MuscleMeat

Aankondiging Testen whey-samples van Bodyenfitshop & XXL nutrition.

Peiling Peiling Onderzoeksmethode

• Totaal stemmers
    107
Ik wist altijd al dat er wel iets verschil in zat.
Maar die Amerikaanse resultaten laten me wel schrikken. ( vooral diegene waar 1% eiwit inzit )

met 70% of meer echte eiwitten ben ik tevreden..

Ik werk zelf al tijdjé op een lab in de voedingssector.

Uit zelf interesse heb ik op eigen initiatief al enkele sample's + aangekochte producten getest van verschillende aanbieders in Belgen en Nederland. Ik kan enkel maar zeggen dat de resultaten niet echt bevredigend waren.. Kan me goed inbeelden dat als ik de resultaten hier zou plaatsen vele mensen in een slecht dagbeeld zouden komen..

meer details graag, stuur mij anders een private want ik ben zeer benieuwd.

Ik wist altijd al dat er wel iets verschil in zat.
Maar die Amerikaanse resultaten laten me wel schrikken. ( vooral diegene waar 1% eiwit inzit )

met 70% of meer echte eiwitten ben ik tevreden..

Dat is wel zéér extreem.. Hier in Belgenland en ook in Nederland trouwens, zijn de controles best wel streng. Hoe ze het precies doen weet ik niet.. Maar het is wel duidelijk dat er manieren zijn om de aangegeven waarden te beinvloeden.

Nu wees gerust, dit gebeurt niet enkel in de supplementen sector.

Trouwens als je kijkt naar de whey perfection van BenF, zie je dat bij iedere smaak dezelfde waarden worden gegeven terwijl het allemaal over hetzelfde totaalgewicht gaat. Iedereen zou toch moeten weten dat dit niet mogelijk is?

Dat is wel zéér extreem.. Hier in Belgenland en ook in Nederland trouwens, zijn de controles best wel streng. Hoe ze het precies doen weet ik niet.. Maar het is wel duidelijk dat er manieren zijn om de aangegeven waarden te beinvloeden.

Nu wees gerust, dit gebeurt niet enkel in de supplementen sector.

Trouwens als je kijkt naar de whey perfection van BenF, zie je dat bij iedere smaak dezelfde waarden worden gegeven terwijl het allemaal over hetzelfde totaalgewicht gaat. Iedereen zou toch moeten weten dat dit niet mogelijk is?

Post de resultaten van je onderzoek eens.

Ik werk zelf al tijdjé op een lab in de voedingssector.

Uit zelf interesse heb ik op eigen initiatief al enkele sample's + aangekochte producten getest van verschillende aanbieders in Belgen en Nederland. Ik kan enkel maar zeggen dat de resultaten niet echt bevredigend waren.. Kan me goed inbeelden dat als ik de resultaten hier zou plaatsen vele mensen in een slecht dagbeeld zouden komen..
Plaats de resultaten of zwijg

Post eens gvd goede resultaten!

:roflol: De helft is hier aan het trollen en de andere helft is kinderlijk naïef. DBB op z'n best! :lol:

• Like
Waarderingen: mat
Ik heb je zin tot nadenken gegeven.. Kijk dan wat ik zeg over die smaken. Ben je in staat om zelf te denken, of moet ik er eerst een tekening van maken voor je het enigzins begrijpt?

Je kan zo veel theorieën verzinnen of speculeren als je wilt, maar het gaat om de keiharde resultaten. Ik ben klaar met deze shit. Ik wacht de resultaten van mijn onderzoek wel gewoon af.

Ik heb je zin tot nadenken gegeven.. Kijk dan wat ik zeg over die smaken. Ben je in staat om zelf te denken, of moet ik er eerst een tekening van maken voor je het enigzins begrijpt?
Of je leest het topic, want zover waren we al :roflol: Het enige wat ontbreekt zijn de harde bewijzen.

ik heb de resultaten, vraag maar in karma als je ze wilt zien

jullie gaan je kapot schrikken :mad:

Ik verwacht dat ik morgenavond het nieuwe topic zal openen, ik hou jullie op de hoogte.

Terug
Naar boven