Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Godver, gaan we eerst nog in een nieuw topic losgeld mogen verzamelen.
de kans is toch reëel dat de whey van een van deze maar half zoveel eiwitten bevat dan geclaimd?
half vind ik wel erg veel verschil mocht dit zo zijn.
Amerika is niet echt vergelijkbaar imo. vage wetgeving en weinig controles aangezien dit volgens mij niet als voeding wordt gezien daar (not sure tho). Hier moet bijv. B&F zelf al zon controle en verklaring beschikbaar stellen etc. In Amerika kan je gewoon veel meer flikken als bedrijf zijnde. Zeg niet dat het onmogelijk is, gewoon een stuk onwaarschijnlijkerhoe meer ik lees over dat onderzoek in amerika, hoe reëler dit oogt...
Amerika is niet echt vergelijkbaar imo. vage wetgeving en weinig controles aangezien dit volgens mij niet als voeding wordt gezien daar (not sure tho). Hier moet bijv. B&F zelf al zon controle en verklaring beschikbaar stellen etc. In Amerika kan je gewoon veel meer flikken als bedrijf zijnde. Zeg niet dat het onmogelijk is, gewoon een stuk onwaarschijnlijker
kan jij lezen?
daar kan je prohormonen in de winkel krijgen en hier wordt alles wat mogelijk niet 100% bewezen veilig is al meteen gebanned(denk aan nootropics en eca). zegt genoeg denk ik zohier topic van bodybuilding.com
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145586421
zie je reacties van mensen die al jaren whey kopen die maar 50% van het geclaimde aantal eiwitten bevat...
ik weet niet hoe de wetgeving en controles hier juist zitten eigenlijk.
maar neem nu whey perfection 35euro/2270gr en delicious voor 45euro/2500gr. dat verschil moet hem toch ergens in zitten. en als je dan zo'n artikels leest als hierboven, krijg je toch terecht 'schrik' om opgelicht te worden.
ik wil bij deze niets insinueren en zeker geen negatieve reclame maken, maar gewoon alles met een kritisch oog bekijken
hier topic van bodybuilding.com
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145586421
zie je reacties van mensen die al jaren whey kopen die maar 50% van het geclaimde aantal eiwitten bevat...
ik weet niet hoe de wetgeving en controles hier juist zitten eigenlijk.
maar neem nu whey perfection 35euro/2270gr en delicious voor 45euro/2500gr. dat verschil moet hem toch ergens in zitten. en als je dan zo'n artikels leest als hierboven, krijg je toch terecht 'schrik' om opgelicht te worden.
ik wil bij deze niets insinueren en zeker geen negatieve reclame maken, maar gewoon alles met een kritisch oog bekijken