AndroidHealthClinic

Aankondiging Testen whey-samples van Bodyenfitshop & XXL nutrition.

Peiling Peiling Onderzoeksmethode

• Totaal stemmers
    107
In

Kan je ook contant betalen? :roflol:

In voor 10 euro. Ik eet dan wel een maandje soep en brood.

IN voor de lulz

In voor €5,-

Goed bezig hier, ben echt benieuwd!

in voor tientje, en heb nog een xxl whey delicious strawberry en een whey delicious vanilla sample liggen.
dus laat me weten als je die nodig hebt

• Topic Starter Topic Starter
in voor tientje, en heb nog een xxl whey delicious strawberry en een whey delicious vanilla sample liggen.

Ja graag man. Zou top zijn.

Weet alleen niet of de XXL-mensen een voorkeur hebben voor Whey delicious of liever Perfect whey protein getest zien worden?

.

als ik met het wedden op sport niet teveel verlies meer maak sponser ik ook wat, momenteel weer wat verlies gemaakt :s

EDIT: nvm, ik dacht dat je het thuis zelf ging doen, LOL

Laatst bewerkt:

Bedoel je gewoon een sample pack? Zoja is het dan geen beter idee om het gewoon uit een normale pot te halen. Dat is uiteindelijk hetgeen wat je koopt, voor het geval de samenstelling niet helemaal hetzelfde is.

Bedoel je gewoon een sample pack? Zoja is het dan geen beter idee om het gewoon uit een normale pot te halen. Dat is uiteindelijk hetgeen wat je koopt, voor het geval de samenstelling niet helemaal hetzelfde is.

als je het uit een gewone pot haalt en in een zakje steekt kan je achteraf zeggen dat het staal niet 100% puur was.

als je een ongeopend sachet neemt heb je sowieso het meest accurate staal.

het is ook wel handig om te weten hoe accuraat hun metingen zijn, dus wat hun foutenmarge is?

als je het uit een gewone pot haalt en in een zakje steekt kan je achteraf zeggen dat het staal niet 100% puur was.

het is ook wel handig om te weten hoe accuraat hun metingen zijn, dus wat hun foutenmarge is?

Degene die dit iniatief neemt (op) is toch degene die er eerlijke results mee wilt halen, lijkt me dan sterk dat die er zelf mee gaat liggen prutsen?

Ja maar wie zegt dat die sachet hetzelfde bevat als het normale product uit de groot verpakking, vind de textuur uit een sachet anders als die uit de pot (iig bij b&f) xxl geen ervaring mee.

Zet me er maar voor 5 bij trouwens.

klopt, eigenlijk zou je de test uit moeten voeren met x verschillende samples uit n verschillende batches maar dat wordt te duur vermoed ik :P zo heb je in elk geval een sample waar iig niet door een klant mee gerommeld is

ik las ergens op het forum van de week dat samples vaak iets anders van samenstelling zijn vanwege vocht dat sneller in/uit het poeder trekt

Ik heb geen idee of het invloed heeft op de samenstelling, maar ik vind dat de structuur van B&F whey uit een sample veel fijner is dan uit een pot. Geen idee waar dit mee te maken heeft tho.

je hebt te maken met organische stoffen. een juist geopende pot whey, of een pot die al een maand open is gaat afwijken van samenstelling. licht, zuurstof, vochtigheid beinvloedt dat allemaal
een ongeopend sachet lijkt me het meest zuiver en betrouwbaar.

zou me verbazen dat ze in de potten en sachets verschillende producten doen, komt allemaal van dezelfde grote batch lijkt mij.

correct me if i'm wrong btw

IN voor €5

Ben wel benieuwd.

Ik heb geen idee of het invloed heeft op de samenstelling, maar ik vind dat de structuur van B&F whey uit een sample veel fijner is dan uit een pot. Geen idee waar dit mee te maken heeft tho.

Klopt is mij ook al meerdere malen opgevallen, sample lijkt wel stof, uit een pot niet.

Zou best kunnen dat samples iets lekkerder zijn en beter oplossen. Iig ik heb nog een dichte 4 kg zak perfect whey protein staan en wil wel opsturen naar TS

Terug
Naar boven