Fitness Seller

Test/Tren/Deca bulk

• Topic Starter Topic Starter
Het begint goed te komen!!! Als je tren + deca aankan is het de machtigste bulk dat je kan zetten.

Thanks! Inderdaad tot nu toe vind ik het echt een zalige bulk :D

Wovano zei:
Dikke onderarmen.
Lekker dat het nu begint te komen :p

Bedankt! Ik had toen wel echt een zieke pomp op men onderarmen, door die laatste oefening van biceps :p

JeePee18 zei:
Ja, ik denk toch dat de oefening zo noemt :o momentje... hier: http://www.jefit.com/images/exercises/800_600/4237.jpg
Deze bedoel ik :)

bain zei:
Bloed doneren, dus je gaat juist je hb kunstmatig omhoog gooien, wat de bedoeling is, en dan doneren.
The punt?
Ik geloof dat dit enkel van toepassing was indien ik last zou krijgen van een te hoge bloeddruk :) Verder ben ik wel benieuwd naar je redenering en wat je precies bedoelt :)

Thanks! Inderdaad tot nu toe vind ik het echt een zalige bulk :D

Bedankt! Ik had toen wel echt een zieke pomp op men onderarmen, door die laatste oefening van biceps :p

Ja, ik denk toch dat de oefening zo noemt :o momentje... hier: http://www.jefit.com/images/exercises/800_600/4237.jpg
Deze bedoel ik :)

Ik geloof dat dit enkel van toepassing was indien ik last zou krijgen van een te hoge bloeddruk :) Verder ben ik wel benieuwd naar je redenering en wat je precies bedoelt :)

Het zorgt (er ook) voor even heel erg simpel gezegd, dat bold de nieren er toe zet om epo aan te maken.
En dus je rode bloedcellen aanzienlijk omhoog gaan.
uithoudings vermogen was zeer aangenaam.
Dus waarom zou je dat doen als je juist een middel gebruikt die voor (simpel gezegd) meer bloed zorgt.(hb)
Zonde imo.

Eetlust was ook ongekend hoog hier.
Hb schoot ook door het plafond, uiteraard bloed laten controleren.

Het zorgt (er ook) voor even heel erg simpel gezegd, dat bold de nieren er toe zet om epo aan te maken.
En dus je rode bloedcellen aanzienlijk omhoog gaan.
uithoudings vermogen was zeer aangenaam.
Dus waarom zou je dat doen als je juist een middel gebruikt die voor (simpel gezegd) meer bloed zorgt.(hb)
Zonde imo.

Eetlust was ook ongekend hoog hier.
Hb schoot ook door het plafond, uiteraard bloed laten controleren.

Ohh ok, dus als je bold neemt kan je beter gebruik maken van de positieve voordelen van het hogere hb gehalte zeg maar ipv direct bloed te gaan doneren waardoor je deze voordelen te niet doet, right?

Vanmorgen 87Kg rond :cool: het gaat echt hard nu :D

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Benen en kuiten waren vandaag, aan de beurt, en weer een nieuwe PR op de squat :D

Benen
Squat 3x10 100 - 120 - 140kg PR!=> wel maar 5 keer geduwd, had het gevoel alsof ik nog wat extra kon maar vond het maar lijp, volgende week dat beetje extra proberen
Standing leg curl 3x10 25 - 30 - 35kg
Leg extension 3x10 95 - 95 - 95kg

Kuiten
In de legpress 3x20 190 - 190 - 190kg

Met de 87kg die ik vanmorgen woog ben ik op 4 dagen tijd 3kg bijgekomen :D Kracht en gains zijn echt abnormaal met deze blast :) ben er super tevreden over tot nu toe

Ohh ok, dus als je bold neemt kan je beter gebruik maken van de positieve voordelen van het hogere hb gehalte zeg maar ipv direct bloed te gaan doneren waardoor je deze voordelen te niet doet, right?

Hangt er van af, als je bloeddruk echt sky high gaat zou ik toch liever doneren/Bold eruit halen. 12 weken met een giga bloeddruk rondlopen lijkt me onprettig en ongezond.

1 tablet asperine 100 om de dag werd me vroeger altijd aangeraden om je bloeddruk wat lager te krijgen.

