XXL Nutrition

Testo genoeg voor eerste kuur?

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Jow, ik post er nu al een jaar over en deze zomer zou ik graag eens kuren om schouders, armen en benen te krijgen die in verhouding zijn met m'n chest en rug (zie gallery)... Schrik van naalden of prikken heb ik als student arts niet, dus dacht ik aan een paar weken testo injects...

Maar zou ik er best nog iets bijpakken? Doel is zuivere massa bijkrijgen, vetgehalte dat stijgt is geen enkel probleem :D
Doel is een buf Men's Health type.

Jow, ik post er nu al een jaar over en deze zomer zou ik graag eens kuren om schouders, armen en benen te krijgen die in verhouding zijn met m'n chest en rug (zie gallery)... Schrik van naalden of prikken heb ik als student arts niet, dus dacht ik aan een paar weken testo injects...

Maar zou ik er best nog iets bijpakken? Doel is zuivere massa bijkrijgen, vetgehalte dat stijgt is geen enkel probleem :D
Doel is een buf Men's Health type.

men's Health is gay, dat weet je toch?:D

Maar eh, om een antwoord op je vraag te geven, ja, test zou genoeg moeten zijn.
Je kan dit aanvullen met andere gear als deca en/of dboll.

Maar test alleen moet voldoende zijn imo.

• Topic Starter Topic Starter
Voeding, rust enzo is tegen dan 100% in orde trouwens. ;)

ik ben een breezerbitch type guy, en zij vinden dat soort fysieken top... zelfde doel als Loo ongeveer heeft denk ik:

markymark2.jpg

markymark33.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mark Wahlberg in z'n young days als Calvin Klein model :cool:
Maar dan 5 kg overall mass erbij... vooral nog meer triceps en schouders.

Vergelijk dat met m'n voor- en beginfoto :D :roflol:

als ik het doe, doe ik het van de eerste keer goed hé... welke van de twee raad je aan? of zijn er nog andere opties? dacht persoonljk aan dianabol wegens het extreem anabool effect

als ik het doe, doe ik het van de eerste keer goed hé... welke van de twee raad je aan? of zijn er nog andere opties? dacht persoonljk aan dianabol

Dboll is dianabol, dat is goed als kickstart maar heb er geen ervaring mee, wel met test/deca en ga er heel goed op. van dianabol ga je echt veel vocht vasthouden, veel meer dan van deca. dus zou gewoon test/deca kuurtje doen aangezien injects toch beter zijn dan orals.

Dboll is dianabol, dat is goed als kickstart maar heb er geen ervaring mee, wel met test/deca en ga er heel goed op. van dianabol ga je echt veel vocht vasthouden, veel meer dan van deca. dus zou gewoon test/deca kuurtje doen aangezien injects toch beter zijn dan orals.

vocht is ook geen probleem hoor... wil gewoon het meeste massawinst
deca heb ik al veel over gelezen maar dianabol is ook iets vrij nieuws voor mij

vocht is ook geen probleem hoor... wil gewoon het meeste massawinst
deca heb ik al veel over gelezen maar dianabol is ook iets vrij nieuws voor mij

de gains van dianabol zijn moeilijker te behouden na de kuur heb ik horen zeggen. ik zou voor deca gaan enigste nadeel dat het maar na 4 weken begint te werken. en orals zoveel mogelijk proberen vermijden.

spiermassa bijkrijgen... gewoon buffer worden
dat ik daarbij meer vet bijkom is geen enkel probleem

snappie?

ligt grotendeels aan je voeding. ik zit 8 weken ver heb al 10kg gepakt en vetpercentage is hetzelfde enkel beetje vocht dat ik vast hou wat nu ook aant wegtrekken is door de winstrol.

ligt grotendeels aan je voeding. ik zit 8 weken ver heb al 10kg gepakt en vetpercentage is hetzelfde enkel beetje vocht dat ik vast hou wat nu ook aant wegtrekken is door de winstrol.

500 kcal boven onderhoud en hoog in eiwitten
goed genoeg?

voor jouw doeleinde zou ik er bold en dianabol bij pakken in t begin.

wanneer zijn voeding op orde is zal hij al het dubbele kunnen pakken met enkel 250mg test en 200mg deca

Dacht ik ook al ... dus ja, waarom meer gebruiken als je het met minder ook kan.
Stack kan nog altijd in de 2de kuur lijkt me :p (en die zal er ook wel komen :p)

Terug
Naar boven