fitness beginer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 266
- Lengte
- 1m87
ben even aan het zoeken met betrekking tot 'nutnummers' die worden opgelegd door de FAVV (federaal agentschap voor de veiligheid van de voedselketen, is wel iets van belgie) nadat producten getest zijn door hun. enkele producten zoals whey delicious hebben deze (Whey Delicious NUT_AS 1986/2 t/m NUT_AS 1986_15).
ik ga er vanuit dat vanaf iets zo'n nutnummer heeft, we geen 50% van de geclaimde waarde gevallen meer tegen komen
ben verder nog aan het zoeken of ik er vind
EDIT: dat van die nutnummers is niet van toepassing om B&F spijtig genoeg omdat dit iets van belgie alleen is. de producten van xxl worden in brussel gelegitimatiseerd (denk ik ergens gelezen te hebben) waardoor zij dit dus wel hebben.
net of jij het verschil merkt tussen 20gram protein meer of minder op een dag...
ik ga er vanuit dat vanaf iets zo'n nutnummer heeft, we geen 50% van de geclaimde waarde gevallen meer tegen komen
ben verder nog aan het zoeken of ik er vind
EDIT: dat van die nutnummers is niet van toepassing om B&F spijtig genoeg omdat dit iets van belgie alleen is. de producten van xxl worden in brussel gelegitimatiseerd (denk ik ergens gelezen te hebben) waardoor zij dit dus wel hebben.
Triest eigenlijk, dat je moet onderzoeken hoeeveel % eiwit erin zit. Als het zo veel uit zou maken zouden mensen het verschil wel zelf merken
net of jij het verschil merkt tussen 20gram protein meer of minder op een dag...
Laatst bewerkt:

hahah