1 tablet asperine 100 om de dag werd me vroeger altijd aangeraden om je bloeddruk wat lager te krijgen.

Daarmee verlaag je alleen het risico op klonteren.
Gewoon bloed doneren als je HCT te hoog is, desnoods doe je het zelf als het te lang duurt.

Ok, maar ik denk niet dat ik hier last van ga hebben met test/tren/deca, toch? Ben wel al een tijdje aan't kijken om ergens bloed te doneren, omdat ik nu toch al geruime tijd on ben

Het begint goed te komen!!! Als je tren + deca aankan is het de machtigste bulk dat je kan zetten.

Heb dit nu al vaker voorbij zien komen. Waarom zou je hier niet tegen kunnen?

Zit zelf nu ook 3 weken op de zelfde stack maar dan hogere dosis en voel me eigenlijk prima ( 700 test, 600 tren , 600 deca )

Heb dit nu al vaker voorbij zien komen. Waarom zou je hier niet tegen kunnen?

Zit zelf nu ook 3 weken op de zelfde stack maar dan hogere dosis en voel me eigenlijk prima ( 700 test, 600 tren , 600 deca )

Omdat veel mensen bijwerkingen krijgen waar ze niet tegen kunnen of die moeilijk te bestrijden zijn.
Natuurlijk is dit voor iedereen verschillend maar ik kan bijv slecht tegen tren vanwege agressie / achterdocht/verminderde eetlust / en slapeloosheid. Bij deca last van prolactine gyno.
Flink balen dus...beperkt je in keuze van middelen.
Als je nergens last van hebt..des te beter.

duidelijk, kan best goed tegen tren, geen last van agressie net zo nu en dan de slapeloosheid en de eetlust is wel wat minder maar ook dit is wel te overzien.

Dacht dat de combo tren deca misschien extra zwaar zou zijn, voor mij de eerste keer deze combo, dus benieuwd zit nu precies 3 weken in me blast

Nou ik heb wel wat last van de toegenomen aggressie maar hoofdzakelijk van het veel fellere zweten (vooral 's nachts). De extra agressie is in de gym wel handig natuurlijk. Van de deca tot nu toe nog geen sides ondervonden.

Vrijdag schouders getraint, lijkt alsof ik hier wat meer stagneer als bij de andere spiergroepen kwa kracht gains, lukt me nog steeds niet om 70kg 10x te pressen zonder spot in mijn laatste set military press :/ Ben aan het denken om mss eens over te schakelen naar gewone dumbel press aangezien ik eigenlijk al maanden aan een stuk military press doe. Wel doe ik deze zeer strict en voeten altijd tegen elkaar!

Schouders
Military press 3x10 60 - 65 - 70kg => Fail bij rep 9, spot vanaf rep 8
Cable face pulls 3x10 80 - 90 - 100kg => Hierbij word ik wel sterker, ga hier bijna wekelijks 10kg omhoog in men laatste set, pak nu al de volledige blok gewichten :D
Cable side raises 3x10 15 - 20 - 25kg => Merk hier sterk verschil tussen links en rechts en dat ik de oefening 'beter' voel als ik gewoon voor meer reps en lower weight ga, op 25kg is de oefening ook nog maar moeilijk zuiver uit te voeren
Front raises barbel 3x10 30 - 40 - 50kg => doe deze meestal met cables maar deze keer nog eens gewoon met de barbel :) laatste set ging nog easy dus volgende keer zwaarder

Traps
Shrugs 3x15 50kg dumbels

Gisteren is ook inject #5 erin gegaan. Heb dit weekend wat slechter gegeten en daardoor stond men gewicht van morgen terug op 84,6, hoop dat ik enkel wat vocht ben kwijt geraakt want ik vind ook niet dat ik er smaller uitzag in de spiegel

Aangezien dit week 5 is ga ik deze week ook weer foto's maken na elke training en deze hier posten, als midway pictures :)

Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde met schouders. Het is bij mij niet echt dat kracht er niet is maar het voelt niet lekker om zwaar te gaan.
Krijg dikke pomp in schouders en triceps, lijkt wel of bloedtoevoer dan niet helemaal top meer is. Als ik dan zwaarder ga begint het pijn te doen.
Ik pak dan liever iets meer reps tot failure.
Schouders zijn ook erg gevoelig voor blessures en deze genezen niet erg snel.
Ik zou dus niks forceren en misschien wat dropsets toevoegen

