Fitness Seller

Aankondiging Testen whey-samples van Bodyenfitshop & XXL nutrition.

Peiling Peiling Onderzoeksmethode

• Totaal stemmers
    107
Beter houden we de uitslag wel geheim zodat de dbbvrekjes die er niks aan uit willen geven de uitslag niet weten.
:roflol:

Valt me wel op, in dat ene 'wat verdien je topic' is iedereen multimiljonair, en hier zit iedereen te nken over een tientje.

• Topic Starter Topic Starter
Beter houden we de uitslag wel geheim zodat de dbbvrekjes die er niks aan uit willen geven de uitslag niet weten.

Denk ook dat ik dat ga doen, srs.

We hebben nu 20 donaties op een ledenaantal van 132.000+.
Begrijp best dat niet iedereen 50 eu wilt doneren, maar 5 euro is wel schappelijk lijkt me en je krijgt er ook iets voor terug waar je wat aan hebt.

Net goed vrekjes!

En nu niet op mij gaan haten omdat ik met het idee kwam.

In voor 5eu.

Denk ook dat ik dat ga doen, srs.

We hebben nu 20 donaties op een ledenaantal van 132.000+.
Begrijp best dat niet iedereen 50 eu wilt doneren, maar 5 euro is wel schappelijk lijkt me en je krijgt er ook iets voor terug waar je wat aan hebt.

disagree, xxl gaat sowieso niet onderdoen in kwaliteit voor b&f en ik bestel al bij hen. Enige manier dat ik dus iets kan hebben aan die informatie zou zijn als beide bv blijken 20% onder het geadverteerde aantal eiwitten per 100gr te zitten.
En zelfs in dat geval ben ik niets met die informatie, tis niet alsof ik plots geen whey meer ga kopen:roflol:

disagree, xxl gaat sowieso niet onderdoen in kwaliteit voor b&f en ik bestel al bij hen. Enige manier dat ik dus iets kan hebben aan die informatie zou zijn als beide bv blijken 20% onder het geadverteerde aantal eiwitten per 100gr te zitten.
En zelfs in dat geval ben ik niets met die informatie, tis niet alsof ik plots geen whey meer ga kopen:roflol:

En waarom is XXL beter? Omdat ray het zegt?

• Topic Starter Topic Starter

Ben het niet eens met wat je zegt, maar een discussie beginnen zou dit topic niet ten goede komen.

Je hoeft niet te doneren uiteraard, maar reken er in dat geval niet op dat je de resultaten ontvangt. Tenzij een mede DBB'er zo vriendelijk is om het uiteindelijk toch te delen.

Ben het niet eens met wat je zegt, maar een discussie beginnen zou dit topic niet ten goede komen.

Je hoeft niet te doneren uiteraard, maar reken er in dat geval niet op dat je de resultaten ontvangt. Tenzij een mede DBB'er zo vriendelijk is om het uiteindelijk toch te delen.

ik heb vrienden in hoge plaatsen, ik heb die resultaten in een vingerknip. Misschien dat ik 5 euro doneer als je me 5x karma geeft.

Haha hoe flauw is dat. Volgens mij heeft de body en fit illuminati je al omgekocht

In voor €5

Ben het volledig eens met het feit dat de resultaten alleen worden bekendgemaakt aan de mensen die een bijdrage hebben geleverd.

Ben erg benieuwd naar de uitslagen. En nogmaals; mocht het nodig zijn dan ben ik bereid mijn bijdrage te verhogen.

Terug
Naar boven