XXL Nutrition

Aankondiging Testen whey-samples van Bodyenfitshop & XXL nutrition.

Peiling Peiling Onderzoeksmethode

• Totaal stemmers
    107
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: Het gaat hier van kwaad naar erger!

morgen test? Leeft jordi nog?

Jordi gaat er een decadick topic van maken, weet t nu al XD

Haha dont worry. Kwam gister ff wat tussen. Heb ondertussen al wel contact gehad met de VWA. @Bipolar, de term "decadick topic" moet je even toelichten?

hahaha :P was grapje.. jorditje :aai: Wat ik er mee bedoel is t wordt maar niet hard... zo van onderwerp iser maar iedereen verdwijnt :P haha

Haha okey, komt goed hoor.:rocknana:

Wij van fitnesstips zijn bezig met een vergelijkbare onderzoeksopzet. Kan iemand mij vertellen wat de laatste update is van dit onderzoek? :) Dan hoeven wij geen dubbel werk te doen..

Zijn er al uitslagen? Anders wil ik ook wel doneren.

Wij van fitnesstips zijn bezig met een vergelijkbare onderzoeksopzet. Kan iemand mij vertellen wat de laatste update is van dit onderzoek? :) Dan hoeven wij geen dubbel werk te doen..

:roflol::roflol:

Laatste update is dat alleen XXL producten heeft met nut nummers (Een NUT-nummer op de verpakking betekent dat het product op samenstelling en werking zijn gecontroleerd door de FAVV.) en dat alleen zij af en toe een labtest naar buiten brengen.

:roflol::roflol:

Laatste update is dat alleen XXL producten heeft met nut nummers (Een NUT-nummer op de verpakking betekent dat het product op samenstelling en werking zijn gecontroleerd door de FAVV.) en dat alleen zij af en toe een labtest naar buiten brengen.

Zijn die nut nummers ook op de site te zien? Of geldt het voor alle huismerk producten :scratch:

Terug
Naar boven