Ik heb hetzelfde met schouders. Het is bij mij niet echt dat kracht er niet is maar het voelt niet lekker om zwaar te gaan.
Krijg dikke pomp in schouders en triceps, lijkt wel of bloedtoevoer dan niet helemaal top meer is. Als ik dan zwaarder ga begint het pijn te doen.
Ik pak dan liever iets meer reps tot failure.
Schouders zijn ook erg gevoelig voor blessures en deze genezen niet erg snel.
Ik zou dus niks forceren en misschien wat dropsets toevoegen

Bij mij is het eerder dan men kracht het niet meer toe laat dan pomp, aangezien ik dit ook al bij men eerste oefening heb. Eigenlijk gaan side en back veel beter vooruit als front delt. Op men rear delt voeg ik nu al elke week ongeveer 10kg toe op men max :)

Dat van die extreme pomp komt me echter ook wel bekend voor, als ik niet genoeg rust neem tussen men sets in dan lopen men delts al snel vol en dan doen extra reps inderdaad pijn. Ik ga vanaf deze week men MP gewoon vervangen door dumbel press, misschien dat me dit uiteindelijk wel helpt om bij MP vooruit te gaan :)

Of gewoon zittend barbell shoulder press of In de smith machine

Of gewoon zittend barbell shoulder press of In de smith machine

Smith machine vind ik link ivm vaste bewegingsbaan, is dit niet net meer blessure gevoelig? Zittend met de barbel heb ik zelf nog nooit gedaan, kan ik ook eens overwegen ja. Hoe krijg je die barbel dan omhoog als het redelijk zwaar is? Momenteel til ik men barbel uit het squat rek :p

Je kunt een bankje bij het squatrek zetten en hem daaruit tillen.
Smith machine moet je inderdaad uitkijken voor blessures. Het voordeel vind ik dat je niemand nodig hebt om uit te tillen of terug te leggen.
Met barbell shoulder press pak je het gewicht altijd iets achter je waardoor je een vreemde beweging met je svhouders maakt met uitpakken. Dit heb je bij de smith niet. Je moet er wel goed onder gaan zitten. Ik vind hem wel fijn zo

Ok thanks dan zal ik dat deze vrijdag eens proberen tijdens men schouder training :)

Man man, vandaag weer een killer training gehad! Het begin viel wat tegen en ik dacht al dat het een slechte training ging worden maar bij oefening 3 sloeg alles om :D

Rug
Pull up wide grip 3x10 bw
Lat pulldown small grip 3x10 80 - 90 - 100kg
Seated row 3x10 45 - 70 - 80kg => PR!
Dumbel row 3x10 40 - 50 - 50 kg => PR!!! Oh yeah! Dumbel rows met 50kg halters :D Zonder probs 10 reps eruit geperst in mijn laatste set :)
Hyperextensions 3x10 10 - 10 - 10kg => veel te licht maar dit wekt eigenlijk direct pomp in mijn onderrug op :/ Backpumps zuigen hard :/

Triceps
Two hand behind the neck tricep extension 3x12 40 - 50 - 50kg => PR!! Nice weer een nieuwe PR :D Vorige week nog 3x10 met 40kg gedaan en wou de 50kg halters eens proberen, ging echt super goed en heel de gym was aan't staren/miren :p
Skull crusher 3x10 35 - 45 - 45kg => Deze ging nog maar moeilijk na men PR hierboven, maar toch nog goed kunnen afmaken :)
Weighted bench dips 3x10 20 - 40 - 60kg => Easy, enkel klote als die schijven op je knieën duwen

Het gaat dus echt super tot nu toe :D Verder heb ik foto's beloofd dus bij deze ;) Ben wel niet echt tevreden over de foto's en ik heb geen goede foto van front lat spread, ik kreeg telkens krampen in mijn zijkant buik waardoor ik deze pose amper kon houden :\

20141201_182520.jpg

20141201_182419.jpg

20141201_182450.jpg

Terug
Naar boven