XXL Nutrition

Aankondiging Testen whey-samples van Bodyenfitshop & XXL nutrition.

Peiling Peiling Onderzoeksmethode

• Totaal stemmers
    107
  • Topic Starter Topic Starter
Kan je niet vragen of de webshops je sponsoren? Als je toch nog gesloten samples van hen hebt.

Als de uitslag goed is zal dat ook wel goed zijn voor de verkoop.

Kan ik eventueel vragen, maar acht de kans gering dat ze willen bijdragen.

Indien het voor Bodylab gaat, vermeld dan aub Bodylab achter je bedrag;)

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Heb inderdaad de afgelopen jaren enkele topics zien verdwijnen of members die zeggen "heb de uitslag gezien, maar ik hou het voor me" :rolleyes:

Wil overigens niet per definitie zeggen dat ik het niet vertrouw.
Meeste leden zijn gewoon paupers met grootspraak :)

Snap ik uiteraard, maar ik ben zeker van plan de samples op te sturen.
Daarnaast zullen donaties pas overgemaakt kunnen worden indien alles rond is, dus je hebt niks te verliezen toch tot nu toe:)

Kan je niet vragen of de webshops je sponsoren? Als je toch nog gesloten samples van hen hebt.

Als de uitslag goed is zal dat ook wel goed zijn voor de verkoop.

Zie:

Het is natuurlijk veel handiger om dit te doen zonder het desbetreffende bedrijf op de hoogte te stellen. Zo krijgen ze de kans om wel een top batch naar je toe te sturen ipv de rommel die je krijgt in bijvoorbeeld de euroknaller pot van Body & Fitshop.

Misschien een idee om meerdere samples te nemen en te mixen oid?

Als een van de mods dit topic verwijderd, dan is het echt obviouse. Ze geven niet eens een goed beargumenteerd reden.

Als een van de mods dit topic verwijderd, dan is het echt obviouse. Ze geven niet eens een goed beargumenteerd reden.

Indien dit topic verwijderd zal worden, zal dit topic verschijnen op een ander forum. Link zal vervolgens verzonden worden middels pm. Dus jullie zullen sowieso op de hoogte gehouden blijven worden.

Als advies zou ik dit topic "cachen".

Kjeldahl methode is geldverspilling, kun je zelf ook (het is leuk als vooronderzoek en voor jezelf), en kun je relatief makkelijk omzeilen als supp bedrijf.

Kjeldahl methode is geldverspilling, kun je zelf ook (het is leuk als vooronderzoek en voor jezelf), en kun je relatief makkelijk omzeilen als supp bedrijf.

Tx voor de tip, gezien de stemmen zal het sowieso al de gedetailleerde analyse worden.

Hier onder komt dan het advies met volgens jou de betere methode, dat weet je he GetXXL?

Tx voor de tip, gezien de stemmen zal het sowieso al de gedetailleerde analyse worden.

Proximate Package doen ze hetzelfde hoor, maar meten ze ook carbs ed., maar daarbij komt een omzeiling van de kjeldahl methode niet aan het licht. Mail ze of ze ook specifiek alfa-LA, beta-LG, BSA en IGG fracties kunnen bepalen. Dan ben ik in.

Proximate Package doen ze hetzelfde hoor, maar meten ze ook carbs ed., maar daarbij komt een omzeiling van de kjeldahl methode niet aan het licht. Mail ze of ze eens of ze ook specifiek alfa-LA, beta-LG, BSA en IGG fracties kunnen bepalen. Dan ben ik in.

Oke tanx. zal ik doen.

in voor 10

Mooi initiatief

Terug
Naar boven