Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ik ga keuringsdienst van waarde morgen mailen, misschien dat die het kunnen onderzoeken. Misschien is het een idee dat meer mensen dat doen zodat de kans groter is?
Nou maak een standaard email, post die hier en heel DBB copy paste hem in ze email
Ik werk zelf al tijdjé op een lab in de voedingssector.
Uit zelf interesse heb ik op eigen initiatief al enkele sample's + aangekochte producten getest van verschillende aanbieders in Belgen en Nederland. Ik kan enkel maar zeggen dat de resultaten niet echt bevredigend waren.. Kan me goed inbeelden dat als ik de resultaten hier zou plaatsen vele mensen in een slecht dagbeeld zouden komen..
Nou maak een standaard email, post die hier en heel DBB copy paste hem in ze email
ik heb de resultaten, vraag maar in karma als je ze wilt zien
jullie gaan je kapot schrikken![]()
ja die mail moeten we met zijn alleen naar alberta steigerman sturen, zodat hij op onderzoek gaat met zijn team nichten.
Ik verwacht dat ik morgenavond het nieuwe topic zal openen, ik hou jullie op de hoogte.
.
---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------
hallo,
ik ben samen met duizende andere nederlanders een fanatieke krachtsporter. voor/ en na onze training willen wij dan ook wel vaak een eiwit-shake nuttigen. maar hoe betrouwbaar is zo'n eiwit-shake nou eigenlijk?
er staat natuurlijk wel een voedingswaarde tabel op, maar klopt deze wel helemaal? als je naar verschillende smaken gaat kijken staan hier precies dezelfde waardes op.
en hoe kunnen online supplementen winkels hun eiwit poeders zo goedkoop maken? er komen veel verschillende aanbiedingen langs die heel goedkoop zijn. dit is natuurlijk wel leuk voor onze portomonee, maar gaat dit niet ten koste van de kwaliteit van het product? er wordt namelijk heel erg veel geld verdient door de online winkels aan ons krachtsporters. wij willen daarom ook weten of kwaliteit niet drastisch ten onder gaat aan de prijs.
ook willen wij graag weten hoeveel eiwitten er nou echt inzitten in één "scoop whey". ook zijn we benieuwd wat voor eiwitten er dan inzitten.
we zien dit graag terug in de fantastische show!
zoiets? en op t einde moet je natuurlijk wel een beetje slijmen
And when unknown is gone, just carry on
Don't mourn, rejoice
Everytime you hear the sound of his voice