Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sail!!!!! blame it on ma ADD babYYYYYYYY. hij is met t geld vandoor gevaren XD Jordi ik ben IN MAAAAAAAAAAR we willen wel resultaat hoorhahah
zou gewoon een mail sturen naatr de huidige donateurs en vragen of ze nog in zijn. ben iig in met zelfde bedrag mocht t zover komen

Mocht er op 22 mei nog steeds geen reactie zijn dan zal ik een nieuw topic openen en het onderzoek voortzetten voor de geintresseerden.
Ik ga een sample van body en fitshop meegeven aan een vriend die zal het zelf meenemen naar het lab en testen. Hou jullie op de hoogte.
inb4 TS heeft een bezoekje gehad van de B&F knokploegwat een knuppeltje die unknowndbb, maakt een saillant topic laatie niets meer van zich horen![]()
Who the **** ben jij en waarom zouden we je vertrouwen?Mocht er op 22 mei nog steeds geen reactie zijn dan zal ik een nieuw topic openen en het onderzoek voortzetten voor de geintresseerden.
Who the **** ben jij en waarom zouden we je vertrouwen?
Net uit betrouwbare bron vernomen dat Unknown door unknown mensen om het leven is gebracht.
Enige aanwijzing is dat ze ecto waren en in een 'Feed the Beast' t-shirt liepen.

Ngmaals vriend van me uit het lab zal het testen aankomend weekend
Ngmaals vriend van me uit het lab zal het testen aankomend weekend