Fitness Seller

test/tren 10 wk

Wat zegt de weegschaal en de spiegel ondertussen?

Grtz,

• Topic Starter Topic Starter
Wat zegt de weegschaal en de spiegel ondertussen?

Grtz,

weegschaal hetzelfde als voorheen. (weeg elke dag op de sportschool)
bf%meten doe ik 1x per week op zondag. en de omtrekken meten doe ik ook 1x per week.

spiegel nog niet veel.

zondag laat ik mijn bf% weer opmeten. (dit laat ik nu door een maat doen maar ga vragen of de eigenaar van de sportschool dit ook wil doen om te kijken of het echt klopt),wegen, en omtrekken van bovenarmen,onderarmen,borst,bovenbenen en kuiten opmeten.

vanavond mijn 2de injectie.

incline dumbbell press 12x28kg (opwarm) 12x 30 kg 10x 36 kg.
decline barbell press 12x65 kg 12x75 kg 10x 85kg.
flat dumbbell press 12x32kg 10x 38kg.

bicepcable curl 12x 54 kg 12x 64 kg 10x 73 kg.
bicep curls (dumbbell) 10x 18kg 8x 22 kg.

de incline dumbbell press,flat dumbbell press, en decline benchpress ga ik volgende keer verhogen(de keer dat ik deze weer gebruik) ik probeer elke training mijn oefeningen te veranderen.

incline dumbbell press word 40 kg.
decline ga ik op 95 kg doen.
flat dumbbell op 42 kg.

@supersized als dat het geval is kom ik er snel genoeg achter bij mijn weging,bf%meting en omtrekken meten. en dan pas ik het aan.
de kh die ik binnen krijg nu zijn sochtends en meteen na mijn training 33,3 gram vanuit mijn post workout shake.

al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik bij sommige dagen wel iets meer binnen krijg dan 1587 kcal.

sommige dagen heb ik genoeg tijd om op de tijden van de all day proteine wel een maaltijd te benuttigen. en ik wissel mijn night proteine af met 500 gram magere kwark.

op die dagen zit ik rond de 1800.

je weegt 100 kilo en dan 1500 kcal?

mijn vriendin cut op 1800 kcals en zij weegt 63 kg. Kan je wel voorstellen dat er ergens iets niet klopt?

Zou idd je kcals omhoog schroeven zelfs voor je cut..

mijn lean mass is 82 kg. mijn onderhoud is 2700 kcal.
het enige waarom mijn kcals laag zijn is omdat ik mijn vetten op 19 gram heb. en mijn koolhydraten op 80 waarvan 33,3 direct na mijn training en 19 in de ochtend.

maar miss hebben jullie wel gelijk.

hoe hebben jullie je cut hoever gaan jullie onder je onderhoud zitten ?
ik heb voorheen alleen gecut op koolhydraat schommelen en daar ging het niet om je kcals. maar 3 dagen overload koolhydraten en 4 dagen weinig koolhydraten.

vetten 19 gram te weinig man

die carb cycling gaat ook nergens over.
3 dagen achter elkaar hoog?

doe dan 2 laag, 1 hoog

1600 calorieën met jouw gewicht, what the ****. Hoe kun je aan anabolen doen als je zo weinig verstand hebt van voeding?
Ga 300 calorieën onder onderhoud zitten, maximaal 500.

ik was toendertijd wel afgevallen met koolhydraat schommelen.
ik doe het nu niet.

1600 calorieën met jouw gewicht, what the ****. Hoe kun je aan anabolen doen als je zo weinig verstand hebt van voeding?
Ga 300 calorieën onder onderhoud zitten, maximaal 500.

als je niet kunt lezen hoe kun je dan ergens op reageren ?
ik zei zelfs 1587 kcal.

de rede dat ik zo laag ga is omdat mij verteld is dat ik op tren veel minder kon eten en toch mijn spieren kon beschermen dan "normaal" cutten.
+omdat vet verbranden mij niet zo makkelijk af gaat en vet aankomen juist heel makkelijk wil ik mijn vetten het liefste zo laag mogelijk houden.

ik was toendertijd wel afgevallen met koolhydraat schommelen.
ik doe het nu niet.

als je niet kunt lezen hoe kun je dan ergens op reageren ?
ik zei zelfs 1587 kcal.

