AndroidHealthClinic

Aankondiging Testen whey-samples van Bodyenfitshop & XXL nutrition.

Peiling Peiling Onderzoeksmethode

• Totaal stemmers
    107
supplement companies hate him.

Hij neemt dit weekend sample
Mee naar lab en gaat testen hoeveel gram whey erin zit daadwerkelijk per 100 gram..

Nice!

Sail!!!!! blame it on ma ADD babYYYYYYYY. hij is met t geld vandoor gevaren XD Jordi ik ben IN MAAAAAAAAAAR we willen wel resultaat hoor :D hahah

Uiteraard, reden waarom ik het onderzoek wil voortzetten is omdat ik er zelf heel nieuwsgierig naar ben na het zien van de testresultaten van Reddit. Enige reden waarom ik het onderzoek zou staken is het gebrek aan een geschikt lab/voldoende donateurs.

zou gewoon een mail sturen naatr de huidige donateurs en vragen of ze nog in zijn. ben iig in met zelfde bedrag mocht t zover komen

zou gewoon een mail sturen naatr de huidige donateurs en vragen of ze nog in zijn. ben iig in met zelfde bedrag mocht t zover komen

Zal ik tegen die tijd ook doen. Eerst even afwachten, misschien heeft TS ons niet in de steek gelaten en komt ie nog terug:D

Opzet van het onderzoek zal precies hetzelfde zijn. Bijvoorbeeld het gebruiken van whey die rechtstreeks uit de pot komt en niet een sample. Het moet zo accuraat mogelijk zijn.

Mocht er op 22 mei nog steeds geen reactie zijn dan zal ik een nieuw topic openen en het onderzoek voortzetten voor de geintresseerden.

:thumb:

Er was nog geen geld overgemaakt

Ik ga een sample van body en fitshop meegeven aan een vriend die zal het zelf meenemen naar het lab en testen. Hou jullie op de hoogte.

Goed bezig

Mocht er op 22 mei nog steeds geen reactie zijn dan zal ik een nieuw topic openen en het onderzoek voortzetten voor de geintresseerden.
Who the **** ben jij en waarom zouden we je vertrouwen?

Jew-cartoon.jpg

Who the **** ben jij en waarom zouden we je vertrouwen?

Je hoeft niet mee te doen en je hoeft me niet te vertrouwen. Ik bied alleen maar de mogelijkheid voor de geintresseerden om het onderzoek alsnog voort te zetten. Vind het namelijk doodzonde dat TS niet meer reageert, aangezien ik zeer benieuwd was naar de uitslag.

hij is Jordi93! en waarom ook niet!

anders wil ik het onderzoek wel voortzetten, wel ff vooraf betalen he jongens

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

want jullie op dbb hebben nooit geen geld

Net uit betrouwbare bron vernomen dat Unknown door unknown mensen om het leven is gebracht.
Enige aanwijzing is dat ze ecto waren en in een 'Feed the Beast' t-shirt liepen.

Ngmaals vriend van me uit het lab zal het testen aankomend weekend

HAHA heerlijk die loze aanvallen..
GO!

XD ovosnovo RAGEEE hahah soms heb je dat iemand even de lul is en dat is Rob P :P

Ngmaals vriend van me uit het lab zal het testen aankomend weekend

Waardeer het maar zou toch liever een test hebben van zowel B&F als XXLNutrition. Daarnaast een whey sample direct uit de pot/emmer ipv een losse sample. En hoe test je vriend dit? D.m.v. welke testmethode?

Terug
Naar boven