AndroidHealthClinic

Aankondiging Testen whey-samples van Bodyenfitshop & XXL nutrition.

Peiling Peiling Onderzoeksmethode

• Totaal stemmers
    107
ben even aan het zoeken met betrekking tot 'nutnummers' die worden opgelegd door de FAVV (federaal agentschap voor de veiligheid van de voedselketen, is wel iets van belgie) nadat producten getest zijn door hun. enkele producten zoals whey delicious hebben deze (Whey Delicious NUT_AS 1986/2 t/m NUT_AS 1986_15).

ik ga er vanuit dat vanaf iets zo'n nutnummer heeft, we geen 50% van de geclaimde waarde gevallen meer tegen komen

ben verder nog aan het zoeken of ik er vind

EDIT: dat van die nutnummers is niet van toepassing om B&F spijtig genoeg omdat dit iets van belgie alleen is. de producten van xxl worden in brussel gelegitimatiseerd (denk ik ergens gelezen te hebben) waardoor zij dit dus wel hebben.

Triest eigenlijk, dat je moet onderzoeken hoeeveel % eiwit erin zit. Als het zo veel uit zou maken zouden mensen het verschil wel zelf merken

net of jij het verschil merkt tussen 20gram protein meer of minder op een dag...

Laatst bewerkt:
hier topic van bodybuilding.com
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145586421

zie je reacties van mensen die al jaren whey kopen die maar 50% van het geclaimde aantal eiwitten bevat...

ik weet niet hoe de wetgeving en controles hier juist zitten eigenlijk.

maar neem nu whey perfection 35euro/2270gr en delicious voor 45euro/2500gr. dat verschil moet hem toch ergens in zitten. en als je dan zo'n artikels leest als hierboven, krijg je toch terecht 'schrik' om opgelicht te worden.

ik wil bij deze niets insinueren en zeker geen negatieve reclame maken, maar gewoon alles met een kritisch oog bekijken

Sommige waren heel laag in % Je zal nog beter gainen op een zak chips en een paar halve liters

ja nu weet ik dus waarom ik niet meer gain

Wie opent er een topic, FREE UnknownDBB hij is gewheynapped.

oh ok thanks man.

lC3Nrgu.jpg

wie is die brede jongen

daar kan je prohormonen in de winkel krijgen en hier wordt alles wat mogelijk niet 100% bewezen veilig is al meteen gebanned(denk aan nootropics en eca). zegt genoeg denk ik zo

nootropica zijn niet verboden omdat het niet bewezen is, maar omdat het wel bewezen is en het onder geneesmiddelen valt -> enkel op recept te krijgen.

Update?

Heeft B&F reeds gereageerd?

iwantresultszzzz

is wel erg opmerkelijk nu... datti zolang niet online is geweest terwijl hij toch ergens moet weten dat hij een redelijke topic heeft opgezet....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het begint nu wel erg vreemd te worden..........

Hij heeft bitcoins ervan gekocht zei hij tegen me.

Mocht er op 22 mei nog steeds geen reactie zijn dan zal ik een nieuw topic openen en het onderzoek voortzetten voor de geintresseerden.

wat een knuppeltje die unknowndbb, maakt een saillant topic laatie niets meer van zich horen :roflol:

Daarom ook gewoon kip eten 8)

Sail!!!!! blame it on ma ADD babYYYYYYYY. hij is met t geld vandoor gevaren XD Jordi ik ben IN MAAAAAAAAAAR we willen wel resultaat hoor :D hahah

Haha, daar gaat jullie geld

Iemand is een beetje manisch.

donateurs hate him

Jullie weten toch dat hij iig van mij en ik denk ook van de rest niets heeft ontvangen? dus niet haten nog XD

Ik ga een sample van body en fitshop meegeven aan een vriend die zal het zelf meenemen naar het lab en testen. Hou jullie op de hoogte.

Terug
Naar boven