XXL Nutrition

Test/Tren/Deca bulk

Je ouwe log ook gelezen.
en eerlijk is eerlijk goed voor uit gegaan man!
Ook mooi dat je fotos blijft plaatsen in je log!

Maakt een log toch compleet!
Blijf zo doorgaan

inderdaad komt goed!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag borst en biceps gedaan, een goede training met een nieuwe PR op de hammer curl en de flat fly :)

Borst
Incline bench press 3x10 36 - 38 - 50kg (1 rep) - 40kg (8 reps) => Probeerde de 50kg halters eens maar kon het gewicht niet goed stabiel houden waardoor ik toch liever terug met 40kg halters werk :p ook jammer dat er niks tussen in zit kwa halters bij ons :\
Flat fly 3x10 17kg - 20kg - 28kg => PR! (vorige pr was 26kg)
Lower chest raises dumbel 3x10 11 - 11 - 11kg
Dips 3x20 Bodyweight

Biceps
Hammer curl 3x10 20 - 22 - 24kg => PR!!
Preacher curl 3x10 20 - 30 - 35kg
Super set ezbar => Dwz 7x smalle grip, 7x normale grip en 7x brede grip, dan tweede set van breed naar smal en dan laatste set 21en met 30kg

Heb ook weer een paar foto's laten trekken voor chest en biceps wat meer te tonen. Vind het echt moeilijk om foto's de realiteit te laten weerspiegelen, als ik in de spiegel kijk zie ik veel meer vormen en definitie dan met die kut camera telkens :/

20141202_181949.jpg

20141202_181751.jpg

20141202_181842.jpg

Van morgen toonde de weegschaal weer 86kg aan :o ik heb sinds deze week 30-40 gram extra havermout toegevoegd aan mijn PostWO-shake. In totaal 3600 kCals nu, is toch 600 kcals boven onderhoud, hoop dat het gewicht nog blijft stijgen anders nog meer gaan eten :p

gaat goed, hoe is de eetlust?

normaal moet ik mezelf inhouden maar zit nu precies 3,5 week op test/tren/deca maar me eetlust word met de dag minder. heb al veel combi's geprobeerd maar zodra er tren bij zit drukt dit me eetlust gigantisch.

ik zit op +- 4500 kcal per dag en moet er nu echt moeite voor doen

Nou ik merk ook dat men eetlust dagelijks minder word :p die laatste maaltijd ben ik echt altijd aan't duwen en ik zou al na 3 happen kunnen stoppen. Heb die eetlust onderdrukking ook altijd met tren, door de dag gaat het nog redelijk maar een keer 's avonds heb ik precies een afkeer van eten :p en dat op 1000 kCals minder als jou :o

Zou ik moeten ophogen? Ik bedoel, ik zit nog altijd 600 kCals boven onderhoud dus lijkt me dat ik nog altijd prima zou moeten gainen.

zolang je aankomt op de kcal die je nu binnen krijgt is het goed. Ik heb voor mezelf altijd wel het idee dat me onderhoud hoger word zodra ik tren gebruik, ivm verhoogde metabolisme.

Tijdens me cruise op de zelfde kcal word ik meestal toch ietsjes vetter, zodra ik me blast begin waar ik standaard tren in heb het laatste jaar zie ik mezelf droger worden, me eetlust word ook direct minder dus heb altijd veel moeite met aankomen, zelfs op 4500kcal gaat het heeeeel traag

Geen honger op tren?
Toch gek he, dat het zo verschilt per persoon. Pun ging dood van de bold, terwijl iedereen daar de koelkast op leegvreet...

Ik zit nu ook tegen het ziekelijke aan zowat, de ene maaltijd is nog niet op, of in m'n hoofd zit ik te denken wat ik hierna kan/ga eten. Bijna met niks anders meer bezig in m'n hoofd :')

De enige combi met tren die me eetlust niet onderdrukte was test/tren/bold

verder is het een drama, ontbijt kost moeite, iedere maaltijd daarna moet ik proppen, ik vergeet zo te eten terwijl ik me normaal moet inhouden, pas na me avondmaaltijd gaat het beter dan heb ik wel constant honger. Slik nu wel zo nu en dan maagzuur tabletjes dit scheelt wel wat

Ja is toch wel gek hoe iedereen anders reageert op deze middelen :p Ik heb door de dag niet zoveel last ervan, juist 's avonds bij men laatste maaltijd moet ik echt proppen om het erin te krijgen. Meestal krijgt de hond dan net iets meer als ze gewend is :p

Wel ben ik nu zeker dat het bij mij door de tren komt, misschien in een volgende blast tren vervangen voor iets anders? Of zoals Pluisman zegt eventueel bold erbij om het eetlust te behouden. Op welke doseringen zat je toen, Pluisman?

