Bipolar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
So baby don't feel no pain
There will be no gain back
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fout. jullie allemaal de moeders moet je mee afsluiten
Ik denk dat je het stuk over unknown weg moet laten. overbodige info.
Wij van fitnesstips zijn bezig met een vergelijkbare onderzoeksopzet. Kan iemand mij vertellen wat de laatste update is van dit onderzoek?Dan hoeven wij geen dubbel werk te doen..

Goed geprobeerd B&F!!!!11!11!!1Wij van fitnesstips zijn bezig met een vergelijkbare onderzoeksopzet. Kan iemand mij vertellen wat de laatste update is van dit onderzoek?Dan hoeven wij geen dubbel werk te doen..
Wij van fitnesstips zijn bezig met een vergelijkbare onderzoeksopzet. Kan iemand mij vertellen wat de laatste update is van dit onderzoek?Dan hoeven wij geen dubbel werk te doen..

Zijn er al uitslagen? Anders wil ik ook wel doneren.

Laatste update is dat alleen XXL producten heeft met nut nummers (Een NUT-nummer op de verpakking betekent dat het product op samenstelling en werking zijn gecontroleerd door de FAVV.) en dat alleen zij af en toe een labtest naar buiten brengen.

Zijn er al uitslagen? Anders wil ik ook wel doneren.