bain
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 149
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Bloed doneren, dus je gaat juist je hb kunstmatig omhoog gooien, wat de bedoeling is, en dan doneren.
The punt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het begint goed te komen!!! Als je tren + deca aankan is het de machtigste bulk dat je kan zetten.

Wovano zei:Dikke onderarmen.
Lekker dat het nu begint te komen![]()

Ja, ik denk toch dat de oefening zo noemtJeePee18 zei:
momentje... hier: http://www.jefit.com/images/exercises/800_600/4237.jpg
Ik geloof dat dit enkel van toepassing was indien ik last zou krijgen van een te hoge bloeddrukbain zei:Bloed doneren, dus je gaat juist je hb kunstmatig omhoog gooien, wat de bedoeling is, en dan doneren.
The punt?
Verder ben ik wel benieuwd naar je redenering en wat je precies bedoelt 
Thanks! Inderdaad tot nu toe vind ik het echt een zalige bulk
Bedankt! Ik had toen wel echt een zieke pomp op men onderarmen, door die laatste oefening van biceps
Ja, ik denk toch dat de oefening zo noemtmomentje... hier: http://www.jefit.com/images/exercises/800_600/4237.jpg
Deze bedoel ik
Ik geloof dat dit enkel van toepassing was indien ik last zou krijgen van een te hoge bloeddrukVerder ben ik wel benieuwd naar je redenering en wat je precies bedoelt
![]()
Het zorgt (er ook) voor even heel erg simpel gezegd, dat bold de nieren er toe zet om epo aan te maken.
En dus je rode bloedcellen aanzienlijk omhoog gaan.
uithoudings vermogen was zeer aangenaam.
Dus waarom zou je dat doen als je juist een middel gebruikt die voor (simpel gezegd) meer bloed zorgt.(hb)
Zonde imo.
Eetlust was ook ongekend hoog hier.
Hb schoot ook door het plafond, uiteraard bloed laten controleren.
het gaat echt hard nu 

Kracht en gains zijn echt abnormaal met deze blast
ben er super tevreden over tot nu toeOhh ok, dus als je bold neemt kan je beter gebruik maken van de positieve voordelen van het hogere hb gehalte zeg maar ipv direct bloed te gaan doneren waardoor je deze voordelen te niet doet, right?
1 tablet asperine 100 om de dag werd me vroeger altijd aangeraden om je bloeddruk wat lager te krijgen.
Het begint goed te komen!!! Als je tren + deca aankan is het de machtigste bulk dat je kan zetten.
Heb dit nu al vaker voorbij zien komen. Waarom zou je hier niet tegen kunnen?
Zit zelf nu ook 3 weken op de zelfde stack maar dan hogere dosis en voel me eigenlijk prima ( 700 test, 600 tren , 600 deca )

laatste set ging nog easy dus volgende keer zwaarder
Ik heb hetzelfde met schouders. Het is bij mij niet echt dat kracht er niet is maar het voelt niet lekker om zwaar te gaan.
Krijg dikke pomp in schouders en triceps, lijkt wel of bloedtoevoer dan niet helemaal top meer is. Als ik dan zwaarder ga begint het pijn te doen.
Ik pak dan liever iets meer reps tot failure.
Schouders zijn ook erg gevoelig voor blessures en deze genezen niet erg snel.
Ik zou dus niks forceren en misschien wat dropsets toevoegen

Of gewoon zittend barbell shoulder press of In de smith machine

Zonder probs 10 reps eruit geperst in mijn laatste set 
Vorige week nog 3x10 met 40kg gedaan en wou de 50kg halters eens proberen, ging echt super goed en heel de gym was aan't staren/miren 

Verder heb ik foto's beloofd dus bij deze
Ben wel niet echt tevreden over de foto's en ik heb geen goede foto van front lat spread, ik kreeg telkens krampen in mijn zijkant buik waardoor ik deze pose amper kon houden :\