Bipolar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
probleem is dat de fabrikanten je gewoon dik bij de neus kunnen nemen. het maakt niet uit of t om soy of concentraat of isolaat gaat. het gaat erom dat we testen wat er in een verpakking bij iemand thuis ligt. niet een verpakking dat net gevuld is. of eentje dat nog bij de supplier zelf is. Nee 1 dat bij mij of bnij jou staat. als daar gewoon niet in zit wat er in hoort dan nemen ze je bij de neus. zo kan je je achter alles verschuilen. tuurlijk zit er een beetje verschil in een verse verpakking of een week oude verpakking en die verschil nemen we voor lief. waar we naar kijken zijn de statements die gemaakt zijn juist? krijg ik isolaat of betaal ik voor een pot met concentraat voor de prijs van isolaat (als we isolaat toch gaan testen. en het is overigens wel te proeven of je isolaat of concentraat hebt maar zelfs daar kan alles aan gedaan worden). Het is een interessante test en het zal misschien niet alles uitsluiten maar zal wel merkwaardig zijn als je ineens 20% taurine in je product zit. vandaart een uitgebreid onderzoek om een discussie over te beginnen en wie weet vervolg onderzoek te doen of iig uitsluiting te krijgen van de board sponsoren.

) 

Hoe kom je daar bij?