Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In voor 10 euro. Ik eet dan wel een maandje soep en brood.
in voor tientje, en heb nog een xxl whey delicious strawberry en een whey delicious vanilla sample liggen.
dus laat me weten als je die nodig hebt
Ja graag man. Zou top zijn.
Weet alleen niet of de XXL-mensen een voorkeur hebben voor Whey delicious of liever Perfect whey protein getest zien worden?
+1
in voor tientje, en heb nog een xxl whey delicious strawberry en een whey delicious vanilla sample liggen.
dus laat me weten als je die nodig hebt
Bedoel je gewoon een sample pack? Zoja is het dan geen beter idee om het gewoon uit een normale pot te halen. Dat is uiteindelijk hetgeen wat je koopt, voor het geval de samenstelling niet helemaal hetzelfde is.
als je het uit een gewone pot haalt en in een zakje steekt kan je achteraf zeggen dat het staal niet 100% puur was.
als je een ongeopend sachet neemt heb je sowieso het meest accurate staal.
het is ook wel handig om te weten hoe accuraat hun metingen zijn, dus wat hun foutenmarge is?
Bedoel je gewoon een sample pack? Zoja is het dan geen beter idee om het gewoon uit een normale pot te halen. Dat is uiteindelijk hetgeen wat je koopt, voor het geval de samenstelling niet helemaal hetzelfde is.
zo heb je in elk geval een sample waar iig niet door een klant mee gerommeld isals je het uit een gewone pot haalt en in een zakje steekt kan je achteraf zeggen dat het staal niet 100% puur was.
als je een ongeopend sachet neemt heb je sowieso het meest accurate staal.
het is ook wel handig om te weten hoe accuraat hun metingen zijn, dus wat hun foutenmarge is?
Ik heb geen idee of het invloed heeft op de samenstelling, maar ik vind dat de structuur van B&F whey uit een sample veel fijner is dan uit een pot. Geen idee waar dit mee te maken heeft tho.
Klopt is mij ook al meerdere malen opgevallen, sample lijkt wel stof, uit een pot niet.