de rede dat ik zo laag ga is omdat mij verteld is dat ik op tren veel minder kon eten en toch mijn spieren kon beschermen dan "normaal" cutten.
+omdat vet verbranden mij niet zo makkelijk af gaat en vet aankomen juist heel makkelijk wil ik mijn vetten het liefste zo laag mogelijk houden.
1587 is afgerond 1600 calorieën :rolleyes:
Die 13 calorieën maken geen drol uit he ;)

1587 is afgerond 1600 calorieën :rolleyes:
Die 13 calorieën maken geen drol uit he ;)

nee klopt maar vond je reactie best bijdehand over voeding.

dat ik me niet genoeg heb ingeleerd over de cut met aas ga ik niet ontkennen. ik had beter wat langer moeten na denken over deze kuur ben ik het ook over eens.

alleen is mij verteld dat ik juist met tren nog lager kon gaan zitten dan normaal in mijn kcals. dus vandaar dat ik zo super laag ben gaan zitten.
nu er meerdere mensen zeggen dat ik hoger moet gaan zitten neem ik dat graag aan. en zal ik zelf ook fijner vinden ;)

maar dan ga ik straks weer ff een schematje berekenen.
alleen de vetten hou ik het liefste laag omdat ik best snel aankom zoals eerder vermeld en het afvallen mij niet echt mee zit.

Gooi anders je vetten omhoog op rust dagen en op trainingsdagen laag?

of je nou carbs of vetten omhoog gooit, zal weinig verschil maken. Its all about the kcals!
Ben wel een voorstander van highcarb, puur omdat ik dan energieker ben en meer uit mijn trainingen kan halen.

of je nou carbs of vetten omhoog gooit, zal weinig verschil maken. Its all about the kcals!
Ben wel een voorstander van highcarb, puur omdat ik dan energieker ben en meer uit mijn trainingen kan halen.

Dus bij jou maakt het niet uit wat je binnenkrijgt zolang je maar aan je kcals komt?

Dus bij jou maakt het niet uit wat je binnenkrijgt zolang je maar aan je kcals komt?

Eiwitten hou ik hoog, en verhoudingen van carbs en vetten schommelen idd. Het belangrijkste is voor mij aan mijn kcals komen, hoe dan ook.
Uiteraard kies ik wel bewust, onverzadigde vetten, vitamines, mineralen, etc.

in de cut ben ik niet echt omdat ik weet dat ik snel aankom.
afvallen is bij mij echter een ramp en moet ik echt veel meer voor doen dan aankomen.

+ omdat mensen mij zeiden dat ik terwijl ik aan de tren was nog lager in de kcals kon gaan zitten dan dat je normaal in je cut gaat zitten. heb ik mijn kcals heel ver naar beneden gehaald.

ik ga me kcals nu tot 2000 opschroeven. (onderhoud is 2700) kom ik aan ga ik lager zit het goed laat ik het zo. nog hoger ga ik niet doen omdat ik nu al zelf niet het idee heb dat dit slechte invloed heeft op mijn training/groei/cut.

net cardio gedaan half uurtje steps.
zometeen injectie 2.

morgen benen trainen en erna zonnebank.

Opschroeven tot 3000kcal en misschien nog wel hoger, je bent toch geen hobger afrikaantje met een eiwitbuikje ofwel?

vanacht bijna niet geslapen zweten mezelf kapot. heb ook veel slijm in de keel en verstopte neus. heb het constant koud zelfs als ik nu buiten loop.

vanavond weer cardio en de zonnebank van gisteren inhalen. (omdat ik gister niet kon gaan)

Opschroeven tot 3000kcal en misschien nog wel hoger, je bent toch geen hobger afrikaantje met een eiwitbuikje ofwel?

3000 kcal ? terwijl mijn onderhoud op 2700 ligt ? en ik wil cutten ?
is dat niet een beetje veel ? of is het juist dat ik nu meer kan eten en toch vet kan verbranden ? ik hoor hier namelijk 2 verschillende verhalen over de ene zegt dat je meer kan eten met aas en de ander zegt dat je minder kunt eten en toch je spieren kunt opbouwen.

om eerlijk te zijn mijn benen en armen zit niet echt super veel vet op.
het gene dat ik heb is mijn onderbuik en mijn borst streek.

Als je meer spieren opbouwd zal je onderhoud stijgen, =free kcal. Cardio kan je na je een tijd na je kuur doen. Je doel moet zijn SCHONE MASSA opbouwen.

Terug
Naar boven