Verder heb ik vandaag weer benen getraint :) was een heavy training weer met de nodige backpumps :p

Benen
Squat 3x10 60 - 100 - 140kg => Laatste set maar 5 reps, bij 6 had ik wss gefaald en men vaste spotter was er niet, ik vertrouw toch niet zo echt op andere mensen om me goed te spotten bij dit gewicht :p
Standing leg curl 3x10 20 - 30 - 35kg
Leg extension 3x10 95 - 95 - 95kg => laatste set en rep zolang mogelijk boven houden, stilaan laten zakken en dan weer omhoog brengen

Kuiten
Leg press 3x12 195 - 195 - 195kg

Heb het idee dat mijn krachttoename een plateau heeft bereikt op dit moment, is op zich niet erg daar ik al serieus veel sterker ben geworden als 5 weken geleden :D

Ik ga het deze week nog aankijken en proberen in het weekend iets beter te eten en dan beslis ik volgende week maandag of ik men kCals ga uppen of niet, wil niet op 86kg blijven hangen :p

De enige combi met tren die me eetlust niet onderdrukte was test/tren/bold

verder is het een drama, ontbijt kost moeite, iedere maaltijd daarna moet ik proppen, ik vergeet zo te eten terwijl ik me normaal moet inhouden, pas na me avondmaaltijd gaat het beter dan heb ik wel constant honger. Slik nu wel zo nu en dan maagzuur tabletjes dit scheelt wel wat

Sorry Coby maar ga hier even op inhaken :p

@Pluisman : wat vond je van die combinatie? En welke doseringen, lengte kuur, enz...

Probeer eens 25 mcg T3 toe te voegen? Zal je gains nauwelijks in de weg staan maar zorgt wel voor honger ( bij mij iig, en volgens mij bij de meeste wel ). Volgens mij was er ook iets met Tren en effect op de schildklier waardoor aangeraden wordt altijd T3 te pakken maar dat weet ik zo niet precies meer en kan 't zo gauw ook niet vinden.

@Ikke20: Haha geen probleem kerel :D Ik vind het zelf ook wel interessant :p
@MikieB: Awel daar was ik gisteren ook nog aan aan het denken, heb T3 toch nog liggen en ik herinner mij ook dat, ik geloof, Big Cat eens heeft gezegd dat tren een negatief effect op je schildklier heeft

Van morgen was het gewicht nog altijd 86kg, dit weekend eens kijken hoe ik men voedingsschema optimaal kan aanpassen.

Aangezien ik al op 300+ eiwitten zit en rond de 400 carbs moet ik dan gewoon wat meer vet eten per dag? Of beter nog meer carbs toevoegen? Meer carbs en meer eiwitten?

Vind het wel gek want ik zit toch nog 600 kCals boven onderhoud volgens dat excel schema. Wel ben ik al heel de week redelijk ziek/verkouden, zou dit er iets te maken kunnen hebben? Ik train en eet wel gewoon gelijk normaal :o

Van morgen was het gewicht nog altijd 86kg, dit weekend eens kijken hoe ik men voedingsschema optimaal kan aanpassen.

Aangezien ik al op 300+ eiwitten zit en rond de 400 carbs moet ik dan gewoon wat meer vet eten per dag? Of beter nog meer carbs toevoegen? Meer carbs en meer eiwitten?

Vind het wel gek want ik zit toch nog 600 kCals boven onderhoud volgens dat excel schema. Wel ben ik al heel de week redelijk ziek/verkouden, zou dit er iets te maken kunnen hebben? Ik train en eet wel gewoon gelijk normaal :o

Eiwitten zijn hoog zat, lekker carbs toevoegen. Boven onderhoud is allemaal leuk als richtlijn maar bij mij klopt t ook van geen kanten. Ik zou op 4500 kcal ofzo nog moeten kunnen gainen ( zittend werk en buiten sporten om doe ik niet al te veel :P ) maar moet toch echt richting de 5500 gaan om te groeien.

Je zou nog wat meer carbs kunnen eten maar met cashew noten bijv je vetten en kcals flink omhoog kunnen doen.

nog lekker ook!

Met al die gear in je lichaam verbrand je ook meer kcal's ;)

Ok thanks voor de tips allemaal :) Goed dat ik men eiwitten niet nog hoger hoef te zetten haha :D Ik zal dan nog wat carbs en eventueel een handvol cashew noten toevoegen :) Dan gaan we maar richting de 4000 kCals he :p

Terug
Naar boven