken ze het op spierverlies bij het cutten, terwijl gewoon vet kwijt is.

wat een bs, aan de aas zitten wil niet zeggen dat je geen spierverlies kan lijden.

wat een bs, aan de aas zitten wil niet zeggen dat je geen spierverlies kan lijden.

Ik zeg niet dat je geen spierverlies kan lijden, ik zg wel dat het niet zo snel gebeurt dan iedereen denkt ... Misschien weet je het nog niet maar aas zorgt ervoor dat je sneller spieren opbouwt en bovendien dat ze minder snel afgebroken worden. Als je dan weet dat zelfs zonder AAS je spieren nog niet zo snel afgebroken worden dan iedereen wel denkt, dan lijkt 1+1 snel 2.

nu even eten:
200 gram zalm 40 gr eiwitten, 0 gram koolhydraten en 12 gram vetten.
60 gram rijst 4,2 gr eiwit, 48 gr koolhydraten, 0,6 gr vetten
100 gr sperziebonen(bonduelle) 1,6 gr eiwitten, 2,8 gr koolhydraten, 0,2 gr vetten.

met water.

10:45 pre workout.
11:15, half uurtje cardio.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven