AndroidHealthClinic

Aankondiging Testen whey-samples van Bodyenfitshop & XXL nutrition.

Peiling Peiling Onderzoeksmethode

• Totaal stemmers
    107
Waardeer het maar zou toch liever een test hebben van zowel B&F als XXLNutrition. Daarnaast een whey sample direct uit de pot/emmer ipv een losse sample. En hoe test je vriend dit? D.m.v. welke testmethode?

Je moet je muil houwe tegen mijn vriend rob p. Die jongen zet potverdomme alles op alles om toch nog iets te laten testen en dan begin jij te emmeren dat het uit een emmer moet komen en dat je die xxl meuk ook getest wil hebben. Heb je jezelf wel eens afgevraagd wat jij voor dit forum hebt betekend met je rotte bek en je rare opmerkingen waar niemand op zit te wachten?

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Wtf dikke papz*k krijg de t*fus ben altijd aardig voor je geweest. Ga hamburgers eten :mad:

Goed idee, ik vind hamburgers enorm lekker (en ik kan het hebben, hoe is het bij jou met de lijn?)

• Like
Waarderingen: mat
Je moet je muil houwe tegen mijn vriend rob p. Die jongen zet potverdomme alles op alles om toch nog iets te laten testen en dan begin jij te emmeren dat het uit een emmer moet komen en dat je die xxl meuk ook getest wil hebben. Heb je jezelf wel eens afgevraagd wat jij voor dit forum hebt betekend met je rotte bek en je rare opmerkingen waar niemand op zit te wachten?

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Goed idee, ik vind hamburgers enorm lekker (en ik kan het hebben, hoe is het bij jou met de lijn?)

Nice combo!

Tren ovosnovo? :P

Mijn lijn is gestagneerd. Junk nu elk weekend sowieso weer. Maja vind ook wel best haha

kusje erop?

Eigenlijk best schizofreen wat je nu doet.. als of je tegen dat ding in je hoofd hardop zegt dat je het wel genoeg vindt zo.... als je je ding kwijt wilt mag je wel PM hoor ik wil best je schizofreen buddy zijn (K)

Laatst bewerkt:
kusje erop?

Eigenlijk best schizofreen wat je nu doet.. als of je tegen dat ding in je hoofd hardop zegt dat je het wel genoeg vindt zo.... als je je ding kwijt wilt mag je wel PM hoor ik wil best je schizofreen buddy zijn (K)

Strong username to post ratio

goed bezig Rob P, kijk al uit naar het resultaat.

ik weet niet in hoe verre het nodig is om de sample van xxl te checken, want aangezien whey delicious een nut nummer heeft lijkt mij dat wel betrouwbaar (belgische wetgeving is zeer streng op dat gebied)

kusje erop?

Welk ding in me hoofd?

this topic has just been 'ovosnovoed'

better wear a helmet from now on

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

On topic: zijn er al testen achter de rug en zijn de resultaten al bekend (heb geen zin 1000-onzinnige posts te doorlezen om dit te vinden...)?

Grtz,

Dat dit kan in Nederland.

• Like
Waarderingen: mat
Wilt alles voorgekauwd hebben. HET KAN in NEDERLAAAAAAAANDDD AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH

niet dus...Jezus, wat een gedoe al 21 blz lang en nog niets van gekomen. Zal wel iets NL's zijn, zo veel blaffen, maar nooit bijten. Tssssssss...

Terug
Naar boven