MuscleMeat

Aankondiging Testen whey-samples van Bodyenfitshop & XXL nutrition.

Peiling Peiling Onderzoeksmethode

• Totaal stemmers
    107
excuses aanbieden en dan wil ik het voor deze keer door de vingers zien jongen.

IkzeitOCH****INGSORRYINANDEREWOORDEN

oh ok thanks man.

lC3Nrgu.jpg

was een publieksstunt van de boardsponsoren. meer aandacht voor XXL en B&F... daarna TS afbetaald.... is ze gelukt. heb weer potje whey iso besteld bij B&F

de kans is toch reëel dat de whey van een van deze maar half zoveel eiwitten bevat dan geclaimd?

ja dat is ook zo bij bb.com hebben ze ook inmiddels een hele andere visie over whey protein bijvoorbeeld.

hoe meer ik lees over dat onderzoek in amerika, hoe reëler dit oogt...
Amerika is niet echt vergelijkbaar imo. vage wetgeving en weinig controles aangezien dit volgens mij niet als voeding wordt gezien daar (not sure tho). Hier moet bijv. B&F zelf al zon controle en verklaring beschikbaar stellen etc. In Amerika kan je gewoon veel meer flikken als bedrijf zijnde. Zeg niet dat het onmogelijk is, gewoon een stuk onwaarschijnlijker

Amerika is niet echt vergelijkbaar imo. vage wetgeving en weinig controles aangezien dit volgens mij niet als voeding wordt gezien daar (not sure tho). Hier moet bijv. B&F zelf al zon controle en verklaring beschikbaar stellen etc. In Amerika kan je gewoon veel meer flikken als bedrijf zijnde. Zeg niet dat het onmogelijk is, gewoon een stuk onwaarschijnlijker

hou jezelf maar niet voor de gek lol.

hier topic van bodybuilding.com
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145586421

zie je reacties van mensen die al jaren whey kopen die maar 50% van het geclaimde aantal eiwitten bevat...

ik weet niet hoe de wetgeving en controles hier juist zitten eigenlijk.

maar neem nu whey perfection 35euro/2270gr en delicious voor 45euro/2500gr. dat verschil moet hem toch ergens in zitten. en als je dan zo'n artikels leest als hierboven, krijg je toch terecht 'schrik' om opgelicht te worden.

ik wil bij deze niets insinueren en zeker geen negatieve reclame maken, maar gewoon alles met een kritisch oog bekijken

hou jezelf maar niet voor de gek lol.

Inderdaad zeg. Ik snap werkelijk niet waar de perceptie vandaan komt dat er in de V.S. vrijwel geen regelgeving zou zijn. Op een aantal gebieden is de regelgeving juist strenger dan hier en de FDA maakt de laatste jaren ook gigantische stappen in de handhaving daarvan.

Ik vermoed dat die perceptie te maken heeft met het grote aantal schandalen dat in de afgelopen periode naar buiten is gekomen, maar het zou een drogredenering zijn om daaruit te concluderen dat er hier minder aan de hand zou zijn. Ten eerste is de supplementenindustrie in de V.S. vele malen groter en het is nu toch wel bewezen dat de VWA hier geen drol meer voorstelt. Gebrek aan bewijs van schandalen in Nederland =/= bewijs van gebrek van schandalen in Nederland.

zie je reacties van mensen die al jaren whey kopen die maar 50% van het geclaimde aantal eiwitten bevat...

maar neem nu whey perfection 35euro/2270gr en delicious voor 45euro/2500gr. dat verschil moet hem toch ergens in zitten. en als je dan zo'n artikels leest als hierboven, krijg je toch terecht 'schrik' om opgelicht te worden.

ik wil bij deze niets insinueren en zeker geen negatieve reclame maken, maar gewoon alles met een kritisch oog bekijken
daar kan je prohormonen in de winkel krijgen en hier wordt alles wat mogelijk niet 100% bewezen veilig is al meteen gebanned(denk aan nootropics en eca). zegt genoeg denk ik zo

dat is precies hoe ik denk ja.

Triest eigenlijk, dat je moet onderzoeken hoeeveel % eiwit erin zit. Als het zo veel uit zou maken zouden mensen het verschil wel zelf merken

Terug
Naar boven