Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ouwe log ook gelezen.
en eerlijk is eerlijk goed voor uit gegaan man!
Ook mooi dat je fotos blijft plaatsen in je log!
Maakt een log toch compleet!
Blijf zo doorgaan
ikke20 zei:
Ben zelf zeer tevreden over het resultaat tot nu toe 
Bedankt mannen! Ik zal ook verder foto's blijven posten en loggenBen zelf zeer tevreden over het resultaat tot nu toe
![]()

ook jammer dat er niks tussen in zit kwa halters bij ons :\
die laatste maaltijd ben ik echt altijd aan't duwen en ik zou al na 3 happen kunnen stoppen. Heb die eetlust onderdrukking ook altijd met tren, door de dag gaat het nog redelijk maar een keer 's avonds heb ik precies een afkeer van eten
en dat op 1000 kCals minder als jou 
Ik heb door de dag niet zoveel last ervan, juist 's avonds bij men laatste maaltijd moet ik echt proppen om het erin te krijgen. Meestal krijgt de hond dan net iets meer als ze gewend is 
was een heavy training weer met de nodige backpumps 

De enige combi met tren die me eetlust niet onderdrukte was test/tren/bold
verder is het een drama, ontbijt kost moeite, iedere maaltijd daarna moet ik proppen, ik vergeet zo te eten terwijl ik me normaal moet inhouden, pas na me avondmaaltijd gaat het beter dan heb ik wel constant honger. Slik nu wel zo nu en dan maagzuur tabletjes dit scheelt wel wat

Ik vind het zelf ook wel interessant 

Van morgen was het gewicht nog altijd 86kg, dit weekend eens kijken hoe ik men voedingsschema optimaal kan aanpassen.
Aangezien ik al op 300+ eiwitten zit en rond de 400 carbs moet ik dan gewoon wat meer vet eten per dag? Of beter nog meer carbs toevoegen? Meer carbs en meer eiwitten?
Vind het wel gek want ik zit toch nog 600 kCals boven onderhoud volgens dat excel schema. Wel ben ik al heel de week redelijk ziek/verkouden, zou dit er iets te maken kunnen hebben? Ik train en eet wel gewoon gelijk normaal![]()
) maar moet toch echt richting de 5500 gaan om te groeien.Van morgen was het gewicht nog altijd 86kg, dit weekend eens kijken hoe ik men voedingsschema optimaal kan aanpassen.
Aangezien ik al op 300+ eiwitten zit en rond de 400 carbs moet ik dan gewoon wat meer vet eten per dag? Of beter nog meer carbs toevoegen? Meer carbs en meer eiwitten?
Vind het wel gek want ik zit toch nog 600 kCals boven onderhoud volgens dat excel schema. Wel ben ik al heel de week redelijk ziek/verkouden, zou dit er iets te maken kunnen hebben? Ik train en eet wel gewoon gelijk normaal![]()