Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zegt de weegschaal en de spiegel ondertussen?
Grtz,
mijn vriendin cut op 1800 kcals en zij weegt 63 kg. Kan je wel voorstellen dat er ergens iets niet klopt?

1600 calorieën met jouw gewicht, what the ****. Hoe kun je aan anabolen doen als je zo weinig verstand hebt van voeding?
Ga 300 calorieën onder onderhoud zitten, maximaal 500.
1587 is afgerond 1600 calorieënik was toendertijd wel afgevallen met koolhydraat schommelen.
ik doe het nu niet.
als je niet kunt lezen hoe kun je dan ergens op reageren ?
ik zei zelfs 1587 kcal.
de rede dat ik zo laag ga is omdat mij verteld is dat ik op tren veel minder kon eten en toch mijn spieren kon beschermen dan "normaal" cutten.
+omdat vet verbranden mij niet zo makkelijk af gaat en vet aankomen juist heel makkelijk wil ik mijn vetten het liefste zo laag mogelijk houden.

1587 is afgerond 1600 calorieën
Die 13 calorieën maken geen drol uit he![]()
of je nou carbs of vetten omhoog gooit, zal weinig verschil maken. Its all about the kcals!
Ben wel een voorstander van highcarb, puur omdat ik dan energieker ben en meer uit mijn trainingen kan halen.
Dus bij jou maakt het niet uit wat je binnenkrijgt zolang je maar aan je kcals komt?
of je nou carbs of vetten omhoog gooit, zal weinig verschil maken. Its all about the kcals!
Ben wel een voorstander van highcarb, puur omdat ik dan energieker ben en meer uit mijn trainingen kan halen.
Opschroeven tot 3000kcal en misschien nog wel hoger, je bent toch geen hobger afrikaantje met een eiwitbuikje ofwel?